Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTai čia daugeliui neaišku - ar bus "darbų tęstinumas" (siaurinant gatves), ar meras "be cirkų" baigs cirkus su siaurinimais - net ir sankryžų."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Bus darbu testinumas nes sprendzia inzinieriai ir architektai isigije issilavinimas uzsienyje. Politikai paprastai klauso, nebent provincijoje yra kazkaip kitaip kai vietiniai cariukai yra paeme virsu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turim miesto inžinierių su ne į temą išsilavinimu ir Pakalnį iš VGTU.
Jeigu į jų vietas galės pasiūlyti kažką dar geresnio - kodėl gi ne.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turim miesto inžinierių su ne į temą išsilavinimu ir Pakalnį iš VGTU."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
...kurie abu Vilniuje įvedė tokias praktikas, apie kurias galėjome tik svajoti vos prieš keletą metų, o miestas šias praktikas pristatinėja ir jomis dalinasi su vakarų miestais.
Jeigu į jų vietas galės pasiūlyti kažką dar geresnio - kodėl gi ne.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
tu nezinai (kaip ir as nezinau) kas visa sita suorganizavo ir pasiule itariu ne pakalnis ir ne vyr inzinierius... Itariu be politines valios nebuvo apseita. Svarbu igyvendinta .
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dar šlifuot ir šlifuot tas praktikas Varšuvos temoj yra praktiniai pavyzdžiai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Olandai šlifuoja jau kiek, 50 metų? Paklausk bet kurio žmogaus, kuris užsiima nors kažkiek kūrybiniais darbais (įskaitant tokius kaip programuotojus) ir tau atsakys, kad nėra tokio dalyko, kurį padarei ir jis yra tobulas ir nekeistinas. Net jeigu 1:1 nukopijavai kitur gerai veikiantį sprendimą.
Comment
-
Įdomumo dėlei užklausiau ChatGPT kiek kainuoja sukurti naują tramvajaus sistemą, tai davė tokį pavyzdį:
For example, the cost of building the new tram system in Sydney, Australia, which will include 19km of track and 19 stops, is estimated to be around AUD 2.9 billion (approximately USD 2.2 billion).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąĮdomumo dėlei užklausiau ChatGPT kiek kainuoja sukurti naują tramvajaus sistemą, tai davė tokį pavyzdį:
Dėl to kalbos, kad tramvajaus sistema Vilniuje kainuotų 500 mln. eurų, yra iš ties netikslios - jis kainuotų daug brangiau ir tai tik dar labiau įrodo, kad Zuokas smarkiai svaigsta jį žadėdamas, nes savivaldybė tokių pinigų neturi, tiek skolintis negali ir jokia centrinė valdžia tokių pinigų, kas būtų antras didžiausias projektas Lietuvoje per jos istoriją, korumpuotui Zuokui ir jo populistiniams pažadams neduos.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tampere_light_rail
Vilniuje sąlygos tiesti tramvajaus bėgius (už senamiesčio ribų) yra idealios, o darbo jėgos kainos - mažesnės. Tad dvi rimtos linijos (po kokius 8-10km) už 350-500m yra būtent ta kaina, apie kurią eitų kalba.Paskutinis taisė VLR; 2023.03.06, 19:36.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
...kurie abu Vilniuje įvedė tokias praktikas, apie kurias galėjome tik svajoti vos prieš keletą metų, o miestas šias praktikas pristatinėja ir jomis dalinasi su vakarų miestais.
Jeigu į jų vietas galės pasiūlyti kažką dar geresnio - kodėl gi ne.
Po poros metų atsitvėrė tylos siena nuo nuolatinės kritikos. Nuo 2015 m. iki 2021 m. parašais po projektais tvirtino neatitinkančius STR sprendinius.
Ta prasme, su vakarų Afrika jis tokia praktika dalinasi?
P. S. Tą pirmą Zuoko tikrą taką sėkmingai panaikino Pilaitėje prieš porą metų dabartinė VMS, tiesiogiai prieštaraudama pačių pasirašytam Darnaus judumo planui, nors KET leido tomis sąlygomis juo naudotis ir pėstiesiems.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kai prisikalbi, bet viskas po senovei (parkofkės priešais pastatus, „viešbučiai“ ir t.t.), tai čia jau vyksta šlifavimas ar dar ateityje?
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Siūlyčiau pasiskaityti apie Tampere pavyzdį (phase 1 kainavo mažiau nei 300m):
https://en.wikipedia.org/wiki/Tampere_light_rail
Vilniuje sąlygos tiesti tramvajaus bėgius (už senamiesčio ribų) yra idealios, o darbo jėgos kainos - mažesnės. Tad dvi rimtos linijos (po kokius 8-10km) už 350-500m yra būtent ta kaina, apie kurią eitų kalba.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Jau čia forume milijoną kartų yra diskutuota apie priežastis.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai kaip sakau… šlifuot ir šlifuot. Tokia jau Kūrėjų dalia. Svarbiausia niekas netrukdytų dirPt.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Tampere ne tiek tramvajus, kiek light rail, t.y. daugiau užmiesčio tipo bėginis transportas, kuris mažai miesto gatvėmis važinėja, tai ir jo kaina atitinkamai mažesnė turėtų būti,
Bet man įdomu kodėl kai aš kalbu, kad Vilniuje tramvajus kainuotų 500 mln. eurų - tu tai vadini nesąmonėmis, o jau kitoje žinutėje pats kalbi apie iš esmės panašią kainą?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O kam kažką daryt. Visada galima pereit į kitą pusę ir nieko, apart nekonstruktyvios kritikos, nedarIt.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ką tik pats sakei, kad sprendžia inžinieriai ir architektai."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Trumpas komentaras apie Tamperės tramvajų - ne kartą teko naudotis, specifiškai 3 (ilgąja) linija. Kontekstui, ši linija jungia miesto centrą su savotišku Pilaitės/Saulėtėkio hibridu (vadinasi Hervanta).
Tramvajus yra pilnai integruotas su eismu ganėtinai trumpose atkarpose - miesto centre (tarp Pyynikintori ir Sammonaukio stotelių) ir Hervantoje (tarp Pohjois Hervanta ir Etela Hervanta stotelių), t.y. kažkur apie 25-30% visos linijos ilgio.
Atkarpoje tarp Sammonaukio ir Hakametsa stotelių (ten toks labai savotiškas miegamasis rajonas), tramvajus eina gatvės viduriu pievele, pilnai atskirtas nuo eismo (apie 20% visos linijos).
Likę 50-55% eina palei greitkelį, šone, pilnai atskyrus nuo eismo traukinio tipo bėgiais ir praktiškai niekur nestoja. Yra 2 viadukai, vienas virš greitkelio, kitas virš kažkokios daubos ir 2-3 pervažos automobiliams.
Pats tramvajus važinėja kas 7.5 min dienos metu (7-21 val.), kiek rečiau tarp 4-7 ryto ir 22-1 vakaro, piko valandom būna vizualiai užpildytas, dažniausiai neužtenka sėdimų vietų, kitu metu apie 2/3 sėdimų vietų užimta. Pati linija įtartinai primena Pilaitės - K. Prospekto potencialios linijos topografiją ir ilgį, tai galimai maždaug tokios sąmatos būtų galima tikėtis jei kažkas tokio būtų galvojama.
- 13 patinka
Comment
Comment