Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    IMHO 1) gatvių pertvarkymas neturėtų vadintis "siaurinimu"; 2) yra 1001 vieta, kur pertvarkymas reikalingas, bet (tyčia?) daroma kontraversiškose vietose; 3) darbai atliekami arba baisiai lėtai arba nekokybiškai, tuo dar diskredituodami projektus.
    „Siaurinimas“ įsigalėjo viešajame diskurse kaip „humanizavimo“ fiasko pasekmė. Šiaip „humanizavimas“ yra tiesiog siaubingas žodis, pradedant tarptautiškumu (žodis atrodo „šaltas“), baigiant neaiškiu turiniu. Jau geriau būtų pasirinkę kalbėti griežtai apie „sutvarkymą“, ką ir aš stengiuosi daryti.

    PS.: Vietų parinkimas tikrai buvo labai keistas. Kam reikėjo liesti tranzitinę Saulėtekio alėją, kuri dar ir lyg neseniai buvo remontuota, man tiesiog nesuvokiama. Dar Naugarduko gatvė, turėjusi tapti vos ne parodiniu pavyzdžiu, patyrė didžiulę nesėkmę. Ištepliojo dažais, pastatė medinių nesusipratimų, pakenkė eismo saugumui sankryžose ir ties įvažiavimais į kiemus (dėl prasto matomumo), o tada viską paliko tiesiogine prasme pūti.
    Paskutinis taisė Kecal; 2023.05.11, 10:30.

    Comment


      Vakar apie 18h teko pro šalį važiuoti, tai išties - siaubingas 10 mašinų kamštis.. Bet bendrai paėmus LNK reportaže labai akivaizdūs du dalykai - 1) pusė vairuotojų myžčioja pravažiuoti šalia didesnės mašinos, nors puikiai telpa; 2) projektai visi trunka siaubingai per ilgai (nors ir kvaila vertinti projektų sėkmę jam nepasibaigus). Man atrodo turėtų būt akivaizdu kad jei paliktoj važiuojamoj daly dar padės įspėjimo ženklus - ten vietos daug neliks..

      Tikėkimes, bent salelę paliks.. Nors kodėl čia tie varguoliai su dviračiais ir pesčiom vaikštantys turi maišytis po ratais, kai gali per tamsų tunelį praeit, kur jiem ir vieta.

      Comment


        Kai prasideda masinė isterija, faktai niekam nebeįdomūs.

        Comment


          Parašė Kecal Rodyti pranešimą

          Zuokas, kaip patyręs populistas, greičiausiai būtų panašiu greičiu puolęs stabdyti šios konkrečios sankryžos sutvarkymą. <...>
          Deja, tikrai taip, nereikėtų turėti jokių vilčių. Galima pamatyti, kas palaikino Feisbuke prieš mėnesį jo, kaip suprantu, partijos kolegos pasipiktinimą pro automobilio langą D kategorijos gatvės pralaidumu ir pėsčiųjų perėja, kur nėra ir nebus pėsčiųjų.
          Attached Files

          Comment


            Įsiterpsiu į gatvių humanizavimo diskusiją.
            Rygos gatvė. D kategorijos gatvė. Nesant Šiaurinės gatvės - ji naudojama pasiekti Vakarinį aplinkelį.
            Rytiniai/vakariniai kamščiai - dideli. Prisideda dar tėveliai vežantys vaikus į darželius, Biržiškos gimnaziją, etc.

            Jei dalis Rygos gatvės (nuo Audėjo PC iki sankryžos su Justiniškių g.) apsaugota nuo parkavimo pakelėje tai paskutinė dalis (tarp abiejų Norfų) užstatyta iš abiejų pusių.
            Pėsčiųjų perėja - kalnelis su salele per gatvės vidurį.
            Tai galima sakyti - gatvė humanizuota. Siaura ir nepalakstysi.

            Dabar matau pradėjo įrenginėti Helsinkio gatvės dalį Buividiškių pusėje. Prisidės dar srautas vengiančių Pilaitės prospekto kamščio.
            Šviesoforai Rygos gatvėje ir toliau Rygos/Laisvės pr./Buividiškių g. sankryžoje sureguliuoti praleisti srautą iš šiaurės į pietus (Justiniškių g daugiau žalios, Laisvės pr daugiau žalios).

            Puikus dviračių takas palei Justiniškųi gatvę (nuo Spaudos rūmų pusės) baigiasi ties sankryža su Rygos gatve. Ir vėl atsiranda tik Pašilaičiuose ties sankryža su Virbališkių gatve.
            Bet vėl - kad dviračiu nuvažiuoti iš Rygos gatvės pabaigos link Laisvės prospekto - NĖRA kaip. Šaligatvis senas ir neplatus, ties Laisvės PC ištrupėjęs.

            Tai ir gaunasi kad Justiniškes pervažiuot lengviausia iš Šiaurės į Pietus (Justiniškių gatve, Laisvės prospektu). Bet jei nori iš Vakarų į Rytus (Rygos gatve) - NIEKAIP! Mašinom - kamščiai, dviračiams - niekaip. Ir jokios vizijos, jokių planų ateičiai.







            Comment


              Parašė Kecal Rodyti pranešimą
              PS.: Vietų parinkimas tikrai buvo labai keistas. Kam reikėjo liesti tranzitinę Saulėtekio alėją, kuri dar ir lyg neseniai buvo remontuota, man tiesiog nesuvokiama.
              Keista, kai pėsčiųjų saugumas yra vadinamas "nesuvokiama".

              Comment


                Parašė mv013 Rodyti pranešimą
                Tikėkimes, bent salelę paliks
                Gal galite paaiškinti kam šviesoforinėje sankryžoje reikalinga saugumo salelė? Kad žmogus ilgiau per gatvę eitų, o kiti tuo metu lauktų, ar kuo ji naudinga?

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Keista, kai pėsčiųjų saugumas yra vadinamas "nesuvokiama".
                  O kas Saulėtekio alėjoje padaryta dėl pėsčiųjų saugumo? Aš į tą gatvę žiūriu ir nematau jokių su eismo saugumu susijusių pokyčių, pastebiu tik pakeistą asfaltą.

                  Vaizdas 2022-09-24
                  Click image for larger version

Name:	2022-09-24 14val 04min 31sek.JPG
Views:	792
Size:	503,8 kB
ID:	2050265

                  Vaizdas iš GSV (2019)
                  https://goo.gl/maps/7FP563XTEejX1uaW7Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-05-11 181848.jpg
Views:	755
Size:	334,9 kB
ID:	2050266

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                    Primenu.
                    Saltoniškių gatvė yra D kategorijos (skirta privažiuoti prie teritorijų, pastatų ir pan.), turime/turėjome 5 juostas prieš sankryžą su T. Narbuto g., nėra perėjų, dažni įvažiavimai į kiemus, takai atskirti tvorelėmis, greitis 40 kmh, faktinis 60-70 kmh, nes važiuojama tranzitu tarp mikrorajonų arba išvengiant spūstis.
                    Tada meras pradeda aiškinti, kad pagal patvirtintą projektą pradėjo formutis didesnės spūstys, nes sumažino eismo juostų kiekį, o tinkami sankryžos vertinimo būdai nebuvo atlikti, tad jis priėmė sprendimą palikti viską po senovei:

                    Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	2 Size:	232,9 kB ID:	2049940
                    OK, truputi pabusius velnio advokatu, bet pritariu Benkunsko sprendimui atplatint sankryza. Sankryzos siaurinima reikejo kartu daryt su saltoniskiu gatves rekonstrukcija iki Vytauto g., o ne atskirai. Kitu atveju mes gaunam visiska nesamone, kai vaziuoji 4 juostu gatve ir tada prie sankryzos ji susiaureja iki 2 juostu. Kadangi remontas vyksta tik mazoj gatves daly, zmones psichologiskai nepriima to, kad gatve pasikeite ir toliau vaziuoja, kaip vaziave, todel ir gaunasi kamsciai, pyktis ir pan. Jeigu norint is tikruju sutvarkyt Saltanosikiu-Narbuto sankryza, tai reik ne padrikai remontukus daryt, o normaliai ir is esmes pertvarkyt sankryza su aplinkinem gatvem ir turint aiskius skaiciavimus ir vizija, kad tiek zmones isisamonintu, kad vieta pasikeite, tiek ir srautai butu aiskiai suvaldyti.

                    P.S. Net pagal visos Saltoniskiu g. atkarpos remonto projekta nuo Narbuto iki Seliu gatviu, toj sankryzoj turejo but 3 juostos, o ne 2 (https://citify.eu/lt/saltoniskiu-g-n...g-iki-seliu-g/). Tai man panasiau, kad visa problema, kad buvo deta ant planu, eita "na ura" ir nieko negalvota apie pasekmes.
                    Paskutinis taisė TrippleA; 2023.05.11, 18:40.

                    Comment


                      Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                      O kas Saulėtekio alėjoje padaryta dėl pėsčiųjų saugumo? Aš į tą gatvę žiūriu ir nematau jokių su eismo saugumu susijusių pokyčių, pastebiu tik pakeistą asfaltą.
                      Jei juostos siauresnės, automobiliai važiuos lėčiau - pėstiesiems saugiau.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Jei juostos siauresnės, automobiliai važiuos lėčiau - pėstiesiems saugiau.
                        važiuos lėčiau kol pripras, tada vėl lėks tik siaura juosta ir bus dar pavojingiau.

                        -

                        Comment


                          Netiesa, ir ne kartą tas jau buvo forume aptarta.

                          Comment


                            Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                            P.S. Net pagal visos Saltoniskiu g. atkarpos remonto projekta nuo Narbuto iki Seliu gatviu, toj sankryzoj turejo but 3 juostos, o ne 2 (https://citify.eu/lt/saltoniskiu-g-n...g-iki-seliu-g/). Tai man panasiau, kad visa problema, kad buvo deta ant planu, eita "na ura" ir nieko negalvota apie pasekmes.
                            Tai 3 juostos ir buvo daromos iki Benkunsko pakeitimo, dvi – link Panoramos, viena – į Žvėryną. Arba kažko nesupratau jūsų poste.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Jei juostos siauresnės, automobiliai važiuos lėčiau - pėstiesiems saugiau.
                              Ačiū, Kapitone, už paaiškinimą. Tik su juo yra viena bėdelė – Saulėtekio alėjoje „A“ juosta yra 380 cm pločio vietoje reikalaujamų 350 cm, tad nelabai aišku kaip tas dažų sluoksnis pristabdys gretima eismo juosta važiuojančiuosius. Negi šis fenomenas veikia ne tik per baimę sugadinti pakabą, bet ir per baimę užvažiuoti ant dažų?
                              Click image for larger version

Name:	2022-09-24 14val 04min 23sek.JPG
Views:	782
Size:	371,1 kB
ID:	2050294

                              Comment


                                Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                OK, truputi pabusius velnio advokatu, bet pritariu Benkunsko sprendimui atplatint sankryza. Sankryzos siaurinima reikejo kartu daryt su saltoniskiu gatves rekonstrukcija iki Vytauto g., o ne atskirai. Kitu atveju mes gaunam visiska nesamone, kai vaziuoji 4 juostu gatve ir tada prie sankryzos ji susiaureja iki 2 juostu. Kadangi remontas vyksta tik mazoj gatves daly, zmones psichologiskai nepriima to, kad gatve pasikeite ir toliau vaziuoja, kaip vaziave, todel ir gaunasi kamsciai, pyktis ir pan. Jeigu norint is tikruju sutvarkyt Saltanosikiu-Narbuto sankryza, tai reik ne padrikai remontukus daryt, o normaliai ir is esmes pertvarkyt sankryza su aplinkinem gatvem ir turint aiskius skaiciavimus ir vizija, kad tiek zmones isisamonintu, kad vieta pasikeite, tiek ir srautai butu aiskiai suvaldyti.

                                P.S. Net pagal visos Saltoniskiu g. atkarpos remonto projekta nuo Narbuto iki Seliu gatviu, toj sankryzoj turejo but 3 juostos, o ne 2 (https://citify.eu/lt/saltoniskiu-g-n...g-iki-seliu-g/). Tai man panasiau, kad visa problema, kad buvo deta ant planu, eita "na ura" ir nieko negalvota apie pasekmes.
                                Viskas buvo daryta dėl dviračių tako. Saltoniškių g. projekto sprendiniai buvo pritaikyti prie T. Narbuto g. dviračių tako projekto. Dabar kažką turės daryt su Saltoniškių g. projektu, nes nebesusives sprendiniai (papildomas laikas ir lėšos projekto korekcijai).
                                Protinga? Nelabai.
                                Ir pasikartosiu. Visi šitie daromi platinimai buvo sugrąžinti D kategorijos gatvėje. Nenormalu? Taip

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                  Tai 3 juostos ir buvo daromos iki Benkunsko pakeitimo, dvi – link Panoramos, viena – į Žvėryną. Arba kažko nesupratau jūsų poste.
                                  Bnet jau pagal, kiek as dabar suprantu, tai buvo daromos 2 juostos. Kaid, man tai is viso nebera aisku, kas ir kaip daroma, nes kai prasidejo dviraciu tako tiesimas, bent jau man atrode, kad nuties dviraciu taka, o paskui tvarkys visa gatve su sankryza, o ne tik sankryza. Kitas momentas, Saltoniskiu g. yra ne siaip gatvele, kur galima nuvaziuoti i aplinkines Zveryno gatves, bet ja galima patekti nuo Narbuto g. i Vytauto g. ir iki Gedimo pr. ar J.Jasinskio gatves ar i Upes g., taip pat i Seliu ar Kestucio g., tai eismo ten tikrai buna. Siaip bent jau man noretusi normalios Saltoniskiu g. abejose Narbuto g. pusese, bet bent jau dabar man bendrai sunku suvokt, kas yra daroma ir kas bus daroma ateity. Manau prasta ir neaiski komunikacijair sukele daugeliu zmoniu pykti.

                                  Comment


                                    Tai ir buvo daromos 3 juostos – 2 link Panoramos, viena – į Žvėryną. Nelabai suprantu, iš kur nusprendėt, kad 2 juostos.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Keista, kai pėsčiųjų saugumas yra vadinamas "nesuvokiama".
                                      Klausimas buvo apie tvarkomų gatvių pasirinkimus. Kada nors imtis Saulėtekio alėjos – kodėl ne? Bet kam dabar ją reikėjo tvarkyti, kol apskritai vyksta kova dėl naujo standarto, šito nesuprantu. Vis dar pilna ramaus eismo gatvių, labiau greitkelius primenančių.

                                      Comment


                                        Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                        Bnet jau pagal, kiek as dabar suprantu, tai buvo daromos 2 juostos. Kaid, man tai is viso nebera aisku, kas ir kaip daroma, nes kai prasidejo dviraciu tako tiesimas, bent jau man atrode, kad nuties dviraciu taka, o paskui tvarkys visa gatve su sankryza, o ne tik sankryza. Kitas momentas, Saltoniskiu g. yra ne siaip gatvele, kur galima nuvaziuoti i aplinkines Zveryno gatves, bet ja galima patekti nuo Narbuto g. i Vytauto g. ir iki Gedimo pr. ar J.Jasinskio gatves ar i Upes g., taip pat i Seliu ar Kestucio g., tai eismo ten tikrai buna. Siaip bent jau man noretusi normalios Saltoniskiu g. abejose Narbuto g. pusese, bet bent jau dabar man bendrai sunku suvokt, kas yra daroma ir kas bus daroma ateity. Manau prasta ir neaiski komunikacijair sukele daugeliu zmoniu pykti.
                                        Viską ką paminėjote yra labai prasto planavimo ir organizavimo pasekmė.
                                        Kad įrengs taką, o po to planuoja daryt gatvės projektą kaip ir viskas gerai, tačiau nėra aišku kada ją tvarkys. Sutinku, kad reikia tvarkyti visą sankryžą, bet iš to taupymo turime tvarkomus gabaliukus ar lipdomus elementus, o ne daroma kompleksiškai.
                                        D kategoriją ne aš sugalvojau, o savivaldybė ir teritorijų planavimo specialistai, todėl infrastruktūros savininkas turėtų vadovautis teisės aktais ir gatves tvarkyti taip kaip numatyta, o ne taip kaip mužikai sėdėdami prie vairo surašo FB komentaruose ir tuo labiau ne merui aiškinti kiek juostų, kur turi būti.

                                        Comment


                                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                          Viską ką paminėjote yra labai prasto planavimo ir organizavimo pasekmė.
                                          Kad įrengs taką, o po to planuoja daryt gatvės projektą kaip ir viskas gerai, tačiau nėra aišku kada ją tvarkys. Sutinku, kad reikia tvarkyti visą sankryžą, bet iš to taupymo turime tvarkomus gabaliukus ar lipdomus elementus, o ne daroma kompleksiškai.
                                          D kategoriją ne aš sugalvojau, o savivaldybė ir teritorijų planavimo specialistai, todėl infrastruktūros savininkas turėtų vadovautis teisės aktais ir gatves tvarkyti taip kaip numatyta, o ne taip kaip mužikai sėdėdami prie vairo surašo FB komentaruose ir tuo labiau ne merui aiškinti kiek juostų, kur turi būti.
                                          Dabar ka tik pasiziurejau gatviu kategrijas aplinkui. Nu blemba, bespridielas kazkoks. Slatoniskiu gatve Panoramos pusej -B2, o Zveryno pusej- D1 vienas, o Seliu g. atkarpa, kur iki sankryzos su Kestucio gatve- C2, nors eismo Saltoniskiu g. Zveryno atkarpoj ir Seliu atkarpoj iki Kestucio bene tiek pat. As suprantu, kai pries kokius 30 metu, kai vietoj Panoramos buvo Pieno kombiantas, Ukmerges g. buvo i kalna buvo tik dvieju juostu ir Snipiskese tik lusnos stovejo, D1 gatve buvo logiska, bet per tiek metu ten viskas kardinaliai pasikeite ir Saltoniskes tapo normalia miesot dalim generuojancia srautus, o tuo paciu ir Siauriniam Zveryne irgi namu padaugejo. Zodziu, VMS laiko gatviu kategorijas nepakeistas nuo bala zino kada ir ant to toliau planuoja infrastruktura.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X