Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Infrastruktūros projektai Vilniaus pakraščiuose ir priemiesčiuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Kadangi ten numatytas vilkikų eismas, tai pirma juosta tikrai puikiai pasitarnaus stovėjimui ir reikia atitinkamai pakeisti žymėjimą. Romo įmestas lygiagrečios ("senosios") Kirtimų g. pavyzdys yra etalonas to, kaip nereikia daryti. Pradžioje ten dvikryptis eismas "vyko" 1 juosta, nes kita buvo ištisinė vilkikų, laukiančių savo eilės įvažiuoti į teritorijas, eilė. Paskui jau pradėjo juos iš ten vaikyti, tai gal dabar taip nebebūna?
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      #22
      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Bet šiuo atveju yra padarytas bardakas ir turėtu būti liepta ištaisyti.
      Bardakas? O kaip čia turėjo būti padaryta? Priminsiu, kad čia yra kelias prie Vilniaus intermodalinio terminalo, skirtas sunkiasvoriam transportui įvažiuoti į logistikos sandėlius. Šita gatve nevyks tranzitas, nes ji niekur neveda, šita gatve nesinaudos gyventojai, nes aplinkui nėra gyvenamųjų pastatų, šita gatve minimaliai naudosis tik čia dirbantys pėstieji ir tai retai, čia nebus dviračių, neskaitant pavienio smalsuolio. Dar priminsiu, kad sunkiasvoriam transportui gali nepakakti 2 standartinių eismo juostų padaryti 90 laipsnių posūkį.
      Įvertinus visa tai, kokie tamstos pasiūlymai, kas čia kitaip turėjo būti padaryta?

      Comment


        #23
        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

        Bardakas? O kaip čia turėjo būti padaryta? Priminsiu, kad čia yra kelias prie Vilniaus intermodalinio terminalo, skirtas sunkiasvoriam transportui įvažiuoti į logistikos sandėlius. Šita gatve nevyks tranzitas, nes ji niekur neveda, šita gatve nesinaudos gyventojai, nes aplinkui nėra gyvenamųjų pastatų, šita gatve minimaliai naudosis tik čia dirbantys pėstieji ir tai retai, čia nebus dviračių, neskaitant pavienio smalsuolio. Dar priminsiu, kad sunkiasvoriam transportui gali nepakakti 2 standartinių eismo juostų padaryti 90 laipsnių posūkį.
        Įvertinus visa tai, kokie tamstos pasiūlymai, kas čia kitaip turėjo būti padaryta?
        Bardakas. Nes vilkikų vairuotojai nėra kvaili ir vienos juostos jiems užtenka pravažiuoti, nesvyruoja per dvi juostas kaip girti. Jeigu reikia platesnės juostos akivaizduo kad vietos tam užteko, bet dviejų juostų čia nereikia.

        Kadangi šia juosta tranzitas nevyks, o tik įvažiavimas ir išvažiavimas į sandėlius, tai dar argumentas dėl ko daugiau nei vienos juostos vienai krypčiai nėra reikalingos.

        Posūkiai turi būti daromi atitinkantys transporto gabaritus, bet tam vietos čia akivaizdžiai užtenka.

        Comment


          #24
          Labai geras pavyzdys, kaip vilkikai apgalvotai turi laukti, o ne "numatom antrą eismo juostą, kad pasiparkuotų ir lauktų", privažiavimas kaip matome yra dviejų eismo juostų:

          Maxima logistikos centras
          Click image for larger version  Name:	SU8pjjMygr11.jpg Views:	1 Size:	372,7 kB ID:	1936202
          Paskutinis taisė Kaid; 2021.12.13, 15:40.

          Comment


            #25
            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
            Labai geras pavyzdys, kaip vilkikai apgalvotai turi laukti, o ne "numatom antrą eismo juostą, kad pasiparkuotų ir lauktų", privažiavimas kaip matome yra dviejų eismo juostų:
            Bus įdomu žiūrėt kaip toks kiekis fūrų suks į kairę į A16 link Vilniaus.

            Comment


              #26
              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Bus įdomu žiūrėt kaip toks kiekis fūrų suks į kairę į A16 link Vilniaus.
              Padarys žiedinę sankryžą ir tiek.

              Comment


                #27
                Šiaurės Europos valstybės sostinė. 2022 metai.





                Gilužio g. gyventojai pokyčių nesulauks – žvyrkelis, tampantis bala išasfaltuotas nebus

                Kasmet Gilužio g. atkarpa po liūčių ir sniego tirpimo yra užliejama tiek, kad vairuotojai gadina savo automobilius. Vasarą situacija ne geresnė – nuo žvyrkelio kyla dulkių debesys. Vilniaus miesto savivaldybė nemato poreikio perimti šio sklypo, nes nors jis ir yra privačioje valdoje, žmonės gali naudotis keliu.

                Comment


                  #28
                  Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                  Siek tiek detaliau (https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...amos-gatves/ ):

                  Asfaltuojamos ABC gatvės [TABLE="cellpadding: 5"]
                  Naujasodžio su projektu vykdoma I ketvirtis
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220507_170933.jpg
Views:	2927
Size:	1,67 MB
ID:	1967177 Click image for larger version

Name:	IMG_20220507_171524.jpg
Views:	2924
Size:	1,83 MB
ID:	1967178 Click image for larger version

Name:	IMG_20220507_171529.jpg
Views:	1352
Size:	1,96 MB
ID:	1967181 Click image for larger version

Name:	IMG_20220507_171829.jpg
Views:	1360
Size:	2,18 MB
ID:	1967179 Click image for larger version

Name:	IMG_20220507_171838.jpg
Views:	1359
Size:	1,56 MB
ID:	1967176 Click image for larger version

Name:	IMG_20220507_171950.jpg
Views:	1354
Size:	1,54 MB
ID:	1967175 Click image for larger version

Name:	IMG_20220507_172314.jpg
Views:	1343
Size:	1,33 MB
ID:	1967174 Click image for larger version

Name:	IMG_20220507_172338.jpg
Views:	1357
Size:	1,96 MB
ID:	1967180

                  Comment


                    #29
                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Click image for larger version

Name:	IMG_20220507_171524.jpg
Views:	2924
Size:	1,83 MB
ID:	1967178
                    Šulinių prioritetas

                    Comment


                      #30
                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220507_171529.jpg
Views:	1352
Size:	1,96 MB
ID:	1967181
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220507_171838.jpg
Views:	1359
Size:	1,56 MB
ID:	1967176
                      Panašu, kad elektros atramos liks, nes apibortuotos

                      Comment


                        #31
                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220507_170933.jpg
Views:	2927
Size:	1,67 MB
ID:	1967177 Click image for larger version

Name:	IMG_20220507_171524.jpg
Views:	2924
Size:	1,83 MB
ID:	1967178
                        Naujasodžio gatvė jau baigta:

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230514_153925.jpg
Views:	1689
Size:	1,29 MB
ID:	2050794 Click image for larger version

Name:	IMG_20230514_153934.jpg
Views:	1689
Size:	1,58 MB
ID:	2050797 Click image for larger version

Name:	IMG_20230514_154118.jpg
Views:	1699
Size:	1,83 MB
ID:	2050798 Click image for larger version

Name:	IMG_20230514_154130.jpg
Views:	1687
Size:	1,57 MB
ID:	2050796 Click image for larger version

Name:	IMG_20230514_154240.jpg
Views:	1689
Size:	1,49 MB
ID:	2050795 Click image for larger version

Name:	IMG_20230514_154247.jpg
Views:	1707
Size:	2,45 MB
ID:	2050799

                        Comment


                          #32
                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Šimašiaus komanda bandė atlikti iš principo neįmanomą užduotį: daryti humanizaciją, ignoruojant bene svarbiausią dedamąją: viešąjį transportą. Kamščiai Vilniuje yra bjaurūs ne todėl, kad jie kažkokie išskirtinai dideli, bet todėl, kad nėra alternatyvaus būdo jų išvengti t.y. nėra civilizuoto viešojo transporto. Dėl kažkokių priežasčių Šimašiaus administracija nedarė iš esmės nieko, kad VT Vilniuje būtų pakeltas į aukštesnį kokybinį lygį ir viskas apsiribota naujų autobusų nupirkimu, kas tėra einamoji priežiūra (maintenance), o ne realus pagerėjimas. Labai sunku suprasti, kodėl žmogus, perskaitęs Jeff Speck knygą Walkable City, laikytis visiško postsovietinio marozo požiūrio į VT svarbą mieste.
                          Problema ne vien viešasis transportas. Problema visiškas strateginio mąstymo stygius. Turėjau progą atidžiau pasižvalgyti Vilniaus priemiesčių zonoje. Privatūs namai dygsta labai sparčiai, tiek miesto teritorijoje, tiek ir už jos ribų. Bet pėsčiųjų infrastruktūros nėra absoliučiai jokios. Ištisi nauji kvartalai pakabinti ant esamų kelių, pvz., Lentvario „gatvės“, kur vienintelis alternatyvus būdas judėti - eiti kelkraščiu pavojingai arti sunkvežimių. Viešojo transporto stotelių yra, bet iki daugumos jų taip pat neveda šaligatviai. Graudžiai juokinga, kad vadinamuoju „Senuoju Trakų keliu“ veda dar ir lietuviškoji Šv. Jokūbo kelio atšaka – iki pat Trakų didžioji dalis absoliučiai nepritaikyta pėstiesiems.

                          Tai štai, visi tie priemiesčių gyventojai neturi jokio pasirinkimo. Tik sėsti į asmeninius automobilius (greičiausiai 1 automobilį 1 suaugusiam žmogui) ir prisijungti prie augančių kamščių. Ir problema tik auga, savivaldybėms (ne tik Vilniaus miesto) absoliučiai nieko nedarant. Net ir VT tinklo plėtra niekuo nepadės, jei žmonės negalės saugiai pasiekti stotelių.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                            Problema ne vien viešasis transportas. Problema visiškas strateginio mąstymo stygius. Turėjau progą atidžiau pasižvalgyti Vilniaus priemiesčių zonoje. Privatūs namai dygsta labai sparčiai, tiek miesto teritorijoje, tiek ir už jos ribų. Bet pėsčiųjų infrastruktūros nėra absoliučiai jokios. Ištisi nauji kvartalai pakabinti ant esamų kelių, pvz., Lentvario „gatvės“, kur vienintelis alternatyvus būdas judėti - eiti kelkraščiu pavojingai arti sunkvežimių. Viešojo transporto stotelių yra, bet iki daugumos jų taip pat neveda šaligatviai. Graudžiai juokinga, kad vadinamuoju „Senuoju Trakų keliu“ veda dar ir lietuviškoji Šv. Jokūbo kelio atšaka – iki pat Trakų didžioji dalis absoliučiai nepritaikyta pėstiesiems.

                            Tai štai, visi tie priemiesčių gyventojai neturi jokio pasirinkimo. Tik sėsti į asmeninius automobilius (greičiausiai 1 automobilį 1 suaugusiam žmogui) ir prisijungti prie augančių kamščių. Ir problema tik auga, savivaldybėms (ne tik Vilniaus miesto) absoliučiai nieko nedarant. Net ir VT tinklo plėtra niekuo nepadės, jei žmonės negalės saugiai pasiekti stotelių.
                            Tai kad Šimašius savo FB komentavo, kad priemiesčių gyventojų problemos yra jų pačių reikalas. Jam gi tik centro/senamiesčio burbulas su utopiniu pasauliu "kiek pasiekia pėstysis" yra idilija. Ko norėt ? Jei didžiausias rinkiminis jo šaikos postulatas apie VT buvo, kad jie tiesiog gerins e-bilieto sistemą. Ko iš jų norėt daugiau ?

                            Comment


                              #34
                              Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                              Tai kad Šimašius savo FB komentavo, kad priemiesčių gyventojų problemos yra jų pačių reikalas. Jam gi tik centro/senamiesčio burbulas su utopiniu pasauliu "kiek pasiekia pėstysis" yra idilija. Ko norėt ? Jei didžiausias rinkiminis jo šaikos postulatas apie VT buvo, kad jie tiesiog gerins e-bilieto sistemą. Ko iš jų norėt daugiau ?
                              Individualiu lygmeniu, aišku, tai ir yra priemiesčių gyventojų reikalas. Jie renkasi ten gyventi, puikiai žinodami, kad neišlips iš automobilio, mažiausiai 18 metų dirbs savo vaikų išvežiotojais, etc. Bet kolektyviniu, miesto valdymo, lygmeniu tai yra katastrofa. Šiame kontekste nėra taip jau blogai, kad ir centras lygiagrečiai tankinamas, statomi nauji daugiaaukščiai pastatai. Bet realiai turbūt tik dar labiau išaugę kamščiai gali sumažinti namų priemiesčiuose paklausą, ir tai kažin. Jau greičiau augs poreikis toliau platinti gatves ir tiesti greitkelius iki pat Senamiesčio ribų.

                              Comment


                                #35
                                Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                Individualiu lygmeniu, aišku, tai ir yra priemiesčių gyventojų reikalas. Jie renkasi ten gyventi, puikiai žinodami, kad neišlips iš automobilio, mažiausiai 18 metų dirbs savo vaikų išvežiotojais, etc. Bet kolektyviniu, miesto valdymo, lygmeniu tai yra katastrofa. Šiame kontekste nėra taip jau blogai, kad ir centras lygiagrečiai tankinamas, statomi nauji daugiaaukščiai pastatai. Bet realiai turbūt tik dar labiau išaugę kamščiai gali sumažinti namų priemiesčiuose paklausą, ir tai kažin. Jau greičiau augs poreikis toliau platinti gatves ir tiesti greitkelius iki pat Senamiesčio ribų.
                                Realiai išaugę kamščiai augina paklausą ofisynams ir parduotuvynams ant miesto/priemiesčio ribos. Skaitmenizacija ir darbas iš namų irgi prie to prisideda. Prisimenant kokia buvo senamiesčio/centro ir susisiekimu su juo svarba prieš 20+ metų, tai dabar galima gyvent metų metus be poreikio atsidurti centre.

                                Comment


                                  #36
                                  Tai Simasius ne Letvario plento diskusijoje pasake, kad jam nerupi tos dalys. Klausimas buvo apie Pavilni, kuris tikrai netoli centro, o pesciuju, apsvietimo ir vt infrastruktura panasi kaip, kad Kecal apibudino. Labai panasi situacija yra ir Mileisiskese ar Aukstutiniam Antakalnyje, kur urbanizacija vyksta (dazniausiu atveju) ne laukuose, o tankinant jau bent pora simtu metu gyvenamas teritorijas, vieta centro yra gerokai arciau nei dauguma 'miegamuju rajonu' (apie 15 minuciu automobiliu), bet iki siol nera praktiskai jokiu saligatviu (keliose vietose techniniai saligatviai), VT marsrutai ypac reti, randominiu tvarkarasciu, vasara kelis kartus suretinami ir skirti tik i mokyklas isvedzioti ir i poliklinika nuvaryti, plius po prichvatizacijos mazdaug kas penktas ar sestas tiesiog neatvaziuoja, nera jokio autobuso i centra ar stomi, kuri visiskai salia, apsvietimo nera kokio (su kelim isimtim), zmones eina pavojingai kelkrasciu, sviesdami telefonu, tarsi vienkiemyje gyventu.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                    Tai Simasius ne Letvario plento diskusijoje pasake, kad jam nerupi tos dalys. Klausimas buvo apie Pavilni, kuris tikrai netoli centro, o pesciuju, apsvietimo ir vt infrastruktura panasi kaip, kad Kecal apibudino. Labai panasi situacija yra ir Mileisiskese ar Aukstutiniam Antakalnyje, kur urbanizacija vyksta (dazniausiu atveju) ne laukuose, o tankinant jau bent pora simtu metu gyvenamas teritorijas, vieta centro yra gerokai arciau nei dauguma 'miegamuju rajonu' (apie 15 minuciu automobiliu), bet iki siol nera praktiskai jokiu saligatviu (keliose vietose techniniai saligatviai), VT marsrutai ypac reti, randominiu tvarkarasciu, vasara kelis kartus suretinami ir skirti tik i mokyklas isvedzioti ir i poliklinika nuvaryti, plius po prichvatizacijos mazdaug kas penktas ar sestas tiesiog neatvaziuoja, nera jokio autobuso i centra ar stomi, kuri visiskai salia, apsvietimo nera kokio (su kelim isimtim), zmones eina pavojingai kelkrasciu, sviesdami telefonu, tarsi vienkiemyje gyventu.
                                    Kai nerūpi, tai būtų sąžininga grąžint Lentvario kelio apylinkes, spėju, Trakų rajonui. Bet GPM matyt visgi rūpi. O senai gyvenamų vietų tankinimo argumentas ten irgi tinka.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                      Individualiu lygmeniu, aišku, tai ir yra priemiesčių gyventojų reikalas. Jie renkasi ten gyventi, puikiai žinodami, kad neišlips iš automobilio, mažiausiai 18 metų dirbs savo vaikų išvežiotojais, etc. Bet kolektyviniu, miesto valdymo, lygmeniu tai yra katastrofa. Šiame kontekste nėra taip jau blogai, kad ir centras lygiagrečiai tankinamas, statomi nauji daugiaaukščiai pastatai. Bet realiai turbūt tik dar labiau išaugę kamščiai gali sumažinti namų priemiesčiuose paklausą, ir tai kažin. Jau greičiau augs poreikis toliau platinti gatves ir tiesti greitkelius iki pat Senamiesčio ribų.
                                      tai viena is priezasciu kodel nestatausi ar neperku namo. Jau iskart uz Pilaites nera jokiu saligatviu, viskas tik automobiliams. As nesuvokiu kodel nera jokio teisinio reguliavimo darant kelius irengti ir saligatvius bent gyvenamuosiuose kvartaluose. Iseini is namo ir iskart atsiduri gatveje, vaikai vakare neturi jokiu sansu patys ne 100 metru uz namo praeiti. Jei vasara diena eiti pakrasciu dar kazkiek imanomas variantas, rudeni kai anksti temsta, kai blogesnis oras tai tiesiog zaidimas gyvenimo rulete. Gyveni tokiam nuosavam name kaip narvelyje is kurio negali iseiti be pavojaus gyvybei.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                        tai viena is priezasciu kodel nestatausi ar neperku namo. Jau iskart uz Pilaites nera jokiu saligatviu, viskas tik automobiliams. As nesuvokiu kodel nera jokio teisinio reguliavimo darant kelius irengti ir saligatvius bent gyvenamuosiuose kvartaluose. Iseini is namo ir iskart atsiduri gatveje, vaikai vakare neturi jokiu sansu patys ne 100 metru uz namo praeiti. Jei vasara diena eiti pakrasciu dar kazkiek imanomas variantas, rudeni kai anksti temsta, kai blogesnis oras tai tiesiog zaidimas gyvenimo rulete. Gyveni tokiam nuosavam name kaip narvelyje is kurio negali iseiti be pavojaus gyvybei.
                                        Turbūt linksmiausia, kad gyvenimas tokiame narvelyje dažniausiai parduodamas su šūkiais „gamtos apsuptyje“ ir, žinoma, „geroje vietoje“

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          tai viena is priezasciu kodel nestatausi ar neperku namo. Jau iskart uz Pilaites nera jokiu saligatviu, viskas tik automobiliams. As nesuvokiu kodel nera jokio teisinio reguliavimo darant kelius irengti ir saligatvius bent gyvenamuosiuose kvartaluose. Iseini is namo ir iskart atsiduri gatveje, vaikai vakare neturi jokiu sansu patys ne 100 metru uz namo praeiti. Jei vasara diena eiti pakrasciu dar kazkiek imanomas variantas, rudeni kai anksti temsta, kai blogesnis oras tai tiesiog zaidimas gyvenimo rulete. Gyveni tokiam nuosavam name kaip narvelyje is kurio negali iseiti be pavojaus gyvybei.
                                          Ties magistralinėm gatvėm reiktų. Ir tas po truputi daroma. Bet vietinės gatvelės dažniausiai tiek eismo temato, kad nėra prasmės daryt šaligatvį. Bendro naudojimo erdvė su atitinkamom inžinerinėm priemonėm (siaura, gulintys skverneliai ir t.t.) geriau nei poros plytelių šaligatvis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X