Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    VLR nuo kada Ozo gatvė yra „izoliuota“? Nebent izoliavo kai pastatė dvirtakius ir iškrapštė dviračius iš pačios gatvės? Kaip ir kokioj Algirdo gatvėj

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      VLR nuo kada Ozo gatvė yra „izoliuota“? Nebent izoliavo kai pastatė dvirtakius ir iškrapštė dviračius iš pačios gatvės? Kaip ir kokioj Algirdo gatvėj
      Labai atsiprašau, suklydau. Ši gatvė:
      https://www.google.com/maps/@54.7103..._st=ic&g_st=ic

      …yra puikiai integruota į kitus judėjimo būdus nei automobilis, aplink ją nėra saugos zonų, pilna pastatų aplink su gyvais komerciniais aukštais. Ozo gatvė - praktiškai šiaurinis Gedimino prospektas.

      Comment


        Parašė VLR Rodyti pranešimą
        Labai atsiprašau, suklydau. Ši gatvė:
        https://www.google.com/maps/@54.7103..._st=ic&g_st=ic
        …yra puikiai integruota į kitus judėjimo būdus nei automobilis, aplink ją nėra saugos zonų, pilna pastatų aplink su gyvais komerciniais aukštais. Ozo gatvė - praktiškai šiaurinis Gedimino prospektas.
        Ir ką tai turi bendro su jungčių tarp VA ir rajono maždaug nuo Akropolio iki Senukų nebuvimu? O žvelgiant toliau ir VA jungtimi nuo VA iki Kareivių/Žirmūnų taško.
        Aš nesu automobilių absoliutus fanatas, esu už gerą VT, bet manau pirma reikia sukurti nors 1 normalią jungtį tarp VA iki Kareivių/Žirmūnų, išsikeltų eismas iš gyventojų kiemų, nupaišyti A juostas normaliai kurių nesugebėjo Šimašius įrengti per 8 metus. VT negali skraidyti jei nėra iš viso gatvių R-V kryptimi Šiaurinėje miesto dalyje, viskas yra ratais kvadratais. Gal pereiname prie objektyvių pagrįstų argumentų, o ne mėtyti frazes jau yra 10 jungčių priplakant visas gatves nuo Goštauto į šiaurę?
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Dar klausimas - kuo diskusijos šitoj temoj pastarąsias kelias dienas susiję su rinkimais?
          Man panašu, kad čia 4-5 žmonės tiesiog bando pamokyti VLR, o tas išsijuosęs ir susikišęs pirštus į ausis toliau nusišneka.
          Paskutinis taisė Riedutis; 2023.03.19, 10:12.

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą

            Labai atsiprašau, suklydau. Ši gatvė:
            https://www.google.com/maps/@54.7103..._st=ic&g_st=ic

            …yra puikiai integruota į kitus judėjimo būdus nei automobilis, aplink ją nėra saugos zonų, pilna pastatų aplink su gyvais komerciniais aukštais. Ozo gatvė - praktiškai šiaurinis Gedimino prospektas.
            Izoliuota šiaip jau turi specifinę reikšmę. Pvz izoliuotos yra autostrados kur draudžiamos lėtai judančios transporto priemonės, įskaitant pėsčiuosius.

            Nematau jokio reikalo, kad visos gatvės būtų „gyvos ir su komercija“. Tiesiog nėra tokio poreikio smulkiai komercijai.

            Comment


              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
              Dar klausimas - kuo diskusijos šitoj temoj pastarąsias kelias dienas susiję su rinkimais?
              Man panašu, kad čia 4-5 žmonės tiesiog bando pamokyti VLR, o tas išsijuosęs ir susikišęs pirštus į ausis toliau nusišneka.
              Aš turiu mažai abejonių, kad tokią Šiaurinės gatvės viziją, kokią palaikau ir aš, palaiko ir didelė dalis forumo. VMS irgi kominikuoja artėjimą link sąlyginai panašios vizijos (jų sugalvotas ir ‘Šiaurinio Gedimino prospekto’ terminas). 12 žmonių paspaudė ‘patinka’ ant mano pranešimo, kur aš tiksliai parašiau, kaip tą gatvę įsivaizduočiau;
              https://www.miestai.net/forumas/foru...44#post2029440

              Tad tikrai nėra taip, kad aš čia vienas ‘nusišneku’.

              Šioje temoje mano pranešimai yra tik paaiškinimui, kodėl ta gatvė turėtų būti tokia, kaip ją apibūdinau, o ne tokia, kokia ją įsivaizduoja automobilistai ir kokia ji buvo planuojama originaliai. Aršios diskusijos kyla tik dėl to, kad yra keli automobilistai (tu, Arunasx, Ramasn ir dar keli), kurie negali susitaikyti su mažesnės gatvės vizija ir nori izoliuoto miesto greitkelio. Tačiau jiems teks nusivilti - tai, kas dabar yra planuojama VMS yra gal net arčiau manojo varianto nei jūsiškio. Tad, panašu, kad ‘nusišnekėtojai’ ims viršų.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Izoliuota šiaip jau turi specifinę reikšmę. Pvz izoliuotos yra autostrados kur draudžiamos lėtai judančios transporto priemonės, įskaitant pėsčiuosius.

                Nematau jokio reikalo, kad visos gatvės būtų „gyvos ir su komercija“. Tiesiog nėra tokio poreikio smulkiai komercijai.
                Bet kalba neina apie Ozo gatvės humanizavimą ar naikinimą. Kalba eina apie tai, ar ši gatvė yra labiau (a) didelė miesto arterija, ar (b) ‘kiemo keliukas’. Manau atsakymas turėtų būti pakankamai aiškus visiems.

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą

                  Bet kalba neina apie Ozo gatvės humanizavimą ar naikinimą. Kalba eina apie tai, ar ši gatvė yra labiau (a) didelė miesto arterija, ar (b) ‘kiemo keliukas’. Manau atsakymas turėtų būti pakankamai aiškus visiems.
                  Velnias žino apie ką kalba eina. Kai savais terminais kalbi apie lygiagrečių izoliuotas jungtis tai niekam niekas nebeaišku.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                    Aš turiu mažai abejonių, kad tokią Šiaurinės gatvės viziją, kokią palaikau ir aš, palaiko ir didelė dalis forumo. VMS irgi kominikuoja artėjimą link sąlyginai panašios vizijos (jų sugalvotas ir ‘Šiaurinio Gedimino prospekto’ terminas). 12 žmonių paspaudė ‘patinka’ ant mano pranešimo, kur aš tiksliai parašiau, kaip tą gatvę įsivaizduočiau;
                    https://www.miestai.net/forumas/foru...44#post2029440

                    Tad tikrai nėra taip, kad aš čia vienas ‘nusišneku’.

                    Šioje temoje mano pranešimai yra tik paaiškinimui, kodėl ta gatvė turėtų būti tokia, kaip ją apibūdinau, o ne tokia, kokia ją įsivaizduoja automobilistai ir kokia ji buvo planuojama originaliai. Aršios diskusijos kyla tik dėl to, kad yra keli automobilistai (tu, Arunasx, Ramasn ir dar keli), kurie negali susitaikyti su mažesnės gatvės vizija ir nori izoliuoto miesto greitkelio. Tačiau jiems teks nusivilti - tai, kas dabar yra planuojama VMS yra gal net arčiau manojo varianto nei jūsiškio. Tad, panašu, kad ‘nusišnekėtojai’ ims viršų.
                    Nepyk, bet "like'ai" ant tavo žinutės prieš mėnesį apie tavo bendrus pasvarstymus dėl Š. gatvės nelabai kuo įsipaišo į tavo kitus "pamąstymus" dėl Rygos g., Laisvės pr. ir rajonų jungčių su VA.
                    Jei saldžiau naktį miegosi, irgi uždėsiu "like'ą" ant tavo tos žinutės, galėsi mamai ir draugams parodyti.

                    Comment


                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                      Nepyk, bet "like'ai" ant tavo žinutės prieš mėnesį apie tavo bendrus pasvarstymus dėl Š. gatvės nelabai kuo įsipaišo į tavo kitus "pamąstymus" dėl Rygos g., Laisvės pr. ir rajonų jungčių su VA.
                      Jei saldžiau naktį miegosi, irgi uždėsiu "like'ą" ant tavo tos žinutės, galėsi mamai ir draugams parodyti.
                      #meToo

                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė jan Rodyti pranešimą

                        neatrodo apgailėtinai.
                        Atrodo gailėtinai dėl urbanistinio pasirinkimo bet jį padarius ten nėra ką keisti neišgriovus visko ir neperstačius naujai.
                        Vilnius ten yra sovietinis priemiestis iš mikrorajoninių superblokų.
                        gatvių tinklas specialiai padarytas toks su mažai gatvių ir daug kiemų bet gatvės platūs prospektai o miestui artėjant link milijono gyventojų juose turėjo atsirasti tramvajų linijos.
                        Visas šiaurinis vilnius statytas ne automobiliams ir ne miškasodininkų tranzitui.
                        liūdesiukas kad ozo gatvė nesiekia vakarinio aplinkėlio neturi pagrindo nes aplinkėlis turėjo atsirasti jau po tramvajaus ar metro atsiradimo.
                        kaip Varšuvoje atsirado bešviesoforiai aplinkėliai tik jai jau turint pusantro milijono gyventojų ir tramvajų ir metro tinklus.
                        Jei reikalaujat daugiau jungčių tuomet aš reikalauju griauti visą sovietinį Vilnių ir perstatyi darant miesto gridą kad būtų kaip Niujorke.
                        Ir aišku su metro.
                        Kai bus 127V gatvė tuomet brundziniams jau gal bus pakankamai padubliuota jungčių.
                        127ai užsikimšus bus dar 126.
                        Pradėkime nuo to, kad ir su superblokais, Šiaurinės g. jungtis buvo numatyta. Ir praeities klaidas kaip padrikus ryšio neturinius mikrorajonus reikia taisyti, nors idealiame pasaulyje juos tiesiog griaučiai ir statyčiau normalų miestą, tai tiesiog yra fikcija, o ne realus pasliūlymas. Šiaurinis vilnius išvis nežinia kam statytas, nes nei automobiliui (nors išraižytas miesto greitkeliais), nei VT, normalių jungčių nėra, nei žmogui, nei kur nueisi, ar yra normalių jungčių kur nueiti toliau. Tiesiog rajonai stakinantys sėslumą, šuniukų pašikdinimą ar pasedėjimą prie daugiabučio ant suoliuko.

                        Dėl aplinkelio po tramvajaus ar metro pastatimo, pirmą kartą girdžiu tokį eiliškumą, nežinau kuo pagrįstas toks teiginys. Jei Varšuva taip padarė, nereiškia, kad tai normali praktika. O dėl Ozo g. pritariu - gaila, kad nesijungia su VA, bet klaida padaryta dar statant Viršuliškes, ją ištaisyti reikėtų milžiniškų investicijų.

                        Paimti seną jungties idėją ir ją pritaikyti kaip "klijus" miesto audiniui ir formuoti miesto ašį šioje miesto dalyje, mano manymu, yra teisinga idėja. Apskritai norėtųsi, kad diskusija persikeltų iš stayti/nestatyti lygmens į tai kaip vystuti tą teritoriją, kad ji taptų taukos aišimi.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                          Aš turiu mažai abejonių, kad tokią Šiaurinės gatvės viziją, kokią palaikau ir aš, palaiko ir didelė dalis forumo. VMS irgi kominikuoja artėjimą link sąlyginai panašios vizijos (jų sugalvotas ir ‘Šiaurinio Gedimino prospekto’ terminas). 12 žmonių paspaudė ‘patinka’ ant mano pranešimo, kur aš tiksliai parašiau, kaip tą gatvę įsivaizduočiau;
                          https://www.miestai.net/forumas/foru...44#post2029440
                          Vienas jų - aš, nes tai buvo labai geras siūlymas. Kur po to nuvingiavo diskusija iš jūsų - man iki šiol mistika.

                          Comment


                            Skeptikas,
                            beveik su viskuo sutinku, tik noriu paklausti kodėl sakote, kad brangu?

                            Trūkstama Ozo jungtis iki VA įskaitant viaduką yra apie 2 km ilgio. Trūkstamo asfalto yra maždaug 1,5 km ilgio. Reikėtų tik 1 viaduko - virš VA. Skaičiuojame: 1 km 4 juostų kainuoja tarkime 2 mln, viadukas kiek - kokius 5 mln? Tad turėtų sutilpti į kokius 8 milijonus eurų?

                            Tai būtų toks pavadinčiau ekonominis variantas, kuomet netiesiame tunelių ir panašiai. Triukšmo slopinimui abejose pusėse būtų galima prisodinti gausiai spygliuočių. Tai būtų bene didžiausią naudą už mažiausią sumą duodantis variantas.

                            Kodėl siūlau ekonominį variantą, o ne su tuneliais ir visa kita. Patys matote kokia atmosfera yra su pinigais (trūksta pinigų mantra) ir apskritai gebėjimu vytyti kažkokią infrastruktūrą, tad jei bent šis variantas būtų įgyvendintas - būtų milžiniškas išlošimas. O jei jau kas norės gerinti ateityje - visada galės.

                            Svarbiausia yra nedelsiant nutiesti pagrindines arterijas. Kalbant apie tą pačią Šiaurinę - dėl manęs tegu ją tiesia visą tik su 1 viaduku (per GV), 2 VT ir 2 autotransporto juostų, svarbu tik tegu greičiau nutiesia. Tas pats galioja M lietuvio.

                            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	313
Size:	174,7 kB
ID:	2038066

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              Skeptikas,
                              beveik su viskuo sutinku, tik noriu paklausti kodėl sakote, kad brangu?

                              Trūkstama Ozo jungtis iki VA įskaitant viaduką yra apie 2 km ilgio. Trūkstamo asfalto yra maždaug 1,5 km ilgio. Reikėtų tik 1 viaduko - virš VA. Skaičiuojame: 1 km 4 juostų kainuoja tarkime 2 mln, viadukas kiek - kokius 5 mln? Tad turėtų sutilpti į kokius 8 milijonus eurų?

                              Tai būtų toks pavadinčiau ekonominis variantas, kuomet netiesiame tunelių ir panašiai. Triukšmo slopinimui abejose pusėse būtų galima prisodinti gausiai spygliuočių. Tai būtų bene didžiausią naudą už mažiausią sumą duodantis variantas.

                              Kodėl siūlau ekonominį variantą, o ne su tuneliais ir visa kita. Patys matote kokia atmosfera yra su pinigais (trūksta pinigų mantra) ir apskritai gebėjimu vytyti kažkokią infrastruktūrą, tad jei bent šis variantas būtų įgyvendintas - būtų milžiniškas išlošimas. O jei jau kas norės gerinti ateityje - visada galės.

                              Svarbiausia yra nedelsiant nutiesti pagrindines arterijas. Kalbant apie tą pačią Šiaurinę - dėl manęs tegu ją tiesia visą tik su 1 viaduku (per GV), 2 VT ir 2 autotransporto juostų, svarbu tik tegu greičiau nutiesia. Tas pats galioja M lietuvio.
                              Idėja puiki, tik vienas mažytis mažulėlis BET. Normaliam trimito formos viadukui + rampoms ties VA ten nebėra vietos.

                              Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-03-19 151259.png Views:	1 Size:	321,4 kB ID:	2038072

                              Comment


                                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                Svarbiausia yra nedelsiant nutiesti pagrindines arterijas.
                                Svarbiausia yra nedelsiant pradėti statyti light metro ukmergės g kad tankių mikrorajonų gyventojus galėtų greitai nuvežti iki stoties .
                                Gyvenantys tankiame Perkūnkiemy, Pašilaičiuose, savartyno honkonge, Fabuose, Šeškinėje sudaro ketvirtadalį populiacijos.
                                to nepadarius rail baltica bus flopas.
                                Kiti transporto projektai gali palaukti ir dauguma lauks dar dešimtmečius kaip laukė iki šiol.
                                Parkelius ir kapines perkasinėti kad miškasodininkas ir brundzinis grįždamas iš šudopolio lengviau pasiektų vakarinį aplinkėlį nėra nei svarbiausia nei nedelsiant.
                                esamų gatvių mikrorajonų gyventojams pakanka.
                                miškasodininkams ir tranzitui skirti šiauriniai aplinkėliai turi eiti ne Ozo gatve, ne Šiaurinės gatve ir apskritai ne per miestą o už jo kažkur už Santariškių miškais ir laukais.

                                Comment


                                  Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                  Vienas jų - aš, nes tai buvo labai geras siūlymas. Kur po to nuvingiavo diskusija iš jūsų - man iki šiol mistika.
                                  Numigravo prie "linijinio parko" ir tam pritariančios agresyvios daugumos.
                                  Šiaurinės g. nebus artimiausią penkmetį.

                                  Comment


                                    Parašė jan Rodyti pranešimą

                                    Svarbiausia yra nedelsiant pradėti statyti light metro ukmergės g kad tankių mikrorajonų gyventojus galėtų greitai nuvežti iki stoties .
                                    ką jie veiks toje stotyje?

                                    -

                                    Comment


                                      Parašė jan Rodyti pranešimą

                                      Svarbiausia yra nedelsiant pradėti statyti light metro ukmergės g kad tankių mikrorajonų gyventojus galėtų greitai nuvežti iki stoties .
                                      Gyvenantys tankiame Perkūnkiemy, Pašilaičiuose, savartyno honkonge, Fabuose, Šeškinėje sudaro ketvirtadalį populiacijos.
                                      to nepadarius rail baltica bus flopas.
                                      Kiti transporto projektai gali palaukti ir dauguma lauks dar dešimtmečius kaip laukė iki šiol.
                                      Parkelius ir kapines perkasinėti kad miškasodininkas ir brundzinis grįždamas iš šudopolio lengviau pasiektų vakarinį aplinkėlį nėra nei svarbiausia nei nedelsiant.
                                      esamų gatvių mikrorajonų gyventojams pakanka.
                                      miškasodininkams ir tranzitui skirti šiauriniai aplinkėliai turi eiti ne Ozo gatve, ne Šiaurinės gatve ir apskritai ne per miestą o už jo kažkur už Santariškių miškais ir laukais.
                                      Kaip jums nenusibosta maltis purve - ad hominen, strawman ir taip toliau? Na, pabandysiu šį kartą atsakyti ir tuomet matysis ar verta toliau bandyti argumentuotai diskutuoti ar ne.

                                      ,,Svarbiausia yra nedelsiant pradėti statyti light metro ukmergės g kad tankių mikrorajonų gyventojus galėtų greitai nuvežti iki stoties .''
                                      - Pateikite bent grubius skaičius kiek tai kainuos ir iš kur pinigus paimsite?

                                      ,,Gyvenantys tankiame Perkūnkiemy, Pašilaičiuose, savartyno honkonge, Fabuose, Šeškinėje sudaro ketvirtadalį populiacijos.
                                      to nepadarius rail baltica bus flopas
                                      .''
                                      - Aš ne apie rail Baltica kalbu, o apie Miesto transporto patekimą iš ir į VA kalbėdamas apie Ozo užbaigimą iki VA.

                                      ,,Kiti transporto projektai gali palaukti ir dauguma lauks dar dešimtmečius kaip laukė iki šiol.''
                                      - Teisingai - velniop tą VT. Nu kam jo reikia... O kad maža nepasirodytų - Vilniaus susisiekimo sistemą paskaninkime autotransportu per kiemus ir D kat. gatveles.

                                      ,,Parkelius ir kapines perkasinėti...''
                                      - Ar kas nors gali paaiškinti, kad ten ne per kapines eis...

                                      ,,esamų gatvių mikrorajonų gyventojams pakanka.''
                                      - Na štai - bent šioje vietoje atvirumas ir nuoširdumas. Dėkui, kad pripažįstate, kad tegu vyksta autotransportas per kiemus ir D kat. gatves...

                                      ,,miškasodininkams ir tranzitui skirti šiauriniai aplinkėliai turi eiti ne Ozo gatve, ne Šiaurinės gatve ir apskritai ne per miestą o už jo kažkur už Santariškių miškais ir laukais.''
                                      - Aš apie centrinių rajonų susisiekimą su miestą aptarnaujančiu aplinkkeliu, kuris yra, pagal pavadinimą, vakaruose, o jis / ji jau grybauja vos ne Nemenčinės miškuose... Ar ne per anksti - dar tik pavasaris, negirdėjau, kad jau dygsta...

                                      PS.
                                      Man susidaro įspūdis, kad kai kurie forumo nariai turi užslėptą kažkokią pagiežą / nuoskaudą ar tai automobiliams, ar dar kažkam, ir bandydami tas nuoskaudas išlieti jas išlieja tokia forma.

                                      Comment


                                        Ir dar - Ukmergės gatvė-stotis aptarnaus susisiekimą šiaurės-pietų kryptymi, o Ozo - rytų-vakarų. Gal jūsų kompasas sugedo, ar monitorių apvertėte 90 laipsnių, ar kame reikalas?

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Numigravo prie "linijinio parko" ir tam pritariančios agresyvios daugumos.
                                          Šiaurinės g. nebus artimiausią penkmetį.
                                          Linijinio parko ten nenoriu, kaip ir nenoriu greito eismo, izoliuotos gatvės. Paskutiniai ginčai buvo su tais, kurie gina pastarąjį variantą sakydami, kad dabar nėra kaip važinėti tarp miesto rytų ir vakarų, dėl ko Šiaurinė gatvė turi būti pralaidi arterija (kažkas gal kaip Laisvės pr). Kokią gatvę ten įsivaizduoju aš jau parašiau, nuomonės dėl to niekada nekeičiau.

                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                          - Pateikite bent grubius skaičius kiek tai kainuos ir iš kur pinigus paimsite?
                                          Iš ten pat, iš kur būtų paimti pinigai Šiaurinei gatvei, penkiems tuneliams, Gariūnų sankryžai ir kt. nesibaigiantiems kelių projektams.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X