Vilniaus vakarinis aplinkkelis – svarbiausias sostinės projektas 2007–2013 m. ES struktūrinės paramos panaudojimo programoje.
Vilniaus meras Artūras Zuokas, gavęs žinių, kad 390,5 mln. Lt vertės projektas „IX transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus vakarinis aplinkkelis“ nėra įtrauktas į naują Lietuvos Respublikos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos, finansuojamos iš Sanglaudos fondo, remiamų projektų sąrašą, šiandien kreipėsi į LR Ministrą Pirmininką bei Susisiekimo ir Finansų ministerijas. Meras prašo patikslinti, ar šios Savivaldybę pasiekusios žinios yra teisingos, ir prašo dar kartą apsvarstyti klausimą dėl minėto projekto įtraukimo į remiamų projektų sąrašą.
Atsižvelgdama į didelę Vilniaus vakarinio aplinkkelio projekto apimtį ir reikšmę tarptautiniam susisiekimui, sostinės Savivaldybė šį projektą laiko svarbiausiu Vilniaus miesto projektu 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo programoje.
LR Vyriausybės Strateginio planavimo komitetas š. m. vasario 14 d. posėdyje projektą „IX transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus vakarinis aplinkkelis“ pripažino prioritetiniu. Šio projekto svarbą taip pat ne kartą svarstė LR Vyriausybė kartu su Finansų ir Susisiekimo ministerijų atstovais. Projekto įgyvendinimui visuomet buvo pritarta.
Siekdama užtikrinti darnią transporto infrastruktūros plėtrą, transporto investicinius projektus Vilniaus miesto savivaldybė planavo bendradarbiaudama su Susisiekimo ministerija, Transporto investicijų direkcija ir Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos. Vasarį vykusiame LR Vyriausybės Strateginio planavimo komiteto posėdyje buvo pritarta pateiktam transporto infrastruktūros objektų sąrašui ir rekomenduota pradėti įgyvendinti šiuos projektus pagal nustatytus prioritetus bei finansines galimybes.
Vilniaus miesto savivaldybė kreipiasi į Vyriausybę dėl Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos fondų paramos suteikimo prioritetiniams transporto projektams, kadangi dėl didelių projektų įgyvendinimo kaštų savo lėšomis Savivaldybė jų įgyvendinti negalėtų.
/\ vakarinis ar pietinis? Tema lyg ir apie pietinį
Ir ką bendro turi Vakarinis su IX koridoriumi - tranzitu iš Minsko į Klaipėdą (ar Karaliaučių). Išskyrus tai, kad pretekstas gauti ES pinigų
/\ vakarinis ar pietinis? Tema lyg ir apie pietinį
Ir ką bendro turi Vakarinis su IX koridoriumi - tranzitu iš Minsko į Klaipėdą (ar Karaliaučių). Išskyrus tai, kad pretekstas gauti ES pinigų
„IX transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus vakarinis aplinkkelis“ nėra įtrauktas į naują Lietuvos Respublikos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos, finansuojamos iš Sanglaudos fondo, remiamų projektų sąrašą
Labai blogai, jei tai tiesa.
Artėja rinkimai. Tikriausiai socdemai spaus vilniečius, kad rinktų juos - tuomet bus ir aplinkeliai ir kitos gėrybės
Negaliu, kaip mane užkniso šita švogerių valdžia
Dabar skeptikams gal bus aiškiau, kodėl šis projektas toks brangus: galinga estakada, du viadukai, tunelis po geležinkeliu, pėsčiųjų tiltukas, kruva gretutinių gatvių.
1. Sumažinti žiedo apkrovimą, kad dalis srauto tiesiai nuvažiuotų į aplinkkelį.
2. Jei daromas Naugarduko g. viadukas, tai aplinkinius kelius ir reikia nukreipti po juo. Nes čia vėl kvepia "spaudos rūmų" ir "Ukmergės g." vaidukų šviesoforais
O kaip užvažiavims iš naugarduko g. tai buvo labai jau statmenas. Gerai būtų, kad mūsų projektuotojai nepamirštų padaryti greitėjimo juostų
Na teoriškai, o tikiuosi ir praktiškai ten neturėtų būti nei vieno šviesoforo. Aišku su šiuo mano tikėjimu kertasi šviesoforas gariūnuose ir sankryžoje su Liepkalnio gatve...
O kaip bus reguliuojama aplinkkelio - GV-Savanorių sankryža po žiedu? Šviesoforais? Nes, kaip suprantu, ten atskiras lygis lyg ir netelpa?
eee... o ką ten reikia reguliuoti? Kad pakliųti į GV, reikės iš aplinkelio nusileisti į žiedą, o iš jo į GV. Lygiai taip pat ir į Savanorius... Ar aš čia klausimo nesupratau?
A, tai aplinkkelis eis aukščiau žiedo? Nes iš brėžinio nebuvau tikras, ar kertasi jis su GV, ar ne. Tai iš GV į Savanorius (ir atvirkščiai) po žiedu bus galima ir toliau važiuot nesustojant?
A, tai aplinkkelis eis aukščiau žiedo? Nes iš brėžinio nebuvau tikras, ar kertasi jis su GV, ar ne. Tai iš GV į Savanorius (ir atvirkščiai) po žiedu bus galima ir toliau važiuot nesustojant?
Bus viadukas iš aplinkelio į Oslo g. tai niekas labai nepasikeis. Turėsim 3 lygių sankryžą t'skant
Comment