Galit išmest naujausią STR, kur D kat. numatomas 2,75 m eismo juostų plotis. VMS teigia, kad dvijuostei dvikryptei gatvei privalo būti 3+3, kad fūros galėtų važinėtis.
Antras paveikslėlis:
Šiaip p*sa protą, nes STR siauriausioje šoninėje juostoje (kur tech. šaligatvis tarkim), numatomas min. 1 m plotis, kai statomi kelio ženklai ir atitvarai. Taigi, paimant sunkvežimių gabaritą atėmus tas apsaugos pusmetrių zonas ir iškišus veidrodžius virš kelio bortų – veidrodžiais nebūtų kabinami el. stulpai, o kelio ženklus reiktų ant gembių kabint ir stumt link šaligatvio – tai gaunasi, jog reikalaujamas gabaritas sudaro tik 5,35 m ir dar lieka po 7,5 cm abiems fūroms nuo bortų atitraukti padangas lėtai prasilenkiant. Greitis ten oficialiai ir taip maksimalus 30 km/h. D kat. pagal STR 5,5 m abipusė gatvė turi gautis. Beje, nieko neatsakė į siūlymą nutraukti tranzitą gatvėje, viduryje pastatant kuolą, klombą ar projektuotojo falą.
DĖL INFRASTRULTŪROS PLĖTROS MOZŪRIŠKIŲ GATVĖJE
Infrastruktūros grupė (toliau – Grupė) išnagrinėjo jūsų pasiūlymus Mozūriškių gatvės
atkarpos nuo Helsinkio gatvės iki ir ties žemės sklypu kadastro Nr. 0101/0167:475, Vilniuje,
statybos projektui (toliau – Projektas).
Paaiškiname, kad Projektas rengiamas pagal 2023 m. liepos 19 d. išduotas prisijungimo prie
susisiekimo komunikacijų sąlygas (Nr. 23/333), kuriose nustatyta suprojektuoti dviejų eismo juostų
važiuojamąją dalį, šaligatvius, pėsčiųjų takus, gatvę projektuoti su apšvietimu ir želdiniais, nuovažą
/ nuovažas į žemės sklypą (kadastro Nr. 0101/0167:475) Mozūriškių gatvės raudonųjų linijų ribose,
nurodyta, kad Eismo jungčių parametrai ir medžiagiškumas nustatomi ir tvirtinami Inžinerinių
statinių projektų ir projektinių pasiūlymų vertinimo darbo grupėje.
2023 m. rugpjūčio 22 d. vykusio Inžinerinių statinių projektų ir projektinių pasiūlymų
vertinimo darbo grupėje (protokolo Nr. A16-1239/23(2.1.76E-INF)) buvo nurodyta važiuojamąją
dalį projektuoti 6,0 m pločio, pasiūlyta šaligatvį daugiabučių pusėje projektuoti 2,25 m pločio,
kitoje pusėje -1,5 m pločio.
Statybos techninis reglamentas STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai.
Bendrieji reikalavimai“ (toliau – Reglamentas) nustato automobilių stovėjimo vietų, visų
nuosavybės formų gatvių ir vietinės reikšmės kelių tiesimo, rekonstravimo ir remonto projektavimo
techninius reikalavimus. Projektuojant susisiekimo infrastruktūrą vertinama kad gatve važiuos
aptarnaujantis transportas (Reglamento 2 paveikslas), todėl važiuojamoji dalis projektuojama 6,0 m
pločio.
Dėl dviračių tako paaiškiname, kad planuojamoje teritorijoje galioja Vilniaus miesto
savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo 2020 m. balandžio 9 d. įsakymu Nr. A30-
788/20 patvirtintas Apie 15 ha teritorijos tarp Justiniškių gyvenamojo rajono ir Buivydiškių
tvenkinių Justiniškių seniūnijoje detalusis planas (reg.Nr. T00084624), kuriuo yra numatytas
dviračių takas ties Mozūriškių gatve, kurio vieta sprendžiama techninio projekto metu.
Esama dviračių tako dalis ties žemės sklypu Mozūriškių g. 31 suprojektuota ir pastatyta
pagal Parduotuvės (7.3) Mozūriškių g. 31, Vilniaus m. statybos projektą, kuriam buvo gautas
statybą leidžiantis dokumentas Nr. LSNS-01-211014-01554, todėl nuardyti pastatytą dviračių tako
dalį Jūsų minimoje vietoje nėra teisinio pagrindo.
Grupės vadovas Ilja Karužis
Infrastruktūros grupė (toliau – Grupė) išnagrinėjo jūsų pasiūlymus Mozūriškių gatvės
atkarpos nuo Helsinkio gatvės iki ir ties žemės sklypu kadastro Nr. 0101/0167:475, Vilniuje,
statybos projektui (toliau – Projektas).
Paaiškiname, kad Projektas rengiamas pagal 2023 m. liepos 19 d. išduotas prisijungimo prie
susisiekimo komunikacijų sąlygas (Nr. 23/333), kuriose nustatyta suprojektuoti dviejų eismo juostų
važiuojamąją dalį, šaligatvius, pėsčiųjų takus, gatvę projektuoti su apšvietimu ir želdiniais, nuovažą
/ nuovažas į žemės sklypą (kadastro Nr. 0101/0167:475) Mozūriškių gatvės raudonųjų linijų ribose,
nurodyta, kad Eismo jungčių parametrai ir medžiagiškumas nustatomi ir tvirtinami Inžinerinių
statinių projektų ir projektinių pasiūlymų vertinimo darbo grupėje.
2023 m. rugpjūčio 22 d. vykusio Inžinerinių statinių projektų ir projektinių pasiūlymų
vertinimo darbo grupėje (protokolo Nr. A16-1239/23(2.1.76E-INF)) buvo nurodyta važiuojamąją
dalį projektuoti 6,0 m pločio, pasiūlyta šaligatvį daugiabučių pusėje projektuoti 2,25 m pločio,
kitoje pusėje -1,5 m pločio.
Statybos techninis reglamentas STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai.
Bendrieji reikalavimai“ (toliau – Reglamentas) nustato automobilių stovėjimo vietų, visų
nuosavybės formų gatvių ir vietinės reikšmės kelių tiesimo, rekonstravimo ir remonto projektavimo
techninius reikalavimus. Projektuojant susisiekimo infrastruktūrą vertinama kad gatve važiuos
aptarnaujantis transportas (Reglamento 2 paveikslas), todėl važiuojamoji dalis projektuojama 6,0 m
pločio.
Dėl dviračių tako paaiškiname, kad planuojamoje teritorijoje galioja Vilniaus miesto
savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo 2020 m. balandžio 9 d. įsakymu Nr. A30-
788/20 patvirtintas Apie 15 ha teritorijos tarp Justiniškių gyvenamojo rajono ir Buivydiškių
tvenkinių Justiniškių seniūnijoje detalusis planas (reg.Nr. T00084624), kuriuo yra numatytas
dviračių takas ties Mozūriškių gatve, kurio vieta sprendžiama techninio projekto metu.
Esama dviračių tako dalis ties žemės sklypu Mozūriškių g. 31 suprojektuota ir pastatyta
pagal Parduotuvės (7.3) Mozūriškių g. 31, Vilniaus m. statybos projektą, kuriam buvo gautas
statybą leidžiantis dokumentas Nr. LSNS-01-211014-01554, todėl nuardyti pastatytą dviračių tako
dalį Jūsų minimoje vietoje nėra teisinio pagrindo.
Grupės vadovas Ilja Karužis
Šiaip p*sa protą, nes STR siauriausioje šoninėje juostoje (kur tech. šaligatvis tarkim), numatomas min. 1 m plotis, kai statomi kelio ženklai ir atitvarai. Taigi, paimant sunkvežimių gabaritą atėmus tas apsaugos pusmetrių zonas ir iškišus veidrodžius virš kelio bortų – veidrodžiais nebūtų kabinami el. stulpai, o kelio ženklus reiktų ant gembių kabint ir stumt link šaligatvio – tai gaunasi, jog reikalaujamas gabaritas sudaro tik 5,35 m ir dar lieka po 7,5 cm abiems fūroms nuo bortų atitraukti padangas lėtai prasilenkiant. Greitis ten oficialiai ir taip maksimalus 30 km/h. D kat. pagal STR 5,5 m abipusė gatvė turi gautis. Beje, nieko neatsakė į siūlymą nutraukti tranzitą gatvėje, viduryje pastatant kuolą, klombą ar projektuotojo falą.
Comment