Beje kažkada esu girdėjęs, kad šia estaka, važiuos tik lengvieji. Tačiau tokiu atveju tai visiškas nonsensas būtų.
Čia rimtai? Bet tuomet pakibtų pats projekto pagrįstumas, juk ES pinigai naudojami sujungti Minsko ir Panevėžio magistralėms. Ir ne lengvajam transportui. Gal todėl kai kam ir nesuprantamas žodžių "aplinkkeliai" panaudojimas.
Apie tai ir as susimasciau. Kodel nestate kolonu paciame centre? Juk vietos ten tikrai atsirastu... O konstrukcijos tokiame tarpatramyje pasitikejimo nekelia. Net sujungimai neatrodo labai patikimi. Metalas gan plonas, o varztai isdestyti irgi nedideliam plote. Tikekimes konstruktoriai nieko nepraziopsojo ir atlaikys
As galvoju, kad ten tie konstrukciniai elementai, is kuriu dabar yra renkama estakada, perdengs visa tarpatrami, o tada i vidu bus supiltas betonas (panasu, kad tie konstrukciniai elementai yra tusciaviduriai) ir viskas sukietes ir susitvirtins. Mano galva jie specialiai yra lengvi, tam, kad butu imanoma stumti is galo prijunginejant naujus konstrukcinius elementus.
Na cia tik mano pamastymas toks...
Šita vizualizacija nieko nereiškia. Nemanau, kad ten bus kažkokios piramidės. Klausimas tik, ar vidurinė dalis bus tikrai laisvai kabanti, ar vis gi ferminė, ar dar kokia nors.
Sostinės Savivaldybė informuoja, kad dėl Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimo darbų nuo spalio 8 dienos iki objekto statybos pabaigos bus draudžiamas transporto eismas Panerių gatvės dalyje tarp Zietelos ir Burbiškių gatvių.
Apvažiuoti bus galima nauja įrengta jungtimi tarp Panerių ir Naugarduko gatvių, Naugarduko, Gerosios Vilties ir Geležinio Vilko gatvėmis.
6 maršruto „Fabijoniškės–Centras–Vilkpėdė“ autobusų galinė stotelė perkeliama į šalia Panerių ir Burbiškių gatvių sankryžos įrengtą laikiną apsisukimo žiedą.
Vairuotojai prašomi būti atidūs ir laikytis kelių eismo taisyklių.
Nupiesiau "plyta" plane, kad butu lengviau suprasti, kur eismas bus uzdarytas.
Dabar ten bus laaabai linksma
Reikia pasakyti, kad plyta yra ne laikina, o permanentinė, nes Panerių gatve išilgai jau nebus galima pravažiuoti niekada. Tiesiąja magistrale taps Naugarduko g. (prašosi rekonstrukcijos Žemaitės-Kauno-Naugarduko sankryža).
Dabar ten bus laaabai linksma
Reikia pasakyti, kad plyta yra ne laikina, o permanentinė, nes Panerių gatve išilgai jau nebus galima pravažiuoti niekada. Tiesiąja magistrale taps Naugarduko g. (prašosi rekonstrukcijos Žemaitės-Kauno-Naugarduko sankryža).
Tai kad ten visada linksma buvo. Kiek buvo apvažaivimų visad marazmai. O sankryža, vat, kad paršosi. Tik abejoju ar kada išvis ji bus rekonstruota, na, nebent kaip dabar įprasta būtų toks atvejis, pvz.: vietoj dabartinių bazių tarkim kokia Maxima LT uab daržinę stato ir tvarko aplinkinę infrastuktūrą.
Taip, ju bus net 8 ir jos bus visos is apacios, cia ta pati konstrukcija kuria galit pamatyt betkokioj maksimoj, ten irgi santvaros tokiu pat principu suprojektuotos, na tik aisq daug mazesnes.
na o kas del "kojos" tai ja manau reikejo vaizduoti ne soniniam vaizde o pjuvyje, tada rastum kur ji tinka
Viena ferma jau pastatyta į vietą - išilgai viaduko.
Tik gaila, kad ten nebus kabantis tiltas, koks buvo senosiose vizualizacijose. Vaizdas būtų įspūdingesnis, nei dabar statomos konstrukcijos.
Viena ferma jau pastatyta į vietą - išilgai viaduko.
Tik gaila, kad ten nebus kabantis tiltas, koks buvo senosiose vizualizacijose. Vaizdas būtų įspūdingesnis, nei dabar statomos konstrukcijos.
Taip, galėjo nors vidurinę dalį pakabinti (vietos užtenka). Trūksta ten geros architektūrinės dominantės. Kuo galėjo tapti pilonas, kad ir pusiau dekoratyvinis.
Viena ferma jau pastatyta į vietą - išilgai viaduko.
Tik gaila, kad ten nebus kabantis tiltas, koks buvo senosiose vizualizacijose. Vaizdas būtų įspūdingesnis, nei dabar statomos konstrukcijos.
Comment