Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Va ką reikia standartizuoti, niekas nelakstys. Liepkalnio g., naujas važiuojamosios dangos standartas

    Click image for larger version

Name:	20230928_104529.jpg
Views:	1211
Size:	2,85 MB
ID:	2079099


    Comment


      Kai meras Lego žmogeliukas, tai ir keliai iš Lego dedami...

      Comment


        KEdas000 susiaurintos Ševčenkos g. apžvalga iš dviratininko perspektyvos. Aš tai raunu priešpriešiniu eismu, o prieky sutikus mašiną tai bandau įsistprausti tarp pradedančių judėti mašinų, o jei lieka stovėti, tai į didesnį tarpą skersai įvažiuoju. Šia gatve važiavau vos porą kartų, ir prieš mėnesį mačiau tą tikrą ilgą fūrą per abi juostas įsukinėjačią į vieną 90° įvažiavimą. Ratai šoko ant bortų ir pievutės abejose pusėse.

        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Aš Ševčenkos g. kuo puikiausiai važiuoju šaligtaviu.

          Comment


            Hm. Na bet sutikim, tikslas nebuvo dviratininkus išstumti ant šaligatvių. Wolt'inis irgi mina, bet taip, kad gali būti nukirstas atsidarius durims Neskaitė ir komentaro antroje video dalyje: https://youtu.be/kEEvuz0TNMg

            Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	904
Size:	95,8 kB
ID:	2082000 Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	884
Size:	13,3 kB
ID:	2081999

            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Naujamiestyje mažokai tenka keliaut, bet nelabai suprantu kokia vizija būtų tranzito mažinimui tose Dы gatvelėse? Naikint kairiuosius posūkius į Švitrigailos g? Uždaryt ties Vytenio g.? Turėt išimtinai dviračių tranzitui jungtį būtų patogu aišku, bet tikėtinai vienos rytai-vakarai jungties nepakaktų, o daugiau tai matyt tikrai suparalyžuotų eismą be kitokių aplinkinių magistralių tobulinimo.

              Dažniausiai ankštose vietose tiesiog su auto laukiu ir tiek. Bet jei vaizdas, kad 2-3 šviesoforo ciklus laukt tai jau svarstyčiau apie šaligatvį, ten visokių įvažiavimų pilna patogiai keist kryptį.

              Na, o kai nėra spūsčių tai ramaus eismo gatve, kur per siaura lėkt, ramiau dviračiu keliaut. Pasitaiko visokių, bet iki keletos objektų visai ramiai privažiavau šiemet ir nieks nelenkė - važiavo iš paskos. Žinoma tai ne piko metu buvo, tai gal ir vairuotojai ne tokie stresovi pasitaikė.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Niujorke ten viskas kvadratiniais kvartalais. Čia tarp Vivulskio ir Ševčenkos kaip tik mažiausi taisyklingo kvadrato kvartaliukai tame mikrorajone. Street View nežiūrėjau, bet grubiai imant: įmanomas toks variantas vienpusį eismą daryt mašinom ir leist su dviračiais, o atgal priešpriešiniam eismui dviračių juostą išskirt? Mašinom realiai pralaidumas tik didėt turėtų, tik prisidėtų kažkiek atstumo apvažiuojant, jei galinis tikslas ta teritorija. Tegu būna tas tranzitas, jei visi taip nori, svarbu kalniukų pridarytų, kad dviračiu nebūtų streso važiuoti kartu su mašinomis.

                Man irgi turistiškai ten patiko pravažiuot, bet, jei reiktų kasdien per kamščius važiuot, tai ne variantas. Geriau važiuočiau per aplinkui nei šaligatviais. Buvau A juostų temoj dalinęsis, kad NL naudoja super plačias juostas, kai nėra dviračių takų, kad juos būtų galima apvažiuot ir jiems nestrigti kamštyje. Na neturi taip būti, kad dviračiu negali naudotis.


                EDIT: padarius vienkryptį eismą mašinoms, tai galėtų jų juosta būti ir žymiai platesnė, kad galėtų apvažiuoti labai lėtus dviratininkus, jei jau juos pavytų per tuos visus greičio kalniukus.

                EDIT vol. 2: Pagal STR net būtų galima legaliai pritempti išplatėjimus juostai, visokias šonines apsaugos zonas punktyrais prižymėjus nuo dviračių juostos ir parkingo kitoj pusėj.

                Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	2,82 MB ID:	2082038
                Paskutinis taisė dondc; 2023.10.13, 21:54.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Valdelio gatvių standartas 2023 - Panerių g. edition:
                  • Juostos po ~6 metrus, nes turi prasilenkti 4 tankai;
                  • 12 metrų ilgio neiškilios perėjos be salelių, kad tankai galėtų lengvai pravažiuot;
                  • Betoniniai stulpai abejose gatvės pusėse, nėra čia ko mėtyt pinigų;
                  • Granitiniai bortai, kurie išsaugos šį inžinerinį stebuklą ateities kartoms;
                  • Neįrengiamas BP numatytas magistralinis dviračių takas, jei neįperkat mašinų tai minkit šaligatviu, varguoliai;
                  • Šaligatviai? O tai neužteks tik praraustą plotą atstatyt? Nu gal, kažkada;
                  • Grindos PR automarozams fb.



                  Ten net ties stotelėmis kosminiai pločiai lieka, bet 3,14zdu, eksvalduojam viską kaip buvo, blogiausiu atveju užbraižysim linijomis:
                  Paskutinis taisė Ignalina; 2023.10.25, 23:12.

                  Comment


                    Šiaip čia galėtų būti Žvėryno Kęstučio g. scenarijus: pakeitė asfaltą, belieka dviračių juostas pažymėt. Pagal DJMP negalėtų būti dviračių juostų, nes yra VT, bet gyvai čia nesu jo matęs – taigi idealiai reikėtų gatvėje daryti vieną dvipusį taką atskirtą pvz. kuoliukais arba "vienkrypčius takus" atskirtus kuoliukais. Jei atskirt bortais, būtų toks pilnai Šveicariškas / Kanadietiškas variantas, magistraliniams greičiams. Visgi VMS oficialiai buvo atsakę, jog neprivalo teisiškai DJMP laikytis, tai galima tiesiog juostas sužymėt Kęstučio g. stilium (be kuoliukų / bortų). Čia tokia pat D kat. gatvė, o vietos tiek, kad net nereiktų sankryžose nutraukti takų, kaip Žvėryne. VT stotelių žymėjimą tik panaikinti reikia, o mašinom punktyrus pažymėt, kad galėtų apvažiuot.

                    Šiaip ir dabar ten smagu važiuot, mažai išvažiavimų, plotis toks didelis, kad laisvai visi apvažiuoja per nuotolį. Dviračių juostos aišku būtų šauniau.

                    EDIT: pa'copy / paste'inau https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/330400
                    Paskutinis taisė dondc; 2023.10.26, 11:52.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Pagal DJMP negalėtų būti dviračių juostų, nes yra VT,
                      O kaip Kęstučio gatvė dabar, kur dviračių takas nutrūksta VT stotelėse? irgi neatitinka reikalavimų? Man tai ten truputi baisoka su dviračiu važiuoti.

                      Comment


                        Važiuoju pro ten į darbą, tai problemų nėra iš principo. Labiausiai klausimų kelia kaip iš tos juostos padaryt kairį posūkį. Kai nėra automobilių arti, tai tiesiog persirikiuoju ir atlieku posūkį, bet jeigu yra - tai pasinaudoju perėja su šviesoforu. Ten trūksta normalaus sprendimo, ką pačioje pradžioje norėjo įrengti, bet po konsultacijų su dviratininkais atsisakyta.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          O kaip Kęstučio gatvė dabar, kur dviračių takas nutrūksta VT stotelėse? irgi neatitinka reikalavimų? Man tai ten truputi baisoka su dviračiu važiuoti.
                          • Kęstučio g. – dviračių juostos (čia, kai nėra jokio fizinio barjero nuo mašinų važiuojamosios dalies).
                          • Kęstučio g. didžiausia blogybė, kad nutrūksta ties sankryžomis atsirandant nusukimo (trečiajai) juostai. Panerių g. ten visur po 2 juostas ir vietos daugiau, tai dviračių juostos nenutrūktų.
                          • Panerių g. nutrūktų ties VT stotelėmis, kaip ir Kęstučio g., bet nėra ką lyginti, kai Kęstučio g. dideliu dažniu važiuoja trūlikai, o Panerių g. fiziškai net nesu matęs autobuso.
                          • Būtų galima padaryti, kad nenutrūktų, bet nauji bortai jau sudėti.
                          • Kęstučio g. DJMP reikalavimus atitinka, nes juostos šalia VT įrengtos 2018 m. DJMP įsigaliojo 2019 m., tai dabar įrengiant neatitiktų. Čia kaip su senais šviesoforais ar per ilgomis perėjomis. Taigi reikėtų dėti kuoliukus arba bortus, nepriklausomai ar vienkryptis dviračių eismas bus "juostomis", kurios pavirstų į "vienkrypčius dviračių takus gatvėje" ar dvipusis eismas fiziškai atskirtu dviračių taku gatvėje.
                          Paskutinis taisė dondc; 2023.10.27, 10:42.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Valdelio gatvių standartas 2023 - Panerių g. edition:[LIST][*]Juostos po ~6 metrus, nes turi prasilenkti 4 tankai;
                            gerai, tilps greitasis tramvajus Maxima ofisas - Turniškės.

                            -

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              • Kęstučio g. – dviračių juostos (čia, kai nėra jokio fizinio barjero nuo mašinų važiuojamosios dalies).
                              • Kęstučio g. didžiausia blogybė, kad nutrūksta ties sankryžomis atsirandant nusukimo (trečiajai) juostai. Panerių g. ten visur po 2 juostas ir vietos daugiau, tai dviračių juostos nenutrūktų.
                              • Panerių g. nutrūktų ties VT stotelėmis, kaip ir Kęstučio g., bet nėra ką lyginti, kai Kęstučio g. dideliu dažniu važiuoja trūlikai, o Panerių g. fiziškai net nesu matęs autobuso.
                              • Būtų galima padaryti, kad nenutrūktų, bet nauji bortai jau sudėti.
                              • Kęstučio g. DJMP reikalavimus atitinka, nes juostos šalia VT įrengtos 2018 m. DJMP įsigaliojo 2019 m., tai dabar įrengiant neatitiktų. Čia kaip su senais šviesoforais ar per ilgomis perėjomis. Taigi reikėtų dėti kuoliukus arba bortus, nepriklausomai ar vienkryptis dviračių eismas bus "juostomis", kurios pavirstų į "vienkrypčius dviračių takus gatvėje" ar dvipusis eismas fiziškai atskirtu dviračių taku gatvėje.
                              atsiprašau, pavadinau taku vietoj juostų, bet abu kalbėjome apie juostas.

                              Tai atitinka tik todėl, kad įrengtos prieš įsigaliojant pakeitimams? šiaip būtų labai gerai jeigu visos tokios juostos būtų fiziškai atskirtos.

                              Comment


                                Taip. Tokios juostos yra tik dviejose vietose: Kęstučio g. ir Gedimino pr. Aplink rotušę ir Naugarduko g. ten fiziškai daugiau / mažiau atskirta (Rūdninkų g. ir į pietus ten labiau fake'iniai atskyrimai, o ir dažai nuėję):

                                Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	1,66 MB ID:	2085477

                                Kęstučio g. nesigautų atskirt, nes prieš sankryžas dar ir susiaurėja juostos, nors ir šiaip iki tol pločio neužtektų prasilenkt atsiradus vertikaliom kliūtim. Būtų nesaugu patiems dviračiams. Šiaip ten geriausia būtų naikinti dvirjuostes ir iš centro link Narbuto daryti A juostą. Dviračiams tranzitas galimas Birutes g., kur beveik nėra mašinų, o iki objektų Kęstučio g. galima privažiuot iš skersinių gatvelių nuo Birutės g. Teko net porą kartų stebėti praeitą žiemą, kai Narbute įvyksta avarija, o trūlikai Kęstučio g. įveikinėjo apie 40 min. Keleiviai reguliariai būdavo išleidžiami tarp stotelių, nes transportas tiesiog stovėjo. Buvę atvejų, kai trūlikas bandė spraustis dviračių juosta braukdamas padangomis per bortus, bandydamas tilpti tarp stovinčių mašinų ir bortų. Bet ir be tokių kataklizmų ten pastoviai stringa eismas ir VT netelpa į tvarkaraštį. Į centrą normaliai.

                                Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	1,75 MB ID:	2085479

                                Gedimino pr. galima būtų atskirt, kaip Didžiojoj g., dar gelbėtų ir nuo parkingo (tik reiktų įbetonuot, lol):

                                Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	2,22 MB ID:	2085478
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Taip, yra teke stovėti tokiame troleivuse kėstučio gatvėje, bet trumpalaikės baterijos troleibusuose turėtu išspręsti šią problemą.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Taip, yra teke stovėti tokiame troleivuse kėstučio gatvėje, bet trumpalaikės baterijos troleibusuose turėtu išspręsti šią problemą.
                                    Kuo baterijos troleibuse išspręs Narbuto kamščio problemą?

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                      Kuo baterijos troleibuse išspręs Narbuto kamščio problemą?
                                      Apie kamštį kestučio gatvėje čia. Pati Narbuto gatvė paprastai juda po truputi net esant avarijai, labai retai kada užsisotvi ilgam. Paskutinį kartą kai atsimenu tai kai per perėją mergina buvo nutrenkta, tai dar perėja buvo viename lygyje.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Apie kamštį kestučio gatvėje čia. Pati Narbuto gatvė paprastai juda po truputi net esant avarijai, labai retai kada užsisotvi ilgam. Paskutinį kartą kai atsimenu tai kai per perėją mergina buvo nutrenkta, tai dar perėja buvo viename lygyje.
                                        Ok, paklausiu kitaip, kuo baterijos padės įveikti kamštį Kęstučio gatvėje?

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                          Ok, paklausiu kitaip, kuo baterijos padės įveikti kamštį Kęstučio gatvėje?
                                          Bus galima apvažiuoti iki stotelės kitomis gatvėmis laikinai atsijungus nuo tinklo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X