Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Komunikacija aišku turi kažkiek įtakos. Pats terminas “gatvių siaurinimas” yra idiotiškas, nes gatvių plotis nesikeičia, keičiasi tik kelio plotis. Gatvės ne “uždaromos”, o atveriamos. “Pralaidumas” yra matuojamas žmonėmis, o ne transporto priemonėmis.
Bet visgi manau jog daugumoje miestų kur įvyko kažkokie reikšmingesni pokyčiai buvo rimta kova - protestai, teismai, laikini eksperimentai - vykę ir nelabai, ir tik per plauką kažkas actually įvyko. Vilnius čia nėra išimtis. Urbanizmas yra kompleksinė problema ir ją upfront išaiškinti žmonėms kurie tuo nesidomi yra misija neįmanoma, jokie skaičiai neįtikins - kol nepatirs patys tol nepatikės. Todėl pradėti nuo veiksmų kartais vienintielis būdas.
Olandijos transformacija turbūt nebūtų įvykusi taip greitai jei nebūtų imtasi veiksmų per 70-ųjų naftos krizė.
Paryžiaus transformacija nebūtų įvykusi taip greitai jei nebūtų greitai imtasi veiksmų per pandemija:
https://thewaroncars.org/2020/12/10/...ch-connection/
Comment