Parašė Bluefox
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)
Collapse
X
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Klaiku skaityti, kad miesto architektas šneka tokias nesąmones ir nesuvokia, kad VT neprivalo važiuoti tomis pačiois gatvėmis, kaip ir AA bei dviračiai. Teiginiai apie tramvajaus eksploatacijos (ne įrengimo) brangumą yra apskritai kosminio neadekvatumo.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąJis taip pat kaip atskirus dalykus minėjo BRT ir "tramvajų su virtualiais bėgiais". Ar tikrai yra tokios dvi skirtingos viešojo transporto rūšys? Nuoširdžiai klausiu, nes iki šiol maniau, kad BRT ir yra tas tramvajus be bėgių.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąJis taip pat kaip atskirus dalykus minėjo BRT ir "tramvajų su virtualiais bėgiais". Ar tikrai yra tokios dvi skirtingos viešojo transporto rūšys? Nuoširdžiai klausiu, nes iki šiol maniau, kad BRT ir yra tas tramvajus be bėgių.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
BRT labiau yra ne apie vairavimo principą, o apie įlaipinimo platformą ir bilietų žymėjimo vietą. BRT atveju ji yra kaip metro, t.y. žymėjimas vyksta prieš įlipant į transporto priemonę, nes toks žymėjimas trumpina gaišties stotelėse laiką. Bet čia religinis ginčas, nes vienareikšmiško apibrėžimo nėra.
https://en.wikipedia.org/wiki/Guided_bus (žr. Optical guidance, Magnetic guidance skiltis)
Bet akivaizdu, kad šitos „inovacijos“ jau gana senos ir per 20 metų taip ir nepaplitusios. Zuoko kliedesiai apie tramvajų su padangomis įeina į šitą nevykusių eksperimentų technologinį akligatvį.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 7 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Man atrodo, kaip virtualų tramvajų Pakalnis turi omeny autobusus, važiuojančius pagal kelyje įmontuotus magnetus arba kamerai fiksuojant ant kelio esančias linijas.
https://en.wikipedia.org/wiki/Guided_bus (žr. Optical guidance, Magnetic guidance skiltis)
Bet akivaizdu, kad šitos „inovacijos“ jau gana senos ir per 20 metų taip ir nepaplitusios. Zuoko kliedesiai apie tramvajų su padangomis įeina į šitą nevykusių eksperimentų technologinį akligatvį."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Biškį gavo Pakalnis į skudurus komentaruose. Spėju, nelabai tikėjosi
- 17 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Amerikiečiai plačiai gyvena. Klimato kaita nesvarbu.
-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tie, kurie kalba apie tramvajų su "virtualiais bėgiais" iš esmės kalba nesąmones, nes nėra jokių virtualių begiųi. Yra arba autobusas/troleibusas arba bėginis transportas.
"World's first train on virtual tracks" launches passenger services in China
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąAkivaizdu kad šaligatvius ir pramintus takus irgi reikia užsėti džiunglėmis.
Dar labiau padėtų visiškas Vilniaus miesto nugriovimas ir užsodinimas palmėmis.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Kalbantys apie virtualius bėgius greičiausiai kalba apie kažką tokio:
- 5 patinka
Comment
-
Kol VMS nedrįsta visose 2x2 VT magistralėse dedikuoti A juostų neplatinant gatvės, tol joks BRT ar tramvajus nebus įmanomas, nes visur 3x3 fiziškai netilps dėl atstumo tarp pastatų ar sklypų.
Nebent kokiam laisvės pr. yra vietos papildomai infrastruktūrai, bet vien iš tokios atkarpos mažai naudos.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimąo jus ne iš Kauno?-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Šitas pramušė: VMS mėgina Vilniečiams aiškinti, kad galima 5 kartus mautis panaudotą prezervatyvą, nes gi dar neplyš.
Mindaugas Pakalnis Čia ta 2014 metų studija? Nuo jos paskelbimo vien Pilaitėje atsirado apie 8 tūkst. naujų gyventojų. Nekalbant apie tai, kad aukštybiniais gyvenamaisiais pastatais užstatomas Viršuliškių skersgatvis, vystosi Šnipiškės. Tankio neužtenka? Neužteks ateinančius 7 metus? Kalvarijų g. nėra srauto? Žaliojo tilto st. autobusų konvojus neišsitenka, o dar ateina konversija prie kuro aparatūros (+ visos naujosios santariškės) Kai pagal Judumo planą kažkaip reikia 20% sumažinti kelionių automobiliu. Susidaro įspūdis, kad jungiamas durnius: ignoruojama miesto plėtra, politiniai tikslai ir sėdima įsikabinus į beveik 10 metų senumo studija. Kiek iš viso buvo daryta tramvajaus studijų Vilniuje? 7? Kol svaičiojame gyventojai pagrindiniais pergrūstais maršrutais turi važiuoti pasibaisėtinomis salygomis. Bus labai įdomu kokiais būdais žmonės iš Pilaitės važiuos link centro, gal įvaldis teleportaciją, nes Narbuto g. situacija tik baisės, o VT akivaizdžiai nesusitvarko su jau esamu kiekiu. Situacija atrodo ne kaip pauglio džemperis kūdikiui, o tai, kad VMS mėgina Vilniečiams aiškinti, kad galima 5 kartus mautis panaudotą prezervatyvą, nes gi dar neplyš. Dėja nei fukcionalumo, nei komforto, nei malonumo tame nėra.
- 18 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip tai, belmba, liūdnai atrodo tokie Pakalnio pezalai. Kažkaip nesitikėjau, kad jis arba ant tiek nesigaudo arba tyčia peza nesąmones.
Ir, kita vertus, ne nuo jo priklauso. O nuo tų, kurie plukdo Nerimi pilvais į viršų oponentus (aliuzija į Z, bet žiūrėsim kaip bus ).
- 3 patinka
Comment
Comment