Darnaus judrumo dvasios vedina, Kauno miesto savivaldybė jau ne kartą yra prasitarusi apie galimą įvažiavimo mokesčio įdiegimą į miesto centrą. Tai yra sėkmingai taikoma nemažai pasaulio miestų.
Privalumai - miesto centro įvažiavimo mokesčiai renkami siekiant valstybėms surinkti mokesčius kelių priežiūrai bei tiesimui, taip pat siekiant sumažinti oro taršą ar apriboti eismą miestuose bei sumažinti spūstis.
Technologija - pilnai automatizuota Singapūro portalo stiliaus automobilio numeriu nuskaitymo sistema. Ta pati sistema gali būti pritaikoma ir mokomose mašinų stovėjimo aikštelėse.
Būtinos sąlygos - gerai išplėtotos alternatyvos keliaujantiems į centrą (viešasis transportas - greitas, patogus, prieinamas; dviračių takai) bei norintiems jį apvažiuoti (Kėdainių tiltas, rytinis aplinkelis )
Pradinės diskusijos idėjos:
Privalumai - miesto centro įvažiavimo mokesčiai renkami siekiant valstybėms surinkti mokesčius kelių priežiūrai bei tiesimui, taip pat siekiant sumažinti oro taršą ar apriboti eismą miestuose bei sumažinti spūstis.
Technologija - pilnai automatizuota Singapūro portalo stiliaus automobilio numeriu nuskaitymo sistema. Ta pati sistema gali būti pritaikoma ir mokomose mašinų stovėjimo aikštelėse.
Būtinos sąlygos - gerai išplėtotos alternatyvos keliaujantiems į centrą (viešasis transportas - greitas, patogus, prieinamas; dviračių takai) bei norintiems jį apvažiuoti (Kėdainių tiltas, rytinis aplinkelis )
Pradinės diskusijos idėjos:
- Kokios nuomonės laikotės? Ar tikite šios iniciatyvos privalumais Kauno miestui bei žmonėms?
- Kokias technologijas tam pritaikytumėte?
- Būtinos sąlygos:
- Ar užtektų Kėdainių tilto nutiesimo? Kokios kitos alternatyvos turėtų egzistuoti pvz. tramvajus Kaune?
- Ar turėtų būti svarstoma "park&ride" schema, su daugiaaukštėmis stovėjimo aikštelėmis prie įvažiavimo į centrą bei patogiu susisiekimu iš jų į miesto centrą? Pvz. Vilijampolės taksi parkas - renovuotas bei šalia praeinanti tramvajaus linija?
- Kaina - kokios kainos turėtų būti taikomos lengvosioms bei sunkiosioms transporto priemonėms bei motociklams? Ar tai turėtų būti kordinuojama su parkavimo mokesčiu miesto centre?
- Kuriose centro įvažiavimo vietose įdiegtumėte mokesčio "portalus"?
- Pabandžiau pats padėlioti galimus portalus. Kauno geografija gana dėkinga - jei nesuklydau, su 10 portalų galima pilnai kontroliuoti įvažiavimus į centrinę miesto dalį?
Comment