Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Infrastruktūros projektai Vilniaus pakraščiuose ir priemiesčiuose
Collapse
X
-
Spalį VMS pranešė, kad šiais metais liko laisvų resursų, taigi išasfaltuos Veisiejų g. (RK4707 tarp A4 ir A16). Šiandien patikrinau, yra asfaltas po šlapio sniego sluoksniu. Dar vienoj vietoj formavo griovius. https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...keliu-21056734
- 1 patinka
-
Fegda savo facebook puslapyje paskelbė, kad baigta Logistikos gatvė.
Tikrai, kad D kategorijos "pakilimo takas" vidury laukų...
- 6 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKas tuose sklypuose kažką statys, pasikels reljefą.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąSprendžiant iš nuotraukų, reljefo kėlimo nepakaks - vietovė pelkėta. Reik manyt, kad geologiją įvertino prieš planuodami sklypus investicijoms.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąFegda savo facebook puslapyje paskelbė, kad baigta Logistikos gatvė.
Tikrai, kad D kategorijos "pakilimo takas" vidury laukų...
A. Paneriuose (pagalbinėje gatvelėje Kirtimų g. prie A19 Pietinio aplinkkelio)
ar toje juokingoje sankryžoje Naugarduko gatvėje (c) Pupajus87
Vilniaus m. savivaldybė 2021.12.06
Vilniuje įrengta sunkiasvoriam transportui pritaikyta Logistikos gatvė
Greta kelio A1 Vilnius-Kaunas įrengta daugiau nei pusės kilometro Logistikos gatvės atkarpa leis sklandžiau ir saugiau privažiuoti prie krovimo sandėlių jūrinius konteinerius gabenančiam transportui.
600 metrų, keturių eismo juostų Logistikos gatvė atnaujinta iš esmės: įrengtos beveik pusantro kilometro siekiančios nuotekynės, sutvarkyta aplinka, ją apšviečia daugiau nei pusė šimto naujų gatvės šviestuvų, įrengti patogūs pėsčiųjų takai.
Darbus atliko UAB „Fegda“. Logistikos gatvės įrengimui prireikė 2,7 mln. eurų, lėšos panaudotos iš Kelių priežiūros ir plėtros programos bei Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto
https://vilnius.lt/lt/2021/12/06/vil...istikos-gatve/
Kaip ir Susisiekimo ministerijoje, kai kurie savivaldybės tarnautojai pasiklydę erdvėje arba patyliukais anksčiau legalizavimo termino pradėjo vartoti narkotikus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Šiaip tai ten sunkiasvoriams pritaikyta gatvė, kur "fūros" turi apsisukinėti laisvai, o ne kaip:
Beje, Logistikos gatvė nėra "greta kelio A1". Ta vieta Vaidotuose nuo A1 Kauno plento nutolusi apie 12 kilometrų.
Kaip ir Susisiekimo ministerijoje, kai kurie savivaldybės tarnautojai pasiklydę erdvėje arba patyliukais anksčiau legalizavimo termino pradėjo vartoti narkotikus.
Ši nauja Logistikos gatvė yra grynai sovietinių daugiabučių gatvių analogas (Architektų, Erfurto, L. Asanavičiūtės ir t. t.), nes:
1. Kam reikalingos net keturios juostos D kategorijos gatvėje (STR pažeidimas - STR 2.06.04:2014, 10 lentelė)?
2. Kam reikalingos net keturios juostos D kategorijos gatvėje? Ką ten planuoja 14 000 transporto priemonių per parą pravažiuoti (3500 tp. per parą teoriškai turi aptarnauti viena eismo juosta)? Šiuo atveju net nėra gauti leidimai statybai aplinkiniuose sklypuose, tai kaip kažkas nustatė, kad reikalingas toks "kiekis asfalto"?
3. Eismo juostos skirtos eismui/važiavimui, o ne apsisukinėjimams ar parkavimas, ką turime sovietinių daugiabučių kvartalų gatvėse, kai pirma eismo juosta užparkuota, lygiai tas pats ir čia gręsia.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Kaip visada džiaugiates tuom kas sovietmečiu buvo norma
Ši nauja Logistikos gatvė yra grynai sovietinių daugiabučių gatvių analogas (Architektų, Erfurto, L. Asanavičiūtės ir t. t.), nes:
1. Kam reikalingos net keturios juostos D kategorijos gatvėje (STR pažeidimas - STR 2.06.04:2014, 10 lentelė)?
2. Kam reikalingos net keturios juostos D kategorijos gatvėje? Ką ten planuoja 14 000 transporto priemonių per parą pravažiuoti (3500 tp. per parą teoriškai turi aptarnauti viena eismo juosta)? Šiuo atveju net nėra gauti leidimai statybai aplinkiniuose sklypuose, tai kaip kažkas nustatė, kad reikalingas toks "kiekis asfalto"?
3. Eismo juostos skirtos eismui/važiavimui, o ne apsisukinėjimams ar parkavimas, ką turime sovietinių daugiabučių kvartalų gatvėse, kai pirma eismo juosta užparkuota, lygiai tas pats ir čia gręsia.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Kaip visada džiaugiates tuom kas sovietmečiu buvo norma
Ši nauja Logistikos gatvė yra grynai sovietinių daugiabučių gatvių analogas (Architektų, Erfurto, L. Asanavičiūtės ir t. t.), nes:
1. Kam reikalingos net keturios juostos D kategorijos gatvėje (STR pažeidimas - STR 2.06.04:2014, 10 lentelė)?
2. Kam reikalingos net keturios juostos D kategorijos gatvėje? Ką ten planuoja 14 000 transporto priemonių per parą pravažiuoti (3500 tp. per parą teoriškai turi aptarnauti viena eismo juosta)? Šiuo atveju net nėra gauti leidimai statybai aplinkiniuose sklypuose, tai kaip kažkas nustatė, kad reikalingas toks "kiekis asfalto"?
3. Eismo juostos skirtos eismui/važiavimui, o ne apsisukinėjimams ar parkavimas, ką turime sovietinių daugiabučių kvartalų gatvėse, kai pirma eismo juosta užparkuota, lygiai tas pats ir čia gręsia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Man tai jūsų komentare aklas taisyklių taikymas nevertinant konteksto labiau kvepia sovietine biurokratija negu tai, kaip įrengta nauja gatvė.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Supratau, tai metam į šiukšliadėžę visus teisės aktus ir darom belenkaip, pamosikuodami rankom statybų metu ir toliau gyvenam laimingi bardake.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNegali būti padaryta gerai, jei tai neatitinka taisyklių. Jei D kategorijos gatvėje nutiestų 6 juostas, kažkas irgi rastų pateisinimą, kodėl tai gerai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
O ten išvis gali būti D kategorijos gatvė? Kaip suprant D kategorijos gatvėje fūrų eismas neturėtu vykti, o juk šita gatvė būtent fūroms ir nutiesta.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Kaip visada džiaugiates tuom kas sovietmečiu buvo norma
Ši nauja Logistikos gatvė yra grynai sovietinių daugiabučių gatvių analogas (Architektų, Erfurto, L. Asanavičiūtės ir t. t.), nes:
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Taisyklės yra priemonė, padedanti pasiekti tam tikrus dalykus, o ne tikslas iš savęs. Taisyklės padeda išvengti bardako, nes kai padaromas bardakas, galima liepti ištaisyti pagal taisykles. Bet taisyklės neturėtų būti naudojamos atvirkščiai: kai padaroma gerai, liepti ištaisyti kad atitiktų taisykles. Visada bus vienokių ar kitokių išimčių ir jų visiems gyvenimo atvejams neapsirašysi.
Comment
Comment