Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)
Collapse
X
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Idėja puiki, tik vienas mažytis mažulėlis BET. Normaliam trimito formos viadukui + rampoms ties VA ten nebėra vietos.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Linijinio parko ten nenoriu, kaip ir nenoriu greito eismo, izoliuotos gatvės. Paskutiniai ginčai buvo su tais, kurie gina pastarąjį variantą sakydami, kad dabar nėra kaip važinėti tarp miesto rytų ir vakarų, dėl ko Šiaurinė gatvė turi būti pralaidi arterija (kažkas gal kaip Laisvės pr). Kokią gatvę ten įsivaizduoju aš jau parašiau, nuomonės dėl to niekada nekeičiau.
Iš ten pat, iš kur būtų paimti pinigai Šiaurinei gatvei, penkiems tuneliams, Gariūnų sankryžai ir kt. nesibaigiantiems kelių projektams.
Dabar jūsų ėjimas kiek kainuoti gali rail linija nuo maždaug M Lietuvio iki stoties.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Aš jau pateikiau skaičius anksčiau. M Lietuvio, Šiaurinei, Ozo iki VA pajungti ir visam A juostų tinklui per didžiąją dalį miesto užbaigti reikėtų grubiai mano greitais užmetimais apie 60 milijonų.Paskutinis taisė VLR; 2023.03.19, 22:39.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Vien Liepkalnio sankryža kainavo, berods, 34 milijonus....
Visa projekto kaina siekia apie 40 mln. eurų (su PVM). Dalį lėšų jam skyrė savivaldybė, apie 22 mln. eurų – Vyriausybė.
https://madeinvilnius.lt/transportas...ku-nuotraukos/
----
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Vien Liepkalnio sankryža kainavo, berods, 34 milijonus, tai už 60 tiek darbų padaryti tikrai nebus įmanoma. Be to, tai net nėra visi planuojami darbai. Dar yra ir penki tuneliai, didžiulė estakada tarp Narbuto ir Konstitucijos, Gariūnų sankryža ir daug kitų. Kalbame apie šimtus milijonų, t.y. tokius pinigus, už kuriuos Light Rail liniją tarp Pašilaičių ir stoties pastatyti tikrai būtų galima. Light metro gal dar nevisai, bet tikrai nėra tos situacijos, kad šitie kelių projektai yra labai pigūs, o bėginis transportas kainuotų daugybę kartų daugiau.
"M Lietuvio, Šiaurinei, Ozo iki VA pajungti ir visam A juostų tinklui" kainuotų ne 60, o apie 250mln. Eur.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Rygos gatvė toje vietoje, kuria pasidalinau, yra tipiškas "stroad", dalinantis tankiai apgyvendintas vietas. Pasidomėk, kas yra stroad ir kodėl jis yra blogai ir pamatysi, kad aš tiesiog kartoju urbanistikos bendruomenėje priimtas tiesas, kai tu - palaikai atgyvenusį miestų planavimą.
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Į VA galima patekti per Laisvės prospektą
Parašė VLR Rodyti pranešimąTos gatvės nėra įmanoma pereiti net naktį, kai nėra automobilių eismo, reikia vaikščioti ratais kvadrataiis.
https://www.google.com/maps/@54.7167...7i13312!8i6656
Parašė VLR Rodyti pranešimąTačiau jiems teks nusivilti - tai, kas dabar yra planuojama VMS yra gal net arčiau manojo varianto nei jūsiškio. Tad, panašu, kad ‘nusišnekėtojai’ ims viršų.
Parašė jan Rodyti pranešimąesamų gatvių mikrorajonų gyventojams pakanka.Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2023.03.20, 10:16.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Linijinio parko ten nenoriu, kaip ir nenoriu greito eismo, izoliuotos gatvės. Paskutiniai ginčai buvo su tais, kurie gina pastarąjį variantą sakydami, kad dabar nėra kaip važinėti tarp miesto rytų ir vakarų, dėl ko Šiaurinė gatvė turi būti pralaidi arterija (kažkas gal kaip Laisvės pr). Kokią gatvę ten įsivaizduoju aš jau parašiau, nuomonės dėl to niekada nekeičiau.
Iš ten pat, iš kur būtų paimti pinigai Šiaurinei gatvei, penkiems tuneliams, Gariūnų sankryžai ir kt. nesibaigiantiems kelių projektams.
Kažkas bus statoma už verslo pinigus, kur bus susitarta su VMS. Pvz.: monstrinis "Akropolis-II" projektas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Liepkalnio sankryža 34 mln. (kai kur, beje, rašoma 40 mln.) kainavo pinigais iki infliacijos. Dabartinėmis kainomis šitą sumą galime drąsiai dauginti iš 2.
"M Lietuvio, Šiaurinei, Ozo iki VA pajungti ir visam A juostų tinklui" kainuotų ne 60, o apie 250mln. Eur.
Vien Šiaurinę nutiesti rašyta (ne mano), kad tikimasi už maždaug 30 milijonų.
Gatvėms tiesti skaičiavau taip:
4 juostų 1 km gatvės kainuoja 2 milijonus.
Va pamatavau: M Lietuvio (3,5 km) + Mokslininkų iki GV (1 km) + Šiaurinė (6 km) + Ozo iki VA (1,5 km) viso sudaro apie 12 km.
Viadukai:
M Lietuvio - 0
Mokslininkų - 0
Šiaurinė - 1 per GV
Ozo ik VA - 0 (galima apsieiti be viadukų. Jei ateityje kas norės galės per VA viaduką permesti.
Šiaurinei skirta 30 mln. Padvigubinkime - gaunasi 60 mln.
Atmetame Šiaurinę ir lieka tiesti 6 km. 6 km x 2 mln gaunasi 12 mln. Padvigubinkime - gaunasi 24 mln.
Viso: 84 milijonai.
Tad klausiu - kaip skaičiuojate? Tai iš kur jūsų tie 250 milijonų??
Ir kodėl imate 250 milijonų? Tokį skaičių būtent duodu rail nutiesimui nuo maždaug M Lietuvio iki stoties. Ar tik nebus vėl bandymas manipuliuoti : )? Kažkaip keistai sutampa skaičiai : ).
Net jei rail ir kainuos 250 milijonų, tai bus tik viena, pabrėžiu, viena linija. O kaip likusio miesto susisiekimas?Paskutinis taisė spekas; 2023.03.20, 16:34.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Iš kur tokios kainos? Rimtai klausiu.
Vien Šiaurinę nutiesti rašyta (ne mano), kad tikimasi už maždaug 30 milijonų.
Gatvėms tiesti skaičiavau taip:
4 juostų 1 km gatvės kainuoja 2 milijonus.
Va pamatavau: M Lietuvio (3,5 km) + Mokslininkų iki GV (1 km) + Šiaurinė (6 km) + Ozo iki VA (1,5 km) viso sudaro apie 12 km.
Viadukai:
M Lietuvio - 0
Mokslininkų - 0
Šiaurinė - 1 per GV
Ozo ik VA - 0 (galima apsieiti be viadukų. Jei ateityje kas norės galės per VA viaduką permesti.
Šiaurinei skirta 30 mln. Padvigubinkime - gaunasi 60 mln.
Atmetame Šiaurinę ir lieka tiesti 6 km. 6 km x 2 mln gaunasi 12 mln. Padvigubinkime - gaunasi 24 mln.
Viso: 84 milijonai.
Tad klausiu - kaip skaičiuojate? Tai iš kur jūsų tie 250 milijonų??
Ir kodėl imate 250 milijonų? Tokį skaičių būtent duodu rail nutiesimui nuo maždaug M Lietuvio iki stoties. Ar tik nebus vėl bandymas manipuliuoti : )? Kažkaip keistai sutampa skaičiai : ).
Net jei rail ir kainuos 250 milijonų, tai bus tik viena, pabrėžiu, viena linija. O kaip likusio miesto susisiekimas?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąDar klausimas - kuo diskusijos šitoj temoj pastarąsias kelias dienas susiję su rinkimais?
Rinkimai baigėsi. Ar ši tema vis dar yra reikalinga?
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBuvo abejojančių, ar verta diskusijas apie kandidatų transporto vizijas iškelti į atskirą temą transporto skiltyje. Pridiskutuota 23 puslapiai / 440 pranešimų.
Rinkimai baigėsi. Ar ši tema vis dar yra reikalinga?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąBeje, įdomios naujienos iš Kauno. Kaunas kažkaip sugeba rasti 105 milijonus vieno tilto statybai, o Vilnius, rupūs miltai, nesugeba rasti 60-100 milijonų beveik visą miestą juosiančio gatvių ir VT tinklo išvystymui n metų. Sveikinu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Reikalinga, daug infrastrukturos pokyciu Vilniuj reikia, o vizijos truksta. Taip pat daug projektu susije ir duskusijos apie juos geriausiai veiksta bendram kontekste.
Turime atskiras temas apie Šiaurinę ir kitas planuojamas gatves; turime atskirą tema apie VT; turime atskirą temą apie projektus... Rinkimai kaip ir baigėsi?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
250 milijonų imu iš akies, kiek kainuotų medžiagos, darbo jėga, projektavimas, overheadai ir t.t. Jeigu žinai, kas tokius dalykus daro už tavo minimą kainą, pasidalink, nes ar iškart su jais pasistatysiu keletą namų už maždaug 20-30% rinkos kainos ir pardavęs pasidarysiu gražaus pelno
Taip pat nesuprantu - ,,Jeigu žinai, kas tokius dalykus daro už tavo minimą kainą'' - ar tai per didelė suma (84 milijonai), ar per maža? Jei vienokia ar kitokia - paaiškinkite kodėl taip sakote?
Pvz Šiaurinei 1 km 5 milijonų maža? Ar per daug?
4 eilių asfaltui su šaligatviais ir dvirtakiais 1 km 2 milijonų maža? Ar per daug?
Ir lieka vis dar papildoma problema ir neatsakytas klausimas - dar kartą klausiu - rail linija šiaurė-pietūs aptarnaus tik palei tą liniją nusidriekusius rajonus - o kaip su likusiu miestu? Ir toks malonumas už palei 250 milijonų.
Jei neatsakysite, laikysiu tai kaip manipuliaciją, kuri pradeda panašėti į vos ne kažkokius ideologinius dalykus, o ne siekį realiai spręsti problemas. Nes kaip paaiškinti prioretizavimą 250 milijonų panaudojimą infrastruktūrai, kuri spręs tik dalį miesto susisiekimo problemų prieš siekį už kokius 60-100 milijonų, teigčiau, išspręsti didžiosios miesto dalies susisiekimo problemas?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Supratau. Pats pripažįstate, kad kainas paėmėte iš akies, nepateikiate jokių net abstrakčių šaltinių ir lygiagrečiai man priekaištaujate, kad šneku nesąmones apie kainas. Argumentacija geležinė.
Taip pat nesuprantu - ,,Jeigu žinai, kas tokius dalykus daro už tavo minimą kainą'' - ar tai per didelė suma (84 milijonai), ar per maža? Jei vienokia ar kitokia - paaiškinkite kodėl taip sakote?
Pvz Šiaurinei 1 km 5 milijonų maža? Ar per daug?
4 eilių asfaltui su šaligatviais ir dvirtakiais 1 km 2 milijonų maža? Ar per daug?
Ir lieka vis dar papildoma problema ir neatsakytas klausimas - dar kartą klausiu - rail linija šiaurė-pietūs aptarnaus tik palei tą liniją nusidriekusius rajonus - o kaip su likusiu miestu? Ir toks malonumas už palei 250 milijonų.
Jei neatsakysite, laikysiu tai kaip manipuliaciją, kuri pradeda panašėti į vos ne kažkokius ideologinius dalykus, o ne siekį realiai spręsti problemas. Nes kaip paaiškinti prioretizavimą 250 milijonų panaudojimą infrastruktūrai, kuri spręs tik dalį miesto susisiekimo problemų prieš siekį už kokius 60-100 milijonų, teigčiau, išspręsti didžiosios miesto dalies susisiekimo problemas?
O kuo tu tai laikysi, nėra labai svarbu. Ne nuo to juk priklauso statybų kainos
- 2 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąBeje, įdomios naujienos iš Kauno. Kaunas kažkaip sugeba rasti 105 milijonus vieno tilto statybai, o Vilnius, rupūs miltai, nesugeba rasti 60-100 milijonų beveik visą miestą juosiančio gatvių ir VT tinklo išvystymui n metų. Sveikinu.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Koks čia tiltas iš Kauno biudžeto statomas už 105 mln? Jei turi omeny Lietuvos kelių direkcijos vykdomą A1 plėtimą, tai jis nieko bendro su Kauno biudžetu neturi.
Bet jo kainų pasiūlymai buvo 72,6.
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...-kaune-rangovo-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Gal Kėdainių? https://citify.eu/lt/kedainiu-tiltas/
Bet jo kainų pasiūlymai buvo 72,6.
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...-kaune-rangovo
- 2 patinka
Comment
Comment