Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Pėsčiųjų tiltas per Nerį

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Link sankryžos su Betygalos g., pro kurią tiesiausias susisiekimas su Vilijampole.

    Click image for larger version Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	1,91 MB ID:	2106650
    Užklaustas žmogus siūlė statyti kitoje Vileišio tikto pusėje...

    Comment


      #22
      Labai reikalingas tiltas. Mane jei "trumpina" kas iš centro dviračiu važiuoti į Lampėdžių pusę, tai tas siauras, perkrautas, visaip kaip nepatogus Vileišio tiltas.
      Русский военный корабль, иди нахуй!

      Comment


        #23
        Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą

        Tai tokiu atveju tiltą reikėtų statyti kitoj Vileišio tilto pusėj ir vistiek nereiktų jo numest kažkokiose pievose ir parkinguose, o normaliai integruot į judėjimo srautus.
        Ne parkinge jis. O pieva kitoj pusėj gal laikina. Dviračiu važiuot šiaip patogu, bet ir pėsčiom bus neblogai, nes pilies pusėje ten jau yra pėsčiųjų ir dviračių takas link Iki, Kauno doko, Lidl, Maximos, IKEA punkto, Senukų (judant tuo pačiu taku į kitą pusę, visai netoli Santakos parkas), o Piliamiesčio pusėje yra Brastos gatvė. Kol kas visai šalia yra tik vasarinės lauko užkandinės…
        Paskutinis taisė manometras; 2024.01.29, 18:25.
        ПТН ПНХ
        «Русский военный корабль, иди нахуй!»

        Comment


          #24
          O tai kaži ką ten toj salelėj darys, kad laiptai nusileidimui. Parkelį?

          Comment


            #25
            Parašė Cegias Rodyti pranešimą
            O tai kaži ką ten toj salelėj darys, kad laiptai nusileidimui. Parkelį?
            rašo kad nieko nedarys, nes užliejama vieta, bet kai neužlieta bus galima nusileist pasibūt, lyg mačiau ekspertų pastabą kad apsvarstytų apžvalgos bokštą ten statyt.

            Comment


              #26
              Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
              Pasirodė projektiniai pasiūlymai pėsčiųjų tilto per Nerį ties Brastos gatve.


              Tilto reikalingumu bei vieta neabejoju, tačiau ar tai yra patvirtintas galutinis dizainas?

              Kokio velnio dėti mini-Čiurlionio gelžbetoninį monstrą su keturiomis kojomis vandenyje tokioje jautrioje vietoje? Ar negalima būtų sukurti kažko lengvesnio ir nemerkti tilto polių į vandenį? (bent kažko panašaus į Aleksoto - Nemuno saloje planuojąmą tiltuką)

              Comment


                #27
                Poliu nemerkimas = papildomos islaidos.

                Comment


                  #28
                  Man tai kvepia, kad nebus didelių vystymo projektų abejose pusėse, arba tai bus labai negreitai.
                  Tokiu atveju užtenka kažko labiausiai minimalistinio, kad būtų galima patogiau iš Laisvės alėjos patekt į Lampėdžius per artimiausius metus.

                  Comment


                    #29
                    Na nelabai suprantu, kokių architektūrinių stebuklų čia daug kas tikėjosi. Reikia susitaikyti, kad llietuvoje tiltas yra funkcinis o ne architektūrinis statinys.
                    Ar jo čia reikia? Taip labai. Šita vieta manau pati geriausia. Tikrai nereikia, kad tiltas eitų į Piliamiestį, šioje vietoje jis tikrai bus naudojamas daugelio kas dabar eina ar važiuoja per vilijampolės tiltą.
                    Kad pėsčiųjų tiltas čia nereikalingas gali sakyti tik niekada pėsčiomis nėjęs per vilijampolės tiltą žmogus.

                    Comment


                      #30
                      Porą postų iš LinkenIn ir kelios vizualizacijos. Sunku patikėt, kad čia išvis buvo galima diskutuot. Aišku kaina pakils, bet pati miesto širdis tikra ne vieta nusipigint...

                      https://www.linkedin.com/posts/ginta...60393984-N_z-/

                      https://www.linkedin.com/feed/update...1481915985921/

                      KAUNAS PAKEITĖ SPRENDIMĄ DĖL NAUJOJO PĖSČIŲJŲ TILTO PER NERĮ ???????????? Kauno savivaldybė paskutinę akimirką atmetė pirmojo tilto varianto projektinius pasiūlymus ir pasirinko antrąją, tiltų inžinierių siūlomą, alternatyvą (1 var. ir 2 var. vizualizacijos komentare ⬇️). Po sudėtingų derybų su Kultūros paveldo departamentas prie LR KM / Department of Cultural Heritage of Lithuania specialistais, SRP projektas, UAB tiltų inžinieriams, bendradarbiaujant su architektu Justinas Zalys, pavyko rasti visų lūkesčius tenkinančią tilto konstrukciją. Antrojo varianto pranašumai lėmę Kauno savivaldybė sprendimą: ???? Parinkti perdangos plieninių konstrukcijų sprendiniai leidžia statybos/montavimo darbus vykdyti efektyvesniai metodais, tai spartina statybą ir optimizuoja rangos kaštus. ???? Išvengta atramų upės vagoje. Dėl to: - minimaliai įtakojamas upės hidrologinis rėžimas ir mažinama ledų sangrūdų tikimybė; - išsaugomi esamas ir planuojamas laivakeliai; - užkertama rizika PAV procedūroms stabdyti projekto įgyvendinimą. ????Be sraigtinių laiptų į salą (sąnašyną), kuri neplanuojama eksploatuoti. ♻️ Minimaliai jautrus vizualinės taršos požiūriu.









                      Paskutinis taisė Luckeris; 2024.06.17, 23:30.

                      Comment


                        #31
                        Puiku. Nesigilinant į detales - 2 variantas šviesmečiu geresnis.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          #32
                          Vizualizacijose tiltas eina per rytinę salos dalį, ir prasideda Vilijampolėje beveik ties Fejerverkų ir helio balionų parduotuvę, eina virš pėsčiųjų ir dviratininkų tako, ir baigiasi ties šaligatviu kitapus mašinų stovėjimo aikštelės esančios šalia restorano Žemyn upe. Dėl tokios artimos lokacijos Vilijampolės tiltui, jis jį dubliuotų, ir būtų nepraktiškas.

                          Tiltas turėtų būti paslinktas kiek galima į vakarinę salos dalį. Prasidėti, kaip galima arčiau Piliamiesčio, ir Betygalos gatvės, ir užsibaigti kaip galima arčiau Kauno pilies. Toks tiltas būtų praktiškas.

                          Tikimės, kad vizualicijos tiksliai neatspindi galutinės tilto lokacijos.

                          Comment


                            #33
                            Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
                            Vizualizacijose tiltas eina per rytinę salos dalį, ir prasideda Vilijampolėje beveik ties Fejerverkų ir helio balionų parduotuvę, eina virš pėsčiųjų ir dviratininkų tako, ir baigiasi ties šaligatviu kitapus mašinų stovėjimo aikštelės esančios šalia restorano Žemyn upe. Dėl tokios artimos lokacijos Vilijampolės tiltui, jis jį dubliuotų, ir būtų nepraktiškas.

                            Tiltas turėtų būti paslinktas kiek galima į vakarinę salos dalį. Prasidėti, kaip galima arčiau Piliamiesčio, ir Betygalos gatvės, ir užsibaigti kaip galima arčiau Kauno pilies. Toks tiltas būtų praktiškas.

                            Tikimės, kad vizualicijos tiksliai neatspindi galutinės tilto lokacijos.
                            Ne visai tiesa. Jis, panašu, suplanuotas, labiau ties Brastos Skveru (pirmaisiais kioskeliais).

                            Comment


                              #34
                              Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
                              Vizualizacijose tiltas eina per rytinę salos dalį, ir prasideda Vilijampolėje beveik ties Fejerverkų ir helio balionų parduotuvę, eina virš pėsčiųjų ir dviratininkų tako, ir baigiasi ties šaligatviu kitapus mašinų stovėjimo aikštelės esančios šalia restorano Žemyn upe. Dėl tokios artimos lokacijos Vilijampolės tiltui, jis jį dubliuotų, ir būtų nepraktiškas.

                              Tiltas turėtų būti paslinktas kiek galima į vakarinę salos dalį. Prasidėti, kaip galima arčiau Piliamiesčio, ir Betygalos gatvės, ir užsibaigti kaip galima arčiau Kauno pilies. Toks tiltas būtų praktiškas.

                              Tikimės, kad vizualicijos tiksliai neatspindi galutinės tilto lokacijos.
                              Tiltas projektuojamas dar neegzistuojančios gatvės tasoje atsižvelgiant į ateityje planuojama pakeisti tiek Vilijampolės tiek senamiesčio užstatymą. po 10 metų viskas atrodys žymiai logiškiau nei dabar.

                              Comment


                                #35
                                Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
                                Vizualizacijose tiltas eina per rytinę salos dalį, ir prasideda Vilijampolėje beveik ties Fejerverkų ir helio balionų parduotuvę, eina virš pėsčiųjų ir dviratininkų tako, ir baigiasi ties šaligatviu kitapus mašinų stovėjimo aikštelės esančios šalia restorano Žemyn upe. Dėl tokios artimos lokacijos Vilijampolės tiltui, jis jį dubliuotų, ir būtų nepraktiškas.

                                Tiltas turėtų būti paslinktas kiek galima į vakarinę salos dalį. Prasidėti, kaip galima arčiau Piliamiesčio, ir Betygalos gatvės, ir užsibaigti kaip galima arčiau Kauno pilies. Toks tiltas būtų praktiškas.

                                Tikimės, kad vizualicijos tiksliai neatspindi galutinės tilto lokacijos.
                                Lokacija gera, Vilijampolės tiltas dėl siaurų šaligatvių mažai tinkamas dviračių eismui. Tik galėtų naujojo tilto neužbaigti stačiu kampu į gatvę

                                -

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  Lokacija gera, Vilijampolės tiltas dėl siaurų šaligatvių mažai tinkamas dviračių eismui. Tik galėtų naujojo tilto neužbaigti stačiu kampu į gatvę
                                  Panaikinus tranzitinį eismą būtų galima juos platinti?

                                  Comment


                                    #37
                                    Abipus Nemuno krantų ryškėjant dviejų naujų tiltų vietoms, visuomenei oficialiai pristatyta ir būsima trečioji. Šįkart – per Nerį. 312 metrų ilgio dviratininkų ir pėsčiųjų tiltas taps itin svarbia jungtimi tarp Senamiesčio ir Vilijampolės. Statybas planuojama pradėti jau kitąmet.

                                    Iki šiol Vilijampolės ar Šilainių gyventojai, centro kryptimi keliaujantys dviračiais ar paspirtukais, neišvengiamai važiuoja per P. Vileišio tiltą, neretai dar vadinamą „Vilijampolės senuoju“. Tarpukariu pastatytas, o sovietmečiu dėl karo padarinių atstatytas objektas turi itin siaurus takus kraštuose. Dėl to pėstiesiems neretai kyla problemų elementariai prasilenkti su dviratininkais ar paspirtukų vairuotojais.

                                    312 metrų ilgio ir 6,5 m pločio nekarpytos kombinuotos sistemos plieninis tiltas projektuojamas teritorijose tarp Brastos g. 32 ir greta žemės sklypo adresu Jonavos g. 1A. Neatsitiktinai būsimas objektas kol kas ir vadinamas Brastos tiltu.

                                    Trijų tarpatramių tilto pagrindinis laikantis elementas – plieninė sija, sukomponuota iš plieno lakštų. Sija ties tarpinėmis atramomis sustandinama minimaliai padidinant jos aukštį, o tarpatramiuose stiprumą suteikia įkomponuota mažo įsvyrio lynų sistema. Parinkta tilto architektūra – efektyvios ir modernios tiltų inžinerijos sprendinys, kuris deramai įsilieja į esamą kultūros paveldo teritorijos panoramą.

                                    Projektuojamos gelžbetoninės krantinės atramos prisitaikys prie esamo reljefo, o tarpinės atramos papildomai atliks ledlaužos funkciją.
                                    https://www.bustonaujienos.lt/kaune-...rastos-tiltas/

                                    Click image for larger version

Name:	Vizualizacija.jpg
Views:	356
Size:	1,47 MB
ID:	2138677

                                    Comment

                                    Working...
                                    X