Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[221] Vievis - Semeliškės - Aukštadvaris

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [221] Vievis - Semeliškės - Aukštadvaris

    Galvojau, ar verta kurti temą keliui KK221, kurio puse ilgio (tarp Vievio ir Semeliškių) niekas tranzitu nevažinėja, jei nenori pamesti ratų.
    Tačiau, kadangi šiemet prasidėjo rimta viso "autentiško" ruožo tarp Vievio ir Semeliškių rekonstrukcija, šis vaizdingas kelias pasidaro įdomus bei vertas atskiros temos ir dėl būsimo patogaus susisiekimo.
    www.mapy.cz

    Pora nuotraukų iš Dzenkūniškių kryžkelės, kur atsišakoja kelias ​RK4716 į Beižonis
    Foto 2012.05


    Foto 2020.03

    #2
    Kelias Nr. 221 yra tik 34 kilometrų ilgio.
    Jį sudaro dvi labai skirtingos panašuas ilgio atkarpos:
    Tarp Vievio ir Semeliškių yra gal kokias 1970 metais asfaltuota siaurutė atkarpa, kur neprasilenkia dvi mašinos. Dabar ši atkarpa rekonstruojama.
    Tarp Semeliškių ir Aukštadvario yra gal kokias 2000- 2009 metais asfaltuota atkarpa. Iki tol buvo asfaltuoti tik 5 km tarp Čižiūnų ir Aukštadvario.

    Žėmėlapiai ir iki rekonstrukcijos rekomendavo važiuoti važiuoti link Aukštadvario kitas keliais, dažniausia A16 per Trakus




    Tačiau kai reikia link Alytaus ar Prienų važiuoti per kamščius, renkuosi vaizdingą ir prognozuojamą pagal laiką maršrutą A1 - Rykantai - RK4722 - Trakų šiaurinis žiedas - RK4709 - Semeliškės - KK221 - Aukštadvaris - Jiezno kryžkelė


    Degraduojant keliui A4 navigacijos vis dažniau į Alytų nukreipia per A1 - Žiežmarius - KK129 - Jiezną.
    Rekonstravus kelią Nr. 221 turbūt tai bus vienas iš alternatyvių maršrutų į Alytų

    Comment


      #3
      Pakartoju du 2011 metų pranešimus
      221 kelias Vievis - Semeliškės - Aukštadvaris tapo krašto keliu 1999 metais, kai atsirado krašto keliai nuo 171 iki 228 numerio.
      Atkarpa nuo Vievio iki Semeliškių buvo asfaltuota gal dar septintame dešimtmetyje, o atkarpa nuo Semeliškių iki Aukštadvario - tik apie 2002 metus.

      Dabar šios dvi atkarpos skiriasi kai pdiena ir naktis - kelias link Aukštadvario eina mažai apgyvendinta vietove; yra platus, mažai vingiuotas ir su nebloga danga, o link Vievio - kaip koks sovietmečio kelių skansenas. Bet pasivažinėti abiem atkarpomis visai smagu.

      Foto 2009.08
      Semeliškės - Aukštadvaris














      Comment


        #4
        221 kelias nuo Semeliškių link Vievio eina nemiškingomis kalvomis, kur verta daryti pėsčiųjų ar slidžių žygius.
        Iš krašto kelių siauresnis gal tik 173 kelias nuo Pabradės iki Joniškio. Važiuoti 221 plentu reikia atsargiai, kaip ir 119 kelyje Molėtai - Anykščiai ("Biržinka").

        Foto 2011.07






















        Pastrėvio kryžkelė į Strėvininkus


        Pastrėvio kryžkelė į Elektrėnus ir Mijaugonis
        Čia kelionę 221 keliu baigėme, bet ir likusi atkarpa KK221 palei Elektrėnų marias ne mažiau įdomi
        Paskutinis taisė Romas; 2024.08.08, 16:40. Priežastis: Ištrintas dublis

        Comment


          #5
          Keli pranešimai temoje "Lietuvos keliai" apie prastą kelio KK221 būklę

          2023.01.18
          Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
          3 savaites buvau LT, buvau apsistojes pas tevus Elektrenuose - tai apylinkese keliu bukle yra blogesne negu tarybu sajungos pabaigoje/nepriklausomybes pradzioje. Kelias Vievis-Semeliskes atrodo kaip po karo. Atsirado daug privacios statybos - jokiu normaliu privaziavymu nera. Zodziu situacija visiskai tragiska.Klausymas ar tai elektrenu savivaldybes prasipisimas ir bybiodejimas ar paprasciausiai centralizuotai nustojo skirti lesu?
          Parašė alga Rodyti pranešimą
          Vievis-Semeliškės yra labiau išimtis, jis neatitinka krašto kelio standarto, laukia kapitalinės rekonstrukcijos. Yra programa tokių kelių rekonstrukcijos. O šiaip tuose kraštuose situacija daug, daug geresnė, nei sovietmečiu. Daug rajoninių kelių asfaltuota. Pavyzdžiui, Vievininkai–Rusakalnis–Strėvininkai–Daugirdiškės, Vievis–Kazokiškės–Paparčiai–Žasliai. Gal net nėra prasmės vardinti, tiek jų daug. Taip pat Vievis–Trakai yra puikios būklės.
          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Dėl Vievis-Semeliškės, net nežinau ar noriu ten rekonstrukcijos. Dabar visai įdomu įtempus nervus pramint ar pravažiuot. Jei išlygins ir ištiesins... Bus eilinis keliukas. Aišku vietiniams tikrai norėtųsi padoraus kelio. Kita vertus sutvarkius kelią per Strėvininkus, gal šitą kelią reiktų paskelbti kokiu technikos kultūros paminklu. Ir apsiriboti kokybišku perasfaltavimu.
          Parašė alga Rodyti pranešimą
          Blogai ten nebus. Bus kaip dar vienas Vievis–Daugirdiškės ar labiau Semeliškės–Aukštadvaris. Patikėk, ar kabrioletu, ar dviračiu, rinkčiausi šituos, o ne anachronizmą, kuris yra dabar.
          Jo problema yra ne nekokybiška danga, o per mažas kelio plotis.
          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          KK 221 Vievis-Semeliškės važiavau pernai, ten kelias ne vien siauras ir vingiuotas, bet tiesiog pavojingas - žvyras kelkraščiuose daug kur yra nuplautas ar
          nudulkėjęs, o kelkraščiai aštrūs ir labai labai lengva prasipjauti iš karto dvi padangas
          Ne visai išimtis - pora puslapių aukščiau yra gėdingas sąrašas kelių kurie yra su siauresne nei 5 m važiuojamają dalimi ir jis trumpėja - šalia poligonų esantys keliai KK173 Molėtai - Pabradė ir KK176 Pirčiupiai - Jašiūnai ko gero, bus rekonstruoti jau per keletą metų.

          Krašto kelių, kurie neatitinka kelio kategorijos (kelio dangos plotis ≤ 5 m), prioritetinė eilė
          https://lakd.lt/wp-content/uploads/2..._eile_2022.pdf
          https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/337-lt-lietuvos-keliai?p=1994138#post1994138

          O apie Lietuvos "kelių standartus" sunku kalbėti, nes ir esami pagrindiniai keliai degradavo, (...) Pavažinėjus po kaimynines šalis standartins lenkiškas vaivadijos kelias (DW) yra labai lygus lyginant su "standartiniu" dešimtmečius neremontuotu lietuvišku keliu.(...)

          LAKD puslapyje yra ne tik minėtas prioritetis siaurų kelių sąrašas, bet ir dar vienas gėdos sąrašiukas, kur išvardintgi keliai su itin prastomis dangomis.
          Krašto kelių, kuriuose neužtikrinamas leistinas važiavimo greičio režimas (išilginis kelio dangos nelygumas ≥ 5 m/km), prioritetinė eilė
          https://lakd.lt/wp-content/uploads/2..._eile_2022.pdf

          Prie progos reikės jį pastudijuoti ir palyginti su suplanuotais dabrbai ar paskelbtais konkursais.

          Comment


            #6
            Šių metų pradžioje užsiminta ir apie pradedamą KK221 rekonstrukciją

            2024.01.12
            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Pagaliau remontuojamas siauras ir pavojingas kelias KK221 tarp Vievio ir Semeliškių.

            Diena.lt 2023.01.12
            Numatoma rekonstruoti 7 km atkarpą kelyje Vievis–Aukštadvaris
            Suplanuoto atnaujinti kelio ruožas prasideda nuo 3,388 km ir tęsiasi iki 10,6 km.
            Šiuo metu kelyje Vievis–Aukštadvaris vyksta ruožo nuo 1,8 iki 3,388 km rekonstravimas, įrengiant pėsčiųjų ir dviračių takus, taip pat vyksta ruožo nuo 10,6 iki 17,7 km rangos darbų pirkimas.

            https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...dvaris-1156296
            2024.03.21
            Parašė alga Rodyti pranešimą
            Vakar teko ten lankytis, pirmas poros km ruožas prie Vievio iškapstytas, yra technikos ir darbininkų, vienpusis eismas su šviesoforu per neasfaltuotą pagrindą, šviesoforo fazės labai ilgos, tenka prie jo pastovėt net norint patekt į RK4736 į Laičius ir Daugirdiškes.
            2024.05.12
            Parašė alga Rodyti pranešimą
            Pora vaizdelių iš KK221 remonto prie Vievio. Man keistai atrodo tie bortai, lyg siauroki važiuojamajai daliai, ypač krašto kelio. Negi ten bus šaligatvis ir dvirtakis tokio pločio?


            Comment


              #7
              Foto 2024.08
              Išvažiavimas iš Semeliškių Vievio link
              Siūloma važiuoti apylanka žvyrkeliu Nr 4725 Semeliškės-Jokūbiškės
              Kur kas patogesnis yra asfaltuotas maršrutas kuris ilgesni tik pora kilometrų, o laiko susitaupo:
              Semeliškės - RK4709 - Daugirdiškės - RK4736 Strėvininkai - RK4756 Pastrėvis - KK221


              Sankryža su keliu Nr 4725 Semeliškės-Jokūbiškės


              Sankryža su KK221 trasa aplenkiančia Semeliškes iš vakarų




              Rekonstrukcija užtruks 15 mėnesių - iki 2025 metų rugpjūčio
              Paskutinis taisė Romas; 2024.10.28, 23:16.

              Comment


                #8
                Bandymas važiuoti tiesiai










                Įkalnė


                Sisvanta
                Palyginimui - GSW foto 2023.05




                Kelias uždarytas. Turbūt tvarkoma pralaida per Dubreikos upelį,. kuris išteka iš Gackų ežero

                Comment


                  #9
                  Teko sukti atgal link Semeliškių


                  Iš karto degė žalia šviesa










                  Semeliškės

                  Comment


                    #10
                    Pastrėvys (kartais rašoma Pastrėvis)
                    Foto 2024.08
                    Sankryža su apylanka nuo Strėvininkų - Mustenių asfaltuotu keliu RK4756


                    Vaizdas link Semeliškių. Ten irgi tektų grįžti atgal nuo tvarkomos pralaidos


                    Pastrėvio autobusų stotelė ir sankryža su keliu RK710 į Elektrėnus


                    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.31, 08:51.

                    Comment


                      #11
                      Autentiška KK221 atkarpa tarp Pastrėvio ir Vievio ties Elektrėnų mariomis






                      Vakarinėje šviesoje gerai matosi apgailėtina kelkraščių būklė








                      Pirmasis ruožo Pastrėvys-Vievis šviesoforas
                      Beje, vienintelis iš penkių šviesoforų, kuriame buvo laikmatis


                      Žvilgsnis atgal


                      Jau skaičiuojamos sekundės

                      Comment


                        #12
                        Pirmasis šviesoforinis ruožas




                        Matosi aukščių skirtumai net lygioje vietoje


                        Šis šviesoforinis ruožas neilgas


                        Autentiška atkarpėlė


                        Netrukus - antras šviesoforas


                        Čia teko stovėti kokias 5 minutes
                        Pora mašinų pravažiavo pro šalį tik pristabdžiusios prie raudonos šviesos
                        Paskutinis taisė Romas; 2024.08.06, 22:53. Priežastis: aukščių skirtumai

                        Comment


                          #13
                          Foto 2024.04
                          Antrasis šviesoforinis ruožas yra gana ilgas








                          Nuolydžiai bus mažiau statūs


                          Pasiklydę dviratininkai


                          Kažkur prieš šią vietą tokiame praplatėjime prasilenkėme su mašina, kuri ramiausiai važiavo iš priekio per raudoną šviesą


                          Vėl autentiškas KK221 ruoželis




                          Prie trečio šviesoforo teko palaukti 3-4 minutes

                          Comment


                            #14
                            Trečiasis šviesoforinis ruožas


                            Nemažas aukščių skirtumas






                            Kažkas bandė pervažiuoti į kitą juostą




                            Pipiriškių geomorfologinis draustinis


                            Šviesoforinio ruožo pabaiga




                            Pritrauktas vaizdas


                            Ketvirtas šviesoforas


                            Comment


                              #15
                              Ketvirtas šviesoforinis ruožas






                              Gandras




                              Kombainas


                              Ruožo pabaiga - Pakalniškių kaime

                              Comment


                                #16
                                Pakalniškės




                                Labai pasiekė, kad degė žalia šviesa


                                Penktas ir paskutinis šviesoforinis ruožas




                                Gairelės, gairelės...




                                Paskutinio šviesoforinio ruožo pabaiga

                                Comment


                                  #17
                                  Čia vis dar Pakalniškės.
                                  Vėl autentiškas ruožas




                                  Pakalniškių pabaiga


                                  Palopytas kelias






                                  Čia anksčiau buvo šviesoforas

                                  Comment


                                    #18
                                    Mažina kelio išilginius aukščių skirtumus? Labai gerai.

                                    Comment


                                      #19
                                      Šitoje vietoje turbūt šiek tiek patiesins ir staigius posūkius

                                      Comment


                                        #20
                                        Pusiau rekonstruotas ruožas prieš Vievį
                                        Foto 2024.08
                                        Neįprastai platus kelias




                                        Sankryža su keliu 4730 Liepiakalnis - Abromiškės


                                        Saugumo salelė


                                        Asffalto sluoksniai


                                        Kaip įprasta Lietuvoje, negailima metalo atitvarų įrengimui




                                        Griovių statumas






                                        Sankryža su keliu Nr.4736 Vievininkai – Rusakalnis – Daugirdiškės II


                                        Rekonstuojamo ruožo pabaiga


                                        Šiaip rekonstruojamas ruožas Semeliškės - Vievis yra ne tik vaizdingas, bet ir su adrenalino elementais - ypač, kai kas nors iš priekio atvaro per raudoną šviesą.
                                        Tačiau kelyje yra išplatėjimų ir įvažiavimų į sodybas, tai yra kur prasilenkti. Antra vertus, kai yra kelių kilometrų šviesoforiniai ruožai, tai įvažiavę iš šoninių keliukų ir nežino, ar važiuoja per žalią ar per raudoną šviesą.
                                        Bus įdomu po keleto mėnesių palyginti kaip keičiasi pezažas.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X