VLR nuo kada Ozo gatvė yra „izoliuota“? Nebent izoliavo kai pastatė dvirtakius ir iškrapštė dviračius iš pačios gatvės? Kaip ir kokioj Algirdo gatvėj
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąVLR nuo kada Ozo gatvė yra „izoliuota“? Nebent izoliavo kai pastatė dvirtakius ir iškrapštė dviračius iš pačios gatvės? Kaip ir kokioj Algirdo gatvėj
https://www.google.com/maps/@54.7103..._st=ic&g_st=ic
…yra puikiai integruota į kitus judėjimo būdus nei automobilis, aplink ją nėra saugos zonų, pilna pastatų aplink su gyvais komerciniais aukštais. Ozo gatvė - praktiškai šiaurinis Gedimino prospektas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąLabai atsiprašau, suklydau. Ši gatvė:
https://www.google.com/maps/@54.7103..._st=ic&g_st=ic
…yra puikiai integruota į kitus judėjimo būdus nei automobilis, aplink ją nėra saugos zonų, pilna pastatų aplink su gyvais komerciniais aukštais. Ozo gatvė - praktiškai šiaurinis Gedimino prospektas.
Aš nesu automobilių absoliutus fanatas, esu už gerą VT, bet manau pirma reikia sukurti nors 1 normalią jungtį tarp VA iki Kareivių/Žirmūnų, išsikeltų eismas iš gyventojų kiemų, nupaišyti A juostas normaliai kurių nesugebėjo Šimašius įrengti per 8 metus. VT negali skraidyti jei nėra iš viso gatvių R-V kryptimi Šiaurinėje miesto dalyje, viskas yra ratais kvadratais. Gal pereiname prie objektyvių pagrįstų argumentų, o ne mėtyti frazes jau yra 10 jungčių priplakant visas gatves nuo Goštauto į šiaurę?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Labai atsiprašau, suklydau. Ši gatvė:
https://www.google.com/maps/@54.7103..._st=ic&g_st=ic
…yra puikiai integruota į kitus judėjimo būdus nei automobilis, aplink ją nėra saugos zonų, pilna pastatų aplink su gyvais komerciniais aukštais. Ozo gatvė - praktiškai šiaurinis Gedimino prospektas.
Nematau jokio reikalo, kad visos gatvės būtų „gyvos ir su komercija“. Tiesiog nėra tokio poreikio smulkiai komercijai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąDar klausimas - kuo diskusijos šitoj temoj pastarąsias kelias dienas susiję su rinkimais?
Man panašu, kad čia 4-5 žmonės tiesiog bando pamokyti VLR, o tas išsijuosęs ir susikišęs pirštus į ausis toliau nusišneka.
https://www.miestai.net/forumas/foru...44#post2029440
Tad tikrai nėra taip, kad aš čia vienas ‘nusišneku’.
Šioje temoje mano pranešimai yra tik paaiškinimui, kodėl ta gatvė turėtų būti tokia, kaip ją apibūdinau, o ne tokia, kokia ją įsivaizduoja automobilistai ir kokia ji buvo planuojama originaliai. Aršios diskusijos kyla tik dėl to, kad yra keli automobilistai (tu, Arunasx, Ramasn ir dar keli), kurie negali susitaikyti su mažesnės gatvės vizija ir nori izoliuoto miesto greitkelio. Tačiau jiems teks nusivilti - tai, kas dabar yra planuojama VMS yra gal net arčiau manojo varianto nei jūsiškio. Tad, panašu, kad ‘nusišnekėtojai’ ims viršų.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Izoliuota šiaip jau turi specifinę reikšmę. Pvz izoliuotos yra autostrados kur draudžiamos lėtai judančios transporto priemonės, įskaitant pėsčiuosius.
Nematau jokio reikalo, kad visos gatvės būtų „gyvos ir su komercija“. Tiesiog nėra tokio poreikio smulkiai komercijai.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Bet kalba neina apie Ozo gatvės humanizavimą ar naikinimą. Kalba eina apie tai, ar ši gatvė yra labiau (a) didelė miesto arterija, ar (b) ‘kiemo keliukas’. Manau atsakymas turėtų būti pakankamai aiškus visiems.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Aš turiu mažai abejonių, kad tokią Šiaurinės gatvės viziją, kokią palaikau ir aš, palaiko ir didelė dalis forumo. VMS irgi kominikuoja artėjimą link sąlyginai panašios vizijos (jų sugalvotas ir ‘Šiaurinio Gedimino prospekto’ terminas). 12 žmonių paspaudė ‘patinka’ ant mano pranešimo, kur aš tiksliai parašiau, kaip tą gatvę įsivaizduočiau;
https://www.miestai.net/forumas/foru...44#post2029440
Tad tikrai nėra taip, kad aš čia vienas ‘nusišneku’.
Šioje temoje mano pranešimai yra tik paaiškinimui, kodėl ta gatvė turėtų būti tokia, kaip ją apibūdinau, o ne tokia, kokia ją įsivaizduoja automobilistai ir kokia ji buvo planuojama originaliai. Aršios diskusijos kyla tik dėl to, kad yra keli automobilistai (tu, Arunasx, Ramasn ir dar keli), kurie negali susitaikyti su mažesnės gatvės vizija ir nori izoliuoto miesto greitkelio. Tačiau jiems teks nusivilti - tai, kas dabar yra planuojama VMS yra gal net arčiau manojo varianto nei jūsiškio. Tad, panašu, kad ‘nusišnekėtojai’ ims viršų.
Jei saldžiau naktį miegosi, irgi uždėsiu "like'ą" ant tavo tos žinutės, galėsi mamai ir draugams parodyti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąNepyk, bet "like'ai" ant tavo žinutės prieš mėnesį apie tavo bendrus pasvarstymus dėl Š. gatvės nelabai kuo įsipaišo į tavo kitus "pamąstymus" dėl Rygos g., Laisvės pr. ir rajonų jungčių su VA.
Jei saldžiau naktį miegosi, irgi uždėsiu "like'ą" ant tavo tos žinutės, galėsi mamai ir draugams parodyti.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
neatrodo apgailėtinai.
Atrodo gailėtinai dėl urbanistinio pasirinkimo bet jį padarius ten nėra ką keisti neišgriovus visko ir neperstačius naujai.
Vilnius ten yra sovietinis priemiestis iš mikrorajoninių superblokų.
gatvių tinklas specialiai padarytas toks su mažai gatvių ir daug kiemų bet gatvės platūs prospektai o miestui artėjant link milijono gyventojų juose turėjo atsirasti tramvajų linijos.
Visas šiaurinis vilnius statytas ne automobiliams ir ne miškasodininkų tranzitui.
liūdesiukas kad ozo gatvė nesiekia vakarinio aplinkėlio neturi pagrindo nes aplinkėlis turėjo atsirasti jau po tramvajaus ar metro atsiradimo.
kaip Varšuvoje atsirado bešviesoforiai aplinkėliai tik jai jau turint pusantro milijono gyventojų ir tramvajų ir metro tinklus.
Jei reikalaujat daugiau jungčių tuomet aš reikalauju griauti visą sovietinį Vilnių ir perstatyi darant miesto gridą kad būtų kaip Niujorke.
Ir aišku su metro.
Kai bus 127V gatvė tuomet brundziniams jau gal bus pakankamai padubliuota jungčių.
127ai užsikimšus bus dar 126.
Dėl aplinkelio po tramvajaus ar metro pastatimo, pirmą kartą girdžiu tokį eiliškumą, nežinau kuo pagrįstas toks teiginys. Jei Varšuva taip padarė, nereiškia, kad tai normali praktika. O dėl Ozo g. pritariu - gaila, kad nesijungia su VA, bet klaida padaryta dar statant Viršuliškes, ją ištaisyti reikėtų milžiniškų investicijų.
Paimti seną jungties idėją ir ją pritaikyti kaip "klijus" miesto audiniui ir formuoti miesto ašį šioje miesto dalyje, mano manymu, yra teisinga idėja. Apskritai norėtųsi, kad diskusija persikeltų iš stayti/nestatyti lygmens į tai kaip vystuti tą teritoriją, kad ji taptų taukos aišimi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąAš turiu mažai abejonių, kad tokią Šiaurinės gatvės viziją, kokią palaikau ir aš, palaiko ir didelė dalis forumo. VMS irgi kominikuoja artėjimą link sąlyginai panašios vizijos (jų sugalvotas ir ‘Šiaurinio Gedimino prospekto’ terminas). 12 žmonių paspaudė ‘patinka’ ant mano pranešimo, kur aš tiksliai parašiau, kaip tą gatvę įsivaizduočiau;
https://www.miestai.net/forumas/foru...44#post2029440
- 5 patinka
Comment
-
Skeptikas,
beveik su viskuo sutinku, tik noriu paklausti kodėl sakote, kad brangu?
Trūkstama Ozo jungtis iki VA įskaitant viaduką yra apie 2 km ilgio. Trūkstamo asfalto yra maždaug 1,5 km ilgio. Reikėtų tik 1 viaduko - virš VA. Skaičiuojame: 1 km 4 juostų kainuoja tarkime 2 mln, viadukas kiek - kokius 5 mln? Tad turėtų sutilpti į kokius 8 milijonus eurų?
Tai būtų toks pavadinčiau ekonominis variantas, kuomet netiesiame tunelių ir panašiai. Triukšmo slopinimui abejose pusėse būtų galima prisodinti gausiai spygliuočių. Tai būtų bene didžiausią naudą už mažiausią sumą duodantis variantas.
Kodėl siūlau ekonominį variantą, o ne su tuneliais ir visa kita. Patys matote kokia atmosfera yra su pinigais (trūksta pinigų mantra) ir apskritai gebėjimu vytyti kažkokią infrastruktūrą, tad jei bent šis variantas būtų įgyvendintas - būtų milžiniškas išlošimas. O jei jau kas norės gerinti ateityje - visada galės.
Svarbiausia yra nedelsiant nutiesti pagrindines arterijas. Kalbant apie tą pačią Šiaurinę - dėl manęs tegu ją tiesia visą tik su 1 viaduku (per GV), 2 VT ir 2 autotransporto juostų, svarbu tik tegu greičiau nutiesia. Tas pats galioja M lietuvio.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąSkeptikas,
beveik su viskuo sutinku, tik noriu paklausti kodėl sakote, kad brangu?
Trūkstama Ozo jungtis iki VA įskaitant viaduką yra apie 2 km ilgio. Trūkstamo asfalto yra maždaug 1,5 km ilgio. Reikėtų tik 1 viaduko - virš VA. Skaičiuojame: 1 km 4 juostų kainuoja tarkime 2 mln, viadukas kiek - kokius 5 mln? Tad turėtų sutilpti į kokius 8 milijonus eurų?
Tai būtų toks pavadinčiau ekonominis variantas, kuomet netiesiame tunelių ir panašiai. Triukšmo slopinimui abejose pusėse būtų galima prisodinti gausiai spygliuočių. Tai būtų bene didžiausią naudą už mažiausią sumą duodantis variantas.
Kodėl siūlau ekonominį variantą, o ne su tuneliais ir visa kita. Patys matote kokia atmosfera yra su pinigais (trūksta pinigų mantra) ir apskritai gebėjimu vytyti kažkokią infrastruktūrą, tad jei bent šis variantas būtų įgyvendintas - būtų milžiniškas išlošimas. O jei jau kas norės gerinti ateityje - visada galės.
Svarbiausia yra nedelsiant nutiesti pagrindines arterijas. Kalbant apie tą pačią Šiaurinę - dėl manęs tegu ją tiesia visą tik su 1 viaduku (per GV), 2 VT ir 2 autotransporto juostų, svarbu tik tegu greičiau nutiesia. Tas pats galioja M lietuvio.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąSvarbiausia yra nedelsiant nutiesti pagrindines arterijas.
Gyvenantys tankiame Perkūnkiemy, Pašilaičiuose, savartyno honkonge, Fabuose, Šeškinėje sudaro ketvirtadalį populiacijos.
to nepadarius rail baltica bus flopas.
Kiti transporto projektai gali palaukti ir dauguma lauks dar dešimtmečius kaip laukė iki šiol.
Parkelius ir kapines perkasinėti kad miškasodininkas ir brundzinis grįždamas iš šudopolio lengviau pasiektų vakarinį aplinkėlį nėra nei svarbiausia nei nedelsiant.
esamų gatvių mikrorajonų gyventojams pakanka.
miškasodininkams ir tranzitui skirti šiauriniai aplinkėliai turi eiti ne Ozo gatve, ne Šiaurinės gatve ir apskritai ne per miestą o už jo kažkur už Santariškių miškais ir laukais.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Vienas jų - aš, nes tai buvo labai geras siūlymas. Kur po to nuvingiavo diskusija iš jūsų - man iki šiol mistika.
Šiaurinės g. nebus artimiausią penkmetį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Svarbiausia yra nedelsiant pradėti statyti light metro ukmergės g kad tankių mikrorajonų gyventojus galėtų greitai nuvežti iki stoties .
-
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Svarbiausia yra nedelsiant pradėti statyti light metro ukmergės g kad tankių mikrorajonų gyventojus galėtų greitai nuvežti iki stoties .
Gyvenantys tankiame Perkūnkiemy, Pašilaičiuose, savartyno honkonge, Fabuose, Šeškinėje sudaro ketvirtadalį populiacijos.
to nepadarius rail baltica bus flopas.
Kiti transporto projektai gali palaukti ir dauguma lauks dar dešimtmečius kaip laukė iki šiol.
Parkelius ir kapines perkasinėti kad miškasodininkas ir brundzinis grįždamas iš šudopolio lengviau pasiektų vakarinį aplinkėlį nėra nei svarbiausia nei nedelsiant.
esamų gatvių mikrorajonų gyventojams pakanka.
miškasodininkams ir tranzitui skirti šiauriniai aplinkėliai turi eiti ne Ozo gatve, ne Šiaurinės gatve ir apskritai ne per miestą o už jo kažkur už Santariškių miškais ir laukais.
,,Svarbiausia yra nedelsiant pradėti statyti light metro ukmergės g kad tankių mikrorajonų gyventojus galėtų greitai nuvežti iki stoties .''
- Pateikite bent grubius skaičius kiek tai kainuos ir iš kur pinigus paimsite?
,,Gyvenantys tankiame Perkūnkiemy, Pašilaičiuose, savartyno honkonge, Fabuose, Šeškinėje sudaro ketvirtadalį populiacijos.
to nepadarius rail baltica bus flopas.''
- Aš ne apie rail Baltica kalbu, o apie Miesto transporto patekimą iš ir į VA kalbėdamas apie Ozo užbaigimą iki VA.
,,Kiti transporto projektai gali palaukti ir dauguma lauks dar dešimtmečius kaip laukė iki šiol.''
- Teisingai - velniop tą VT. Nu kam jo reikia... O kad maža nepasirodytų - Vilniaus susisiekimo sistemą paskaninkime autotransportu per kiemus ir D kat. gatveles.
,,Parkelius ir kapines perkasinėti...''
- Ar kas nors gali paaiškinti, kad ten ne per kapines eis...
,,esamų gatvių mikrorajonų gyventojams pakanka.''
- Na štai - bent šioje vietoje atvirumas ir nuoširdumas. Dėkui, kad pripažįstate, kad tegu vyksta autotransportas per kiemus ir D kat. gatves...
,,miškasodininkams ir tranzitui skirti šiauriniai aplinkėliai turi eiti ne Ozo gatve, ne Šiaurinės gatve ir apskritai ne per miestą o už jo kažkur už Santariškių miškais ir laukais.''
- Aš apie centrinių rajonų susisiekimą su miestą aptarnaujančiu aplinkkeliu, kuris yra, pagal pavadinimą, vakaruose, o jis / ji jau grybauja vos ne Nemenčinės miškuose... Ar ne per anksti - dar tik pavasaris, negirdėjau, kad jau dygsta...
PS.
Man susidaro įspūdis, kad kai kurie forumo nariai turi užslėptą kažkokią pagiežą / nuoskaudą ar tai automobiliams, ar dar kažkam, ir bandydami tas nuoskaudas išlieti jas išlieja tokia forma.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Numigravo prie "linijinio parko" ir tam pritariančios agresyvios daugumos.
Šiaurinės g. nebus artimiausią penkmetį.
Parašė spekas Rodyti pranešimą
- Pateikite bent grubius skaičius kiek tai kainuos ir iš kur pinigus paimsite?
- 1 patinka
Comment
Comment