Per požeminę naujojo Akropolio stovėjimo aikštelę gal bus galima
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Tunelis po Geležinio Vilko g., Gerosios Vilties g. rekonstrukcija
Collapse
X
-
Kažkas kelia bangas, kad bus kilometriniai kamščiai
https://www.reddit.com/r/lithuania/c...t=share_button
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTaip. Ką iš esmės visi dažniausiai ir taip daro.
VMS'ui siūliau daryti bent jau vidurinę į abi puses, nes į dešinę juosta tik atsišakoja. Išsiuntė link Atėnų
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąNemanau, kad ten bus kažkoks VT. Vienas autobusas, kursuojantis kas pusvalandį, nėra VT, o tik biurokratinis varnelės uždėjimas. Labai viliuosi, kad klystu.
A24.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąIr kaip iš G. Vilties pasukti į kairę? Tik per Savanorių žiedą?
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąĮ kairę ten sukti nėra jokio reikalo. Galima Savanoriais nuvažiuoti iki žiedo ir ten sukiotis kur tik patinka. Ta GerV jungtis su GV turi būti išjungta.
Lyginiai Savanorių pr. numeriai nebegali sukti į Savanorių pr. link žiedo. Iš Savanorių pr. Į GVilties link Vingio parko kairysis posūkis draudžiamas. Dabar jei reikia važiuoti link žiedo, arba išlendi į GVilties nesakysiu per kur, arba Savanorių pr. važiuoji link centro, kažkur apsisuki ir važiuoji link žiedo arba dešiniuoju posūkiu į GVilties ir kairiuoju posūkiu į GVilko.
Jei nėra noro važiuoti per šį mazgą, galima GVilties, Naugarduko, Iešmininkų ir Panerių gatvėmis patekti į Tūkstantmečio g, Tuomet A1 arba A19. Bet jei, neduok Dieve, prisireikė į Žemuosius Panerius, būk malonus pasinaudoti vaizdingu maršrutu per Titnago g. arba važiuok Savanorių žiedu.
Nelyginiai numeriai negali suktis link centro. Bet ten mažiau išvažiavimų ir jie turi patekimą į GVilties, kur, didžiulis AČIŪ visgalei VMS, dar galima sukti tiek į kairę, tiek į dešinę.
Apie "sukiojimąsį Savanoriais": gal priminti kur Savanorių pr. sankryžoje yra leidžiamas posūkis į kairę, važiuojanti link miesto centro?
Švitrigailos / Basanavičiaus sankryžoje.
DAR KARTĄ AČIŪ UŽ PUIKŲ EISMO ORGANIZAVIMĄ.
Ir dar: kodėl A kategorijos gatvėje, praeinančioje beveik po gyvenamųjų namų langais, šio projekto metu nenumatytos triukšmo mažinimo priemonės? Kažkas pamiršo pažiūrėti į triukšmo žemėlapius? Ar kodėl reikia rūpintis tais lochais iš chruščiovinių namų, jei nepatinka miestas, tegu keliauja atgal į savo kaimą.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąNesu matęs matavimų, bet ar nebus taip, kad panaikinus stabdymo / akseleravimo ciklus ties GV su GerV sankryža triukšmas neaugs arba net gal sumažės?..
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Net neabejoju, kad spūstis liks GV dėl naujo traukos centro, dėl besirikiuojančių iš kairiausios juostos prieš pat žiedą, dėl "padidėjusio" pralaidumo piko metu stovinčios "uodegos" į žiedą pirmoje juostoje. Tai smarkiai abejoju, kad piko metu pagerės.
Kaip ten bebūtų - bus geriau. Jau dabar būna dėl to šviesoforo susidaro spūstys iki Seimo tunelio. GV bet kokiu atveju turi būti be šviesoforų.
- 1 patinka
Comment
-
Pateikiau į VTPSI skundą, dėl projektuojamos M. K. Čiurlionio g. ir Geležinio Vilko g. sankryžos, t. y. kai D kat. su A kat.
Gavau realiai tokį patį atsakymą, kaip pateikė projekto autoriai:
Pasisakome dėl jūsų skunde keliamo klausymo:
Pagal pateiktus projektinių pasiūlymų sprendinius, D ir A kategorijų gatvių sankryža nėra
projektuojama. M. K. Čiurlionio gatvė, kuri yra D kategorijos, tiesiogiai nesusijungia su Geležinio
Vilko gatve, kuri yra A kategorijos. Patekimas iš M. K. Čiurlionio gatvės į/iš Geležinio Vilko gatvę
projektuojamas per ties Geležinio Vilko gatve projektuojamu jungiamuoju keliu.
Pagal galiojančius Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano, patvirtinto
Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2021-06-02 sprendimu Nr. 1-972 (TPDR Nr. T00086338)
sprendinius, konkrečiai pagal Susisiekimo sistemos gatvių kategorijų schemos sprendinius,
jungiamieji keliai ar gatvės, atliekančios jungiamųjų kelių funkciją, bendrojo plano sprendiniuose
nėra rodomi ir yra priskiriami žemesnei kategorijai. Jungiamasis kelias ties Geležinio Vilko gatve
atitinka B kategoriją, taigi D kategorijos gatvė jungiasi ne su A, o su B kategorijos gatve. Tokių
kategorijų gatvių sankryža galima pagal STR „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji
reikalavimai“, patvirtinto Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. gruodžio 2 d. įsakymu
Nr. D1-933, redakcija 2023-03-11 – 2023-06-08 (toliau – STR 2.06.04:2014) reikalavimus.
Atkreiptinas dėmesys, kad Projektiniai pasiūlymai parengti ne naujos susisiekimo
komunikacijų infrastruktūros statybai, o esamos rekonstravimui, kuri išsidėsčiusi urbanizuotoje
teritorijoje su daugelį metų veikiančiomis sankryžomis.
Galima skųsti per 1 mėnesį. Vienas argumentas, kurį sugalvoju, tai, kad B ir D kategorijos sankryžoms reikalingas eismo srautų pagrindimas, kurio niekas nepateikė. Gal kas dar sugalvojate?
Ir šiaip, iš paskutinio sakinio galima daryti išvadą, kad inspekcijai tinka tai, kas yra blogai/nesaugu/ne pagal reglamentus
Pastaba: Sprendiniuose pateikta, kad yra sankryža/įvažiavimas iš A kat. (Geležinio Vilko g) į D kat. gatvės (M. K. Čiurlionio g.). To pagal STR gatvės ir vietinės reikšmės kelia negali būti, o tuo labiau projektuojama. Tokiu sprendiniu taip pat kuriamas tranzitinis eismas per gyvenamosios zonos gatvę į būsimą didelę teritoriją.
Į pastabas neatsižvelgta. Pagal Projektinių pasiūlymų sprendinius nėra numatytas D ir A kategorijų gatvių sankryžų projektavimas. Paaiškiname, kad M. K. Čiurlionio gatvė, kuri yra D kategorijos, pagal projekto sprendinius tiesiogiai nesusijungia su Geležinio Vilko gatve, kuri yra A kategorijos. Patekimas iš/į M.K.Čiurlionio gatvę į/iš Geležinio Vilko gatvės yra projektuojamas per ties Geležinio Vilko gatve projektuojamu jungiamuoju keliu. Pagal galiojančius Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano, patvirtinto Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2021-06-02 sprendimu Nr. 1-972 (TPD Nr. T00086338), sprendinius, konkrečiai pagal Susisiekimo sistemos Gatvių kategorijų schemos sprendinius, jungiamieji keliai ar gatvės, atliekančios jungiamųjų kelių funkciją, bendrojo plano sprendiniuose nėra rodomi ir yra priskiriami B ar C kategorijai, t.y. žemesnei kategorijai. Jungiamasis kelias ties Geležinio Vilko gatve atitinka B kategoriją, ir jungtis iš/į M.K. Čiurlionio gatvę į Geležinio Vilko gatvę numatyta per jungiamąjį B kategorijos kelią, taigi D kategorijos gatvės jungiasi ne su A kategorijos gatve, o su B kategorijos gatve. Tokių kategorijų gatvių sankryža galima pagal STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ reikalavimus.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąGal kas dar sugalvojate?
Comment
-
Nesu šios situacijos įsigilnęs. Ar galėtumėte keliais žodžiais paaiškinti ar yra kas negerai, kad šiuo atveju D įsilies į A (nekalbant, žinoma, apie reglamento dalykus)? Nes jei nebus funkcinio nepatogumo, saugumo problemų, tad gal nieko tokio - juk būna situacijų kur nėra prasminga aklai, kad ir to pačio STR laikytis jei jo nesilaikant yra įrengiamas geresnis sprendinys nei jo laikantis.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąNesu šios situacijos įsigilnęs. Ar galėtumėte keliais žodžiais paaiškinti ar yra kas negerai, kad šiuo atveju D įsilies į A (nekalbant, žinoma, apie reglamento dalykus)? Nes jei nebus funkcinio nepatogumo, saugumo problemų, tad gal nieko tokio - juk būna situacijų kur nėra prasminga aklai, kad ir to pačio STR laikytis jei jo nesilaikant yra įrengiamas geresnis sprendinys nei jo laikantis.
Pasikaitykite STR, kokią paskirtį turi tam tikros gatvės.
Kitas dalykas sankryžų (skirtingų lygio) dažnumas, kuris įtakoja greito eismo gatvės skladų eismą ir saugumą, šiuo atveju nuo Žemaitės g. nusukimo iki žiedo yra lygiai 1km kaip regamentuoja STR, o vos ne per vidurį yra kitas nuvažiavimas/išvažiavimas
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Todėl, kad per tą gatvelę bus tranzitas, kampų kirtimas ir t. t.
Pasikaitykite STR, kokią paskirtį turi tam tikros gatvės.
Čia prie žiedo matosi du žymėjimai raudonais brūkšniais:
- 1 patinka
Comment
-
BP2030 yra įrašyta dviprasmiška kvailystė, kad „jungiamieji keliai“ yra B arba C kategorijos, nors pagal Kelių įstatymą jungiamieji keliai turi aiškų apibrėžimą, kuris reiškia ne nuovažą. Pagal BP2030 išeina, kad bet kuri D kategorijos gatvė gali įsilieti į A kategoriją (nes juk nuovažos yra B arba C kategorijos!), o tai yra akivaizdi nesąmonė ir STR pažeidimas, kuris planavimą ir sankryžų įrengimo lenteles paverčia beprasmiais. Pagal BP2030 D kategorijos gatvė gali su A kategorijos gatve jungtis per „B kategorijos jungiamąjį kelią“ ir tai realizuoti per dviejų lygių sankryžq, kas akivaizdžiai prieštarauja STR.
Problema prasidėjo kai VTPSI patvirtino Vilniaus BP2030 su visomis Vidualdo Valeikos fantazijomis ir poetiškais išsireiškimais. :/
- 1 patinka
Comment
Comment