Paskui netyčia išaiškėjo (turbūt sutapimas), kad 173 kelią prieš 11 metų projektavo ta pati nedidelė projektavimo įmonė, kuri neseniai išgarsėjo kitame kelyje - ten be saiko priprojektavo tiek atitvarų ir kitokių "eismo saugumo" priemonių, kad dėl to kilo nemenkas pasipiktinimas, išvertęs iš posto Kelių direkcijos vadovas.
Tik skirtumas tas, kad šis puikus 173 kelias yra tos įmonės didžiausių objektų sąraše, o 5 kartus ilgesnis ir kur kas atsakingesnis jų projektuotas A14 Molėtai - Utena bent kol kas į tos įmonės "šlovės galeriją" nepateko.
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 173 Molėtai–Pabradė ruožo nuo 35,12 iki 41,69 km rekonstravimo projektas.
Užsakovas: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos. Laikotarpis (metai): 2014 m. Darbų pobūdis: techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra.
Nuo Molėtų iki Arnionių važiavome pasibaisėtinos kokybės keliu su daugybe vingių ir siaura asfalto juosta viduryje, kur reikia važiuoti 2 ratais ant asfalto ir 2 ratais per žvyrą. Nerizikavau važiuoti viduriu, nes posūkių daug, matomumas blogas, maža kas iššoks.
Nuo Arnionių iki Švenčionių rajono ribos, tuos kelis km prasidėjo jau visiška pornografija, buvo nemalonių duobių ir t. t.
Kas baisiausia, šituo šunkeliu dabar yra ne toks mažas srautas į Pabradę kur veikia Intersurgical - vienas didžiausių darbdavių Švenčionių ir aplinkiniuose rajonuose, dėl visiems žinomų aplinkybių stipriai išaugusi poligono reikšmė, ir į Molėtus kur yra Teltonika. Gėda, kad vis dar nesutvarkyta, nors abiejuose galuose esantys miestai paskutiniu metu neblogai užjudėjo, net statomi daugiabučiai po 30 metų pertraukos.
Tas įspėjamasis ženklas ne šiap sau - ten lengva persipjauti padangas į aštrius kraštus
Prasilenkimo ypatumai
"Akloji zona". Geriau pasitraukti į šoną
Dar vienas kalniukas su prastu matomumu
Skardžių stotelė
Peizažas su kalniukai kiek primena KK119 "Biržinką", tik čia nėra "Bobutės kalniuko", kur galima būtų paskraidyti tikrąja to žodžio prasme
Kas baisiausia, šituo šunkeliu dabar yra ne toks mažas srautas į Pabradę kur veikia Intersurgical - vienas didžiausių darbdavių Švenčionių ir aplinkiniuose rajonuose, dėl visiems žinomų aplinkybių stipriai išaugusi poligono reikšmė, ir į Molėtus kur yra Teltonika. Gėda, kad vis dar nesutvarkyta, nors abiejuose galuose esantys miestai paskutiniu metu neblogai užjudėjo, net statomi daugiabučiai po 30 metų pertraukos.
Lietuvoj pirma statom verslus, gyvenamuosius rajonus/pastatus, o po to jeigu jau bus visiška šikna su infrastruktūra, pažiūrėsim, gal kada nors atsiras pinigų kažką kažkiek paremontuot.
Lietuvoj pirma statom verslus, gyvenamuosius rajonus/pastatus, o po to jeigu jau bus visiška šikna su infrastruktūra, pažiūrėsim, gal kada nors atsiras pinigų kažką kažkiek paremontuot.
2023 metais rekontruotas ruožas tarp Joniškio (tiksliau, Kūmonių) ir Ūtos.
Pirkimas buvo paskelbtas 2022 m. rudenį, pradinis rekonstrukcijos terminas buvo 17 mėnesių, paskui sutrumpėjo
Lieuvos kelių direkcija 2023.02.08
Pavasarį, kai leis oro sąlygos, bus pradėtas valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 173 Molėtai–Pabradė ruožo nuo 17,925 iki 23,074 km kapitalinis remontas.
Darbai atliekami pagal akcinės bendrovės Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) ir rangovo 2023 m. sausio 11 d. pasirašytą beveik 8 mln. eurų vertės sutartį. Darbus planuojama atlikti iki 2023 m. spalio mėn.
Pagal sutartį, bus sutvarkytas 5,15 km ilgio ruožas
Comment