Kadangi ten numatytas vilkikų eismas, tai pirma juosta tikrai puikiai pasitarnaus stovėjimui ir reikia atitinkamai pakeisti žymėjimą. Romo įmestas lygiagrečios ("senosios") Kirtimų g. pavyzdys yra etalonas to, kaip nereikia daryti. Pradžioje ten dvikryptis eismas "vyko" 1 juosta, nes kita buvo ištisinė vilkikų, laukiančių savo eilės įvažiuoti į teritorijas, eilė. Paskui jau pradėjo juos iš ten vaikyti, tai gal dabar taip nebebūna?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Infrastruktūros projektai Vilniaus pakraščiuose ir priemiesčiuose
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Bet šiuo atveju yra padarytas bardakas ir turėtu būti liepta ištaisyti.
Įvertinus visa tai, kokie tamstos pasiūlymai, kas čia kitaip turėjo būti padaryta?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Bardakas? O kaip čia turėjo būti padaryta? Priminsiu, kad čia yra kelias prie Vilniaus intermodalinio terminalo, skirtas sunkiasvoriam transportui įvažiuoti į logistikos sandėlius. Šita gatve nevyks tranzitas, nes ji niekur neveda, šita gatve nesinaudos gyventojai, nes aplinkui nėra gyvenamųjų pastatų, šita gatve minimaliai naudosis tik čia dirbantys pėstieji ir tai retai, čia nebus dviračių, neskaitant pavienio smalsuolio. Dar priminsiu, kad sunkiasvoriam transportui gali nepakakti 2 standartinių eismo juostų padaryti 90 laipsnių posūkį.
Įvertinus visa tai, kokie tamstos pasiūlymai, kas čia kitaip turėjo būti padaryta?
Kadangi šia juosta tranzitas nevyks, o tik įvažiavimas ir išvažiavimas į sandėlius, tai dar argumentas dėl ko daugiau nei vienos juostos vienai krypčiai nėra reikalingos.
Posūkiai turi būti daromi atitinkantys transporto gabaritus, bet tam vietos čia akivaizdžiai užtenka.
- 2 patinka
Comment
-
Labai geras pavyzdys, kaip vilkikai apgalvotai turi laukti, o ne "numatom antrą eismo juostą, kad pasiparkuotų ir lauktų", privažiavimas kaip matome yra dviejų eismo juostų:
Maxima logistikos centras
Paskutinis taisė Kaid; 2021.12.13, 15:40.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąLabai geras pavyzdys, kaip vilkikai apgalvotai turi laukti, o ne "numatom antrą eismo juostą, kad pasiparkuotų ir lauktų", privažiavimas kaip matome yra dviejų eismo juostų:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bus įdomu žiūrėt kaip toks kiekis fūrų suks į kairę į A16 link Vilniaus.
Comment
-
Šiaurės Europos valstybės sostinė. 2022 metai.
Gilužio g. gyventojai pokyčių nesulauks – žvyrkelis, tampantis bala išasfaltuotas nebus
Kasmet Gilužio g. atkarpa po liūčių ir sniego tirpimo yra užliejama tiek, kad vairuotojai gadina savo automobilius. Vasarą situacija ne geresnė – nuo žvyrkelio kyla dulkių debesys. Vilniaus miesto savivaldybė nemato poreikio perimti šio sklypo, nes nors jis ir yra privačioje valdoje, žmonės gali naudotis keliu.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąSiek tiek detaliau (https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...amos-gatves/ ):
Asfaltuojamos ABC gatvės [TABLE="cellpadding: 5"]
Naujasodžio su projektu vykdoma I ketvirtis
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šimašiaus komanda bandė atlikti iš principo neįmanomą užduotį: daryti humanizaciją, ignoruojant bene svarbiausią dedamąją: viešąjį transportą. Kamščiai Vilniuje yra bjaurūs ne todėl, kad jie kažkokie išskirtinai dideli, bet todėl, kad nėra alternatyvaus būdo jų išvengti t.y. nėra civilizuoto viešojo transporto. Dėl kažkokių priežasčių Šimašiaus administracija nedarė iš esmės nieko, kad VT Vilniuje būtų pakeltas į aukštesnį kokybinį lygį ir viskas apsiribota naujų autobusų nupirkimu, kas tėra einamoji priežiūra (maintenance), o ne realus pagerėjimas. Labai sunku suprasti, kodėl žmogus, perskaitęs Jeff Speck knygą Walkable City, laikytis visiško postsovietinio marozo požiūrio į VT svarbą mieste.
Tai štai, visi tie priemiesčių gyventojai neturi jokio pasirinkimo. Tik sėsti į asmeninius automobilius (greičiausiai 1 automobilį 1 suaugusiam žmogui) ir prisijungti prie augančių kamščių. Ir problema tik auga, savivaldybėms (ne tik Vilniaus miesto) absoliučiai nieko nedarant. Net ir VT tinklo plėtra niekuo nepadės, jei žmonės negalės saugiai pasiekti stotelių.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Problema ne vien viešasis transportas. Problema visiškas strateginio mąstymo stygius. Turėjau progą atidžiau pasižvalgyti Vilniaus priemiesčių zonoje. Privatūs namai dygsta labai sparčiai, tiek miesto teritorijoje, tiek ir už jos ribų. Bet pėsčiųjų infrastruktūros nėra absoliučiai jokios. Ištisi nauji kvartalai pakabinti ant esamų kelių, pvz., Lentvario „gatvės“, kur vienintelis alternatyvus būdas judėti - eiti kelkraščiu pavojingai arti sunkvežimių. Viešojo transporto stotelių yra, bet iki daugumos jų taip pat neveda šaligatviai. Graudžiai juokinga, kad vadinamuoju „Senuoju Trakų keliu“ veda dar ir lietuviškoji Šv. Jokūbo kelio atšaka – iki pat Trakų didžioji dalis absoliučiai nepritaikyta pėstiesiems.
Tai štai, visi tie priemiesčių gyventojai neturi jokio pasirinkimo. Tik sėsti į asmeninius automobilius (greičiausiai 1 automobilį 1 suaugusiam žmogui) ir prisijungti prie augančių kamščių. Ir problema tik auga, savivaldybėms (ne tik Vilniaus miesto) absoliučiai nieko nedarant. Net ir VT tinklo plėtra niekuo nepadės, jei žmonės negalės saugiai pasiekti stotelių.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Tai kad Šimašius savo FB komentavo, kad priemiesčių gyventojų problemos yra jų pačių reikalas. Jam gi tik centro/senamiesčio burbulas su utopiniu pasauliu "kiek pasiekia pėstysis" yra idilija. Ko norėt ? Jei didžiausias rinkiminis jo šaikos postulatas apie VT buvo, kad jie tiesiog gerins e-bilieto sistemą. Ko iš jų norėt daugiau ?
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Individualiu lygmeniu, aišku, tai ir yra priemiesčių gyventojų reikalas. Jie renkasi ten gyventi, puikiai žinodami, kad neišlips iš automobilio, mažiausiai 18 metų dirbs savo vaikų išvežiotojais, etc. Bet kolektyviniu, miesto valdymo, lygmeniu tai yra katastrofa. Šiame kontekste nėra taip jau blogai, kad ir centras lygiagrečiai tankinamas, statomi nauji daugiaaukščiai pastatai. Bet realiai turbūt tik dar labiau išaugę kamščiai gali sumažinti namų priemiesčiuose paklausą, ir tai kažin. Jau greičiau augs poreikis toliau platinti gatves ir tiesti greitkelius iki pat Senamiesčio ribų.
- 3 patinka
Comment
-
Tai Simasius ne Letvario plento diskusijoje pasake, kad jam nerupi tos dalys. Klausimas buvo apie Pavilni, kuris tikrai netoli centro, o pesciuju, apsvietimo ir vt infrastruktura panasi kaip, kad Kecal apibudino. Labai panasi situacija yra ir Mileisiskese ar Aukstutiniam Antakalnyje, kur urbanizacija vyksta (dazniausiu atveju) ne laukuose, o tankinant jau bent pora simtu metu gyvenamas teritorijas, vieta centro yra gerokai arciau nei dauguma 'miegamuju rajonu' (apie 15 minuciu automobiliu), bet iki siol nera praktiskai jokiu saligatviu (keliose vietose techniniai saligatviai), VT marsrutai ypac reti, randominiu tvarkarasciu, vasara kelis kartus suretinami ir skirti tik i mokyklas isvedzioti ir i poliklinika nuvaryti, plius po prichvatizacijos mazdaug kas penktas ar sestas tiesiog neatvaziuoja, nera jokio autobuso i centra ar stomi, kuri visiskai salia, apsvietimo nera kokio (su kelim isimtim), zmones eina pavojingai kelkrasciu, sviesdami telefonu, tarsi vienkiemyje gyventu.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąTai Simasius ne Letvario plento diskusijoje pasake, kad jam nerupi tos dalys. Klausimas buvo apie Pavilni, kuris tikrai netoli centro, o pesciuju, apsvietimo ir vt infrastruktura panasi kaip, kad Kecal apibudino. Labai panasi situacija yra ir Mileisiskese ar Aukstutiniam Antakalnyje, kur urbanizacija vyksta (dazniausiu atveju) ne laukuose, o tankinant jau bent pora simtu metu gyvenamas teritorijas, vieta centro yra gerokai arciau nei dauguma 'miegamuju rajonu' (apie 15 minuciu automobiliu), bet iki siol nera praktiskai jokiu saligatviu (keliose vietose techniniai saligatviai), VT marsrutai ypac reti, randominiu tvarkarasciu, vasara kelis kartus suretinami ir skirti tik i mokyklas isvedzioti ir i poliklinika nuvaryti, plius po prichvatizacijos mazdaug kas penktas ar sestas tiesiog neatvaziuoja, nera jokio autobuso i centra ar stomi, kuri visiskai salia, apsvietimo nera kokio (su kelim isimtim), zmones eina pavojingai kelkrasciu, sviesdami telefonu, tarsi vienkiemyje gyventu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Individualiu lygmeniu, aišku, tai ir yra priemiesčių gyventojų reikalas. Jie renkasi ten gyventi, puikiai žinodami, kad neišlips iš automobilio, mažiausiai 18 metų dirbs savo vaikų išvežiotojais, etc. Bet kolektyviniu, miesto valdymo, lygmeniu tai yra katastrofa. Šiame kontekste nėra taip jau blogai, kad ir centras lygiagrečiai tankinamas, statomi nauji daugiaaukščiai pastatai. Bet realiai turbūt tik dar labiau išaugę kamščiai gali sumažinti namų priemiesčiuose paklausą, ir tai kažin. Jau greičiau augs poreikis toliau platinti gatves ir tiesti greitkelius iki pat Senamiesčio ribų.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
tai viena is priezasciu kodel nestatausi ar neperku namo. Jau iskart uz Pilaites nera jokiu saligatviu, viskas tik automobiliams. As nesuvokiu kodel nera jokio teisinio reguliavimo darant kelius irengti ir saligatvius bent gyvenamuosiuose kvartaluose. Iseini is namo ir iskart atsiduri gatveje, vaikai vakare neturi jokiu sansu patys ne 100 metru uz namo praeiti. Jei vasara diena eiti pakrasciu dar kazkiek imanomas variantas, rudeni kai anksti temsta, kai blogesnis oras tai tiesiog zaidimas gyvenimo rulete. Gyveni tokiam nuosavam name kaip narvelyje is kurio negali iseiti be pavojaus gyvybei.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
tai viena is priezasciu kodel nestatausi ar neperku namo. Jau iskart uz Pilaites nera jokiu saligatviu, viskas tik automobiliams. As nesuvokiu kodel nera jokio teisinio reguliavimo darant kelius irengti ir saligatvius bent gyvenamuosiuose kvartaluose. Iseini is namo ir iskart atsiduri gatveje, vaikai vakare neturi jokiu sansu patys ne 100 metru uz namo praeiti. Jei vasara diena eiti pakrasciu dar kazkiek imanomas variantas, rudeni kai anksti temsta, kai blogesnis oras tai tiesiog zaidimas gyvenimo rulete. Gyveni tokiam nuosavam name kaip narvelyje is kurio negali iseiti be pavojaus gyvybei.
Comment
Comment