Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Tunelis po Geležinio Vilko g., Gerosios Vilties g. rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Per požeminę naujojo Akropolio stovėjimo aikštelę gal bus galima
    Lietuva visiems.

    Comment


      #42
      Kažkas kelia bangas, kad bus kilometriniai kamščiai
      https://www.reddit.com/r/lithuania/c...t=share_button

      Comment


        #43
        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Taip. Ką iš esmės visi dažniausiai ir taip daro.
        Jei galima nesutikti, tai dabar iš GVilties yra 2 juostos į kairę ir 1 į dešinę.
        VMS'ui siūliau daryti bent jau vidurinę į abi puses, nes į dešinę juosta tik atsišakoja. Išsiuntė link Atėnų

        Comment


          #44
          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Nemanau, kad ten bus kažkoks VT. Vienas autobusas, kursuojantis kas pusvalandį, nėra VT, o tik biurokratinis varnelės uždėjimas. Labai viliuosi, kad klystu.
          VT ir dabar ja kursuoja.
          A24.

          Comment


            #45
            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
            Ir kaip iš G. Vilties pasukti į kairę? Tik per Savanorių žiedą?
            Į kairę ten sukti nėra jokio reikalo. Galima Savanoriais nuvažiuoti iki žiedo ir ten sukiotis kur tik patinka. Ta GerV jungtis su GV turi būti išjungta.

            Comment


              #46
              Parašė KEdas Rodyti pranešimą
              Į kairę ten sukti nėra jokio reikalo. Galima Savanoriais nuvažiuoti iki žiedo ir ten sukiotis kur tik patinka. Ta GerV jungtis su GV turi būti išjungta.
              LPP.

              Lyginiai Savanorių pr. numeriai nebegali sukti į Savanorių pr. link žiedo. Iš Savanorių pr. Į GVilties link Vingio parko kairysis posūkis draudžiamas. Dabar jei reikia važiuoti link žiedo, arba išlendi į GVilties nesakysiu per kur, arba Savanorių pr. važiuoji link centro, kažkur apsisuki ir važiuoji link žiedo arba dešiniuoju posūkiu į GVilties ir kairiuoju posūkiu į GVilko.

              Jei nėra noro važiuoti per šį mazgą, galima GVilties, Naugarduko, Iešmininkų ir Panerių gatvėmis patekti į Tūkstantmečio g, Tuomet A1 arba A19. Bet jei, neduok Dieve, prisireikė į Žemuosius Panerius, būk malonus pasinaudoti vaizdingu maršrutu per Titnago g. arba važiuok Savanorių žiedu.

              Nelyginiai numeriai negali suktis link centro. Bet ten mažiau išvažiavimų ir jie turi patekimą į GVilties, kur, didžiulis AČIŪ visgalei VMS, dar galima sukti tiek į kairę, tiek į dešinę.

              Apie "sukiojimąsį Savanoriais": gal priminti kur Savanorių pr. sankryžoje yra leidžiamas posūkis į kairę, važiuojanti link miesto centro?
              Švitrigailos / Basanavičiaus sankryžoje.


              DAR KARTĄ AČIŪ UŽ PUIKŲ EISMO ORGANIZAVIMĄ.

              Ir dar: kodėl A kategorijos gatvėje, praeinančioje beveik po gyvenamųjų namų langais, šio projekto metu nenumatytos triukšmo mažinimo priemonės? Kažkas pamiršo pažiūrėti į triukšmo žemėlapius? Ar kodėl reikia rūpintis tais lochais iš chruščiovinių namų, jei nepatinka miestas, tegu keliauja atgal į savo kaimą.

              Comment


                #47
                Nesu matęs matavimų, bet ar nebus taip, kad panaikinus stabdymo / akseleravimo ciklus ties GV su GerV sankryža triukšmas neaugs arba net gal sumažės?..

                Comment


                  #48
                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Nesu matęs matavimų, bet ar nebus taip, kad panaikinus stabdymo / akseleravimo ciklus ties GV su GerV sankryža triukšmas neaugs arba net gal sumažės?..
                  Net neabejoju, kad spūstis liks GV dėl naujo traukos centro, dėl besirikiuojančių iš kairiausios juostos prieš pat žiedą, dėl "padidėjusio" pralaidumo piko metu stovinčios "uodegos" į žiedą pirmoje juostoje. Tai smarkiai abejoju, kad piko metu pagerės.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    #49
                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                    Net neabejoju, kad spūstis liks GV dėl naujo traukos centro, dėl besirikiuojančių iš kairiausios juostos prieš pat žiedą, dėl "padidėjusio" pralaidumo piko metu stovinčios "uodegos" į žiedą pirmoje juostoje. Tai smarkiai abejoju, kad piko metu pagerės.
                    Numatomas ir žiedo juostų pertvarkymas įsiliejime iš GV.

                    Kaip ten bebūtų - bus geriau. Jau dabar būna dėl to šviesoforo susidaro spūstys iki Seimo tunelio. GV bet kokiu atveju turi būti be šviesoforų.

                    Comment


                      #50
                      Pateikiau į VTPSI skundą, dėl projektuojamos M. K. Čiurlionio g. ir Geležinio Vilko g. sankryžos, t. y. kai D kat. su A kat.
                      Gavau realiai tokį patį atsakymą, kaip pateikė projekto autoriai:

                      Pasisakome dėl jūsų skunde keliamo klausymo:
                      Pagal pateiktus projektinių pasiūlymų sprendinius, D ir A kategorijų gatvių sankryža nėra
                      projektuojama. M. K. Čiurlionio gatvė, kuri yra D kategorijos, tiesiogiai nesusijungia su Geležinio
                      Vilko gatve, kuri yra A kategorijos. Patekimas iš M. K. Čiurlionio gatvės į/iš Geležinio Vilko gatvę
                      projektuojamas per ties Geležinio Vilko gatve projektuojamu jungiamuoju keliu.
                      Pagal galiojančius Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano, patvirtinto
                      Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2021-06-02 sprendimu Nr. 1-972 (TPDR Nr. T00086338)
                      sprendinius, konkrečiai pagal Susisiekimo sistemos gatvių kategorijų schemos sprendinius,
                      jungiamieji keliai ar gatvės, atliekančios jungiamųjų kelių funkciją, bendrojo plano sprendiniuose
                      nėra rodomi ir yra priskiriami žemesnei kategorijai. Jungiamasis kelias ties Geležinio Vilko gatve
                      atitinka B kategoriją, taigi D kategorijos gatvė jungiasi ne su A, o su B kategorijos gatve. Tokių
                      kategorijų gatvių sankryža galima pagal STR „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji
                      reikalavimai“, patvirtinto Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. gruodžio 2 d. įsakymu
                      Nr. D1-933, redakcija 2023-03-11 – 2023-06-08 (toliau – STR 2.06.04:2014) reikalavimus.
                      Atkreiptinas dėmesys, kad Projektiniai pasiūlymai parengti ne naujos susisiekimo
                      komunikacijų infrastruktūros statybai, o esamos rekonstravimui, kuri išsidėsčiusi urbanizuotoje
                      teritorijoje su daugelį metų veikiančiomis sankryžomis.


                      Galima skųsti per 1 mėnesį. Vienas argumentas, kurį sugalvoju, tai, kad B ir D kategorijos sankryžoms reikalingas eismo srautų pagrindimas, kurio niekas nepateikė. Gal kas dar sugalvojate?

                      Ir šiaip, iš paskutinio sakinio galima daryti išvadą, kad inspekcijai tinka tai, kas yra blogai/nesaugu/ne pagal reglamentus


                      Pastaba: Sprendiniuose pateikta, kad yra sankryža/įvažiavimas iš A kat. (Geležinio Vilko g) į D kat. gatvės (M. K. Čiurlionio g.). To pagal STR gatvės ir vietinės reikšmės kelia negali būti, o tuo labiau projektuojama. Tokiu sprendiniu taip pat kuriamas tranzitinis eismas per gyvenamosios zonos gatvę į būsimą didelę teritoriją.

                      Į pastabas neatsižvelgta. Pagal Projektinių pasiūlymų sprendinius nėra numatytas D ir A kategorijų gatvių sankryžų projektavimas. Paaiškiname, kad M. K. Čiurlionio gatvė, kuri yra D kategorijos, pagal projekto sprendinius tiesiogiai nesusijungia su Geležinio Vilko gatve, kuri yra A kategorijos. Patekimas iš/į M.K.Čiurlionio gatvę į/iš Geležinio Vilko gatvės yra projektuojamas per ties Geležinio Vilko gatve projektuojamu jungiamuoju keliu. Pagal galiojančius Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano, patvirtinto Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2021-06-02 sprendimu Nr. 1-972 (TPD Nr. T00086338), sprendinius, konkrečiai pagal Susisiekimo sistemos Gatvių kategorijų schemos sprendinius, jungiamieji keliai ar gatvės, atliekančios jungiamųjų kelių funkciją, bendrojo plano sprendiniuose nėra rodomi ir yra priskiriami B ar C kategorijai, t.y. žemesnei kategorijai. Jungiamasis kelias ties Geležinio Vilko gatve atitinka B kategoriją, ir jungtis iš/į M.K. Čiurlionio gatvę į Geležinio Vilko gatvę numatyta per jungiamąjį B kategorijos kelią, taigi D kategorijos gatvės jungiasi ne su A kategorijos gatve, o su B kategorijos gatve. Tokių kategorijų gatvių sankryža galima pagal STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ reikalavimus.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                        Gal kas dar sugalvojate?
                        Reikia būti labai gerai įsigilinus, kad ką nors eitų sugalvoti.

                        Comment


                          #52
                          Nesu šios situacijos įsigilnęs. Ar galėtumėte keliais žodžiais paaiškinti ar yra kas negerai, kad šiuo atveju D įsilies į A (nekalbant, žinoma, apie reglamento dalykus)? Nes jei nebus funkcinio nepatogumo, saugumo problemų, tad gal nieko tokio - juk būna situacijų kur nėra prasminga aklai, kad ir to pačio STR laikytis jei jo nesilaikant yra įrengiamas geresnis sprendinys nei jo laikantis.

                          Comment


                            #53
                            Parašė spekas Rodyti pranešimą
                            Nesu šios situacijos įsigilnęs. Ar galėtumėte keliais žodžiais paaiškinti ar yra kas negerai, kad šiuo atveju D įsilies į A (nekalbant, žinoma, apie reglamento dalykus)? Nes jei nebus funkcinio nepatogumo, saugumo problemų, tad gal nieko tokio - juk būna situacijų kur nėra prasminga aklai, kad ir to pačio STR laikytis jei jo nesilaikant yra įrengiamas geresnis sprendinys nei jo laikantis.
                            Todėl, kad per tą gatvelę bus tranzitas, kampų kirtimas ir t. t.
                            Pasikaitykite STR, kokią paskirtį turi tam tikros gatvės.
                            Kitas dalykas sankryžų (skirtingų lygio) dažnumas, kuris įtakoja greito eismo gatvės skladų eismą ir saugumą, šiuo atveju nuo Žemaitės g. nusukimo iki žiedo yra lygiai 1km kaip regamentuoja STR, o vos ne per vidurį yra kitas nuvažiavimas/išvažiavimas

                            Comment


                              #54
                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                              Todėl, kad per tą gatvelę bus tranzitas, kampų kirtimas ir t. t.
                              Pasikaitykite STR, kokią paskirtį turi tam tikros gatvės.
                              Čia apie nusukimą į Vingio parką? Ten planuoja įrengti užkardą nuo parko į daugiabučių pusę.

                              Čia prie žiedo matosi du žymėjimai raudonais brūkšniais:

                              Paskutinis taisė digital; 2023.09.05, 19:21. Priežastis: citavimas

                              Comment


                                #55
                                Okei... Šito nemačiau. Tačiau iš pačio kavrtalo bus galima išvažiuoti.
                                Bet tada kokia prasmė šitos gatvės? Kodėl negali palikti įvažiavimo į Vingio parką per Eigulių gatvę ir kvartalą?

                                Comment


                                  #56
                                  Gal dėl Vingio parke vykstančių renginių nenori paleidinėt fūrų per kvartalo vidurį? Be to ten numatytos vietos VT sustojimams, tad turbūt planuoja kažkokį maršrutą.

                                  Comment


                                    #57
                                    BP2030 yra įrašyta dviprasmiška kvailystė, kad „jungiamieji keliai“ yra B arba C kategorijos, nors pagal Kelių įstatymą jungiamieji keliai turi aiškų apibrėžimą, kuris reiškia ne nuovažą. Pagal BP2030 išeina, kad bet kuri D kategorijos gatvė gali įsilieti į A kategoriją (nes juk nuovažos yra B arba C kategorijos!), o tai yra akivaizdi nesąmonė ir STR pažeidimas, kuris planavimą ir sankryžų įrengimo lenteles paverčia beprasmiais. Pagal BP2030 D kategorijos gatvė gali su A kategorijos gatve jungtis per „B kategorijos jungiamąjį kelią“ ir tai realizuoti per dviejų lygių sankryžq, kas akivaizdžiai prieštarauja STR.
                                    Problema prasidėjo kai VTPSI patvirtino Vilniaus BP2030 su visomis Vidualdo Valeikos fantazijomis ir poetiškais išsireiškimais. :/

                                    Comment

                                    Working...
                                    X