Turime situaciją kai didžiulė dalis vilniečių nesupranta to tramvajaus poreikio (ir ne tik, gatvių siaurinimas ir t.t.). Kai net ne šiaip paprasti vilniečiai bet miesto vyriausieji architektai, kandidatai į merus ir t.t. nesupranta ar kažkodėl to nenori suprasti. Manau kad ką mes galim padaryti tai bandyti šviesti. Kad ir aiškinti/kelti klausimus politikams (pvz. su Pakalniu fb visai tinkamas). Jei kažkas nepatingėtų ir parašytų kokių nors straipsnių ar sukurtų video youtube būtų irgi gerai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)
Collapse
X
-
Tai didesnė dalis vilniečių nesupranta, kas yra "shared space", pastatų perimertas, komercijos pirmam aukšte svarba, "walkability", tramvajus, "barrier-free environment", kuo blogai parkingai nuo gatvės pusės, nežabojamos automobilizacijos žala ir t.t. Lietuvio miesto idealas - Panevėžys, kuris išėjo iš kaimo, bet neatėjo į miestą.Paskutinis taisė R.D.; 2023.01.29, 18:42.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąTurime situaciją kai didžiulė dalis vilniečių nesupranta to tramvajaus poreikio (ir ne tik, gatvių siaurinimas ir t.t.). Kai net ne šiaip paprasti vilniečiai bet miesto vyriausieji architektai, kandidatai į merus ir t.t. nesupranta ar kažkodėl to nenori suprasti. Manau kad ką mes galim padaryti tai bandyti šviesti. Kad ir aiškinti/kelti klausimus politikams (pvz. su Pakalniu fb visai tinkamas). Jei kažkas nepatingėtų ir parašytų kokių nors straipsnių ar sukurtų video youtube būtų irgi gerai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Tai taip, reikia švietimo, išaiškinimo ir diskusijų. TIk aš sakau kad toks tonas kokiu šitam forume bandoma paaiškinti yra gal ir smagus tarpusavyje apvarant visus nesusipratusius, bet nelabai veda link to kad bėginė VT sistema atsirastų, nes tonas yra tiek atstumiantis plačiajai visuomenei, tiek vedantis į dažnai visiškai nereikalingą konfrontaciją su politikais ir biurokratais.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai forume nei Pakalnis, nei plačioji visuomenė ir nedalyvauja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
O nekyla klausimų kodėl forumo aktyvių narių skaičius bėgant metams nelabai keičiasi ir forumo diskusijos neplinta plačiau?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąkitoje pusėje yra tie kurie užtikrintai žino kad sprendimas visiems judumo klausimams yra bėginis transportas, ir visi, kas bent turi kažkokių klausimų, yra tiesiog lūzeriai, atsilikėliai ir tamsuoliai provincialai. Ir tokia komunikacija, kuria itin pasižymi šitas forumas yra net labiau atstumianti nei automobilistų ašarojimai.
- (Netiesiogiai) vadino visus, kurie siūlė vadovautis tarptautinėmis VT plėtros praktikomis debilais. Bet kokia diskusija būdavo (ir yra) išjungiama pradedant tyčiotis diedovščinos stiliumi, dažniausiai prasivardžiuojant ir vadinant kitą pusę sovietinių filmų personažais, o jų idėjas - utopinėmis ('Naujieji Vasiukai'). Tyčiojimosi būdas, dažniausiai, būna labai primityvus ir šlykštus, bei skirtas ne nuoširdžiai diskutuoti, o suabsurdinti priešingą nuomonę sudarant įspūdį, kad kita pusė yra psichiškai nesveika: pvz. jei pasiūlai VT skirtą kelių šimtų metrų ilgio tunelį, prasideda juokai, kaip 'gal statom tunelį į Palangą', Latvijos kaimų transporto priemonė tampa kosmodromu ir tt. ir pan. Ginčijimasis su šiais žmonėmis yra tikrai šlykšti patirtis.
- Melavo naudodami išgalvotus skaičius (ir ne vieną kartą, ir meluoja iki šiol)
- Melavo dėl pinigų trūkumo
- Priešinosi visiems VT projektams įkyriai teigdami, kad jie būtinai turi atsipirkti, bet to nedarė šimtus milijonų eurų kainavusiems kelių projektams
- Tarptautinių, kompetentingų kompanijų (kaip Systra) studijas be jokios rimtos priežasties vadino šlamštu, užsakinėjo studijas iš savų draugelių
- Tarptautinių kompanijų konsultantus vadino per geras algas gaunančiais idiotais, teigė (melavo), kad vietiniai gali padaryti darbą geriau
- Naudojo primityvių provincialų taktiką, kai žmogaus visi bruožai yra suvedami į jo tautybę lyg gyventumėme labai tamsiais pasauliui laikais. Pvz., jei Vilniuje veikė viena korumpuota Prancūzijos energetikos kompanija, reiškia, kad visos prancūziškos kompanijos yra korumpuotos. Nesvarbu, kad pvz. Systra dirba visame pasaulyje ir, kad Prancūzija turi jei ne geriausias, tai vienas geriausių pasaulyje miesto VT tradicijų. Vienas prancūzas susikniso? Visi jie blogi. Kaip jaustumeisi, jei kokioje šalyje tavo paslaugų atsisakytų dėl to, kad Brazauskas tą viešbutį savo draugei atidavė? Galvotum, kad ta šalis yra kaimiečių ir liūzerių šalis - taip apie mus per šiuos maušus galvoja labai kompetetingi konsultantai iš Prancūzijos.
Štai vienas tokio šlykštaus, ksenofobinio mastymo pavyzdys iš vargšo, skriaudžiamo teisuolio, beje:
https://www.miestai.net/forumas/foru...73#post2024873
Mažai sugalvoju labiau atstumiančių bei daugiau miestui žalos pridariusių žmonių nei šie...hmm... sakai 'liūzeriai, atsilikėliai ir tamsuoliai provincialai'? Skamba kaip gana taiklus apibūdinimas. Taip, būtent tokie jie ir yra.Paskutinis taisė VLR; 2023.02.01, 19:44.
- 16 patinka
Comment
-
Pritariu VLR puikiai išdėstytai nuomonei.
Kalbant iš savo varpinės, bene pagrindinis šių rinkimų klausimas ar realus kandidatas siūlantis ambicingiausią VT plėtrą (su tramvajumi) t.y. Zuokas tuos planus bent kiek rimtai mėgins juos įgyvendinti, ar tai nėra tiesiog mėginimas įtikti visiems. Sutvarkys kelius autofanams (ale pabaigs karą prieš automobilius), o VT besinaudojantiems žada tramvajų. Kad ir kaip norėčiau tikėti, kad iki ateinančio dešimtmečio turėtumėme bent vieną liniją, pasiklausau ir pasiskaitau ką dėsto Zuokas su komanda, kyla labai daug abejonių.
Jis jau ir per debatus buvo pradėjęs flip-flopinti apie tramvajų be bėgių, BRT ir t.t. Nuėjus į jo programą https://vilniusbekamsciu.lt/wp-conte...iu-gatvese.pdf net VT sekcijoje 70% turinio yra apie automobilius arba "kovą" prieš juos. Transporto problematika formuojama bukai - Vilniuje padidėjo kamščiai. Taip problematiką kelia 3 kadencijas atidirbęs meras, kuris po to dar kelias kadencijas dirbo miesto taryboje. Būtų juokinga jei nebūtų liūdna. Palyginus pvz. su Kreivio to paties pavadinimo programa: https://tsajunga.lt/wp-content/uploa...o-programa.pdf Zuoko programa atrodo kaip mokyklinuko rašinėlis. Matant tokį atsainumą, vienos krypties nepasirinkimą, plėsime ir geinsime VT, bet automobiliams sąlygų nebloginsime ir pan. atrodo labiau kaip pigus populizmas, nei rimti planai. Dėl tramvajaus nutiesimo labai norėčiau būti neteisus, nes tai būtų kažkoks proveržis VT per tiek dešimtmečių stagnacijos.
- 15 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąTurime situaciją kai didžiulė dalis vilniečių nesupranta to tramvajaus poreikio (ir ne tik, gatvių siaurinimas ir t.t.). Kai net ne šiaip paprasti vilniečiai bet miesto vyriausieji architektai, kandidatai į merus ir t.t. nesupranta ar kažkodėl to nenori suprasti. Manau kad ką mes galim padaryti tai bandyti šviesti. Kad ir aiškinti/kelti klausimus politikams (pvz. su Pakalniu fb visai tinkamas). Jei kažkas nepatingėtų ir parašytų kokių nors straipsnių ar sukurtų video youtube būtų irgi gerai.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Dar vienas dalykas, kurį galėtų greitai ir nesunkiai padaryti bet kas, kam rūpi Vilniaus VT ir pats miestas apskritai, būtų atsiliepimo parašymas prie kompanijos Smart Continent Google paskyros. Vis tik šie žmonės formalizavo Vilniaus VT apsileidimą ir pateikė kliedesių dozę kaip studiją, lygiavertę tai, kurią darė Systra. Manau, kad šių žmonių padaryta žala miestui yra milžiniška - būtų smagu papasakoti visiems, ką apie juos galvojame. Ne?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Dar vienas dalykas, kurį galėtų greitai ir nesunkiai padaryti bet kas, kam rūpi Vilniaus VT ir pats miestas apskritai, būtų atsiliepimo parašymas prie kompanijos Smart Continent Google paskyros. Vis tik šie žmonės formalizavo Vilniaus VT apsileidimą ir pateikė kliedesių dozę kaip studiją, lygiavertę tai, kurią darė Systra. Manau, kad šių žmonių padaryta žala miestui yra milžiniška - būtų smagu papasakoti visiems, ką apie juos galvojame. Ne?
Pastarosiomis dienomis buvau priversta susipažinti su dar vienu akivaizdžiai korupciniu tyrimu. Kažkoks menkai žinomas UAB gudriu pavadinimu „Smart Continent“ atliko „Kailinės žvėrininkystės uždraudimo Lietuvoje poveikio vertinimą“. Skaitant šią esą mokslininkų parengtą studiją (autorių nėra, bet tam neišmaniam, nors labai gudriam smartui vadovauja dr. docentas Andrius Jarzemskis) pribloškia absoliutus ekonomikos neišmanymas. „Atradimai“ mokesčių srityje rodo, kad autoriai neturi net elementariausio suvokimo apie mokesčių apskaitą ir viešuosius finansus. Išvados prieštarauja tekste pateiktiems skaičiams, grafinės iliustracijos pribloškia ne tik savo vizualiniu primityvumu, bet ir tuo, kad dažnu atveju visiškai beprasmės.
Dokumentas, kuris, atrodo, apmokėtas ar bus apmokėtas mokesčių mokėtojų pinigais, iš esmės yra kailinių žvėrelių augintojų interesams atstovaujanti išskirtinai neprofesionali ir šališka nuomonė, kurios tikruosius užsakovus turėtų išsiaiškinti STT. Turėtų, jei gebėtų. Bet bent jau aš pastarąjį tyrimą dar tikrai nuosekliai panagrinėsiu. Mūsų visų pinigai negali būti mėtomi į balą arba, kaip konkrečiu atveju, naudojami politikų balsams pirkti.
P.S. Metu pirštinę tiems, kurie tiesiogiai ar netiesiogiai paminėti šiame tekste. Paduokite mane į teismą už garbės ir orumo pažeminimą. Teisme bus gera proga pakalbėti apie tikrą, o ne tariamą garbę.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
-
Išlindo kandidatas-vantikas Jakeliūnas ir mums papasakojo savo viziją:
Grasinimai Vilniuje tęsiasi, o Stasys Jakeliūnas siunčia perspėjimą: „Kremliaus klika tikrai keršys“
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ersys-n1215462
Pirmiausia reikia tinkamai sutvarkyti esamą sistemą, ir tik tuomet, jei tikrai būtina, galvoti apie naują. Viešajam transportui skirtos eismo juostos vis dar veikia apgalėtinai. Dvigubi troleibusai ir autobusai, integruotas su viešojo transporto judėjimu šviesoforinis gatvių eismo reguliavimas, kelių lygių gatvių sankryžų ir papildomų estakadų įrengimas intensyvaus ir magistralinio eismo ruožuose bus prioritetiniai darbai, dalis kurių kainuoja visai nedaug, lyginant su metro sistemos sukūrimu.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąIšlindo kandidatas-vantikas Jakeliūnas ir mums papasakojo savo viziją:
Grasinimai Vilniuje tęsiasi, o Stasys Jakeliūnas siunčia perspėjimą: „Kremliaus klika tikrai keršys“
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ersys-n1215462
Bet ką čia svarstyti apie kandidatų vizijas, kai jos dažniausiai per daug aptakios. Varšuvoje kandidatai į merus turėjo konkrečias skirtingas metro schemas (kaip įsivaizduoja plėtrą iki 2050 m.), o Vilniuje kažką paveblena ir tiek.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 8 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąBet ką čia svarstyti apie kandidatų vizijas, kai jos dažniausiai per daug aptakios. Varšuvoje kandidatai į merus turėjo konkrečias skirtingas metro schemas (kaip įsivaizduoja plėtrą iki 2050 m.), o Vilniuje kažką paveblena ir tiek.Paskutinis taisė R.D.; 2023.02.05, 21:21.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Kaip galima turėti viziją kažko, kai tipinio kandidato gyvenimas prabėgo automobilyje ir geriausiu atveju troleibusas/autobusas studijų laikais. Su Varšuva net nejauku lygintis. Kadangi nieko gero Vilniuje nebus dar kokius 10 metų ir atrodysime kaip bomžai (fizine išvaizdos, būkles ir intelektine prasmėm) toliau, tai bent jau kelius tegu patvarko kandidatai (dabar skaitau jų programas, bandydamas rasti tuos, kurie kalba apie kiemus ir apie bendrą būklę), nes nusibodo važinėti tarp šulinių ir per nuolat susidarančias provėžas ir duobes. Daugiau jokių norų neturiu. Kaimiečiams kaimiečių likimas.
https://brdkblogas.wordpress.com/202...a-nebalsuosiu/
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 4 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąNeprisimenu, ar jau kažkas temoje buvo įdėjęs, bet vienas forumietis padarė kandidatų pasisakymų lentelę.
https://brdkblogas.wordpress.com/202...a-nebalsuosiu/
Kadangi Delfi straipsnyje apibendrinta informacija buvo chaotiško pavidalo ir netilpo viename puslapyje, todėl sudėliojau Exceliu, kad būtų normalus vaizdas.
Matau, kad čia ir yra mano apdorota lentelė panaudota masteliu 1:1panaudojant pažangiausias Copy Paste ir ImkNeatsiklausęs technologijas.
Pasakyk tam "vienam forumiečiui" iš bardakas blogas, kad jis nebūtų "fruktas ridiska" ir įdėtų tiesoginę nuorodą į šio forumo pirmą puslapį, kur yra mano pranešimas, ir į originalų Delfio straipsnį.
- 1 patinka
Comment
-
https://madeinvilnius.lt/naujienos/r...os-platinamos/
Mane neramina tokie ir panašūs teiginiai. Pvz Benkunskas: ,,Dabartinis Vilniaus vicemeras gatvių siaurinimą planuoja stabdyti, o resursus pirmiausia skirs tam, kad miesto gatvės taptų saugios. Planuojama įvesti bazinį gatvės standartą. Jis turėtų užtikrinti, kad 95 proc. miesto gatvių turėtų kokybišką dangą. Prioritetas atiteks blogiausios būklės miesto gatvėms: Pylimo, Trakų, Liepkalnio, Kalvarijų ir kitoms.''
Trakų gatvė. Kaip jis ją įsivaizduoja atnaujinti? Man atrodo, kad ruošiasi arba asfaltu užlieti važiuojamą dalį, arba sutvarkyti tik važiuojamą dalį ir nieko kito neliesti taip nežinia kokiam laikui įšaldant visą tą bardaką ir disfunkciją.
Iš pasisakymų ir kiti man sudaro įspūdį, kad jie visai nesiorientuoja kokia turi būti infrastruktūra...
- 10 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąhttps://madeinvilnius.lt/naujienos/r...os-platinamos/
Iš pasisakymų ir kiti man sudaro įspūdį, kad jie visai nesiorientuoja kokia turi būti infrastruktūra...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Labai smagus bandymas 'užvažiuoti' ant kitos ginčo pusės senu, geru ad hominem. Kokie mes esame blogi, skriaudžiame vargšus vietinius transportininkus, Jėzuli tu mano mielas, kaip baisu. Bet gal vis tik pasižiūrim kaip bendrauja VMS transportininkai ir jiems prijaučiantys (kaip tamsta, spėju)? Paskutinius trisdešimt metų jie:
- (Netiesiogiai) vadino visus, kurie siūlė vadovautis tarptautinėmis VT plėtros praktikomis debilais. Bet kokia diskusija būdavo (ir yra) išjungiama pradedant tyčiotis diedovščinos stiliumi, dažniausiai prasivardžiuojant ir vadinant kitą pusę sovietinių filmų personažais, o jų idėjas - utopinėmis ('Naujieji Vasiukai'). Tyčiojimosi būdas, dažniausiai, būna labai primityvus ir šlykštus, bei skirtas ne nuoširdžiai diskutuoti, o suabsurdinti priešingą nuomonę sudarant įspūdį, kad kita pusė yra psichiškai nesveika: pvz. jei pasiūlai VT skirtą kelių šimtų metrų ilgio tunelį, prasideda juokai, kaip 'gal statom tunelį į Palangą', Latvijos kaimų transporto priemonė tampa kosmodromu ir tt. ir pan. Ginčijimasis su šiais žmonėmis yra tikrai šlykšti patirtis.
- Melavo naudodami išgalvotus skaičius (ir ne vieną kartą, ir meluoja iki šiol)
- Melavo dėl pinigų trūkumo
- Priešinosi visiems VT projektams įkyriai teigdami, kad jie būtinai turi atsipirkti, bet to nedarė šimtus milijonų eurų kainavusiems kelių projektams
- Tarptautinių, kompetentingų kompanijų (kaip Systra) studijas be jokios rimtos priežasties vadino šlamštu, užsakinėjo studijas iš savų draugelių
- Tarptautinių kompanijų konsultantus vadino per geras algas gaunančiais idiotais, teigė (melavo), kad vietiniai gali padaryti darbą geriau
- Naudojo primityvių provincialų taktiką, kai žmogaus visi bruožai yra suvedami į jo tautybę lyg gyventumėme labai tamsiais pasauliui laikais. Pvz., jei Vilniuje veikė viena korumpuota Prancūzijos energetikos kompanija, reiškia, kad visos prancūziškos kompanijos yra korumpuotos. Nesvarbu, kad pvz. Systra dirba visame pasaulyje ir, kad Prancūzija turi jei ne geriausias, tai vienas geriausių pasaulyje miesto VT tradicijų. Vienas prancūzas susikniso? Visi jie blogi. Kaip jaustumeisi, jei kokioje šalyje tavo paslaugų atsisakytų dėl to, kad Brazauskas tą viešbutį savo draugei atidavė? Galvotum, kad ta šalis yra kaimiečių ir liūzerių šalis - taip apie mus per šiuos maušus galvoja labai kompetetingi konsultantai iš Prancūzijos.
Štai vienas tokio šlykštaus, ksenofobinio mastymo pavyzdys iš vargšo, skriaudžiamo teisuolio, beje:
https://www.miestai.net/forumas/foru...73#post2024873
Mažai sugalvoju labiau atstumiančių bei daugiau miestui žalos pridariusių žmonių nei šie...hmm... sakai 'liūzeriai, atsilikėliai ir tamsuoliai provincialai'? Skamba kaip gana taiklus apibūdinimas. Taip, būtent tokie jie ir yra.
- Niekada nieko nevadinau debilais dėl išsakytų minčių, nekada nevartojau termino Vasiukai ar kažko panašaus (džiaugiuosi, kad užaugau tokioje aplinkoje, kur šitų sovietinių dalykų neteko matyti, tai pas mane net žodyne nėra šitų terminų, nes tiesą sakant nelabai žinau kas tai yra, tik dažnai matau vartojant).
- Kalbant apie biudžetą, niekad nesakiau kad pinigų trūksta, sakiau nebent tai kad savivaldybė su savo dabartiniu biudžetu negali pati viena tokio dydžio finansinio sprendimo priimti.
- Gal ne visada maniau praeityje, bet jau kuris laikas manau ir manysiu kad vietoj aplinkkelių, dviejų lygių sankryžų, ir daugelio kitų infrastruktūros objektų ne Vilniuje tikrai būtų geriau investuoti tuos pinigus į kokybišką VT sistemą.
- Niekada nesakiau kad tarptautiniai konsultantai prastesni už vietinius. Paskaitęs kelis VGTU publikuojamus darbus transporto tematika ir lyginant juos su užsienio mokslininkų darbais, tikrai matau ryškius kokybinius skirtumus ne Vilniaus mokslininkų naudai.
- Dėl Prancūzijos kompanijos esmė buvo ne Prancūzija, o pats žmogus, kuris tą kompaniją atsivedė. Gal veltui paminėjau šalies pavadinimą, aš nemanau kad Prancūzijos kompanijos yra sistemingai korumpuotas, aš manau kad Zuokas yra sistemingai korumpuotas ir atsivesdamas į miestą užsienio kompanijas, jas pasikviečia tokiomis sąlygomis, kokios pirmiausia naudingos yra jam asmeniškai, tada kompanijai, ir tik tada miestui. Gal tik sutapimas, kad ne viena kompanija su kuria jis dirbo buvo iš Prancūzijos. Beje, pati Systra už korupciją irgi ne vieną kartą baudas yra mokėjusi, ir aš vis tiek nemanau ir nesakau kad tai kažkokia sisteminė Prancūzijos verslo problema.
Bendrai, tai aš labai noriu bėginės transporto sistemos Vilniuje. Tik man įdomiau ne keliasdešimt kartoti koks tai gėris ir kaip čia turim visus resursus nieko negailint mesti ir padaryti, ir visus netikinčius sutvarkyti, o svarstyti kaip ją pasidaryti protingai ir efektyviai, kaip pirmiausia suburti plačią remėjų koaliciją pradedant nuo rinkėjų, vietinės valdžios ir baigiant nacionaline valdžia (+ parama iš Briuselio), ir galų gale kaip pasidaryti sprendimą, kuris realiai pakeistų judėjimą mieste, o ne būtų dar vienas išbrangęs, visus tarpusavyje supykdęs ir suskaldęs, ir jokio realaus pokyčio neatnešęs žaisliukas (kaip nacionalinis stadionas tik su 5-10 kartų didesne kaina).
Comment
Comment