Aš ne VLR, bet siūlyčiau už įvažiavimą į centrinę miesto dalį įvesti 1000 Eur/mėn. mokestį kam labai reikia (su išimtimis neįgaliesiems), surenkamą biudžetą naudoti pėsčiųjų/dviračių infros ir VT kokybės centre gerinimui. Drausti jokiu būdu nereikia.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)
Collapse
X
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąVA su Laisvės prospektų šiuo metu yra sujungtas........ į A1 - ištuštėjusiu Laisvės prospektu ir Oslo gatve ir tt.
Iš Laisvės nuo šiaurinės dalies į Oslo praktiškai iš viso nėra jungties jei neskaičiuoti pro Business Garden parkavimosi aikštelę.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąEilinis kliedesys kaip ir tai, kad Goštauto-Žygimanto yra šiaurinis aplinkkelis.
Iš Laisvės nuo šiaurinės dalies į Oslo praktiškai iš viso nėra jungties jei neskaičiuoti pro Business Garden parkavimosi aikštelę.
- 5 patinka
Comment
-
Nelabai suprantama, kodėl bandoma sąlyginį Laisvės prospektą vadinti ''stroad'' (milžiniška gatvė). Terminas stroad ir atsirado iš gatvės ir kelio mikso. Laisvės prospektas (bent jau pietinė jo dalis) visiškai atitinka visus kelio parametrus: atskiras dviračių takas, atskira pėsčiųjų infrastruktūra, skirtingio lygio sankryžos ir t.t. Jeigu ir yra Vilniuje stroad, tai nebent kokia Kareivių arba Ukmergės gatvės, kur pėsčiųjų infrastruktūra yra labai nepatogi (nors poreikis - didžiulis), pačios gatvės yra tankiai apgyvendintoje teritorijoje ir gatvės n+k juostų pločio. Laisvės prospektas tuo tarpu yra ganėtinai atskirtas nuo pėsčiųjų eismo ir niekada nėra būtinybės eiti būtent palei jį.
Ar tai yra siektinybė? Ir taip, ir ne. Pilnai sutinku, kad tokio tipo gatvės nelabai gerai atrodo kirsdamos rajoną pusiau. Bet ar tai reiškia, kad viską reikia griauti? Tikrai ne, nes VA turi savo paskirtį, Laisvės prospektas savo. Tiesą sakant, pietinė Laisvės prospekto dalis dabar yra taip atlaisvėjusi, kad vieną iš juostų būtų galima skirti tik VT - tik klausimas, ar tai nebūtų dėl varnelės, nes ir dabar VT ten nestoviniuoja ir stabdo jį labiausiai pasenęs kontaktinis tinklas. Dar viena didžiulė problema - požeminės perėjos, bet tikiu, kad vieną dieną ir į Lietuvą ateis supratimas, kad jos nėra toks gėris ir bus įrengtos šviesoforinės pėsčiųjų perėjos. Bet ir visiškai negaliu pasakyti, kad dabar pietinėje Laisvės prospekto dalyje trūksta kokių nors pėsčiųjų jungčių.
Rygos gatvė yra gal kiek blogesnis pavyzdis, bet dešinioji juosta link Zūjunų iš esmės tarnauja kaip parkingas, todėl faktinis gatvės juostų skaičius yra 2+1. Ar galima tą kažkaip civilizuotai humanizuoti ir įrengti juostas normatyvinio, o ne kilimo-tūpimo tako pločio? Be abejo galima ir ankščiau ar vėliau tai bus padaryta. Bet ar dabartinė situacija yra kažkaip dramatiškai bloga? Tikrai ne. Sunku būtų tikėtis, kad visas miestas būtų sudarytas tik iš Gedimino prospektu su coffee-shopų staliukais - taip nėra niekur, net Amsterdame. Net sąlyginis Almere, pastatytas nuo nulio 1970-aisiais, turi gana neblogą automobiliams skirtą infrastruktūrą, net nepaisant, kad turi dar kietesnę BRT sistemą.
Dėl to visa šita diskusija iš šono atrodo kaip mažvaikių peštynės, kur vienas siūlo antifrizo atsigerti, kitas kaltina PTSD Nėra nė vieno miesto pasaulyje, kur vienintelis keliavimo būdas būtų tik LRT ir dviračiai - net tame pačiame Amsterdame, atsidūrus šiek tiek toliau nuo centro, yra panašaus stiliaus mikrorajonai kaip ir pas mus, tik mažesnio aukštingumo ir vengiant ''nekieno'' plotų (pirmas pasitaikęs pavyzdys Amsterdame - Buitenveldert arba Amstelveen).
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip tai Goštauto g. yra lietraliai Šiaurinis Senamiesčio aplinkkelis. Kaip ir Drujos g. yra Pietinis senamiesčio aplinkkelis (vizijų ir projekto stadijose, beje, taip ir vadintas).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Londone irgi yra čia forume dažnai minėta South Circular road, kuri laikoma ''pirmuoju'' (pagal atstumą nuo centro) aplinkkeliu - bet ar tai yra aplinkkelis, ar viso labo ženklų rinkinys siaurose gatvėse (būtent gatvėse, ne keliuose)?
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNelabai suprantama, kodėl bandoma sąlyginį Laisvės prospektą vadinti ''stroad''
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNėra nė vieno miesto pasaulyje, kur vienintelis keliavimo būdas būtų tik LRT ir dviračiai
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Londone irgi yra čia forume dažnai minėta South Circular road, kuri laikoma ''pirmuoju'' (pagal atstumą nuo centro) aplinkkeliu - bet ar tai yra aplinkkelis, ar viso labo ženklų rinkinys siaurose gatvėse (būtent gatvėse, ne keliuose)?Paskutinis taisė VLR; 2023.03.18, 19:38.
- 2 patinka
Comment
-
Cia toks truputis kilogramas druskos ant zaizdos. Sarajevas (Bosnija ir Herzogovina ne ES nare siaip) is ES inveticiniu banku gaus paskola naujiem tramvajam, naujai linijai ir naujiems troleibusams. Tai man dabar pasakakykit, kaip mes prasifinansuot negalim savo VT per ES finansinius instrumentus?
https://www.ebrd.com/news/2022/new-e...evo-trams.html
https://www.eib.org/en/stories/saraj...-modernisation
https://www.urban-transport-magazine...tramway-order/
Realiai tai net ne ubago mentalitetas pas mus, o bomzo. Nesvarbu, kuris is dvieju kandidatu ryt laimes, VT prasme niekas nesikeis, nes ten net suvokimo capacity pas abu nera. Nebent Lenkija vel Vilniu, o gal ir visa Lietuva perimtu, pradetu reikalai tvarkytis su VT, keliu infrastruktura ir pastatu prieziura.Paskutinis taisė TrippleA; 2023.03.18, 20:12.
- 10 patinka
Comment
-
Vis kalbame apie lygiavimąsi į vakarų meistus, bet kai pasižiūri ypač šiaurinėje miesto dalyle gatvių tinklas atrodo apgailėtinai. Nesuprantu kaip galime kalbėti apie persedimą į VT, kai pvz, nuo Trinapolio g. važiuojant iki Pašilaičių poliklinikos (apie 3 km) priklausomai nuo išvažiavimo laiko turi važiuoti 36 min. iš jų 23 min. ėjimas pesčiomis (beveik 2 km) ir 11 min autobusu ar alternatyva važiuoti iki žaliojo tilto ir nuo ten važiuoti iki Ukmergės g. Senukų ir pan. Pačiam teko kurį laiką keliauti paraktiškai tokiu pat maršrutu - tokie absurdiški maršrutai neretai būdavo greičiausi. Kai pasižaidi su miestų palyginimų puslapiais labai akivaizdu kokios apgailėtinos Vilniaus jungtys (žiūrint panašius atstumus nuo centro) net palyginus su tokiais Europos miestais - grandais kaip Bratislava, Helsinkis, Oslas, Budapeštas ar Poznanė. Man asmeniškai abejonių dėl Šiaurinės g. reikalingumo nėra tik norėtųsi normalios miestietiškos g. su dedikuotomis A juostomis, tai taptų ne tik Rytų-Vakarų jungtis, bet ir Šiaurės-Pietų jungtis tarp rajonų, tik niekas nekalba, kad Šiauriniai Vilniaus rajonai šių ryšių neturi.
Paskutinis taisė Skeptikas; 2023.03.18, 20:33.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Pvz į A14 galima važiuoti ištuštėjusiu Laisvės prospektu ir Ateities gatve. Į A2 - ištušėjusiu Laisvės prospektu ir Ukmergės gatve, į A1 - ištuštėjusiu Laisvės prospektu ir Oslo gatve ir tt.
.
Paskutinis taisė gerietis; 2023.03.18, 22:27.-
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip tai Goštauto g. yra lietraliai Šiaurinis Senamiesčio aplinkkelis. Kaip ir Drujos g. yra Pietinis senamiesčio aplinkkelis (vizijų ir projekto stadijose, beje, taip ir vadintas).
Mandagiau pasakius visškas demagogas nesugebantis matyti ir suvokti žemėlapio, realių srautų.
Bet ko gi norėti iš žmogaus, kuriam dvi lygiagrečios gatvės yra jungtis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąVis kalbame apie lygiavimąsi į vakarų meistus, bet kai pasižiūri ypač šiaurinėje miesto dalyle gatvių tinklas atrodo apgailėtinai.
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNagrinėjant Vilniaus šiaurinės dalies pravažumą prikergti Goštauto gatvę gali tik visiškas .... (Nenoriu bano)
Mandagiau pasakius visškas demagogas nesugebantis matyti ir suvokti žemėlapio, realių srautų.
Bet ko gi norėti iš žmogaus, kuriam dvi lygiagrečios gatvės yra jungtis.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kalbu apie Senamiestį, ne apie Šiaurinę dalį. Goštauto g. ir Drujos g. yra specifiškai Senamiesčio aplinkkeliai.-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
visos gatvės kurios neina per senamiestį yra senamiesčio aplinkkeliai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nevisos, bet Goštauto ir Drujos, tikrai taip.
- 1 patinka
Comment
-
Galima įvairiai traktuoti tas gatves aplink senamiestį, bet reikia atsiminti nuo ko tai prasidėjo šioje temoje.
VLR grįsdamas savo kliedesius apie visišką Šiaurinės g. nereikalingumą suvardino atseit kaip esančius R-V kryptimi ir Goštauto, ir Konstitucijos, ir Žalgirio, kartu nematydamas kad Ozo, Rygos iš viso neturi jungties su VA apart Helsinkio pro kiemus, ar atseit Laisvės jungiasi su VA (per Business Garden parkovkę į Islandijos).Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVLR grįsdamas savo kliedesius apie visišką Šiaurinės g. nereikalingumą
https://www.miestai.net/forumas/foru...40#post2029440
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
suvardino atseit kaip esančius R-V kryptimi ir Goštauto, ir Konstitucijos, ir Žalgirio, kartu nematydamas kad Ozo, Rygos iš viso neturi jungties su VA apart Helsinkio pro kiemus, ar atseit Laisvės jungiasi su VA (per Business Garden parkovkę į Islandijos).
https://goo.gl/maps/GAdYsHZK5qZpYva78
Su Žygimantų ir Kosciuškos gatve, Goštauto gatvė sudaro didelę jungtį tarp Geležinio vilko arterijos (iš kurios dideliais keliais galima patekti į bet kurią didesnę kryptį), ir rytinių rajonų per visą centrą, tad taip, tai yra dalinė ir svarbi rytų-vakarų jungtis. Tokia yra ir Narbuto/Konstitucijos/Šeimyniškių jungtis. Net jei ir vietiniai, pagal 70-ųjų metų planus ir prioritetus dirbantys, 'specialistai' ir galvoja kitaip.Paskutinis taisė VLR; 2023.03.19, 08:55.
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąVis kalbame apie lygiavimąsi į vakarų meistus, bet kai pasižiūri ypač šiaurinėje miesto dalyle gatvių tinklas atrodo apgailėtinai.
Atrodo gailėtinai dėl urbanistinio pasirinkimo bet jį padarius ten nėra ką keisti neišgriovus visko ir neperstačius naujai.
Vilnius ten yra sovietinis priemiestis iš mikrorajoninių superblokų.
gatvių tinklas specialiai padarytas toks su mažai gatvių ir daug kiemų bet gatvės platūs prospektai o miestui artėjant link milijono gyventojų juose turėjo atsirasti tramvajų linijos.
Visas šiaurinis vilnius statytas ne automobiliams ir ne miškasodininkų tranzitui.
liūdesiukas kad ozo gatvė nesiekia vakarinio aplinkėlio neturi pagrindo nes aplinkėlis turėjo atsirasti jau po tramvajaus ar metro atsiradimo.
kaip Varšuvoje atsirado bešviesoforiai aplinkėliai tik jai jau turint pusantro milijono gyventojų ir tramvajų ir metro tinklus.
Jei reikalaujat daugiau jungčių tuomet aš reikalauju griauti visą sovietinį Vilnių ir perstatyi darant miesto gridą kad būtų kaip Niujorke.
Ir aišku su metro.
Kai bus 127V gatvė tuomet brundziniams jau gal bus pakankamai padubliuota jungčių.
127ai užsikimšus bus dar 126.
- 1 patinka
Comment
-
VLR tu taip aršiai kemši bet kokius briedovus atmazus pvz jungiasi 2 lygiagrečios gatvės, kad neveltui atsiranda tokių postų:
Parašė spekas Rodyti pranešimąŽinot, skaitau n-tąjį puslapį VLR teksto ir man kilo toks klausimas:
VLR, ar nebus taip, kad jūs apskritai norite uždrausti automobilį? Jau esate visai arti tokio teiginio, tik matyt galutinai ir atvirai nedrįstate to pasakyti?..Paskutinis taisė Arunasx; 2023.03.19, 09:09.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment