Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

    Ir? Lyg Gerosios Vilties gatvėje anksčiau nebuvo kamščių? Juostų skaičius nepasikeitė, tai pralaidumui įtakos neturėjo būti.
    Paaiškinau #556
    Jeigu dar nesuprasit: 4 lentelė, 1.4. punktas

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      Bet visokie Romai jaučiasi iškovoję labai didelę pergalę. Gal benzingalviams iš tiesų aplink matant dafigą nenaudojamo asfalto, kamščiai atrodo mažesni? Dabar stovi viena juosta, prieš išplatinimą stovėjo visa gatvė, nu y kas, kad kitos juostos net negali būt naudojamos.
      Tai šita kategorija gyventojų lygiai taip pat piktinosi ir dėl medžių sodinimo Konstitucijos prospekte (nors ten net nebuvo automobilių eismas organizuojamas tame asfalto plote). Bet juk nepravažiuos gaisrinės, tankai ir nebebus galima naudoti gatvės kaip atsarginės lėktuvų nusileidimo aikštelės.

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
        Bet visokie Romai jaučiasi iškovoję labai didelę pergalę. Gal benzingalviams iš tiesų aplink matant dafigą nenaudojamo asfalto, kamščiai atrodo mažesni? Dabar stovi viena juosta, prieš išplatinimą stovėjo visa gatvė, nu y kas, kad kitos juostos net negali būt naudojamos.
        Tai jūs visi džiaukitės, kad Romas čia dar parašo. Padeda neatitrūkti nuo liūdnos tikrovės.

        Comment


          Parašė Kecal Rodyti pranešimą
          Tai jūs visi džiaukitės, kad Romas čia dar parašo
          Šiaip tai nykoka, kai atvykeliai iš Rytų Lietuvos lygumų bando dėtis "miestiečiais" ir pradeda įžeidinėti bei prasivardžiuoti, nes neranda geresnių argumentų.

          Na, gal galima pasiguosti nebent tuo tuo, kad turbūt niekas niekas nebalsavo už "darnaus judumo" idėjų išdaviką Benkunską.

          Comment


            Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
            Šiandien ryte piko metu važiuodamas užmečiau akį į vėl padidintą juostų kiekį Saltoniškių gatvėje. Nei viena iš grąžintų juostų nebuvo naudojama. Juosta važiuojant nuo T. Narbuto gatvės nenaudojama, nes pasukti galima tik iš vienos juostos, tad tik viena ir tenaudojama. Juosta važiuojant nuo Saltoniškių gatvės ir norint sukti į dešinę irgi nenaudojama, nes važiuojantys tiesiai yra taip ilgai išsirikiavę, kad pasiekia ir tą vietą, kur juosta į dešinę prasideda, tad ji buvo visiškai tuščia.
            To be fair, vakaro piko metu visos juostos nuo Saltoniškių gatvės buvo naudojamos. Tuo tarpu įsukant į Saltoniškių gatvė išvis buvo tuščia.

            Comment


              Parašė Valdemar Rodyti pranešimą

              To be fair, vakaro piko metu visos juostos nuo Saltoniškių gatvės buvo naudojamos. Tuo tarpu įsukant į Saltoniškių gatvė išvis buvo tuščia.
              To be more fair, vietoj tranzito Žvėrynu automobilistai iš Naujamiesčio galėtų važiuoti jiems skirtu nuostabiai darniu naujutėlaičiu aerodromu Goštauto g. Bonus points, kad patekti į GV galima per lentelę su žalia rodykle. Su tiek inovatyvių idėjų pralaidžiau jau turbūt neįmanoma sugalvoti. Ai, atsiprašau - ten spūstys, kurias reikia apvažiuoti siauromis gatvelėmis kur eismas greičiau juda.

              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
              Lietuvos Respublikos Seimo oro uosto kosmetinis remontas

              Važiuojamosios dalies plotis svyruoja tarp 16-18 metrų. Eismo juosta platesnė nei 4 metrai. Tokiomis eismo juostomis net LAKD negali pasigirti A1, A2 keliuose.


              Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	100,5 kB ID:	2051357
              Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.16, 23:09.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Šiaip tai nykoka, kai atvykeliai iš Rytų Lietuvos lygumų bando dėtis "miestiečiais" ir pradeda įžeidinėti bei prasivardžiuoti, nes neranda geresnių argumentų.
                Gali visą gyvenimą pragyventi Vilniuje ir turėti daug didesnį kaimiečio mentalitetą nei tie, kurie "dedasi "miestiečiais"".

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  IMHO 1) gatvių pertvarkymas neturėtų vadintis "siaurinimu"; 2) yra 1001 vieta, kur pertvarkymas reikalingas, bet (tyčia?) daroma kontraversiškose vietose; 3) darbai atliekami arba baisiai lėtai arba nekokybiškai, tuo dar diskredituodami projektus.
                  Šimašius bandė aiškinti, kad siaurinimo nebuvo, nes nei viena gatvė nesusiaurėjo, tiesiog persiskirstė transporto rūšių dalis. Bet niekas jo neklausė ir toliau vadino siaurinimu (beje, net šiame forume). Deja dauguma net nesupranta kad 'gatvė' yra ne tik važiuojamoji dalis.


                  Parašė neoplan Rodyti pranešimą

                  Tai šita kategorija gyventojų lygiai taip pat piktinosi ir dėl medžių sodinimo Konstitucijos prospekte (nors ten net nebuvo automobilių eismas organizuojamas tame asfalto plote). Bet juk nepravažiuos gaisrinės, tankai ir nebebus galima naudoti gatvės kaip atsarginės lėktuvų nusileidimo aikštelės.
                  Medžių sodinimu piktinausi nes ta vieta yra palikta tramvajaus linijai kuri ten yra reikalinga ir mano nuomone galėtu būti net pirma mieste (pilaitė - konstitucijos prospektas). Tačiau pasodinus ten medžius tramvajaus šansai tampa nuliniais nes medžius nupjauti Europos miestuose daroma neįmanoma ir net dviračių takai yra daromi ratais aplink medžius.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Medžių sodinimu piktinausi nes ta vieta yra palikta tramvajaus linijai kuri ten yra reikalinga ir mano nuomone galėtu būti net pirma mieste (pilaitė - konstitucijos prospektas). Tačiau pasodinus ten medžius tramvajaus šansai tampa nuliniais nes medžius nupjauti Europos miestuose daroma neįmanoma ir net dviračių takai yra daromi ratais aplink medžius.
                    Tramvajaus linijai medžiai gatvės viduryje netrukdo. Gatvės pas mus yra plačios, stulpus galima statyti arba tarp medžių arba šonuose. Visiškai nėra reikalo Vilniuje tokiose gatvėse kaip Narbuto, Laisvės pr. tramvajaus liniją tiesti pačiame gatvės centre nepaliekant jokių želdynų.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Deja dauguma net nesupranta kad 'gatvė' yra ne tik važiuojamoji dalis.
                      Kelias yra ne tik važiuojamoji dalis, bet gatvė – tik važiuojamoji.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                        Kelias yra ne tik važiuojamoji dalis, bet gatvė – tik važiuojamoji.
                        Lietuvos Respublikos kelių įstatymas:
                        3. Gatvėkelias ar atskiras jo ruožas, esantis miesto ar kaimo gyvenamojoje vietovėje, paprastai turintis pavadinimą.

                        5. Kelias – inžinerinis statinys, skirtas transporto priemonių ir pėsčiųjų eismui. Kelio elementai yra šie: žemės sankasa, važiuojamoji dalis, kelkraščiai, skiriamoji juosta, kelio grioviai ir kitos vandens nuleidimo sistemos, sankryžos, autobusų sustojimo aikštelės, poilsio aikštelės, pėsčiųjų ir dviračių takai, kelio statiniai, techninės eismo reguliavimo priemonės, želdiniai, esantys kelio juostoje, kelio oro sąlygų stebėjimo ir transporto eismo apskaitos, apšvietimo ir kiti įrenginiai su šių elementų užimama žeme.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Atėjus naujai valdžiai aiškėja skandalinga tiesa: už gatvių siaurinimo Vilniuje – žmogus be tinkamo išsilavinimo
                          Nepraėjus nė mėnesiui nuo naujosios Vilniaus miesto savivaldybės tarybos darbo pradžios, tarybos narys Aleksandras Nemunaitis į dienos šviesą iškėlė tai, kaip sostinės savivaldybė prieš kelerius metus į vyriausiojo inžinieriaus pareigas paskyrė administracijos patarėją Antoną Nikitiną. Pasak naujojo tarybos nario, paaiškėjo, jog pareigos užimtos be konkurso ir be tinkamo išsilavinimo. Tačiau sostinės savivaldybė tikina, jog viskas atlikta pagal įstatymą, o įsipareigojimai įgyti tinkamą išsilavinimą yra duoti. Socialinio tinklo paskyroje A. Nemunaitis išreiškė pasipiktinimą dėl to, jog už Vilniaus gatvių siaurinimą atsakingas asmuo į poziciją, kuriai yra reikalingas konkursas, buvo išrinktas ne konkurso metu ir be reikiamo išsilavinimo. „2020 m. rudenį savivaldybė skelbė konkursą vyr. inžinieriaus pareigoms užimti, tačiau konkurso niekas nelaimėjo. 2020 m. gruodį Anton Nikitin laimėjo konkursą į Administracijos patarėjo (valstybės tarnautojo) pareigas, o nuo 2020-12-30 laikinai buvo perkeltas į vyriausiojo inžinieriaus (vyresniojo patarėjo) pareigas. Neeilinio vertinimo metu jam buvo pasiūlytos aukštesnės pareigos ir nuo 2021-07-23 net prierašas „l.e.p.“ dingo. Žmogus be tinkamo išsilavinimo buvo paskirtas į poziciją, kuriai yra reikalingas konkursas!“ – feisbuke rašė sostinės savivaldybės tarybos narys. A. Nemunaičiui pro akis neprasprūdo tai, kad šiuo metu vyriausiojo inžinieriaus pareigas užimantis A. Nikitinas neturi techninio inžinerinio išsilavinimo. Svarbias pareigas užimantis A. Nikitinas, kaip nurodo naujosios sostinės tarybos narys, yra baigęs komunikaciją ir neatitinka Valstybės tarnybos įstatyme numatytų specialiųjų reikalavimų. „Taip, prižadėjo vaikinas 2020 m. pabaigoje, kad iki 2027 metų pasibaigs mokslus, bet ar mes norime, kad su mumis tiek laiko eksperimentuotų žmogus, kuris net tinkamo išsilavinimo neturi? Aš nenoriu! Todėl kreipsiuosi į VMS administraciją su prašymu surengti naują konkursą vyriausiojo inžinieriaus pareigoms užimti, o Anton Nikitin atleisti iš užimamų pareigų kaip, mano manymu, neteisėtai paskirtą į šias pareigas“, – savo poziciją išreiškė A. Nemunaitis.

                          Comment


                            o kas šioje "sensacijoje" nauja? Kažkoks vadyla Nemunaitis nepatinkintas, kad negali lakstyti gatvėmis.

                            Comment


                              Hm, kažkaip iš Nemunaičio pasakymo susidaro įspūdis, kad tas Nikitinas visgi kur kas geriau išsilavinęs nei jis pats.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Svarbiausio neįkėlete kad ponas tarybos narys nemėgsta dviratininkų, dviračių ir dviračių takų

                                Kad A. Nikitinas yra užkietėjęs dviratininkas – taip, visi žino. Tai yra vienas iš tokių labai iniciatyvių žmonių. Tačiau išeina taip, kad tas žmogus savo asmeninę praktiką neša į miestą, bet jo supratimas yra tik iš bendro išprusimo. (...) Visi infrastruktūriniai sprendimai, žalios gatvių zonos ir kiti, yra A. Nikitino sumanymas, jis po jais deda parašą. Tačiau neatsižvelgiant į mūsų miesto charakteristikas, klimatinę zoną yra bandoma įgyvendinti kitų šalių praktiką. Pas mus dviratininkai nevažinėja 5–6 mėnesius per metus, todėl per didelė prabanga susiaurinti važiuojamąją gatvės dalį pėsčiųjų ar dviračių takams“, – įžvalgomis dalijosi A. Nemunaitis.

                                Comment


                                  "užkietėjęs dviratininkas" - diagnozė.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė luknas Rodyti pranešimą
                                    Automobilizacijos lobistai dirba, juda

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                      Svarbiausio neįkėlete kad ponas tarybos narys nemėgsta dviratininkų, dviračių ir dviračių takų

                                      O aš su Nemunaičiu bendradarbiauju net ir po to leptelėjimo (jis jau ne pirmas), tuo tarpu mane kažkodėl nekurie vadina „kategorišku“. Nes kai nėra geresnių sąjungininkų, reikia rinktis mažiausias blogybes.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Tramvajaus linijai medžiai gatvės viduryje netrukdo. Gatvės pas mus yra plačios, stulpus galima statyti arba tarp medžių arba šonuose. Visiškai nėra reikalo Vilniuje tokiose gatvėse kaip Narbuto, Laisvės pr. tramvajaus liniją tiesti pačiame gatvės centre nepaliekant jokių želdynų.
                                        Kaip tai netrukdo? Sakai tramvajus pirmą kartą važkiuodamas nuskins visus tuos medelius? Tramvajaus linija ir turi būti gatvės centre, o medžiai šonuose. Jūs siūlote atvirkščią variantą.

                                        Comment


                                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                          „Radau“ ne nepatikusį, bet STR neatitinkantį ir per didelį matmenį, kuris rodo, kad „susiaurinimas“ neįvyko. Tuo tarpu pats nepateikei NEI VIENO argumento, išskyrus „parodyti ateinančioms projektuotojų kartoms šioje kalvėje, jog sovietmetis jau praėjo“, kodėl toks plotis laikytinas tinkamu ar kad kitose vietose plotis gavosi kitoks. Čia tikrai laikote argumentu Saulėtekio rekonstrukcijos pateisinimui?
                                          Ir nemanau, kad jei Vilniuje daugiau nėra 30 cm aukščio peronų, tai STR laikytis tampa neprivaloma. Juk STR atitinkančio pločio gatvių, pagal gatvių kategorijas įrengtų sankryžų irgi nėra daug, bet daugelis lyg ir sutaria, kad projektuoti reiktų pagal reglamentus, o ne iš akies ir įstatymų reikalavimus atitinkantį projektavimą nelaiko „toksišku“.
                                          Citata iš STR: „211. Stotelės perono ir važiuojamosios dalies aukščių skirtumas turi būti 300 mm. Keleivių paviljonas statomas ne arčiau kaip 1,5 m nuo perono krašto.“
                                          O.k. štai vienas argumentas iš Švedijos. 17cm. Iš kur kaip ir kodėl mūsų STR atsirado unikalus bezanalogov 30cm - mistika. Tai gal ir gerai, kad niekur dar nepradėjo tokių daryti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X