Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Pritariu dėl A kategorijos, tačiau siūlyčiau tuos viadukus ir tunelius įrengti ne automobiliams, o VT. T.y. daryti priešingai, nei padaryta Laisvės pr. – Narbuto g. sankryžoje. Reikia skiriamojoje juostoje daryti dviejų juostų viaduką arba tunelį, kuriuo galėtų greitai pravažiuoti autobusai ir troleibusai, o ateityje – tramvajus ar koks nors light rail. Tai tiktų Pedagoginio žiede, ir Narbuto – Pilaitės pr. jungtyje, Kareivių-Žirmūnų sankryžoje. Dėl kitų – sunku pasakyti.
    A kategorijos gatvėse naujų VT maršrutų nenumatyti. Oslo g., Gariūnų g., kur VT maršrutų nukreipimas yra komplikuotas, stoteles reiktų įrengti spec. aikštelėse, pan. kaip yra jau padaryta pvz. ties Jakštonių kaimu Vilnius-Kaunas kelyje.
    Gariūnų g., kadangi stotelės yra ties esamomis ir planuojamomis skirtingų lygių sankryžomis, stoteles arba iškeldinti arba įrengti jungiamuosius kelius, kuriose būtų stotelės. Su LAKD apgalvočiau ar dabartinė A1/A19 Gariūnų sankryža yra ok su stotelėm ir trumpom sujungtom greitėjimo ir lėtėjimo juostom.

    B kategorijos gatvėse, taip, kaip brangesnė ir kokybiškesnė alternatyva VT šviesoforams, galima būtų galvoti apie tunelius, vienintelis trūkumas kad gyventojai trokšta viadukų, tunelių būtent lengviems automobiliams, t.y. populistinis faktorius.
    Aš kiščiau bėgius su asfaltu po gatve, o ne tik asfaltą, t.y. be tramvajaus pirmos linijos nepajudėčiau su VT tuneliais.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.22, 16:53.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Labai nepatogus ir ilgas kelias nuo stotelės:
      https://www.google.com/maps/@54.7098...i8192?hl=en-US

      Realiai čia gautųsi sujungimas centro su akropoliu, t.y. dviejų traukos taškų pėstiesiems. Manau net centre automobilių sumažėtų, nes būtų galima patogiai palikti Akropolio/stadiono parkinge.
      Pagrinde nepatogus kelias, nes ten nėra normalaus tako, arba reikia laiptais kilti ir eiti palei Ozo g. arba eiti išmindžiotu takeliu, abiem atvejais reikia kirsti gatvę be perėjos, taip pat nėra normalios galimybės kirsti kampo per stadiono teritoriją. Bus pastatytas stadionas, atsiras normalūs takai, o atstumas ten nėra ten labai didelis viso labo 500 m. Daryti jungti nuo Europos aikštės kur prie pat yra 2 prekybcentriai, nuo ten per 2 min VT galima pasiekti panoramą, tai sakyčiau, gal gali žmonės paeiti nuo stotelės, jei tingi apsipirkti prekybcentriuose papėdėje. Tuo labiau mesti milijonus tam, kad būtų sudarkytas NMC ir šeškinės šlaitų draustinis logikos nėra.

      Vienintelis bent kiek logikos turintis šito projekto paiškinimas būtų tai, kad dviratininkams nebereikėtų minti į kalną, kas mano manymu, yra visiškai skystas pateisinimas, bet bent yra apie ką kalbėti. Manau tą problemą galima spręsti kitais gerokai pigesniais ir aplinkos nebjaurojančiais būdais.

      Vieta kur išties būtų logikos įrenkti oro gondolą būtų jungtis tarp Karoliniškių ir Vingio parko. Pvz nuo TV bokšto iki regbio stadiono, trasos ilgis apie 700m., tiems patiems dviratininkams sutaupytų bent po kelis kilometrus į vieną pusę važiuojant į centrą. Landšaftas ten itin status nei nutiesi ten tako, nei stataysi tiltą. Nors Karoliniškės ribojasi su Vingio parku, bet pasiekti yra labai sunku. Bet abejoju, kad toks projektas galėtų atsipirkti net darant pigiausią variantą.
      Paskutinis taisė Skeptikas; 2023.02.22, 22:19.

      Comment


        Straipnis apie tramvajų portale madeinvilnius. Matosi, kad A. Zuokas ar jo komandos nariai skaitė M. Pakalnio postą ir komentarus apie VT poreikį Vilniuje:

        Ar Artūras Zuokas atgaivins seniai žadėto tramvajaus idėją Vilniuje? - MadeinVilnius.lt - Vilniaus naujienų dienoraštis

        Comment


          Zuokas nuo manęs gauna storą riebų pliusą už šitą straipsnį

          Comment


            Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

            Pagrinde nepatogus kelias, nes ten nėra normalaus tako, arba reikia laiptais kilti ir eiti palei Ozo g. arba eiti išmindžiotu takeliu, abiem atvejais reikia kirsti gatvę be perėjos, taip pat nėra normalios galimybės kirsti kampo per stadiono teritoriją. Bus pastatytas stadionas, atsiras normalūs takai, o atstumas ten nėra ten labai didelis viso labo 500 m. Daryti jungti nuo Europos aikštės kur prie pat yra 2 prekybcentriai, nuo ten per 2 min VT galima pasiekti panoramą, tai sakyčiau, gal gali žmonės paeiti nuo stotelės, jei tingi apsipirkti prekybcentriuose papėdėje. Tuo labiau mesti milijonus tam, kad būtų sudarkytas NMC ir šeškinės šlaitų draustinis logikos nėra.

            Vienintelis bent kiek logikos turintis šito projekto paiškinimas būtų tai, kad dviratininkams nebereikėtų minti į kalną, kas mano manymu, yra visiškai skystas pateisinimas, bet bent yra apie ką kalbėti. Manau tą problemą galima spręsti kitais gerokai pigesniais ir aplinkos nebjaurojančiais būdais.

            Vieta kur išties būtų logikos įrenkti oro gondolą būtų jungtis tarp Karoliniškių ir Vingio parko. Pvz nuo TV bokšto iki regbio stadiono, trasos ilgis apie 700m., tiems patiems dviratininkams sutaupytų bent po kelis kilometrus į vieną pusę važiuojant į centrą. Landšaftas ten itin status nei nutiesi ten tako, nei stataysi tiltą. Nors Karoliniškės ribojasi su Vingio parku, bet pasiekti yra labai sunku. Bet abejoju, kad toks projektas galėtų atsipirkti net darant pigiausią variantą.
            Visos tokios gondolinės jungtis būtų gerai - tiek ir Koralai - Vingis, tiek ir europos centras - stadionas. NMC nesusidarkys niekaip, o tik pridės įvairovės ir judesio. Šeškinės šlaitai tai niekaip daugiau nesusidarkys kaip sudarkė dvi pagrindinės miesto arterijos bei esami ir būsimi viadukai, o ir tie šlaitai įdomus tik vietiniams ežiukams. Žymiai gražesni šlaitai ir įspūdingesnis peizažas nuo minėtų Koralų šlaitų.
            p.s. už zuokulą nebalsuosiu
            Aš neliūdnas - aš blaivus

            Comment


              Mhm, dvirtakius sugebėjo žemėlapiuose konceptualiai papaišyti, tai tramvajų ims ir suorganizuos. Ir dar susiaurins gatves, nes daug kur netilps atskirai tramvajus. Na, arba paleis kartu su eismu, nes sakys va jau Pilaitės pr ar Kalvarijų gatvėje lėks su vėjeliu. Nu netikiu aš juo, bet gerai kad stumia pačią idėją, gal kiti bus priversti tai svarstyti.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Mhm, dvirtakius sugebėjo žemėlapiuose konceptualiai papaišyti, tai tramvajų ims ir suorganizuos. Ir dar susiaurins gatves, nes daug kur netilps atskirai tramvajus. Na, arba paleis kartu su eismu, nes sakys va jau Pilaitės pr ar Kalvarijų gatvėje lėks su vėjeliu. Nu netikiu aš juo, bet gerai kad stumia pačią idėją, gal kiti bus priversti tai svarstyti.
                Aš irgi manau, kad svarbu neužkibti už kabliuko. Svarbu ne tik žada, bet ir kokiais būdais tai įgyvendins. Mes žinome, kad Zuokas daro mažai, kad ir labai vizionieriškai, didelėm ambicijom, bet nepamatuotais tikslais ir svarbiausia - nešvariais, korumpuotais būdais.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Zuokas nuo manęs gauna storą riebų pliusą už šitą straipsnį
                  nu gi paskaityk ka raso Pakalnis savo FB. O raso jis ne apie normalu tramvaju, o apie virtualu. Jie su zuoku nori prakisti ta tramvaju ant guminiu ratu, koki zuokas norejo rengti savo kadencijos gale perkant is prancuzu. Cia gi visiska nesamone, tikiuosi supranti sita? Prancuzai matyt gerai ji prispaude kad neatidirbo, dabar vel bando ta pati antra karta.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                    nu gi paskaityk ka raso Pakalnis savo FB. O raso jis ne apie normalu tramvaju, o apie virtualu. Jie su zuoku nori prakisti ta tramvaju ant guminiu ratu, koki zuokas norejo rengti savo kadencijos gale perkant is prancuzu. Cia gi visiska nesamone, tikiuosi supranti sita? Prancuzai matyt gerai ji prispaude kad neatidirbo, dabar vel bando ta pati antra karta.
                    Tu painioji Translohr su tuo 'guided bus' (realiai BRT), kur Kinijoj kažkas pasidarė. Nebus nei to, nei to, tai neverta apie tai ir kalbėti. Ir niekas jo "neprastums", nes būtų per daug scrutinity ir kritikos. Jeigu ir kalbam apie tramvajų, tai tik apie normalų.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Tu painioji Translohr su tuo 'guided bus' (realiai BRT), kur Kinijoj kažkas pasidarė. Nebus nei to, nei to, tai neverta apie tai ir kalbėti. Ir niekas jo "neprastums", nes būtų per daug scrutinity ir kritikos. Jeigu ir kalbam apie tramvajų, tai tik apie normalų.
                      tu eilini karta nedavertini Zuoko ir Pakalnio izulumo. Nei tas nei anas visiskai nelinkes girdeti kitu nuomoniu, tad joks scrutinity nieko cia nepakeis, bus statomas toks tramvajus koki siulys "remejai" ir viskas

                      Comment


                        Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

                        Ir ką tai pakeistų? Vis tiek ten iš visų pusių 200m atstumu šviesoforai, kurie niekur nedings - ties Ozu, Gerulaičio g., Verkių g., Lukšio g.
                        Net nekalbant apie tokių projektų kainą. Savivaldybė antrą kadenciją verkia kad nėra pinigų jokiam didesniam projektui (Šiaurinei, Nemenčinės pl., Gariūnų, Didlaukio viadukams). Net normaliam šaligatvių remontui ir įrengimui nelabai tų pinigų buvo. Tai jų stebuklingai neatsiras dėl to kad kažkas nuspręs neinvestuoti į dviračių takus, apželdinimą ir šaligatvius. Tai yra visiškai nepalyginamos sumos. Šitas Benkunsko kalbas galima vertinti tiek pat rimtai kiek Zuoko kalbas apie tramvajų. Akivaizdu kad niekas tų viadukų neplanuoja statyti.
                        Hmm, gerai sakot.

                        Aš šiaip ir Ozo su Kareivių gatve buvau (o gal ir tebūčiau jei būtų įrodymų, kad to reikia) linkęs versti į A kategorijos, bet pagalvojau, jei:
                        1 nutiesti M Lietuvio
                        2 nutiest Šiaurinę
                        3 GV paversti į tokią kokia turi būti - greito eismo, be eismo susikirtimo viename lygyje
                        4 Ozo pabaigti iki VA
                        5 maksimaliai išplėsti VT
                        6 gal dar pastatyti trūkstamus darželius ir mokyklas

                        tuomet eismas, manau, susistyguotų tiek, kad nebeliktų poreikio ir viadukynui Ozo su Kareivių gatvėse (gal tik vienas kitas pėsčiųjų tunelis ar viadukas kur verta).

                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	649
Size:	167,0 kB
ID:	2032856

                        Comment


                          Jei į savivaldybę ateis pro-automobilistas, gal tuomet panaikins šviesoforą Drujos gatvėje : D ?

                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	642
Size:	109,6 kB
ID:	2032872

                          Comment


                            Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                            Visos tokios gondolinės jungtis būtų gerai - tiek ir Koralai - Vingis, tiek ir europos centras - stadionas. NMC nesusidarkys niekaip, o tik pridės įvairovės ir judesio. Šeškinės šlaitai tai niekaip daugiau nesusidarkys kaip sudarkė dvi pagrindinės miesto arterijos bei esami ir būsimi viadukai, o ir tie šlaitai įdomus tik vietiniams ežiukams. Žymiai gražesni šlaitai ir įspūdingesnis peizažas nuo minėtų Koralų šlaitų.
                            p.s. už zuokulą nebalsuosiu
                            Gondolų konstrukcijos, lynai ir kabinos nebent į favelas gerai įsipaišo, o šiaip atrodo baisiai. Neturiu nė menkiausios abejonės, kad tai būtų konstruojama virš pėsčiųjų tako, kas tik stiprins užmiesčio greitkelio įspūdį (turėsime greitkelį +aukštos įtampos laidų įspūdį) bus grynas malonumas vaikščioti po gondolomis, taip pat įdomu kaip atrodytų Europos aikštės prieigos ikalus tokį projektą, manau turėtume pigią šlamštastiką. Nekalbant apie tai, kad gyvenantys prie to maršruto stipriai protestuos, nes gondolos eis palei jų namų langus. O logikos daryti gondola nuo Europos išvis nėra. Tai panašu, kad Zuokui tiesiog reikėjo kažkaip pasireklamuoti ale žiūrėkit - dadėjau! - Amžiaus vizionierius.

                            Dėl Šnipiškių draustinio, tai gal tada išvis nukaskime kaip Sietle, tai apskritai problemos nebeliktų, o laisva plotą duokime Avuliui. Stačiai bus Business stadium 2.0. jei pavadino, tai sugadinome iki galo! O jei rimtai, tai Šeškinės kalnas yra draustinis, tai jei ten būtų daromas abonemento pabraižytas maršrutas, neabejoju, kad žaliukai sukiltų, ir galiu lažintis, kad liaudis nebūtų sužavėta glorifikuotai aukštos įtampos laidų estetikai virš svarbios miesto peizažą formuojančios miškingos kalvos. (Nebent tiesti palei Ukmergės g.)

                            Apskritai matant pasiūlymą absoliučiai neaišku kokią problemą Zuokelis nori išspręsti, greičiausiai ir pats negali paaiškinti, tai kala per bukai buzzword'us ir tiek. Iš kitos pusės kai tau reikia morkos rinkimams, problemos formavimas niekam nerūpi, svarbu, kad būtų matoma, girdima, visada galima pakišti viską po "kamščių mažinimu" kaip tai sumažins kamščius ir ar tai efektyvi priemonė rinkimams nesvarbu.

                            Kiek pamenu, išvis goldola judumo planuose atsirado dėl sudėtingo dviračių eismo ir reljefo Ukmergės g. kaip vienas sprendimo būdu ir tai akivaizdžiai turi mažai ką bendro su Zuoko pasiūlymu.

                            Comment


                              Mes net šaligatvių teisingai nesugebame įrengti tad į gondolas labai skeptiškai žiūriu, nes man kyla didelių abejonių tiek gėbėjimu jas įrengti, tiek paskui eksploatuoti (nebus nesibaigianti pinigų plovimo mašina pvz?) ir vien kaip atrodys...

                              Comment


                                Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                                Ta proga zuokas ijungia aukstesne populizmo pavara:

                                Click image for larger version  Name:	EADE061C-8574-4C8A-A83A-BC7E89D3581E.jpeg Views:	67 Size:	103,1 kB ID:	2034747
                                Diskusiją apie gatves geriau pratęsti šioje temoje

                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                Net Paksas turbūt yra daugiau gatvių Vilniuje sutvarkęs nei Zuokas.
                                Užmiršai Konstituijos proespektą ,Lvovo gatvę ir pastatytą Mindaugo tiltą.
                                Yra it daugiau gatvių - neskaitant vakarinio aplinkelio ir Šiaurės miestelio gatvių

                                Čia ne Šimašius su erzacinėmis Taurupės ir Mykolo Lietuvoio pusgatvėmis.

                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                Net Paksas turbūt yra daugiau gatvių Vilniuje sutvarkęs nei Zuokas.
                                Užmiršai Konstitucijos prospektą, Lvovo gatvę ir pastatytą Mindaugo tiltą.
                                Yra ir daugiau gatvių - neskaitant Vakarinio aplinkelio ir Šiaurės miestelio gatvių

                                Čia ne Šimašius su erzacinėmis Taurupės ir Mykolo Lietuvio pusgatvėmis.
                                Paskutinis taisė Romas; 2023.03.05, 22:43.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Užmiršai Konstituijos proespektą ,Lvovo gatvę ir pastatytą Mindaugo tiltą.
                                  Yra it daugiau gatvių - neskaitant vakarinio aplinkelio ir Šiaurės miestelio gatvių
                                  Neužmiršau, kalbėjau apie paskutinę Zuoko kadenciją, pagal kurią iš esmės ir reikėtų Zuoką vertinti ir per kurią sugebėjo tik vieną gatvę aptvarkyti - Žvejų, kur naujus šaligatvius nutiesė tik vienoje gatvės pusėje, kartu su dviračiu taku iš plytelių.

                                  Comment



                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Aš tai manau, kad Zuokas per kadenciją sutvarkė -20 gatvių. Beat that
                                    Jonas dar daugiau suskaičiavo.

                                    Su Paksu, beje, lyginti ne visai korektiška. Jo nėra politikoje beveik 20 metų.

                                    Comment



                                      Tai kurias gi gatves Zuokas per paskutinę savo kadenciją sutvarkė, nes aš žinau tik vieną. Ar tau atrodo tai normalu, kai sutvarkoma viena gatvė ir tai tik viena pusė jos, kai tuo tarpu dešimtys milijonų kišama į populistinius ir jokios ateities neturinčius miesto avialinijų ir taksi pojektus. Nekalbant jau apie nuostolius, kuriuos miestas patyrės dėl aferų su šilumos tinklais.

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Po rinkimų, gali būti, kad nebereiks temos apie gatvių humanizavimą
                                        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                                        26 mandatai... ajajaj gatves siaurinamos bus
                                        Labai prieštaringos replikos į rinkimų I turo rezultatus

                                        Šiaip dabar įdomiau užfiksuoti, ką transporto klausimais žadėjo Benkunskas
                                        Valdas Benkunskas, kaip ir kiti du pretendentai pažadėjo stabdyti Vilniaus gatvių siaurinimą ir prioritetą skirti gatvių remontui.
                                        „Reikia pripažinti, kad tai buvo klaida, šitie projektai nebus tęsiami, prioritetai bus skiriami visai kitur.
                                        Pirmiausia, mes turėsime susitvarkyti su higiena: 230 km avarinės būklės gatvių ir per artimiausius penkerius metus bus pasiekta, kad šitos gatvės būtų visiškai sutvarkytos, čia turi būti miesto prioritetas šiandieną“, – dėstė V. Benkunskas.
                                        Delfi paklaustas apie kilpinį eismą Senamiestyje, jis teigė, kad savo tikslą toks eismo modelis pasiekė, tačiau, anot politiko, jo veikimą reikėtų peržiūrėti.
                                        Savo programoje V. Benkunskas nurodė sieksiantis Vilniuje pradėti transporto mazgų rekonstrukciją (nauji tuneliai sankryžose ir viadukas, atnaujinti žiedai, papildoma gatvė iš Pilaitės), taip pat – sukurti 5,8 tūkst. naujų parkavimo vietų įrengiant daugiaaukštes stovėjimo aikšteles rajonuose, korius daugiabučių kiemuose.

                                        Politikas taip pat pažadėjo visiškai atnaujinti viešąjį transportą, kad neliktų senųjų troleibusų, o perkami nauji autobusai būtų varomi elektra arba vandeniliu, taip pat pažadėjo išplėsti greitųjų autobusų maršrutų skaičių, įrengti daugiau A juostų (...)
                                        Kandidatas pažadėjo įvesti taisykles dėl paspirtukų naudojimo, siekti drausti paspirtukų eismą miesto centre šaligatviais, kur šaligatvių plotis ribotas. Mieste, prie daugiabučių, V. Benkunsko matymu, reikėtų įrengti papildomų elektromobilių krovimo stotelių, o keliuose – triukšmo matavimo radarus, kurie skirtų baudas už viršytą transporto priemonės triukšmą.

                                        https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=92314483

                                        Comment


                                          Jo, su tokia stipria dauguma taryboje tikrai turės galimybę parodyti per kadenciją savo higieną. Kritikos buvo išsakyta daug dėl darbų organizavimo, tai bus proga parodyti kaip sklandžiai darbuotis ir ką vardan to aukoti. Gal ir nereikės piarintis jei nebus niekas naujo padaryta
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X