Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Net neabejoju, jog John minimas VMS šaltinis yra Antonas. Gal dar galėtum paklausti, kodėl patį rimčiausią visų laikų dviračių infrastruktūros projektą – Narbuto taką – stato be elementarios apsaugos zonos nuo el. stulpų? Asmeniškai buvau suderinęs su projektuotojais, kad būtų tos zonos. Ar VMS taip ir paliks, darbus priims, kaip visada?

    Temą galima rakint, jau į jos pavadinimą atsakyta. Galima rakinti ir tramvajaus temą, kaip užrakinta ta pati metro tema.
    Tau Antonas turbūt ir naktimis sapnuojasi, kaip jis daro kažką ne pagal STR

    Comment


      Benkunskas prakalbo apie dabartinio viršininko klaidų "taisymus" - net nelaukė, kada pasirasys koalicijos sutartį su satelitine "Laisvės partija".

      Jis kažką minėjo apie Saulėtekio alėją ir itin nevykusiai suprojektuotą Naugarduko gatvę (kažkodėl praleido dar kvailiau suprojektuotą Ševčenkos gatvę.
      Atrodo, šių gatvių dar labiau nebesiaurins, bet ir neplatins - paliks kaip prisiminimą apie dvi LP kadencijas. O gal ir nieko nedarys.

      Delfi.lt 2023.03.23
      ​​Benkunskas įvardijo, nuo kurių Vilniaus gatvių pradės taisyti klaidas
      Žada ištaisyti Šimašiaus klaidas
      Kai kurių Vilniaus miesto gatvių siaurinimas, ar kaip kad šį procesą vadina kadenciją baigiantis meras Remigijus Šimašius, gatvių humanizavimas, bus ištaisytas, laidoje „Delfi interviu“ sakė V. Benkunskas. (...)

      Pavyzdžiui, Saulėtekio alėja, kuri buvo pradėta rudenį, bet nepabaigta, arba Naujamiestis, konkrečiai Naugarduko gatvė, kurioje yra padarytos techninės klaidos, dėl kurių sunku patogiai naudotis šiomis gatvėmis“, – laidoje kalbėjo V. Benkunskas.
      Jo teigimu, po šios pertvarkos jam, kaip už atliekų sistemą atsakingam viceministrui, skambindavo rangovai ir aiškindavo, kad į kiemus įvažiuoti sunku.

      „Arba žiedas yra per mažo laipsnio kampas, tiesiog sunkusis transportas negali tokių posūkių padaryti. (…) Klausimas, kaip jie buvo daromi. Nes jie buvo daromi tikrai nekvalifikuotai pirmiausia dėl skubėjimo. Dėl to ir sakėme nuo kompanijos pradžios, kad šie projektai bus sustabdyti, peržiūrėti, nebus tęsiami. Nes prioritetas yra kitur – avarinės būklės ir prastos būklės gatvių tvarkymui.

      https://m.delfi.lt/lietuvoje/article.php?id=92879073

      Comment


        Skaičiau šitą, kaip ir viskas gerai - sako, kad pabandys sutvarkyti, kur iš tikrųjų problemos (kad ir tos pačios šiukšliavežės nepravažiuoja):
        O tokie projektai, kurie jau yra padaryta, bus pirmiausia ištaisytos tos klaidos, kurios trukdo tomis gatvėmis naudotis. Bet mes tikrai nemesime dar kartą vilniečių pinigų platinti tas gatves atgal.

        Comment


          Kažkas naujo.
          Negi čia tas pats, kuris vis dar yra siaurintojo Šimasiaus pavaduotojas.

          Vakar konferencijoje "Lietuvos Davosas" Benkunskas pažadėjo:
          Šioje kadencijoje planuojami keli tuneliai: Kalvarijų–Ozo, Mokslininkų–Geležinio Vilko, Kareivių–Žirmūnų gatvių sankryžose.
          Šitie projektai bus inicijuoti su Vyriausybe, Lietuvos automobilių kelių direkcija, per kelerius metus prasidės rangos darbai.
          ​​​​​​
          https://www.lrytas.lt/bustas/pasidar...etale-26481790

          Comment


            Kai kalba pasisuka apie kelius ir jų statybas, tai ir pinigų atsiranda, ir miesto dydis nepermažas, ir tankio užtenka, ir apie atsipirkimą ir nešamus nuostolius nebekalbama

            Comment


              Į "Lietuvos Davosą" klausytojai tikrai ne troleibusais suvažiavo.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Skaičiau šitą, kaip ir viskas gerai - sako, kad pabandys sutvarkyti, kur iš tikrųjų problemos (kad ir tos pačios šiukšliavežės nepravažiuoja):
                Tą patį sakė ir Šimašius prieš rinkimus - kad persistengė su spindulių mažinimu. Šiaip labai pavėluotai, bet bent geriau jau taip. Dar jeigu Benkunskas lieptų įrenginėti VT greitį didinančią infrastruktūrą - išvis pasaka būtų

                Comment


                  Vakar Europos Parlamentas prieme "naujojo miesto mobilumo gaires" (NUMF), nustatancias rekomendacijas ir gaires Europos Sajungos miestams, kuriame nors galima tai ir pamirsti, yra ir Vilnius. Reportas specifiskai pabarezia tramvaju svarba mobilumui, ragina drastiskai plesti miesto ir tarpmiestiniu traukiniu tinkla (bet kazkodel niekur neraso, kad ta "APSIMOKA" daryti kai tik milijonas zmoniu vaziuoja autobusais), ragina sukurti VT hubus.

                  Tiesa, pazymima, kad salygos tarnybiniam transportui greitai pravaziuoti turi buti sudarytos, aisku nekalbama apie to daryma, platinant kelius

                  https://www.europarl.europa.eu/doceo...3-0108_EN.html

                  Comment


                    Parašė TIME Rodyti pranešimą
                    Tiesa, pazymima, kad salygos tarnybiniam transportui greitai pravaziuoti turi buti sudarytos, aisku nekalbama apie to daryma, platinant kelius
                    Dėl to, kad skirtingai nuo LT belzebubų supranta, jog kelių platinimas tik blogina situaciją tarnybiniam transportui, nes pagrindinė kliūtis yra privatūs automobiliai užimantys neproporcingą dalį vietos, o ne per siauri keliai. In fact štai kaip gaisrinės automobiliai NL ir UK išnaudoja dviračių takus, kad apvažiuoti šoferių užkištas gatves:

                    https://twitter.com/jens_blume/statu...32458696863746
                    https://twitter.com/BrixtonHatter/st...41857359077376

                    Jeigu jau vilniečiai taip susirūpino gaisinininkais tai turėtų būti abiem rankom už platesnių dviračių takų tiesimą ar ne? Negirdžiu jūsų, kodėl neagituojate už dviračių takus?

                    Comment


                      Įdomu o ten neskilinėja dvirtakiai ir šaligatviai kai jais pavažinėja rimtesnis transportas?

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Įdomu o ten neskilinėja dvirtakiai ir šaligatviai kai jais pavažinėja rimtesnis transportas?
                        Ten klimatas kitoks.

                        Comment


                          Paskutinį kartą kai žiūrėjau, rinkimai baigėsi prieš du mėnesius?

                          Comment

                          Working...
                          X