Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš ne VLR, bet siūlyčiau už įvažiavimą į centrinę miesto dalį įvesti 1000 Eur/mėn. mokestį kam labai reikia (su išimtimis neįgaliesiems), surenkamą biudžetą naudoti pėsčiųjų/dviračių infros ir VT kokybės centre gerinimui. Drausti jokiu būdu nereikia.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą
      VA su Laisvės prospektų šiuo metu yra sujungtas........ į A1 - ištuštėjusiu Laisvės prospektu ir Oslo gatve ir tt.
      Eilinis kliedesys kaip ir tai, kad Goštauto-Žygimanto yra šiaurinis aplinkkelis.
      Iš Laisvės nuo šiaurinės dalies į Oslo praktiškai iš viso nėra jungties jei neskaičiuoti pro Business Garden parkavimosi aikštelę.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Eilinis kliedesys kaip ir tai, kad Goštauto-Žygimanto yra šiaurinis aplinkkelis.
        Iš Laisvės nuo šiaurinės dalies į Oslo praktiškai iš viso nėra jungties jei neskaičiuoti pro Business Garden parkavimosi aikštelę.
        Šiaip tai Goštauto g. yra lietraliai Šiaurinis Senamiesčio aplinkkelis. Kaip ir Drujos g. yra Pietinis senamiesčio aplinkkelis (vizijų ir projekto stadijose, beje, taip ir vadintas).

        Comment


          Nelabai suprantama, kodėl bandoma sąlyginį Laisvės prospektą vadinti ''stroad'' (milžiniška gatvė). Terminas stroad ir atsirado iš gatvės ir kelio mikso. Laisvės prospektas (bent jau pietinė jo dalis) visiškai atitinka visus kelio parametrus: atskiras dviračių takas, atskira pėsčiųjų infrastruktūra, skirtingio lygio sankryžos ir t.t. Jeigu ir yra Vilniuje stroad, tai nebent kokia Kareivių arba Ukmergės gatvės, kur pėsčiųjų infrastruktūra yra labai nepatogi (nors poreikis - didžiulis), pačios gatvės yra tankiai apgyvendintoje teritorijoje ir gatvės n+k juostų pločio. Laisvės prospektas tuo tarpu yra ganėtinai atskirtas nuo pėsčiųjų eismo ir niekada nėra būtinybės eiti būtent palei jį.

          Ar tai yra siektinybė? Ir taip, ir ne. Pilnai sutinku, kad tokio tipo gatvės nelabai gerai atrodo kirsdamos rajoną pusiau. Bet ar tai reiškia, kad viską reikia griauti? Tikrai ne, nes VA turi savo paskirtį, Laisvės prospektas savo. Tiesą sakant, pietinė Laisvės prospekto dalis dabar yra taip atlaisvėjusi, kad vieną iš juostų būtų galima skirti tik VT - tik klausimas, ar tai nebūtų dėl varnelės, nes ir dabar VT ten nestoviniuoja ir stabdo jį labiausiai pasenęs kontaktinis tinklas. Dar viena didžiulė problema - požeminės perėjos, bet tikiu, kad vieną dieną ir į Lietuvą ateis supratimas, kad jos nėra toks gėris ir bus įrengtos šviesoforinės pėsčiųjų perėjos. Bet ir visiškai negaliu pasakyti, kad dabar pietinėje Laisvės prospekto dalyje trūksta kokių nors pėsčiųjų jungčių.

          Rygos gatvė yra gal kiek blogesnis pavyzdis, bet dešinioji juosta link Zūjunų iš esmės tarnauja kaip parkingas, todėl faktinis gatvės juostų skaičius yra 2+1. Ar galima tą kažkaip civilizuotai humanizuoti ir įrengti juostas normatyvinio, o ne kilimo-tūpimo tako pločio? Be abejo galima ir ankščiau ar vėliau tai bus padaryta. Bet ar dabartinė situacija yra kažkaip dramatiškai bloga? Tikrai ne. Sunku būtų tikėtis, kad visas miestas būtų sudarytas tik iš Gedimino prospektu su coffee-shopų staliukais - taip nėra niekur, net Amsterdame. Net sąlyginis Almere, pastatytas nuo nulio 1970-aisiais, turi gana neblogą automobiliams skirtą infrastruktūrą, net nepaisant, kad turi dar kietesnę BRT sistemą.

          Dėl to visa šita diskusija iš šono atrodo kaip mažvaikių peštynės, kur vienas siūlo antifrizo atsigerti, kitas kaltina PTSD Nėra nė vieno miesto pasaulyje, kur vienintelis keliavimo būdas būtų tik LRT ir dviračiai - net tame pačiame Amsterdame, atsidūrus šiek tiek toliau nuo centro, yra panašaus stiliaus mikrorajonai kaip ir pas mus, tik mažesnio aukštingumo ir vengiant ''nekieno'' plotų (pirmas pasitaikęs pavyzdys Amsterdame - Buitenveldert arba Amstelveen).

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Šiaip tai Goštauto g. yra lietraliai Šiaurinis Senamiesčio aplinkkelis. Kaip ir Drujos g. yra Pietinis senamiesčio aplinkkelis (vizijų ir projekto stadijose, beje, taip ir vadintas).
            Londone irgi yra čia forume dažnai minėta South Circular road, kuri laikoma ''pirmuoju'' (pagal atstumą nuo centro) aplinkkeliu - bet ar tai yra aplinkkelis, ar viso labo ženklų rinkinys siaurose gatvėse (būtent gatvėse, ne keliuose)?

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

              Londone irgi yra čia forume dažnai minėta South Circular road, kuri laikoma ''pirmuoju'' (pagal atstumą nuo centro) aplinkkeliu - bet ar tai yra aplinkkelis, ar viso labo ženklų rinkinys siaurose gatvėse (būtent gatvėse, ne keliuose)?
              Be jokios abejonės aplinkkelis. Tiesiog Londone jis buvo visiškai nedabaigtas, nors faktinę funkciją važiuojant mašina ir bandant apvažiuoti arčiau centro esančias miesto dalis atlieka. Čia su sąlyga, kad kažkam užtenka drasos ir nervų apskritai Londone kur nors važiuoti mašina. Vilniuje šiuo požiūriu su senamiesčiu ir centru viskas yra paprasčiau ir labiau išbaigta t.y. Goštauto arba Drujos gatvės.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Nelabai suprantama, kodėl bandoma sąlyginį Laisvės prospektą vadinti ''stroad''
                Aš laisvės prospekto 'stroad' nevadinau. 'Stroad' vadinau Rygos gatvės didesnę dalį, nes būtent ji yra puikus 'stroad' pavyzdys su tvorele per vidurį ir kitais atributais.


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Nėra nė vieno miesto pasaulyje, kur vienintelis keliavimo būdas būtų tik LRT ir dviračiai
                Na, bet čia jau prasideda šiaudinės baidyklės ir tyčinis argumentų suabsurdinimas. Niekur nesiūliau naikinti nei Laisvės prospekto, nei Rygos gatvės, nei dar kurio nors kelio. Tiesiog miesto viešasis transportas buvo apleistas taip ilgai, kad toliau mesti šimtus milijonų keliams siekiant 'nuimti srautus' būtų nuodėmė. Gera miesto transporto sistema yra kaip gera mišrainė - turi daug suderintų ingredientų. Mes turime pasidarę nevalgomos mišrainės vien iš bulvių, bet galvojame, kad ji taps skanesnė, jei bulvių nusipirksime ir pridėsime dar daugiau. Ne taip veikia dalykai.

                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                Londone irgi yra čia forume dažnai minėta South Circular road, kuri laikoma ''pirmuoju'' (pagal atstumą nuo centro) aplinkkeliu - bet ar tai yra aplinkkelis, ar viso labo ženklų rinkinys siaurose gatvėse (būtent gatvėse, ne keliuose)?
                Bet Goštauto gatvė yra didesnė ir labiau izoliuota nei South Circular, kurį dvidešimt kartų didesnis miestas vadina aplinkkeliu (nekalbu jau apie Drujos pakilimo taką). Todėl teigti, kad aš 'kliedžiu' vadindamas Goštauto gatvę senamiesčio aplinkkeliu yra truputį keista. Ten net A juostos nesugebėta įrengti net kai pro tą gatvę eina daugybė maršrutų (įskaitant G), na nes aplinkkelis. Jei kas nors pasiūlytų dabar tą gatvę humanizuoti, tuoj išlįstų gaujos aplinkkelistų, kurie aiškintų, kaip ta gatvė 'nuima srautus' nuo centro, suteikdama galimybę centrą apvažiuoti apvažiavimui skirtu keliu (=aplinkkelio apibrėžimas).
                Paskutinis taisė VLR; 2023.03.18, 19:38.

                Comment


                  Cia toks truputis kilogramas druskos ant zaizdos. Sarajevas (Bosnija ir Herzogovina ne ES nare siaip) is ES inveticiniu banku gaus paskola naujiem tramvajam, naujai linijai ir naujiems troleibusams. Tai man dabar pasakakykit, kaip mes prasifinansuot negalim savo VT per ES finansinius instrumentus?

                  https://www.ebrd.com/news/2022/new-e...evo-trams.html
                  https://www.eib.org/en/stories/saraj...-modernisation
                  https://www.urban-transport-magazine...tramway-order/

                  Realiai tai net ne ubago mentalitetas pas mus, o bomzo. Nesvarbu, kuris is dvieju kandidatu ryt laimes, VT prasme niekas nesikeis, nes ten net suvokimo capacity pas abu nera. Nebent Lenkija vel Vilniu, o gal ir visa Lietuva perimtu, pradetu reikalai tvarkytis su VT, keliu infrastruktura ir pastatu prieziura.
                  Paskutinis taisė TrippleA; 2023.03.18, 20:12.

                  Comment


                    Vis kalbame apie lygiavimąsi į vakarų meistus, bet kai pasižiūri ypač šiaurinėje miesto dalyle gatvių tinklas atrodo apgailėtinai. Nesuprantu kaip galime kalbėti apie persedimą į VT, kai pvz, nuo Trinapolio g. važiuojant iki Pašilaičių poliklinikos (apie 3 km) priklausomai nuo išvažiavimo laiko turi važiuoti 36 min. iš jų 23 min. ėjimas pesčiomis (beveik 2 km) ir 11 min autobusu ar alternatyva važiuoti iki žaliojo tilto ir nuo ten važiuoti iki Ukmergės g. Senukų ir pan. Pačiam teko kurį laiką keliauti paraktiškai tokiu pat maršrutu - tokie absurdiški maršrutai neretai būdavo greičiausi. Kai pasižaidi su miestų palyginimų puslapiais labai akivaizdu kokios apgailėtinos Vilniaus jungtys (žiūrint panašius atstumus nuo centro) net palyginus su tokiais Europos miestais - grandais kaip Bratislava, Helsinkis, Oslas, Budapeštas ar Poznanė. Man asmeniškai abejonių dėl Šiaurinės g. reikalingumo nėra tik norėtųsi normalios miestietiškos g. su dedikuotomis A juostomis, tai taptų ne tik Rytų-Vakarų jungtis, bet ir Šiaurės-Pietų jungtis tarp rajonų, tik niekas nekalba, kad Šiauriniai Vilniaus rajonai šių ryšių neturi.

                    Click image for larger version

Name:	GtvPoznane.PNG
Views:	351
Size:	7,99 MB
ID:	2037971 Click image for larger version  Name:	GtvBudapestas.PNG Views:	0 Size:	7,99 MB ID:	2037966 Click image for larger version  Name:	GtvOslo.PNG Views:	0 Size:	8,39 MB ID:	2037967 Click image for larger version  Name:	Gtv.PNG Views:	0 Size:	7,96 MB ID:	2037968
                    Attached Files
                    Paskutinis taisė Skeptikas; 2023.03.18, 20:33.

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                      Pvz į A14 galima važiuoti ištuštėjusiu Laisvės prospektu ir Ateities gatve. Į A2 - ištušėjusiu Laisvės prospektu ir Ukmergės gatve, į A1 - ištuštėjusiu Laisvės prospektu ir Oslo gatve ir tt.

                      .
                      gal ir galima, bet kodėl tada nevažiuoja? (ištuštėjimas - nevažiavimo požymis). Tuo labiau ištuštėjusiu - važiuok ir džiaukis? Gal visgi trūksta dar keletos gatvių?
                      Paskutinis taisė gerietis; 2023.03.18, 22:27.
                      -

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Šiaip tai Goštauto g. yra lietraliai Šiaurinis Senamiesčio aplinkkelis. Kaip ir Drujos g. yra Pietinis senamiesčio aplinkkelis (vizijų ir projekto stadijose, beje, taip ir vadintas).
                        Nagrinėjant Vilniaus šiaurinės dalies pravažumą prikergti Goštauto gatvę gali tik visiškas .... (Nenoriu bano)
                        Mandagiau pasakius visškas demagogas nesugebantis matyti ir suvokti žemėlapio, realių srautų.
                        Bet ko gi norėti iš žmogaus, kuriam dvi lygiagrečios gatvės yra jungtis.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                          Vis kalbame apie lygiavimąsi į vakarų meistus, bet kai pasižiūri ypač šiaurinėje miesto dalyle gatvių tinklas atrodo apgailėtinai.
                          Jūs lyginante miestus su portugalų kaimu. Kad Vilnius taptų miestu, jam trūksta daug magistralinių gatvių.

                          -

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Nagrinėjant Vilniaus šiaurinės dalies pravažumą prikergti Goštauto gatvę gali tik visiškas .... (Nenoriu bano)
                            Mandagiau pasakius visškas demagogas nesugebantis matyti ir suvokti žemėlapio, realių srautų.
                            Bet ko gi norėti iš žmogaus, kuriam dvi lygiagrečios gatvės yra jungtis.
                            Kalbu apie Senamiestį, ne apie Šiaurinę dalį. Goštauto g. ir Drujos g. yra specifiškai Senamiesčio aplinkkeliai.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Kalbu apie Senamiestį, ne apie Šiaurinę dalį. Goštauto g. ir Drujos g. yra specifiškai Senamiesčio aplinkkeliai.
                              visos gatvės kurios neina per senamiestį yra senamiesčio aplinkkeliai.
                              -

                              Comment


                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                visos gatvės kurios neina per senamiestį yra senamiesčio aplinkkeliai.
                                Nevisos, bet Goštauto ir Drujos, tikrai taip.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Nevisos, bet Goštauto ir Drujos, tikrai taip.
                                  Nuo kada Goštauto gatvė skaitosi kaip Senamiesčio aplinkkelis? Sakyčiau, čia paprasčiausia centre esanti viena iš pagrindinių gatvių. Kad Drujos gatvė prilyginama aplinkkeliui, sutinku.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Galima įvairiai traktuoti tas gatves aplink senamiestį, bet reikia atsiminti nuo ko tai prasidėjo šioje temoje.
                                    VLR grįsdamas savo kliedesius apie visišką Šiaurinės g. nereikalingumą suvardino atseit kaip esančius R-V kryptimi ir Goštauto, ir Konstitucijos, ir Žalgirio, kartu nematydamas kad Ozo, Rygos iš viso neturi jungties su VA apart Helsinkio pro kiemus, ar atseit Laisvės jungiasi su VA (per Business Garden parkovkę į Islandijos).
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment



                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      VLR grįsdamas savo kliedesius apie visišką Šiaurinės g. nereikalingumą
                                      Meluoji - niekur nesakiau, kad Šiaurinė gatvė yra 'visiškai nereikalinga'. Net aiškiai parašiau, kaip ją įsivaizduočiau:
                                      https://www.miestai.net/forumas/foru...40#post2029440

                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                      suvardino atseit kaip esančius R-V kryptimi ir Goštauto, ir Konstitucijos, ir Žalgirio, kartu nematydamas kad Ozo, Rygos iš viso neturi jungties su VA apart Helsinkio pro kiemus, ar atseit Laisvės jungiasi su VA (per Business Garden parkovkę į Islandijos).
                                      Goštauto gatvę paminėjau, kaip senamiesčio aplinkkelį, kuri juo de facto ir yra. Pagal vietinius 'specialistus' tai, turbūt, yra ne aplinkkelis, o 'kiemo keliukas', bet 'kiemo keliukai' vietiniams yra ir dobilo formos sankryžas turintys, izoliuoti keliai (kaip Ozo gatvė), tad ką jie sako nėra labai svarbu. Londonas ir tokius kelius drąsiai vadina aplinkkeliais (South Circular):
                                      https://goo.gl/maps/GAdYsHZK5qZpYva78
                                      Su Žygimantų ir Kosciuškos gatve, Goštauto gatvė sudaro didelę jungtį tarp Geležinio vilko arterijos (iš kurios dideliais keliais galima patekti į bet kurią didesnę kryptį), ir rytinių rajonų per visą centrą, tad taip, tai yra dalinė ir svarbi rytų-vakarų jungtis. Tokia yra ir Narbuto/Konstitucijos/Šeimyniškių jungtis. Net jei ir vietiniai, pagal 70-ųjų metų planus ir prioritetus dirbantys, 'specialistai' ir galvoja kitaip.
                                      Paskutinis taisė VLR; 2023.03.19, 08:55.

                                      Comment


                                        Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                                        Vis kalbame apie lygiavimąsi į vakarų meistus, bet kai pasižiūri ypač šiaurinėje miesto dalyle gatvių tinklas atrodo apgailėtinai.
                                        neatrodo apgailėtinai.
                                        Atrodo gailėtinai dėl urbanistinio pasirinkimo bet jį padarius ten nėra ką keisti neišgriovus visko ir neperstačius naujai.
                                        Vilnius ten yra sovietinis priemiestis iš mikrorajoninių superblokų.
                                        gatvių tinklas specialiai padarytas toks su mažai gatvių ir daug kiemų bet gatvės platūs prospektai o miestui artėjant link milijono gyventojų juose turėjo atsirasti tramvajų linijos.
                                        Visas šiaurinis vilnius statytas ne automobiliams ir ne miškasodininkų tranzitui.
                                        liūdesiukas kad ozo gatvė nesiekia vakarinio aplinkėlio neturi pagrindo nes aplinkėlis turėjo atsirasti jau po tramvajaus ar metro atsiradimo.
                                        kaip Varšuvoje atsirado bešviesoforiai aplinkėliai tik jai jau turint pusantro milijono gyventojų ir tramvajų ir metro tinklus.
                                        Jei reikalaujat daugiau jungčių tuomet aš reikalauju griauti visą sovietinį Vilnių ir perstatyi darant miesto gridą kad būtų kaip Niujorke.
                                        Ir aišku su metro.
                                        Kai bus 127V gatvė tuomet brundziniams jau gal bus pakankamai padubliuota jungčių.
                                        127ai užsikimšus bus dar 126.

                                        Comment


                                          VLR tu taip aršiai kemši bet kokius briedovus atmazus pvz jungiasi 2 lygiagrečios gatvės, kad neveltui atsiranda tokių postų:
                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                          Žinot, skaitau n-tąjį puslapį VLR teksto ir man kilo toks klausimas:
                                          VLR, ar nebus taip, kad jūs apskritai norite uždrausti automobilį? Jau esate visai arti tokio teiginio, tik matyt galutinai ir atvirai nedrįstate to pasakyti?..
                                          Paskutinis taisė Arunasx; 2023.03.19, 09:09.
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X