Keliui nr. 176 kažkada buvo paišoma graži ateitis. 2002 metų Lietuvios bendrajame plane buvo tokios vizijos: Tranzitas iš Baltarusijos į Kaliningradą turėjo eiti Medininkų magistraliniu keliu per Turgelius - Jašiūnus - Pirčiupius Valkininkus - Alytų - Simną - Liudvinavą - Marijampolę.
Jei tai būtų įgyvendinta tai tarp medininkų ir Turgelių būtų ne žvyrkelis RK5213, o asfaltas; kelias KK176 būtų ne siaurutis šunkelis su plačiais išmalto žvyro kelkraščiais, kur nepasilenkia dvi mašinos, o normalus kelias ir dabar nereikėtų kalbėti paie karinį mobilumą ir skubiai tiesiamus kelius į Rūdninkų poligoną.
Lietuvos Respublikos Seimo 2002 m. spalio 29 d. nutarimas Nr. IX-1154 DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS TERITORIJOS BENDROJO PLANO
Iki šiol visas krašto kelias Nr. 176 buvo Lietuvos krašto kelių gėdos sąraše, kur asfaltuotos dangos plotis nesiekia 5 metrų
Minimalių reikalavimų krašto kelių sąrašas buvo paskelbtas 2021 m. gegužę.
Tuo metu buvo 198 km siaurų "krašto kelių".
Tas gėdingas sąrašas pradėjo trumpėti. Per nepilnus trejus metus nutiesta 5 km atkarpa KK105 ties Eišiškėmis, prasidėjo statybos ar bent projektavimo kelyje KK 173 Pabradė - Molėtai, bus trarkomi kelias KK191 Paliūniškis Vabalninkas, KK 221 Vievis - Semeliškės
Ką reiškia toks "krašto kelio" reikšmės šunkelis su 5 m nesiekiančia asfalto danga nutrupėjusiais kraštais (kur galaima susipjaustyti padangas) ir kur neprasilenkia net dvi lengvosios mašinos (o kokio miškovežio ar "fūros" geriau nesutikti), galima pačiam išbandyti 176 kelyje vos 30 - 40 km nuo Vilniaus.
O galima ir pasigrožėti GSW (Google gatvių vaizdų) nuotraukomis
Kryptis iš vakarų į rytus, nuo Pirčiupių iki Baltosios Vokės (Žagarinės) sankryžos.
Tai jau istorinės nuotraukos, nes tarp Senojo Pirčiupįo tilto ir Žagarinės prieigų vyksta kelio rekonstrukcija
Fotografuojanti mašina važiavo priešinga kryptimi
GSW foto 2023.06
Sankryža su A4 ties Pirčiupiais
KK176 pradžia
Prasideda prasilenkimai kelkraštyje
5 metrų pločio kelyje būna ir pavojingesnių prasilenkimų su lakstančiomis "fūromis"
Tiltas per Senąjį Pirčiupį.
Nuo čia dabar prasideda rekonstruojamas ruožas
Čia dabar yra antrojo šviesoforinio ruožo pradžia (žiūrint nuo Pirčiupių)
Senieji Maceliai
Čia dabar yra antrojo šviesoforinio ruožo pabaiga (žiūrint nuo Pirčiupių)
Tiltas per Merkį prieš Žagarine
Tolesnė atkarpa dar nėra rekonstruojama
Žagarinė
Žagarinės (Baltosios Vokės) kryžkelė
Posūkis Į KK202 link Pagirių - Vilniaus
https://www.google.com/maps/@54.4484...2i37?entry=ttu
Paskutinis taisė Romas; 2024.02.21, 00:39.
Priežastis: Foto "Tiltas per Senąjį Pirčiupį"
Pacituoju ar perkeliu kelis 2022-2023 metų straipsius iš temos "Lietuvos keliai", kur užsimenama apie KK 176 būklę ir rekonstrukciją
Iki 2022 metų apie šį kelią neatsimenu jokių straipsnių
2022.09.24
Kažką pradedama krapštyti kelyje Nr. 176 Jašiūnai - Pirčiupiai.
Paskelbtas rekonstrukcijos projektavimo pirkimas.
Dabar tai vienas iš siaurųjų krašto kelių, kur neprasielnkia dvi mašinos, Kelio būklė itin prasta, yra pavojinga važiuoti, kai yra nutrupėję kelkraščiai.
Gal skuba dėl 176 kelio kažkiek susijusi ir su būsimo Rūdninkų poligono statyba.
Visas neatitinkančių minimalių reikalavimų krašto kelių sąrašas buvo paskelbtas prieš beveik pusantrų metų.
Iš viso tada buvo 198 km siaurų krašto kelių (...) https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc..._eile_2021.pdf
Karinio mobiklumo paketo lėšos 2023 metais sudarys net apie 16% kelių tvarkymui ir rekonstrukcijai numatytų lėšų (70 mln. iš 434 mln EUR).
BNS 2022.11.25 Susisiekimo ministras domėsis į Rūdninkų poligoną vedančiais keliais
Susisiekimo ministras Marius Skuodis penktadienį apžiūrės Rūdninkų karinio poligono plėtros planuose numatomus rekonstruoti privažiavimo kelius. Siekiant įrengti tinkamą privažiavimą į poligoną norima rekonstruoti kelius Pirčiupiai–Jašiūnai, Mikašiūnai–Rūdninkai ir Juodšiliai–Jašiūnų geležinkelio stotis.
Ministras Šalčininkų rajone apžiūrės kelių ruožus, įvertins jų būklę, susitiks su rajono meru Zdzislavu Palevičiumi, savivaldybės vadovais. Rūdninkų poligono privažiuojamųjų kelių projektavimas turėtų prasidėti kitais metais, o jiems atnaujinti bei naujiems nutiesti numatoma skirti 75,5 mln. eurų.
Kitą savaitę poligonui reikalingų kelių įrengimo klausimus numatoma apsvarstyti bendrame Susisiekimo ministerijos pasitarime su Krašto apsaugos ministerijos, Šalčininkų savivaldybės ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovais. https://kauno.diena.lt/naujienos/lie...eliais-1104042
Straipsnyje kalbama apie kelius KK176, RK3917 ir RK5203, kažkodėl neužsimenama apie KK202.
Siauro kelio Pirčiupiai- Baltoji Vokė - Jašiūnai (ten dabar neprasilenkia net dvi lengvosios mašinos) reikalinga ne tik dėl geresnio susisiekimo su Rūdninkų giria, bet ir kaip alternatyva keliui A4. kurio atkarpa Vilniaus m,. savivaldybės ribose yra tiesiog pasibaisėtina.
https://www.miestai.net/forumas/foru...07#post2017107
Net ir įkeltame žemėlapyje matosi, kad siaurasis ruožas tarp Pirčiupių ir Baltosios Vokės yra kelio KK176, kuris straipsnyje įvardintas "pirmuoju numeriu" (Pirčiupiai–Jašiūnai) atkarpa. Taigi, KK202, kuris baigiasi/prasideda Baltojoje Vokėje, nelabai yra poreikis platinti
Gal galite patikslinti – kas ir kurioje tiksliau vietoje yra negerai A4? Kartais tenka šiuo keliu važiuoti ir "užkliūna" tik kokio puskilometrio ilgio atkarpa pačiame Varėnos rajono pakraštyje, prie Trakų rajono ribos ir tilto per Merkį, kuri tikrai nelygi ir banguota (palyginus su visu likusiu keliu)
Puikios naujienos dėl šių kelių, normaliai tvarkyti jie nebuvo nuo jų pastatymo.
Paskubėta tik su pinigų skaičiavimu šiems keliams, dėl projektavimo tempų nemanau, kad anksčiau nei po metų bus projektas - su dabartine infliacija ir kainų svyravimu skaičiuoti kas bus po metų yra nelogiška.
202 kelias yra visai dar geros būklės palyginus su tais, kuriuos norima tvarkyti - jeigu planuojami tvarkyti būtų bent jau tokios būklės, manau nieks ir neplanuotų jų tvarkyti.
KK221 Vievis-Semeliškės yra labiau išimtis, jis neatitinka krašto kelio standarto, laukia kapitalinės rekonstrukcijos. Yra programa tokių kelių rekonstrukcijos. .
Ne visai išimtis - pora puslapių aukščiau yra gėdingas sąrašas kelių kurie yra su siauresne nei 5 m važiuojamają dalimi ir jis trumpėja - šalia poligonų esantys keliai KK173 Molėtai - Pabradė ir KK176 Pirčiupiai - Jašiūnai ko gero, bus rekonstruoti jau per keletą metų.
Ne visai išimtis - temoje "Lietuvos keliai: pora puslapių aukščiau yra gėdingas sąrašas kelių kurie yra su siauresne nei 5 m važiuojamają dalimi ir jis trumpėja - šalia poligonų esantys keliai KK173 Molėtai - Pabradė ir KK176 Pirčiupiai - Jašiūnai ko gero, bus rekonstruoti jau per keletą metų.
Prasideda kelio KK 176 Rūdninkų girioje projektavimas. Sutartis nepasirašyta
Kelio Nr.176 dalis 14,325 - 21,809 km (tarp Rūdninkų ir Jašiūnų nepateko į šį pirkimą.
CVPP 2023.04.25
Skelbimas apie sutarties (ne) skyrimą
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 176 Pirčiupiai–Jašiūnai ruožo nuo 9,590 iki 14,325 kmnuo 21,809 IKI 26,643 km
I dalis - nuo 9,590 iki 11,470 km
II dalis – nuo 11,470 iki 14,325 km
III dalis – nuo 21,809 iki 24,790 km ir geležinkelio pervažos (apie 23,686 km) rekonstravimo
IV dalis - nuo 24,790 iki 26,643 km
Ruožas į rytus nuo Jašiūnų - tarp sankryžų su keliais RK3903 Sližiūnai–Gerviškės–Narkuškės ir RK 5203 Ąžuolijai–Juodšiliai–Jašiūnų geležinkelio stotis.
CVPP 2023.04.07
Pirkimas dėl projektavimo
I dalis. Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 176 Pirčiupiai–Jašiūnai ruožo nuo 21,809 iki 24,790 km ir geležinkelio pervažos (apie 23,686 km) rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
Vokų atplėšimo data 2023.04.28 https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-642665
Dar vienas suprojektuotas ruožas - tarp Žagarinės ir Rūdninkų, tik prie skelbimo nebuvo prisegtų brėžinių
Šalčininkų r. savivaldybė
Visuomenės supažindinimas
Rūdninkai 2023.08.25
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 176 Pirčiuiai-Jašiūnai ruožo nuo 11,470 iki 14,325 km rekonstravimo techninis darbo projektas https://www.salcininkai.lt/skelbimai...ektavima:15296
Hmm, eismoinfo rodo, kad jau nuo rugsėjo ten dviejuose ruožuose kapitalinis remontas! Baigt žada gegužės ir birželio gale.
Pirkimas buvo paskelbtas 2023 m. balandį
CVPP 2023.04.07 Konkurso sąlygos
Krašto kelio Nr. 176 Pirčiupiai–Jašiūnai ruožų nuo 0 iki 9,590 km ir nuo 14,325 iki 21,809 km rekonstravimo ir kapitalinio remonto projektų parengimas, projektų vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas
Numatoma bendra vertėbe PVM: 41.308.264,46 EUR
Pirkimo dalies Nr.: 1 nuo 0,000 iki 1,450 km
Trukmė mėnesiais 25
Numatoma vertė be PVM: 4.512.396.69 EUR
Pirkimo dalies Nr.: 2 nuo 1,450 iki 9,590 km
Trukmė mėnesiais 23
Numatoma vertė be PVM: 19.175.206.61 EUR
Pirkimo dalies Nr.: 3 nuo 14,325 iki 21,809 km
Trukmė mėnesiais 23
Numatoma vertė be PVM: 17.620.661.16 EUR
Apie birželį pasirašytas tris rangos sutartis paskelbta 2023 m. liepą
CVPP 2023.07.12 Skelbimas apie sutarties skyrimą
Informacija apie pirkimo dalis. Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Bendra pirkimo vertė be PVM: 24.100.828.12 EUR (...)
Pirkimo dalies Nr.: 1
Krašto kelio Nr. 176 Pirčiupiai–Jašiūnai ruožo nuo 0,000 iki 1,450 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas
Gautų pasiūlymų skaičius: 4
Sutartis 2023.06.09 Nr.: S-637
UAB „YIT Lietuva“ 133556411.
Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė: 4.100.000,00 EUR
Pirkimo dalies Nr.: 2
Krašto kelio Nr. 176 Pirčiupiai–Jašiūnai ruožo nuo 1,450 iki 9,590 km kapitalinio remonto techninio darbo projekto parengimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas
Gautų pasiūlymų skaičius: 4
Sutartis 2023.06.09 Nr.: S-631 AB „HISK“147710353
Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė: 10.401.788.50 EUR
Pirkimo dalies Nr.: 3
Krašto kelio Nr. 176 Pirčiupiai–Jašiūnai ruožo nuo 14,325 iki 21,809 km kapitalinio remonto techninio darbo projekto parengimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas
Gautų pasiūlymų skaičius: 5
2023.06.09 Nr.: S-630 AB „HISK“ 147710353
Sutartis: 9.599.039.62 EUR
Nelabai supratau. O tai likusios dvi atkarpos, kuriose kelio profilis toks pats ir būklė tokia pati, jau geros ir jų kapitaliai remontuoti nebereikia? Ar dabar turėsime 2/3 kelio naujai sutvarkyto, bet dėl blogo gabalo per vidurį, visas kelias vis vien bus "nieko gero".
Nelabai supratau. O tai likusios dvi atkarpos, kuriose kelio profilis toks pats ir būklė tokia pati, jau geros ir jų kapitaliai remontuoti nebereikia? Ar dabar turėsime 2/3 kelio naujai sutvarkyto, bet dėl blogo gabalo per vidurį, visas kelias vis vien bus "nieko gero".
Dėl kitų dalių ansktesnėse nuorodose buvo rašyta , kad dalis pirkimų neįvyko.
Prasideda kelio KK 176 Rūdninkų girioje projektavimas. Sutartis nepasirašyta
CVPP 2023.04.25
Skelbimas apie sutarties (ne) skyrimą
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 176 Pirčiupiai–Jašiūnai ruožo nuo 9,590 iki 14,325 kmnuo 21,809 IKI 26,643 km
I dalis - nuo 9,590 iki 11,470 km
II dalis – nuo 11,470 iki 14,325 km
III dalis – nuo 21,809 iki 24,790 km ir geležinkelio pervažos (apie 23,686 km) rekonstravimo
IV dalis - nuo 24,790 iki 26,643 km
Dėl pradinio gabaliuko nuo nuo 0,000 iki 1,450 km (tarp plento A4 Vilnius - Vakininkai - Druskininkai) pirkimas įvyko birželį.
Į darbų apimtį įeina ir projektavimas, todlė trukmė ne 23, o 25 mėnesiai (jei per konkursą nesutrumpėjo).
Kelio Nr.176 dalis nuo 1,450 iki 9,590 km (tarp senojo Pirčiupio tilto ir Žagarinės) - darbai vyksta
Kelio Nr.176 dalis 14,325 - 21,809 km (tarp Rūdninkų ir Jašiūnų) - darbai vyksta
Kai intensyvus eismas, tai ir mašina ten buvo nejauku ir nesagu važiuoti.
Noriu paklausti Vilniaus apylinkių žinovų alga ir dondc, ar bandėt važiuoti keliu KK 176 dviračiais.
Jei taip - kokie įspūdžiai
Bent man tuo keliu mint jaukiau nei su mašina važiuot. Asfalto pločio pakanka prasilenkt, o fūros nesibodėdavo vieno rato nuleist į žvyrą. Tas pats kaip Vievis - Semeliškės. Su mašina važiuoji šlapia nugara, dviračiu - atsipūtęs...
Iš siaurukų mint šikna nebent Valkininkai - Matuizos. Ant asfalto netelpa dviratis prasilenkt su mašina. Buvo vairuotojų kurie labai nenorėjo nuleist į žvyrą.
Bent man tuo keliu mint jaukiau nei su mašina važiuot. Asfalto pločio pakanka prasilenkt, o fūros nesibodėdavo vieno rato nuleist į žvyrą. Tas pats kaip Vievis - Semeliškės. Su mašina važiuoji šlapia nugara, dviračiu - atsipūtęs...
Dabar, kai prasidėjo rekonstrukcija, ten geriau nevažiuoti.
Dabar, kai prasidėjo rekonstrukcija, ten geriau nevažiuoti.
Tai taip, su dviračiu lįsti į šviesoforais reguliuojamus ruožus labai negerai. Tiek pačiam, tiek kitiems. Ilgesniuose ruožuose pasikeičia kryptis greičiau nei pasieki darbų pabaigą. Netyčia pakliuvus variantas nebent važiuot kolonai iš paskos ir tikėtis spėt
Kryptis iš rytų į vakarus nuo Baltosios Vokės iki Pirčiupių sankryžos.
Tai jau istorinės nuotraukos, nes tarp Senojo Pirčiupįo tilto ir Žagarinės prieigų vyksta kelio rekonstrukcija
Fotografuojanti mašina važiavo ta pačia kryptimi
GSW foto 2023.06
Važiuojant nuo Jašiūnų. Sankryža su KK 202 prieš Baltąją Vokę
Už Žagarinės.
Dabar kažkur toliau prasideda rekonstruojama atkarpa ir pirmas šviesoforų ruožas (skaičiaujant vakarų kryptimi link Pirčiupių)
Seniieji Maceliai.
Dabar prie to namo prasideda antras šviesoforų ruožas. .
Prie šio posūkio baigiasi antras šviesoforų ruožas
Tiltas per Senajį Pirčiupį.
Čia baigiasi rekonstruojamas ruožas. Paskutiniai 1,5 km iki kelio A4 dar lieka autentiški
Išankstinė krypties nuoroda prieš Pirčiupių sankryžą su plentu A4
Prasilenkimo ypatumai
Tenka ryti dulkes
Dar vienas miškovežis
Dar vienas dulkių kamuolys
Toliau matosi kryžkelė su A4 Vilnius - Valkininkai - Druskininkai
Bus ir palyginimas, kaip šis 8 km rekonstruojamas ir 1,5 km autentiškas ruožas atrodo dabar.
KK 202 visai patiko. Ties Papiškėmis draugui buvo "prakolas" (ir iškart dar 2 sekantys netrukus, nes pasirodo stiklų prilindo į minkštą gumą "Continental GP 5000"). Vietinis primygtinai siūlėsi pripūst padangą. Nesutikus, vis tiek paprašė euro. Pasirodo jaunystėj gyveno Vilniuj... Tą KK 176-ą jungia ne ką geresnis RK 3917 gabaliukas, ir grįžtant į Vilnių RK 5203. Nustebino, kad tuose ruožuose panašu mašinos lekia greičiau nei įprastuose keliuose, bent tiesiosiose. Turbūt tam, kad patiems greičiau dingt nuo tokios dangos.
2 kart pramynus, daugiau nepasirodžiau. Dabar panašu reiks mėgint iki Baltos Vokės KK 202 → rekonstruotu KK 176 gabaliuku ir grįžt A4 (turbūt nepatiks, nes kelkraščio beveik nėra, o kelio kategorija rimtesnė).
KK 202 visai patiko. Ties Papiškėmis draugui buvo "prakolas"
Važiavome ilgąjį savaitgalį į Pirčiupių pusę įvairindami kelią pro Baltąją Vokę, nes nesinorėjo stovėti kamščiuose prie Trakų Vokės ir važiuoti plentu A4 kolonoje.
KK202 šį kartą nelabai patiko. Po žiemos atsivėrė daug mažų duobių, o kelkraščiai gana aštrūs ir nežinai kas laukia po balomis. kadangi eismo buvo nedaug, tai važiuoti viduriu niekas netrukdė.
Kad KK176 bus rekonstruojamas buvau girdėjęs, bet prieš kelionę nepasitikrinau, kad rekonstruojamas būtent ruožas tarp Baltosios Vokės ir Pirčiupių.
Rekonstruojamas ruožas nuo 9,590 km iki 1,450 km
Kryptis iš Baltosios Vokės į Pirčiupus
Foto 2024.02
Lietuviškos rudenžiemės nuotraukos ne tokios gražios kaip GSW darytos nuotraukos šviečiant saulei ir esant šviežiai birželio žalumai.
Rekonstruojamas ruožas prasideda kažkiek pavažiavus už Žagarinės ir tiltų per Vokės kanalą ir Merkį.
Iš Baltosios Vokės pusės buvo purvais aptaškytas įspėjamasis ženklas apie šviesoforą bet pačio šviesoforo nebuvo. Maža ką, gal kelininkai pamišo nuimti ženklą. Kad išties patekome į pirmą šviesofoiro ruožą supratome tik susiaiurėjus keliui. Gerai, kad mašinų nebuvo. PAskui iš anos pusės matėme šviesoforą, ar jis veikė netikrinau.
Comment