del 100km/h:
na lygtai nebus ten jokiu pesciuju pereju ir sviesoforu, jokiu tiesioginiu sankirtu su kitais srautais..be to kelio kategorija yra "greito eismo gatve" be to su skiriamaja juosta, tai lygati kvaila butu leisti 70-80km/h
va...
Deja deja... Greitkelyje Vilnius-Kaunas su dideliais kelkraščiais, tvorelėmis, be pėsčiųjų perėjų, su pėsčiųjų, bei transporto viadukais, užmiestyje vistiek daugybė atkarpų, kur važiuojam ir 80 km/h ir 70 km/h Taip mūsų biurokratai suvokia eismo problemų "sprendimą"...
Atkreipiu dėmesį, kad greitkeliu derėtų vadinti ne kelią Vilnius - Kaunas, o kelią Žiežmariai - Kaunas. Atkarpa iki Žiežmarių yra lygiai tokia pat kaip ir bet koks kitas asfaltuotas keliukas iki Balbieriškio pvz., kur leidžiamas greitis 90 kmh.
Tiesiant Vilniaus pietinį aplinkkelį jau nuveikta daugiau kaip 10 proc. darbų
2007-01-26
Sostinėje sparčiai įgyvendinamas didžiausias Lietuvos transporto investicinis projektas „IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus pietinis aplinkkelis“. Nuo rugsėjo pabaigos iki pirmų žiemos šalčių jau nuveikta daugiau kaip 10 proc. aplinkkelio tiesimo darbų, pradėta statyti keletas stambių aplinkkelio objektų. 2006 metais darbų atlikta maždaug už 1,5 mln. litų daugiau nei buvo planuota. Šiandien tiesiamą aplinkkelį apžiūrėjo Vilniaus meras Artūras Zuokas, su nuveiktais darbais supažindino statybos darbus atliekančios UAB „Fegda“ generalinis direktorius Arvydas Gribulis.
Vilniaus pietinis aplinkkelis – tarptautinio IXB transporto koridoriaus trūkstama grandis tarp Žirnių gatvės ir Lazdynų tilto. Tai vienas iš sudėtingiausių sostinės transporto projektų: būsima 2,9 km ilgio greito eismo gatvė viadukais, estakadomis, tuneliu po geležinkeliu, specialiomis transporto jungtimis ir pėsčiųjų tiltais bus sujungta su dabartine Vilniaus gatvių sistema, pagerins tranzitinio ir vietinio eismo sąlygas.
Šiuo metu aplinkkelio trasoje jau pradėti statyti keletas stambių objektų: 75 m ilgio viadukas virš Naugarduko gatvės, 380 m ilgio estakada per Savanorių pr. transporto žiedą, 1,6 m skersmens mikrotunelis lietaus nuotekoms Savanorių pr. žiede, 30 m ilgio tunelis po geležinkeliu Vilnius–Kaunas. Visoje kelio trasoje vyksta paruošiamieji žemės darbai, esamų požeminių inžinerinių tinklų iškėlimas ir naujų tinklų įrengimas, klojami vamzdynai. Įrengiant požemines inžinerines komunikacijas, pradėtas tiesti Naugarduko gatvės tęsinys nuo Gerosios Vilties g. iki Vilkpėdės g. Vykdoma Iešmininkų, Burbiškių gatvių ir Laisvės prospekto dalies rekonstrukcija.
Vėliau aplinkkelio teritorijoje dar bus statomas 43 m ilgio viadukas pėstiesiems ir dviračiams virš greito eismo gatvės, 32 m ilgio viadukas tarp Tunelio ir Iešmininkų gatvių, mikrotuneliai inžineriniams tinklams per geležinkelį Vilnius–Kaunas. Numatoma rekonstruoti Panerių gatvę, nutiesti naujas Burbiškių, Zietelos, Kuršių, Tunelio gatvių atkarpas, naują gatvę nuo Naugarduko g. iki Vandentiekio g.
Atsižvelgiant į darbų mastą, tiesiant aplinkkelį dirba vis daugiau žmonių: praeitų metų spalį čia dirbo 124 darbininkai ir vadovaujantys darbuotojai, lapkritį – 364, gruodį – 404.
Vykdant statybos darbus rūpinamasi ir netoliese gyvenančių vilniečių gyvenimo kokybe: jau pakeisti daugiabučio namo Savanorių pr. 74 langai (8 butuose, kurių langai išeina į gatvę), iš viso langai bus pakeisti 19 gyvenamųjų namų Savanorių pr., Vandentiekio, Gerosios Vilties ir Skroblų g. Statybų metu gyventojų patogumui įrengiami laikini apvažiavimai.
Vilniaus pietinį aplinkkelį tiesia Savivaldybės skelbtą konkursą laimėjusi ūkio subjektų grupė, kurią sudaro UAB „Fegda“ ir AB „Kauno tiltai“. Techninę priežiūrą atlieka „Scott Wilson Ltd.“. Darbai pradėti 2006 m. rugsėjo 21 d., projektą įgyvendinti numatoma per 30 mėnesių.
Projektą „IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus pietinis aplinkkelis“ (Nr. 2004/LT/16/C/PT/008) finansuoja Europos Sąjungos Sanglaudos fondas, Lietuvos Respublika ir Vilniaus miesto savivaldybė. ES Sanglaudos fondo parama suteikta 2005 m. birželį.
ES Sanglaudos fondo parama sudaro 142,94 mln. litų (41,397 mln. eurų), valstybės bendrasis finansavimas – 12,6 mln. litų, Kelių priežiūros programos lėšos – 33,3 mln. litų, Vilniaus miesto savivaldybė skiria 78,7 mln. litų.
EUROPOS SĄJUNGOS SANGLAUDOS FONDAS: ŽINGSNIS Į MŪSŲ GEROVĘ
Daugiau informacijos:
Energetikos ir ūkio departamento direktorius Virginijus Dastikas, tel. 211 2155
UAB „Fegda“ generalinis direktorius Arvydas Gribulis, tel. 230 6234, 8 686 80044
UAB „Fegda“ vyr. projektų vadovas Romas Katilauskas, tel. 8 686 99655
Ryšių su visuomene vyr. specialistė Dalia Perednienė
Konstitucijos pr. 3
LT-09601 Vilnius
Tel.: (8 5) 211 2327, 8 680 61 327
El. paštas dalia.peredniene@vilnius.lt
Pagaliau atidare Tunelio gatve ( i Burbiskiu parduotuviu centra). Pries pat salcius suspejo pakloti asfalta. Nebereiks dardeti duobetu laikunu pravaziavimu. Tik kad likau nusivyles. Maniau ta gatve nors kiek patobulins, praplatins, ir is antros puses iremins bordiurais, saligatviais ir panasiai, tai jie atstate lygiai toki pati vaizdeli, kaip ir pries darbus buvo.
Bent ties sankryza su Paneriu gatve galejo isplatinti, padaryti po atskira juosta sukantiems i kaire ir i desine. Zodziu, jei taip ir buvo numatyta, tai ir kiti darbai nekelia daug optimizmo
Pagaliau atidare Tunelio gatve ( i Burbiskiu parduotuviu centra). Pries pat salcius suspejo pakloti asfalta. Nebereiks dardeti duobetu laikunu pravaziavimu. Tik kad likau nusivyles. Maniau ta gatve nors kiek patobulins, praplatins, ir is antros puses iremins bordiurais, saligatviais ir panasiai, tai jie atstate lygiai toki pati vaizdeli, kaip ir pries darbus buvo.
Bent ties sankryza su Paneriu gatve galejo isplatinti, padaryti po atskira juosta sukantiems i kaire ir i desine. Zodziu, jei taip ir buvo numatyta, tai ir kiti darbai nekelia daug optimizmo
Taip, neaplinkelis. Taciau juk zadejo "sutvarkyti" ir aplinkinius privaziavimus. Ten visgi ne toks jau ir mazas srautas vazinejasi. Vat prireikia kazkam i kaire pasukti, ir stovi 30 automobiliu eile, laukia, nes tiesiog nera kur detis. O i desine per ta laika 10 kartu daugiau automobiliu pravaziuoti galetu.
Jau senokai buvo uzklausta del tos sankryzos sutvarkymo, ir sviesoforo prasyta. Atsakymas daugmaz: kam tvarkyt, palaukim aplinkelio ir bus sutvarkyta. Dabar gi matom, kad ne velnio. Pataupe.
Mūsų biurokratai dar tiek neištobulėjo, kad suprastų jog kelius galima atitverti ir net mieste padaryti 100 km/h.
Aiškiai bus 60 km/h, na o jei žvaigždės danguje išsidėlios palankiai, tai gal ir 70km/h padarys
O kam tas 100 km/h mieste reikalingas? Kad geziukai ratus sukiotų aplink sostinės, kas daugiau?
Aš tikrai nesuprantu, kam tokie greičiai vidury miesto...
Važiuokite kiek galima ir visur suspėsite, mirti taip pat...
O kam tas 100 km/h mieste reikalingas? Kad geziukai ratus sukiotų aplink sostinės, kas daugiau?
Aš tikrai nesuprantu, kam tokie greičiai vidury miesto...
Važiuokite kiek galima ir visur suspėsite, mirti taip pat...
Vakarų europos didmiesčiuose kažkodėl daro didelį greitį. Tiesiog reikia atskirti kur tranzitinis kelias,o kur vietinės reikšmės. Jei mūsų "aplinkkkeliai" yra vietinės reikšmės susisiekimo keliukai, tai tuomet nevadinkim jų aplinkkkeliais
O jei norim vadinti aplinkkkeliu, tai turim daryti aptvertą kelią su garso izoliacija, bei be šviesofų ir be pėsčiųjų perėjų.
Ir jei visas srautas judės 120 km/h niekam nebus problemų.
Beje net toje varganoje lenkijoje yra kelių su skiriamąją juosta, kur galima važiuoti greičiau nei 80 km/h ir net 100 km/h.
Ir tam pas juos užtenka prastesnio kelio nei mūsų Vilnius-Kaunas, kur pas mus vadinasi atseit per maža kategorija, kad leisti 120 km/h. Lenkijoje ir posūkiai staigūs ir nuokalnės didesnės ir kelkraščiai siauresni.
Paprasčiausiai pas mus ne saugumas, o biurokratija ir susisiekimo ministerijos nesugebėjimas spręsti elementarių problemų.
Vakarų europos didmiesčiuose kažkodėl daro didelį greitį. Tiesiog reikia atskirti kur tranzitinis kelias,o kur vietinės reikšmės. Jei mūsų "aplinkkkeliai" yra vietinės reikšmės susisiekimo keliukai, tai tuomet nevadinkim jų aplinkkkeliais
O jei norim vadinti aplinkkkeliu, tai turim daryti aptvertą kelią su garso izoliacija, bei be šviesofų ir be pėsčiųjų perėjų.
Ir jei visas srautas judės 120 km/h niekam nebus problemų.
Beje net toje varganoje lenkijoje yra kelių su skiriamąją juosta, kur galima važiuoti greičiau nei 80 km/h ir net 100 km/h.
Ir tam pas juos užtenka prastesnio kelio nei mūsų Vilnius-Kaunas, kur pas mus vadinasi atseit per maža kategorija, kad leisti 120 km/h. Lenkijoje ir posūkiai staigūs ir nuokalnės didesnės ir kelkraščiai siauresni.
Paprasčiausiai pas mus ne saugumas, o biurokratija ir susisiekimo ministerijos nesugebėjimas spręsti elementarių problemų.
O jei norim vadinti aplinkkkeliu, tai turim daryti aptvertą kelią su garso izoliacija, bei be šviesofų ir be pėsčiųjų perėjų.
Ir jei visas srautas judės 120 km/h niekam nebus problemų.
prie tų visų tavo išvardintų dar visai nepakenktų ir vandens bačkos girtiems mūsų kamikadzėms
Paprasčiausiai pas mus ne saugumas, o biurokratija ir susisiekimo ministerijos nesugebėjimas spręsti elementarių problemų.
kol lietuvai vadovaus visokie negalintys vykdyti pažadų, tai pagerėjimo šioje srityje nelaukite... kodėl aš taip manau? ogi patys pagalvokite, kiek procentiškai valdininkų vykdo bent dalį savo pažadų. Pvz.: Darbo (komunistų-populistų) partija: "Pažadą įvykdysime jau pirmą dieną.." Bet ar taip iš tikrųjų buvo, kad jie taip puolė vykdyti?
Sostinės Savivaldybė informuoja, kad dėl Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimo darbų kovo 19 – balandžio 7 dienomis bus ribojamas transporto eismas Panerių ir Burbiškių gatvių sankryžoje. Viešojo transporto eismas dėl šių ribojimų nesikeis.Vilniaus pietinis aplinkkelis – tarptautinio IXB transporto koridoriaus trūkstama grandis tarp Žirnių gatvės ir Lazdynų tilto. Projektą „IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus pietinis aplinkkelis“ (Nr. 2004/LT/16/C/PT/008) finansuoja Europos Sąjungos Sanglaudos fondas, Lietuvos Respublika ir Vilniaus miesto savivaldybė.
O kam tas 100 km/h mieste reikalingas? Kad geziukai ratus sukiotų aplink sostinės, kas daugiau?
Aš tikrai nesuprantu, kam tokie greičiai vidury miesto...
Važiuokite kiek galima ir visur suspėsite, mirti taip pat...
O kam apskritai vaziuoti, galima juk pesciomis vaikscioti. Ir maziau sansu, kad nelaime atsitiks ir aplinkos netersi. Siaip ir autostradose galima iki 80 km/h greiti sumazinti, kad visokie su golfais nelakstytu (kurie, beje, i keliu eismo taisykles ir taip maziausiai demesi kreipia).
Comment