Parašė R.D.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus gatvių būklė
Collapse
X
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Kaip turi atrodyti stotelė?
Papildomas pavyzdys iš Šveicarijos. Prabangesnis variantas šalia traukinių stoties. Betoninis paviršius, ištisinis vandens surinkimas.
Beje, Šveicarijoje priimtas įstatymas berods per porą metų visos šalies stoteles pritaikyti neįgaliesiems (t.y. spec. borteliai bus sudėti).
Vilniaus centre ne tik kad nėra jokių minčių apie keleivių įlaipinimo patogumą. Bet dar ir dedami pigiausi trupantys betoniniai bortai. Netgi sovietmečiu sudėjo akmeninius bortus sankryžose (šalia esančioje Trakų-Basanavičiaus g. sankryžoje jie dar berods stovi?), o XXI amžiuje mes toliau dedame pigiausią šūdą.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 14 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąŽiauru. Ta proga pakartotinai įdedu nuorodą į savo mini-straipsnelį su nuotraukomis, kaip atrodo spec. borteliai ir stotelės...
- 2 patinka
Comment
-
Identiška situacija visur kitur infrastruktūros statyboje ir priežiūroje Vilniuje nuo Šimašiaus kadencijos pradžios: tik pats pigiausias ir nekokybiškiausas mėšlas, kokio net sovietmečiu kažin ar būdavo. Derinama su pačiais šūdarakniškiausiais rangovais, kur klaidos taisomos ir brokas tvarkomas kelis kartus visuose projektuose. Na arba tiesiog netvarkomas.Paskutinis taisė John; 2023.04.10, 13:15.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąRytu Europos sostinė.. Žiauruma. Kaune jau tokie borteliai kaip Šveicarijoj,keliose vietose sumontuoti.
Spėju, kad tose stotelėse Kaune autobusai neprivažiuoja prie pat krašto, kad padangos vos ne trinasi į bortelį, o tikriausiai sustoja „tradiciškai“ per 0,5-1 m nuo krašto. Na bet sunkioji dalis padaryta, bent jau Lietuvoje yra pavyzdys, o vairuotojų elgesį galima lengviau pakeisti.
Kalbant apie bortelius, tai Lietuvoje granitiniai borteliai kažkodėl naudojami tik žieduose, o kitur, matyt, „nėra pinigų“. Aš sakyčiau, kad geriau jau daug kur nedaryti tų nesąmoningų „techninių šaligatvių“, o sudėti granitinius bortus visur. Net Kernavės gatvėje granitiniai borteliai tik skiriamojoje juostoje, o šonuose piguva.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGranitiniai bortai, deja, yra 4-5 kartus brangesni už betoninius. Net privatūs verslai, kaip pvz Lidl'as, granitą naudoja tik posūkiuose.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Granitinis bortas stovės 200 metų, vilnietiškas-betoninis po 10 metų bus sutrupėjęs. P.S. Vokietijoje atvirkščiai, miestai dažniausiai naudoja tik granitą, o betoninę piguvą tenka matyti tik discounterių aikštelėse.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Neatsistebiu, kad Kaunas tą padarė. PoDV buvo forume įmetęs nuotrauką iš pramoninio rajono. Dar berods kažkur centre sudėjo, gal kas gali pasakyti, kurioj gatvėj? Įdomu pažiūrėt.
Spėju, kad tose stotelėse Kaune autobusai neprivažiuoja prie pat krašto, kad padangos vos ne trinasi į bortelį, o tikriausiai sustoja „tradiciškai“ per 0,5-1 m nuo krašto. <... >
- 1 patinka
Comment
-
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Bet šiaip visi Vilniaus vairuotojai jau seniai turi būti išsiugdę labai gerą savisaugos jausmą. Jei ne vienoje, tai kitoje vietoje būtinai bus įdubę šuliniai, išluptas asfaltas, ar tiesiog didžiulės duobės. Taip neturėtų būti, bet dabar kiekvienas atsako už save.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Įdomiausia, kad išpjauna asfaltą ir palieka ištisoms dienoms, jei ne savaitėms, be jokio normalaus ženklinimo. Pirmą kartą išsukant iš Kauno gatvės, pasisekė, nes greitis nebuvo didelis, ir priešais važiuojanti mašina labai atsargiai manevrą darė. Antrąkart jau pats žinojau, atitinkamai ir važiavau.
Bet šiaip visi Vilniaus vairuotojai jau seniai turi būti išsiugdę labai gerą savisaugos jausmą. Jei ne vienoje, tai kitoje vietoje būtinai bus įdubę šuliniai, išluptas asfaltas, ar tiesiog didžiulės duobės. Taip neturėtų būti, bet dabar kiekvienas atsako už save.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Papildomas pretekstas gyvenant mieste važinėt su parketniku aukštom padangom.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Viršuliškių gatvės važiuojamosios dalies remontas (lopymas). Eilinį kartą gabalais išfrezuos ir užlopys...
Stebiuosi, kaip naujesniuose Vilniaus mikrorajonuose jau ištisos gatvės kapitaliai atnaujintos nauju ištisiniu asfaltu, tiek intensyvaus eismo gatvės, tiek nuošalesnės.
Viršuliškių gatvė kažkodėl ir vėl užmiršta, asfalto danga nuo sovietmečio kapitaliai dar neremontuota, tik vis palopoma ar kokiais nors prielipais papildoma....
Beje, Vakarinio aplinkkelio statybų metu Viršuliškių gatvė buvo tapusi tranzitine gatve, deja, bet net ir atlaikiusi didžiulį tranzitinio transporto srautą, nenusipelnė ištisinio dangos atnaujinimo...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJai turėtų būti rengiamas humanizavimo projektas, jeigu žiūrėt į savivaldybės viešintus planus. Gal dėl to nėra tvarkoma kapitaliai.
- 4 patinka
Comment
Comment