Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    O tai reikia suprasti, akd ten dviračio tako nebeliks iš viso?
    Liks, tik reikės kirsti 4 juostas

    Comment


      Primenu.
      Saltoniškių gatvė yra D kategorijos (skirta privažiuoti prie teritorijų, pastatų ir pan.), turime/turėjome 5 juostas prieš sankryžą su T. Narbuto g., nėra perėjų, dažni įvažiavimai į kiemus, takai atskirti tvorelėmis, greitis 40 kmh, faktinis 60-70 kmh, nes važiuojama tranzitu tarp mikrorajonų arba išvengiant spūstis.
      Tada meras pradeda aiškinti, kad pagal patvirtintą projektą pradėjo formutis didesnės spūstys, nes sumažino eismo juostų kiekį, o tinkami sankryžos vertinimo būdai nebuvo atlikti, tad jis priėmė sprendimą palikti viską po senovei:

      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	2 Size:	232,9 kB ID:	2049940

      Comment


        Gal jau verta koki protestą prie savivaldybės rengti?

        Comment


          Tai šis principas buvo sutartas, kad mes pirmiausia tvarkome ten, kur reikia remonto būdu, o jau tas humanizavimas ateis tada, kai mes susitvarkysime su ta buitim ir higiena, kuri trukdo gyventi patogiai
          Iš serijos: dar pilnai nesutvarkėmė autobusų ir troleibusų, reikia juos pirma atnaujinti. Tik tada galimai (greičiausiai ne) pradėsime mąstyti apie tramvajų

          Comment


            Parašė liootas Rodyti pranešimą

            Iš serijos: dar pilnai nesutvarkėmė autobusų ir troleibusų, reikia juos pirma atnaujinti. Tik tada galimai (greičiausiai ne) pradėsime mąstyti apie tramvajų
            Arba: toliau malsimes šitam šude, bet išlipti nebandysime

            Comment


              Parašė liootas Rodyti pranešimą

              Iš serijos: dar pilnai nesutvarkėmė autobusų ir troleibusų, reikia juos pirma atnaujinti. Tik tada galimai (greičiausiai ne) pradėsime mąstyti apie tramvajų
              Čia panaudotas gerai patikrintas melas "ateis kai susitvarkysim". Nu nebus niekada susitvarkyta, nes tvarkymams nuolat trūks lėšų, tai atsakymas "ne mano kadencijoj".

              Comment


                Ech, turbūt reikėjo už Zuoką balsuoti

                Comment


                  Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                  Ech, turbūt reikėjo už Zuoką balsuoti
                  Tai nereiškia, kad negalima kritikuoti Benkunsko. Bet gerai, na tarkim duokim jam tą 100 dienų laikotarpį. Tegu pasireiškia jis kaip meras

                  Comment


                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                    Gal jau verta koki protestą prie savivaldybės rengti?
                    Jei nebus jokios visuomenės reakcijos, bus labai liūdna kadencija. Viešumoje tikrai toks įspūdis, kad visiškai dominuoja gatvių platintojai.

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                      Norėčiau sutikti, bet deja šitie rinkimai aiškiausiai parodė, kad "vilniečiai" šiuo atveju yra labai vietoje panaudotas terminas. Pasižiūrėkit kiek žmonių prabalsavo prieš siaurinimą (už Benkunską, Zuoką ir iš esmės visus kitus kandidatus apart Raskevičiaus) ir tai nėra vien automobilistai, tai tiesiog žmonės, kurie absoliučiai nieko nesupranta urbanistikoje ir "kaip veikia miestas".

                      Taip, deja tokioje visuomenėje mes gyvename ir deja net tarp mano draugų (25-40m middle ir upper middle class vilniečiai iš kurių kokie 35% yra "naujieji vilniečiai" atvažiavę iš kitų miestų) yra pakankamai daug žmonių, kurie yra prieš gatvių humanizavimą ir kurie pvz nesupranta kam Algirdo gatvėje "padarė tokią nesąmonę" ir "kaip dabar ten gyvenantiems žmonėms išvis ten gyventi"

                      Jeigu norit pats tuo įsitiknti (nors esu tikras, kad ir pats turit draugų ir pažįstamų, kurie yra prieš siaurinimą ir tikrai nėra kažkokie mega petrolhead'ai), galit facebook'e užsukt į pvz "Miesto planavimo diskusijas" ir tiesiog pasiužiūrėti kas yra ten tie aršiausi anti-siaurintojai - jie išvis pensininkai, kurie iš esmės labiausiai ir laimi iš tų siaurinimų, tik dėl supratimo ir išsilavinimo šioje temoje stokos patys to nesupranta.
                      Mano draugų ir pažįstamų rate, aš vienintelis esu už siaurinimą. Kartais net stengiuosi nutylėti, nes aplinkos spaudimas stiprus. Visi kiti - "o tai kaip privažiuoti". Gal pas mane ratas žmonių toks, bet manau tendencijos aiškios.

                      Beje, kažkada buvo Varlamovo video apie miestą Brazilijoje (berods Kuritiba), kur vienas meras padarė siaurinimus, humanizavimus, ir t. t. O prie kito - viskas sugrįžo taip, kaip buvo, nes "liaudis labiau nioni su vežėčiom".
                      Snowflakes will attack U <3

                      Comment


                        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                        Mano draugų ir pažįstamų rate, aš vienintelis esu už siaurinimą. Kartais net stengiuosi nutylėti, nes aplinkos spaudimas stiprus. Visi kiti - "o tai kaip privažiuoti". Gal pas mane ratas žmonių toks, bet manau tendencijos aiškios.

                        Beje, kažkada buvo Varlamovo video apie miestą Brazilijoje (berods Kuritiba), kur vienas meras padarė siaurinimus, humanizavimus, ir t. t. O prie kito - viskas sugrįžo taip, kaip buvo, nes "liaudis labiau nioni su vežėčiom".
                        Pastebiu panašias tendencijas taip pat. Savam draugų/pažįstamų rate:

                        # Pritariančių gatvių siaurinimui iš esmės nėra. Yra dalis, kuri pritaria gatvių humanizavimui (pvz dviračių takui Algirdo gatvėje), bet pats "gatvės siaurinimas" tai absoliučiai daugumai pažįstamų rato kelia neigiamas asociacijas
                        # Pritariančių tramvajaus ar kito bėginio transporto atsiradimui - vienetai. Turbūt girdėjau daugiau palaikymo metro, nei tramvajui, nes "nėra vietos", "ir taip jau pažiūrėk kokie kamščiai" ir t.t.
                        # O bet tačiau, dauguma sutinka, jog Vilniaus VT prastas, lėtas, "negaila tau laiko važinėti tais autobusais". Kaip sprendimui įprastai apsiribojama "nupirkti daugiau autobusų/troleibusų, "padaryti daugiau autobusų juostų".

                        Galbūt kada VMS ar kita organizacija apsiims atlikti visavertę miesto gyventojų apklausa viešojo transporto, eismo organizavimo klausimais, liktų mažiau vietos spekuliacijai (kaip MadeinVilnius paskelbtam teiginiui, neva "vilniečiai laimėjo", kuomet buvo atšauktas sprendimas siaurinti Saltoniškių gatvėje).

                        Comment


                          Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                          Galbūt kada VMS ar kita organizacija apsiims atlikti visavertę miesto gyventojų apklausa viešojo transporto, eismo organizavimo klausimais, liktų mažiau vietos spekuliacijai (kaip MadeinVilnius paskelbtam teiginiui, neva "vilniečiai laimėjo", kuomet buvo atšauktas sprendimas siaurinti Saltoniškių gatvėje).
                          Gautųsi būtent šitaip:

                          Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                          # O bet tačiau, dauguma sutinka, jog Vilniaus VT prastas, lėtas, "negaila tau laiko važinėti tais autobusais". Kaip sprendimui įprastai apsiribojama "nupirkti daugiau autobusų/troleibusų, "padaryti daugiau autobusų juostų".
                          Vilniaus VT yra prastas - sutinka
                          Vilniaus VT reikia gerinti - sutinka
                          Vilniaus VT gerinimo variantai - nesutinka

                          Tik neduokit tokios apklausos merui-botui, nes tada tikrai amžinoji ramybė visai kadencijai (-joms)

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                            Primenu.
                            Saltoniškių gatvė yra D kategorijos (skirta privažiuoti prie teritorijų, pastatų ir pan.), turime/turėjome 5 juostas prieš sankryžą su T. Narbuto g., nėra perėjų, dažni įvažiavimai į kiemus, takai atskirti tvorelėmis, greitis 40 kmh, faktinis 60-70 kmh, nes važiuojama tranzitu tarp mikrorajonų arba išvengiant spūstis.
                            Tada meras pradeda aiškinti, kad pagal patvirtintą projektą pradėjo formutis didesnės spūstys, nes sumažino eismo juostų kiekį, o tinkami sankryžos vertinimo būdai nebuvo atlikti, tad jis priėmė sprendimą palikti viską po senovei:

                            Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	2 Size:	232,9 kB ID:	2049940
                            LNK žinios padarė super video apie platinamą "susiaurintą" gatvę...
                            Iki 40 000 eur miestui kainuos mero projektavimo paslaugos
                            Negaliu suvokti tokių veiksmų... Ir dar ruošiasi ieškoti kaltų tarp projekto rengėjų.

                            https://www.facebook.com/watch?v=912661546460397

                            Comment


                              Bandyčiau Tapiną užsiundyti ant Benkunsko šitų išsidirbinėjimų, bet gali būti, kad Tapino SUV'as irgi nepravažiuoja naujomis VIlniaus gatvėmis.

                              Comment


                                Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                                Ech, turbūt reikėjo už Zuoką balsuoti
                                Visada sakiau, kad protinga korupcija geriau nei idiotų skaidri ar pusiau skaidri veikla.

                                Comment


                                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                  Visada sakiau, kad protinga korupcija geriau nei idiotų skaidri ar pusiau skaidri veikla.
                                  Zuokas, kaip patyręs populistas, greičiausiai būtų panašiu greičiu puolęs stabdyti šios konkrečios sankryžos sutvarkymą. Iš esmės šis mūšis pralaimėtas dar tuo metu, kai Šimašius su komanda arogantiškai nusprendė, kad geros idėjos pačios save reklamuoja, todėl pakaks nekokybiškai atliekamus darbus pridengti šūkiais apie „naikinamą sovietmetį“, ir pan.

                                  Comment


                                    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                    Zuokas, kaip patyręs populistas, greičiausiai būtų panašiu greičiu puolęs stabdyti šios konkrečios sankryžos sutvarkymą. Iš esmės šis mūšis pralaimėtas dar tuo metu, kai Šimašius su komanda arogantiškai nusprendė, kad geros idėjos pačios save reklamuoja, todėl pakaks nekokybiškai atliekamus darbus pridengti šūkiais apie „naikinamą sovietmetį“, ir pan.
                                    Taip, komunikacija yra silpniausia vieta visame šitame siaurinime. Tiesa LNK reportažas kažkiek pozityvo įnešė - gal dar ne viskas prarasta ir po truputį ledai bus pramušti (pats netikiu tuom)

                                    Comment


                                      IMHO 1) gatvių pertvarkymas neturėtų vadintis "siaurinimu"; 2) yra 1001 vieta, kur pertvarkymas reikalingas, bet (tyčia?) daroma kontraversiškose vietose; 3) darbai atliekami arba baisiai lėtai arba nekokybiškai, tuo dar diskredituodami projektus.

                                      Comment


                                        Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                        Zuokas, kaip patyręs populistas, greičiausiai būtų panašiu greičiu puolęs stabdyti šios konkrečios sankryžos sutvarkymą. Iš esmės šis mūšis pralaimėtas dar tuo metu, kai Šimašius su komanda arogantiškai nusprendė, kad geros idėjos pačios save reklamuoja, todėl pakaks nekokybiškai atliekamus darbus pridengti šūkiais apie „naikinamą sovietmetį“, ir pan.
                                        Nesu Zuoko fanas, bet gatvių siaurinimas taip pat populizmas. Pilna buvo gatvių, kurias tikrai reikėjo rekonstruoti (pvz Daukšos/Bazilijonų), jau nekalbant apie esmines VT reformas.
                                        O ką darė? Parodomąjį piarinį humanizavimą.

                                        Comment


                                          Sakyčiau kažkaip išsakyti ir kitą pusę viešai apie kuria mes čia ir kalbame. gal tik vertetų atsisakyti žodžio "iaurininimas", juk gi suprantame gi nesiaurinime esmė viso šio humanizavimo. Siūlau visur kur tik turite galimybę pasisakyti vieši netylėti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X