cia kaip suprantu, jei galetumet, tai visas pesciuju perejas panaikintumet, kad su masina vaziuojant ir kebabus valgant niekas ant kelio nesimaisytu - sugalvoja, matai, savizudziai per pesciuju pereja eit. kazi kas maziau subines judina ar tie kur masinoj sedi, ar tie kurie pestute vaiksto?
jei šalia nebūtų žiedo perėjų, tai viskas gal ir būtų ok. Plius, ta vieta yra labai judri ir ne kiekvienas gali pastebėti pėsčiąjį. Aš jau nekalbu apie tuos, kurie dar turi per mažai patirties, "čiainikus". Taip sakau todėl kad aš esu už saugumą kelyje ir niekas mano nuomonės apie tą perėją nepakeis.
cia kaip suprantu, jei galetumet, tai visas pesciuju perejas panaikintumet, kad su masina vaziuojant ir kebabus valgant niekas ant kelio nesimaisytu - sugalvoja, matai, savizudziai per pesciuju pereja eit. kazi kas maziau subines judina ar tie kur masinoj sedi, ar tie kurie pestute vaiksto?
Nereik tik taip kategoriškai vertint. Tiesiog ta perėja nėra saugi, nes ir vairuotojai gerai nemato pėsčiųjų ketinančių pereit gatvę, ir patys pėstieji kažin ar turi gerą matymo lauką stebėt atvažiuojančias transporto priemones.
Tiesiog kartais pritrūksta žodžių pasakyt kanors į tokią kaikurių pėsčiųjų nuomonę, tarsi jie šviečia kaip žvaigždės ir yra matomi visur, bei visada. Reiktu atkreipt dėmesi kiek tokių vaikšto neapšviestais keliais, be jokių atšvaitų, apsirengę tamsiais rūbais ir nė nesusimasto apie pavojus. Vairuotojai ne visagaliai, kiaurai sienų nemato, ar tamsoje ypač lyjant lietui, pėsčiuosius pastebi tik tada kai gali būti jau per vėlu.
Savo akimis maciau ta apatini apsvietima, labai patiko Tik manau graziai atrodytu, jei ir pati juoda "arka" butu apsviesta...
Mačiau, kad ir ta arka apšviečiama kažkokia melsvai violetine šviesa iš galų. Truputį diskoteka gaunasi, žiūrėsim galutinį vaizdą. Gal pas ką mažiau rankos dreba, su laiku nufotografuos .
Negyveni prie tos perėjos, tai ir palaikyk savo nuomonę sau.. Aš, kaip netoliese gyvenantis, manau, kad ji reikalinga, nes sutaupo laiką... O laikas šiais laikas lb svarbus...
Tai kad nei vienoje nei kitoje pusėje nėra gyvenamųjų namų
Aš manyčiau, turėtų būti vadovaujamasi visuomenės intereso principu. Jeigu per 1 valandą praeina 1 žmogus ir sustabdo 50 automobilių, žmogus turėtų eiti aplinkui. Tačiau jeigu 50 automobilių priverčia kelis šimtus žmonių eiti aplinkui - turi būti įrengta pėsčiųjų perėja.
O šiaip, kas girdėti apie aplinkelio atidarymą? Ketvirtadienį tikrai?
Beje, čia rašo, kad netgi 'per gerą' estakadą padarė :
"Š.m. lapkričio 5-6 dienomis atlikus estakados bandymus ir išmatavus fizikinius rodiklius paaiškėjo, kad jos kokybiniai parametrai gerokai lenkia keliamus reikalavimus."
Beje, įdomu, kodėl niekam į galvą neatėjo išnaudot aplinkkelio įvedant naują autobusų maršrutą, tarkim Pašilaičiai (arba Pilaitė) - Lazdynai - Naujininkai - Oro uostas. Keleivių trūktų, ar autobusų ir vairuotojų?
Beje, įdomu, kodėl niekam į galvą neatėjo išnaudot aplinkkelio įvedant naują autobusų maršrutą, tarkim Pašilaičiai (arba Pilaitė) - Lazdynai - Naujininkai - Oro uostas. Keleivių trūktų, ar autobusų ir vairuotojų?
Tai kad greito eismo gatvėm autobusai nevažinėja...
Tai kad greito eismo gatvėm autobusai nevažinėja...
O kas yra greito eismo gatvė? Laisvės prospektu, Ukmergės gatve, Molėtų plentu, Liepkalnio gatve, Nemenčinės plentu, Stepono Batoro gatve važiuoja autobusai.
O kas yra greito eismo gatvė? Laisvės prospektu, Ukmergės gatve, Molėtų plentu, Liepkalnio gatve, Nemenčinės plentu, Stepono Batoro gatve važiuoja autobusai.
Greito eismo gatvė - gatvė be šviesoforų bent 1km. Išvardintos šviesofotų turi gan nemažai...
Uz pusvalandzio turetu atidaryti, nurinko ryte zenklus nuo soniniu gatviu, stovejima uzdraude, nurinko visas tvoras, paliko tik ties galais. Dabar vaiksto zmones paskutiniu patikrinimus gal atlieka. Bus idomu paziureti kaip keisis eismas ~valanda per pika.
O kas yra greito eismo gatvė? Laisvės prospektu, Ukmergės gatve, Molėtų plentu, Liepkalnio gatve, Nemenčinės plentu, Stepono Batoro gatve važiuoja autobusai.
Greito eismo gatvė - gatvė be šviesoforų bent 1km. Išvardintos šviesofotų turi gan nemažai...
Parašė John
Ar yra tokia taisykle?
Nezinau, kaip Lietuvoje, bet UK visai netoli mano namu yra tokia "greitojo eismo gatve" (Londono pietvakariuose esantis A3 kelias), taciau ja labai sekmingai vazineja iprastiniai miesto autobusai. Ir apskritai, kodel autobusasms turetu buti negalima vazineti tokiomis gatvemis?
Vilniuje Geležinio vilko gatvė, kiek žinau, yra greito eismo gatvė. Ja važinėja 24 maršruto autobusas atkarpoj tarp GV-Ukmergės sankryžos ir Savanorių žiedo. Toje atkarpoje tėra tik vienas šviesoforas - prie pat Savanorių žiedo. Tad tarpas be šviesoforų - gerokai didesnis, nei 1 km.
Uz pusvalandzio turetu atidaryti, nurinko ryte zenklus nuo soniniu gatviu, stovejima uzdraude, nurinko visas tvoras, paliko tik ties galais. Dabar vaiksto zmones paskutiniu patikrinimus gal atlieka. Bus idomu paziureti kaip keisis eismas ~valanda per pika.
Važiavau pro ten prieš valandą, bet dar nebuvo atidaryta. Tik dedamas mėlynas ženklas su balta rodykle (toks, kaip greitkeliuose). Gal dabar jau atidarė Šiaip visai Vilniuje praverstų tokie dalykai kaip Londone - kabantys dideli pranešimai 'New layout ahead' - nes dauguma nežino, kad atidarymas šiandien, kiti (tranzitinis srautas) išvis nenumano, kur tuo aplinkkeliu galima nuvažiuoti. Kai atidarė GV-Ukmergės g. estakadą, kelios savaitės praėjo, kol ją pradėjo didžioji eismo dalis naudot.
Vaziuoja jau pusvalandi koki, palauksim piko meto labiau viskas isaiskes, siaip srautas sumazejo nuo paneriu gatves, bet deka sviesaforo naujo, po biski kemsasi stvsxiuojsnt nuo Vilkpedes po viaduku.
Vaziuoja jau pusvalandi koki, palauksim piko meto labiau viskas isaiskes, siaip srautas sumazejo nuo paneriu gatves, bet deka sviesaforo naujo, po biski kemsasi stvsxiuojsnt nuo Vilkpedes po viaduku.
Nezinau, kaip Lietuvoje, bet UK visai netoli mano namu yra tokia "greitojo eismo gatve" (Londono pietvakariuose esantis A3 kelias), taciau ja labai sekmingai vazineja iprastiniai miesto autobusai. Ir apskritai, kodel autobusasms turetu buti negalima vazineti tokiomis gatvemis?
Pagal Lietuvos reglamentus yra, tarkim Vilniuje vienintelė yra kol kas užuomina į greito eismo gatvę (A kategorijos) yra Geležinio vilko gatvė, bet ji nėra iki galo baigta. Greito eismo gatvėje negali būti nei šaligatvių, nei perėjų, nei pastatų kažkokiu atsumu nuo kelio ir pan. Viešojo transporto taip pat, kad išlipę žmonės neisimaišytų gatvėjė. Bet kokiu atveju pietinis aplinkelis nebuvo daromas kaip A kategorijos gatvė, jei neklystu?
Comment