Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar nurodoma 6 metrų pločio juostos?

    Comment


      Pagal objektyvius rezultatus gatvių standartą reiktų orientuoti link JAV taikomų standartų.
      Nors Vilnius nėra visai uodegoje pagal pralaidumą kamščių metu.

      https://www.tomtom.com/traffic-index/ranking/
      -

      Comment


        Jau į ką, bet į JAV gatve tai nereikėtu orientuotis.

        Comment


          Kuo blogai nuvažiuoti kur reikia be kamščių?
          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą
            Kuo blogai nuvažiuoti kur reikia be kamščių?
            Valdai, čia tu?

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              Kuo blogai nuvažiuoti kur reikia be kamščių?
              Darbo partijos rinkiminis šūkis

              Comment


                Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

                Darbo partijos rinkiminis šūkis
                prieko čia šūkiai, kalbėkime apie gatves.
                -

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                  Pagal objektyvius rezultatus gatvių standartą reiktų orientuoti link JAV taikomų standartų.
                  Nors Vilnius nėra visai uodegoje pagal pralaidumą kamščių metu.

                  https://www.tomtom.com/traffic-index/ranking/
                  Ta prasme reiktų nugriauti miestus ir viską užstatyti 1-2 aukštų suburbais ir išleisti kokius 50 milijardų viską užstatant autostradomis ir dideliais parkingais?

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Ta prasme reiktų nugriauti miestus ir viską užstatyti 1-2 aukštų suburbais ir išleisti kokius 50 milijardų viską užstatant autostradomis ir dideliais parkingais?
                    durnesnio pasiūlymo nesu matęs.
                    -

                    Comment


                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                      prieko čia šūkiai, kalbėkime apie gatves.
                      Ką reiškia 'nuvažiuoti' ? Važiuoti viešuoju transportu ar dviračiu? Jei taip, tai reiktų plėsti A juostų tinklą automobilių sąskaitą. Dviračiu ir dabar jau dauguma be kamščių nuvažiuoja.

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        durnesnio pasiūlymo nesu matęs.
                        Taigi pats keliais pranešimais aukščiau siūlei būtent į tai orientuotis. JAV miestai iš principo jau visur sėkmingai įgyvendino tokį savo miestų ir gatvių standartą

                        Comment


                          Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

                          Ką reiškia 'nuvažiuoti' ? Važiuoti viešuoju transportu ar dviračiu? Jei taip, tai reiktų plėsti A juostų tinklą automobilių sąskaitą. Dviračiu ir dabar jau dauguma be kamščių nuvažiuoja.
                          Dauguma važiuoja ne dviračiu. Gatvės istoriškai atsirado ne dviračiams, ir dabar tiesiamos ne dviračiams.
                          -

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                            Dauguma važiuoja ne dviračiu. Gatvės istoriškai atsirado ne dviračiams, ir dabar tiesiamos ne dviračiams.
                            Teisingai. Gatvės pirmiausia atsirado pėstiesiems.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Teisingai. Gatvės pirmiausia atsirado pėstiesiems.
                              Piestiesiems dar nereikėjo gatvių, užteko takelių, bet keturratėms 1-4 arklio galių transporto priemonėms gatvių reikėjo.
                              -

                              Comment


                                Istoriškai gatvės atsirado pėstiesiems ir max 20-30km/h riedantiems contraptionams į ką be pėsčiųjų įeina dviračiai, riedučiai, paspirtukai, karietos, street cars'ai ir pan. Taip buvo šimtmečius, jomis galėjo naudotis laisvai visi. "Eismui" pradėtos naudoti neseniai vos 20 amžiaus pradžioj kai atsirado greitai važiuojantys nesaugūs asmeniniai automobiliai. Ne už ilgo atsirado pirmosios kelių eismo taisyklės, kaip bandymas išspręsti tą naujai atsiradusią problemą, pėstiesiems uždrausta naudotis gatve ir pan. Jau virš 100 metų bandoma sugrąžinti šitą džiną atgal į butelį su skirtingais sėkmės lygiais.

                                Comment


                                  Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                  Valdai, čia tu?
                                  Gal Kleiza, neseniai mačiau ką tas atsilikėlis sakė darytų, jeigu taptų Vilniaus meru...

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                    Kuo blogai nuvažiuoti kur reikia be kamščių?
                                    tuo, kad nenuvažiuosi, nes nėra ten einančio VT, o pėsčiom einant atsidursi nebent ligoninėje.

                                    O automobiliu tai neverta, ten kamščiai didesni nei pas mus.

                                    Comment


                                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                      Pagal objektyvius rezultatus gatvių standartą reiktų orientuoti link JAV taikomų standartų.
                                      Nors Vilnius nėra visai uodegoje pagal pralaidumą kamščių metu.

                                      https://www.tomtom.com/traffic-index/ranking/
                                      Ačiū už šaltinį, prisiminiau kad egzistuoja.

                                      Galbūt kažkas iš forumiečių galėtų pakomentuoti, kodėl Rygoje kamščių statistika prastesnė negu Vilniuje (tiek vidutiniškai per metus, tiek ir dabar, vidurvasarį) nepaisant to, kad pas juos yra talpūs tramvajai - automobilių vairuotojai nelinkę persėsti ant bėgių? Prasta kelių infrastruktūra? Žmonių kiekis nebe argumentas, kai supanašėjo arba net aplenkė Vilnius, žiūrint kurį šaltinį naudosi.

                                      Comment


                                        Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

                                        Ačiū už šaltinį, prisiminiau kad egzistuoja.

                                        Galbūt kažkas iš forumiečių galėtų pakomentuoti, kodėl Rygoje kamščių statistika prastesnė negu Vilniuje (tiek vidutiniškai per metus, tiek ir dabar, vidurvasarį) nepaisant to, kad pas juos yra talpūs tramvajai - automobilių vairuotojai nelinkę persėsti ant bėgių? Prasta kelių infrastruktūra? Žmonių kiekis nebe argumentas, kai supanašėjo arba net aplenkė Vilnius, žiūrint kurį šaltinį naudosi.
                                        Kiek yra tekę pavažinėt Rygoj, tai sakyčiau automobilizacijos infrastruktūra Vilniuje ryškiai geresnė. Bet eismo sočiai. Ne paskutinėj vietoj dėl suburbanizacijos, kuri ten irgi populiari.

                                        Comment


                                          Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

                                          Ačiū už šaltinį, prisiminiau kad egzistuoja.

                                          Galbūt kažkas iš forumiečių galėtų pakomentuoti, kodėl Rygoje kamščių statistika prastesnė negu Vilniuje (tiek vidutiniškai per metus, tiek ir dabar, vidurvasarį) nepaisant to, kad pas juos yra talpūs tramvajai - automobilių vairuotojai nelinkę persėsti ant bėgių? Prasta kelių infrastruktūra? Žmonių kiekis nebe argumentas, kai supanašėjo arba net aplenkė Vilnius, žiūrint kurį šaltinį naudosi.
                                          Dėl to, kad šitas indeksas yra pieno riebumo matavimas. Kai matuojama tik kelionė automobiliu, tai ir gaunasi absurdo komedijos. Čia yra tik AUTOMOBILIŲ (beje tik naudojančių Tom Tom įrangą) duomenys. Čia nieko nėra apie bendrą keleivių laidumą (kur VT ar keliavimas pesčiomis tiesiog nupučia automobilius), nieko nėra apie kelionių dalį tam tikromis transporto priemonėmis, apskritai keliavimo patogumą ar efektyvumą (natūralu, kad miestuose kur prioritizuojami žmonės, o ne kibirai, pastarųjų rezultatai nuo to kentės). Ignoruojamas triple convergence principas ir t.t.
                                          Tai tiesiog pardavimo ir lobizmo įrankis, kurį kažkodėl vis dar atsranda rimtai vertinančių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X