/\ Nezinau, kaip jie tiksliai vadinasi, gal betono siubliai. Ju pagalba pila betona i ta vieta kur reikia, kad nereiktu su nestuvais nesioti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO kas yra tie raudoni, panašūs į kranus? Paaiškinkit nespecialistams
Comment
-
Parašė ant kalno Rodyti pranešimąlabas
gyvenu naujininkuose
gal kas nors gali paaiskinti, kas projektuoja lauko laiptus?
idomu, ar jie jais vaikšto?gera gyventi gerai
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąNa jei tie laiptai susije su aplinkeliu (naujai pastatyti tvarkant aplinka), tai gal gali imesti vaizdine medziaga. Bus gal aiskiau, kame problema. O tai dabar toks ispudis, kad ieskai meistru, kurie padarytu laiptus tavo sode.
Beja, kreipiuosi i "ant kalno" - jei ten gyveni ir turi fotoaparata, tai gal uzvesk nauja tema apie viaduko remonta. Mums but visai idomu padiskutuoti, juolab, kad siokios tokios informacijos ir as turiu.Paskutinis taisė Ginthus; 2007.11.07, 07:31.
Comment
-
jei lauko laiptai nesusije su aplinkeliu( t.o. laiptus Prusų stoteleje), tada kodel senus laiptus isarde, atpjove dali kalno, po to irenge laikinus,mano manimu neatitinkancius reikalavimu.
dabar , pagaliau pradejo irengineti .
gaila, ne galiu nufotografuoti, bet manau , kad nuo kelio juos galima pamatyti.
nuo ju nusileisti pavojinga vasara, o ziema dar pavojingiau, idomu, kokius padarys porankius? dabar itaise laikinus medinius, bet , manau vaikas iki ju nepasieks
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąIr išvis, aš nelabai suprantu apie kokius laiptus eina kalba? Prūsų st., tai čia ta kur prie Maximos? Retai ten būnu, tai sunku įsivaizduoti.
Comment
-
Parašė baltic Rodyti pranešimąVieni apie viaduką, kiti apie laiptus, o treti apie lietuvių kalbą!!! Juokas imaKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Aplinkkelis nevėluos
Sostinės meras Juozas Imbrasas nusprendė asmeniškai patikrinti, kaip vyksta Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimo darbai. Rangovai tikina, kad jie bus baigti gerokai anksčiau nei planuota.
Vakar meras, lankydamasis prie žiedinės sankryžos Savanorių pr., kur vykdoma svarbiausia darbų dalis – tiesiama estakada, turėjo progos prisiminti senus laikus. „Man išties įdomu, aš juk pats 20 metų dirbau statybininku. Nuo tų laikų daug kas pasikeitė: ir technika, ir žmonės. Mano laikais statybininkus reikėdavo su kastuvu varyti į darbą, o dabar – tik mokėk ir duok darbo“, – kalbėjo J.Imbrasas.
Aplinkkelį tiesiančių bendrovių „Fegda“ ir „Kauno tiltai“ atstovai merą ir žurnalistus patikino, kad darbai vyksta greičiau, nei planuota. Praėjus metams nuo jų pradžios, statybos jau įpusėjo. „Statybininkai davė žodį, kad eismą čia galėsime paleisti kitų metų pabaigoje“, – tikino meras.
Trūkstama grandis
Vilniaus pietinis aplinkkelis – trūkstama tarptautinio transporto koridoriaus grandis tarp Žirnių gatvės ir Lazdynų tilto. Tai vienas iš sudėtingiausių sostinės transporto projektų, o šiuo metu Savanorių pr. žiedinėje sankryžoje montuojama estakada – ilgiausia šalyje. Jos ilgis – 380 metrų. Ji specialiai sumontuotais bėgiais bus užstumta ant 12 betoninių atramų.
Būsima 2,9 km ilgio greito eismo gatvė su viadukais, estakadomis, tuneliu po geležinkeliu, specialiomis transporto jungtimis ir pėsčiųjų tiltais bus sujungta su dabartine Vilniaus miesto gatvių sistema.
Paklaustas, ar aplinkkelis tikrai padės spręsti sostinę smaugiančių spūsčių problemą, J.Imbrasas atsakė: „Aišku spręs, kitaip to nedarytume. Tiesa, vienas aplinkkelis revoliucijos nepadarys, bet nukreips tranzitinio transporto srautą nuo miesto centro, lengviau bus važiuoti link oro uosto ir į Naujininkus.“
Ateities planai
Pietinis aplinkkelis svarbus ir tarptautiniu mastu – kaip Europos transporto koridoriaus dalis. Artimiausiu metu sostinės laukia ir kiti darbai: kitais metais bus pradėta tiesti su pietiniu aplinkkeliu susisiekianti pirmoji Vilniaus vakarinio aplinkkelio dalis nuo Lazdynų tilto iki L.Asanavičiūtės gatvės.
Ateityje svarstoma įrengti kelias požemines ir antžemines greitojo eismo trasas.Paskutinis taisė Kema; 2007.11.16, 13:00.gera gyventi gerai
Comment
-
Vilniaus pietinis aplinkkelis – jau įpusėtas
2007-11-15
Didžiausias Lietuvos transporto investicinis projektas – Europos Sąjungos Sanglaudos fondo remiamas Vilniaus pietinis aplinkkelis jau įpusėtas. Šia proga sostinės meras Juozas Imbrasas lankėsi aplinkkelio statybų teritorijoje, apžiūrėjo vieno iš pagrindinių aplinkkelio objektų – estakados Savanorių prospekte montavimo darbus.
„Vilniaus pietinis aplinkkelis, svarbus tarptautiniu mastu kaip Europos transporto koridoriaus dalis, bus reikšmingas miestui sprendžiant aktualią transporto spūsčių problemą. Šis kelias nuo miesto centro nukreips tranzitinio transporto srautą, jis taip pat bus patogus važiuojantiems link Vilniaus oro uosto bei į Naujininkų rajoną“,- sakė meras J. Imbrasas. Meras akcentavo, kad artimiausiu metu laukia ir kiti dideli darbai – jau kitais metais bus pradėta tiesti su pietiniu aplinkkeliu susisiekianti pirmoji Vilniaus vakarinio aplinkkelio dalis nuo Lazdynų tilto iki L. Asanavičiūtės gatvės.
Vilniaus pietinis aplinkkelis – tarptautinio IXB transporto koridoriaus trūkstama grandis tarp Žirnių gatvės ir Lazdynų tilto. Tiesiant aplinkkelį vien per spalio mėnesį atlikta darbų daugiau kaip už 20 mln. litų, nuo darbų pradžios iš viso jau atlikta 53 proc. darbų.
Pietiniame aplinkkelyje tiesiama 2,9 km ilgio greito eismo gatvė, vienu metu statomi trys viadukai – 75 m ilgio viadukas virš Naugarduko gatvės, 32 m ilgio viadukas tarp Tunelio ir Iešmininkų gatvių bei pėstiesiems ir dviračiams skirtas 43 m ilgio viadukas virš greito eismo gatvės. Sėkmingai, netrikdydami traukinių eismo, vyksta tunelio po Vilniaus–Kauno geležinkeliu konstravimo darbai.
Savanorių prospekto žiede statomas vienas iš pagrindinių aplinkkelį sudarančių objektų – keturių eismo juostų 380 metrų ilgio estakada, kuri bus ilgiausia Lietuvoje. Šiuo metu transporto žiede montuojama sudėtinga konstrukcija – žiedo viduryje, kur atstumas tarp atramų didžiausias, ties Geležinio Vilko gatve bus įrengtos ant metalinių sijų pakabintos arkos. Iki šiol ant laikinų konstrukcijų jau sumontuotos trys arkos, nutiesta 190 m metalinės perdangos.
Aplinkkelį tiesia Vilniaus miesto savivaldybės skelbtą konkursą laimėjusi ūkio subjektų grupė, kurią sudaro UAB „Fegda“ ir AB „Kauno tiltai“. Techninę priežiūrą atlieka „Scott Wilson Ltd.“. 2006 m. rugsėjo 21 d. pradėtą aplinkkelio projektą planuojama įgyvendinti per 30 mėnesių – iki 2009 m. kovo, tačiau tikimasi, kad darbus pavyks baigti anksčiau.
Projektą „IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus pietinis aplinkkelis“ (Nr. 2004/LT/16/C/PT/008) finansuoja Europos Sąjungos Sanglaudos fondas, Lietuvos Respublika ir Vilniaus miesto savivaldybė. ES Sanglaudos fondo parama sudaro 142,94 mln. litų (41,397 mln. eurų), valstybės skiriamos lėšos – 45,5 mln. litų, Vilniaus miesto savivaldybės lėšos – 79,3 mln. litų.
Comment
Comment