Pradžiai reiktų susisodinti žurnalistus ir jiems įkalti į galvą, kad tas "cirkas" yra gerai. Žodis, kaip ir ginklas, kvailio rankose gali nužudyti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ne priešingai, o nutylėti vieniems ar kitiems negatyves dalis. Kaip ir šlamštmaisčio reklamose nešneka apie žalą sveikatai.
Parašė PoDV Rodyti pranešimąA juosta - 3,25-3,5 m pločio.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąA, tai reikėjo daryti patyliukais kad niekas nepastebėtų. Super komunikacijos patarimas.
Manau didelė dalis pasipriešinimo ir yra iš „dūchini tu, arba dūchina tave“ stiliaus komunikacijos. Stribašius bandė padūchint šiaudinius vodytelius ir parėjo atgal.
Šiaip čia bendrai mūsų politinio sluoksnio „teisingos“ pusės bėda. Tas pats su skambiom frazėm su gyvūlių ūkiu, kurios daug labiau tiktų nekurioms ministrėms nei tam, kam buvo taikyta. Kaip bebūtų keista, „neteisinga“ pusė su visokiais gražuliais ir terbakrauskiais komunikaciją valdo gerokai geriau.
Comment
-
Autobusų vairuotojas: Ponui Benkunskui duočiau autobusą ir tegul jis pravažiuoja Vilniaus gatvėmis - MadeinVilnius.lt - Vilniaus naujienų dienoraštis
4G autobuso vairuotoja Janina bando įsukti į Teodoro Narbuto gatvę Vilniuje. Aštuoniolikos metrų autobusas net mažiausiu greičiu važiuodamas ten vos išsitenka, tad turi vėluoti.
Jeigu piko metas, toje vietoje autobusas gali užtrukti papildomas 20 minučių. O juk grafiko laikytis būtina. Problema ir ta, kad vairuotojai turi prisiimti atsakomybę, jei autobusas dėl susiaurintos gatvės papuola į eismo įvykį ar įsirėžia į bordiūrą.
4G autobusas
Ta pati vieta
Ir žinok, kuo dabar tikėti
- 19 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAutobusų vairuotojas: Ponui Benkunskui duočiau autobusą ir tegul jis pravažiuoja Vilniaus gatvėmis - MadeinVilnius.lt - Vilniaus naujienų dienoraštis
Piko metas
4G autobusas
Ta pati vieta
Ir žinok, kuo dabar tikėti
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
Tai jau sutvarkė. Tvarkant buvo neasfaltuota, stulpeliai bei aukšti bortai. Tada tikrai vos tilpdavo. Straipsni paimta citata iš straipsnio, kuris buvo išleistas remonto metu ir parašė, kad tipo dabar niekur netelpa autobusai.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Bet tai kokia logika skųstis, kad remonto metu kažkas blogai? Kokia išeitis? Neremontuoti išvis nieko?
Comment
-
Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
Remontuot. Bet tarpą didesni palikt tarp stulpelių, o jei neiišeina darbu metu užtikrint tinkamo pravažiavimo - nukreipti maršrutą kitom gatvėm.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.06.20, 22:15.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąPradžiai reiktų susisodinti žurnalistus ir jiems įkalti į galvą, kad tas "cirkas" yra gerai. Žodis, kaip ir ginklas, kvailio rankose gali nužudyti.
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Šiaip tikrai geras klausimas, kiek ir ar apskritai buvo dirbama su žurnalistais. Galėjo būti pirmas geras testas prieš naująjį standartą viešinant – kaip benzingalviai redakcijose jį supras ir priims.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Dar reikėjo padaryti socialinę reklamą su Žala ar kitais žinomais veidais. Juk tai taip gerai suveikė su diržų neprisisegimu, būtų suveike ir dabar 100%. Pagaliau KMŽ (keliai, mašinos, žmonės) galėtų irgi vesti į protą liaudį. Ėch tie mūsų valdininkai, vienintelis jų rūpesis - nuosavas užpakalis ir kaip neprarasti šiltos vietos tam užpakaliui padėti.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Galėtų Žalai ar Vanagui duot pravažiuot su dakariniu sunkvežimiu pasiaurintom gatvėm. Parodyt, kad tilpt tilps ir dar tokios pat galimybės pravažiuot leistinu greičiu.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tai kad tas wife beater'is Vanagas yra aktyvus gatvių humanizavimo priešininkas
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kad berods ne žmonos, o meilužės Bet kokiu atveju turbūt klausimas ne piniguose, o jų kiekyje.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
O ne pats gerb. piktinotės kai Surajevo įmonė buvo nusamdyta ar tai klipukus sukt ar montuot?
Jei VMS nusamdytų Vanagą ar Žalą prasinešt per susiaurintas gatves - nematau skirtumo nuo bet kokio kito sporto rėmimo. Čia bent naudos būtų įtraukiant žymų veidą į socialinę reklamą. Ko nematau su, pavyzdžiui, Ryto krepšininkais.
Comment
-
PoDV,
Ši idėja man labai patinka:
,,p.s. 70-90 km/h gatvių, A kategorija, galbūt laikyti užmiesčių keliais, taikyti miesto greitkelio sąvoką. Galbūt A kategorija nereikalinga, taikyti I arba AM kategoriją tokiems keliams. Jų valdymą perimtų LAKD.''
nes kas dabar vien Vilniuje vyksta su A kategorijos infra yra labai blogai. Vis sako, kad pinigų nėra ir taip toliau.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBlt, čia sugeba pločius bent kažkiek normalizuot didinant salelę. O pačiam centre, tam "žiede" prie Žaliojo tilto, užeksvalduoja viską ir po to užpaišo linijomis nenaudingą plotą. Talentai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai prie žaliojo tilto žiede per dideli pločiai? Ten VT važiuoja keliomis juostomis ir dažnai net netelpa, tenka pristabdyti, nes išlenda iš juostų. Pločiai Vilniuje per dideli šalutinėse gatvėse, nes ten plotis kaip magistralinėse gatvėse kur daug eismo, tame tarpe ir sunkaus, VT.
Foto iš FB grupės WTF, Vilniau? Juk tikrai galime geriau!
Vienai eismo juostai skirta beveik 14 m asfalto ploto, kai užtektų 3,5 m:
Paskutinis taisė Kaid; 2023.09.29, 09:50.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Kalba eina apie atkarpą nuo "žiedo" iki Tilto gatvės. Joks VT ten nepravažiuoja.
Net ir reversinė juosta tiesiai Kalvarijų > Vilniaus g. važiuojančiam VT būtų buvęs labai didelis progresas. Bet kam čia reikia, meras gerina gyvenimą tik mašinytėms, nėra čia ko prasčiokais užsiimt.
Paskutinis taisė Ignalina; 2023.09.29, 10:54.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tikrai taip, būtent apie tą vietą kalbėjau. Galėjo padidinti saleles ir palikti normalų pravažiavimą. Jau nekalbant apie tai, kad ten pilnai užtektų paprastos keturšalės sankryžos (kurią įrengus nebeliktų ir netelpančio VT problemos, o nuo Kalvarijų link Vilniaus g. važiuojantis VT sutaupytų bent keletą minučių) bei laisvame plote įrengti VT hubą, nes persėdimai tarp Goštauto-Žygimantų ir Vilniaus-Kalvarijų gatvių yra tragiškai nepatogūs.
Net ir reversinė juosta tiesiai Kalvarijų > Vilniaus g. važiuojančiam VT būtų buvęs labai didelis progresas. Bet kam čia reikia, meras gerina gyvenimą tik mašinytėms, nėra čia ko prasčiokais užsiimt.
Dabar 1G šiai atkarpai duota 4-5 min, šviesoforų yra 6, jei prie kiekvieno stoja, tai jau nespėja pagal grafiką
- 1 patinka
Comment
Comment