Parašė Resutas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
Primenu.
Saltoniškių gatvė yra D kategorijos (skirta privažiuoti prie teritorijų, pastatų ir pan.), turime/turėjome 5 juostas prieš sankryžą su T. Narbuto g., nėra perėjų, dažni įvažiavimai į kiemus, takai atskirti tvorelėmis, greitis 40 kmh, faktinis 60-70 kmh, nes važiuojama tranzitu tarp mikrorajonų arba išvengiant spūstis.
Tada meras pradeda aiškinti, kad pagal patvirtintą projektą pradėjo formutis didesnės spūstys, nes sumažino eismo juostų kiekį, o tinkami sankryžos vertinimo būdai nebuvo atlikti, tad jis priėmė sprendimą palikti viską po senovei:
- 4 patinka
Comment
-
Tai šis principas buvo sutartas, kad mes pirmiausia tvarkome ten, kur reikia remonto būdu, o jau tas humanizavimas ateis tada, kai mes susitvarkysime su ta buitim ir higiena, kuri trukdo gyventi patogiai
- 4 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Iš serijos: dar pilnai nesutvarkėmė autobusų ir troleibusų, reikia juos pirma atnaujinti. Tik tada galimai (greičiausiai ne) pradėsime mąstyti apie tramvajų
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Iš serijos: dar pilnai nesutvarkėmė autobusų ir troleibusų, reikia juos pirma atnaujinti. Tik tada galimai (greičiausiai ne) pradėsime mąstyti apie tramvajų
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąEch, turbūt reikėjo už Zuoką balsuoti
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąGal jau verta koki protestą prie savivaldybės rengti?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNorėčiau sutikti, bet deja šitie rinkimai aiškiausiai parodė, kad "vilniečiai" šiuo atveju yra labai vietoje panaudotas terminas. Pasižiūrėkit kiek žmonių prabalsavo prieš siaurinimą (už Benkunską, Zuoką ir iš esmės visus kitus kandidatus apart Raskevičiaus) ir tai nėra vien automobilistai, tai tiesiog žmonės, kurie absoliučiai nieko nesupranta urbanistikoje ir "kaip veikia miestas".
Taip, deja tokioje visuomenėje mes gyvename ir deja net tarp mano draugų (25-40m middle ir upper middle class vilniečiai iš kurių kokie 35% yra "naujieji vilniečiai" atvažiavę iš kitų miestų) yra pakankamai daug žmonių, kurie yra prieš gatvių humanizavimą ir kurie pvz nesupranta kam Algirdo gatvėje "padarė tokią nesąmonę" ir "kaip dabar ten gyvenantiems žmonėms išvis ten gyventi"
Jeigu norit pats tuo įsitiknti (nors esu tikras, kad ir pats turit draugų ir pažįstamų, kurie yra prieš siaurinimą ir tikrai nėra kažkokie mega petrolhead'ai), galit facebook'e užsukt į pvz "Miesto planavimo diskusijas" ir tiesiog pasiužiūrėti kas yra ten tie aršiausi anti-siaurintojai - jie išvis pensininkai, kurie iš esmės labiausiai ir laimi iš tų siaurinimų, tik dėl supratimo ir išsilavinimo šioje temoje stokos patys to nesupranta.
Beje, kažkada buvo Varlamovo video apie miestą Brazilijoje (berods Kuritiba), kur vienas meras padarė siaurinimus, humanizavimus, ir t. t. O prie kito - viskas sugrįžo taip, kaip buvo, nes "liaudis labiau nioni su vežėčiom".Snowflakes will attack U <3
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Mano draugų ir pažįstamų rate, aš vienintelis esu už siaurinimą. Kartais net stengiuosi nutylėti, nes aplinkos spaudimas stiprus. Visi kiti - "o tai kaip privažiuoti". Gal pas mane ratas žmonių toks, bet manau tendencijos aiškios.
Beje, kažkada buvo Varlamovo video apie miestą Brazilijoje (berods Kuritiba), kur vienas meras padarė siaurinimus, humanizavimus, ir t. t. O prie kito - viskas sugrįžo taip, kaip buvo, nes "liaudis labiau nioni su vežėčiom".
# Pritariančių gatvių siaurinimui iš esmės nėra. Yra dalis, kuri pritaria gatvių humanizavimui (pvz dviračių takui Algirdo gatvėje), bet pats "gatvės siaurinimas" tai absoliučiai daugumai pažįstamų rato kelia neigiamas asociacijas
# Pritariančių tramvajaus ar kito bėginio transporto atsiradimui - vienetai. Turbūt girdėjau daugiau palaikymo metro, nei tramvajui, nes "nėra vietos", "ir taip jau pažiūrėk kokie kamščiai" ir t.t.
# O bet tačiau, dauguma sutinka, jog Vilniaus VT prastas, lėtas, "negaila tau laiko važinėti tais autobusais". Kaip sprendimui įprastai apsiribojama "nupirkti daugiau autobusų/troleibusų, "padaryti daugiau autobusų juostų".
Galbūt kada VMS ar kita organizacija apsiims atlikti visavertę miesto gyventojų apklausa viešojo transporto, eismo organizavimo klausimais, liktų mažiau vietos spekuliacijai (kaip MadeinVilnius paskelbtam teiginiui, neva "vilniečiai laimėjo", kuomet buvo atšauktas sprendimas siaurinti Saltoniškių gatvėje).
- 9 patinka
Comment
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimąGalbūt kada VMS ar kita organizacija apsiims atlikti visavertę miesto gyventojų apklausa viešojo transporto, eismo organizavimo klausimais, liktų mažiau vietos spekuliacijai (kaip MadeinVilnius paskelbtam teiginiui, neva "vilniečiai laimėjo", kuomet buvo atšauktas sprendimas siaurinti Saltoniškių gatvėje).
Parašė neoplan Rodyti pranešimą# O bet tačiau, dauguma sutinka, jog Vilniaus VT prastas, lėtas, "negaila tau laiko važinėti tais autobusais". Kaip sprendimui įprastai apsiribojama "nupirkti daugiau autobusų/troleibusų, "padaryti daugiau autobusų juostų".
Vilniaus VT reikia gerinti - sutinka
Vilniaus VT gerinimo variantai - nesutinka
Tik neduokit tokios apklausos merui-botui, nes tada tikrai amžinoji ramybė visai kadencijai (-joms)
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąPrimenu.
Saltoniškių gatvė yra D kategorijos (skirta privažiuoti prie teritorijų, pastatų ir pan.), turime/turėjome 5 juostas prieš sankryžą su T. Narbuto g., nėra perėjų, dažni įvažiavimai į kiemus, takai atskirti tvorelėmis, greitis 40 kmh, faktinis 60-70 kmh, nes važiuojama tranzitu tarp mikrorajonų arba išvengiant spūstis.
Tada meras pradeda aiškinti, kad pagal patvirtintą projektą pradėjo formutis didesnės spūstys, nes sumažino eismo juostų kiekį, o tinkami sankryžos vertinimo būdai nebuvo atlikti, tad jis priėmė sprendimą palikti viską po senovei:
Iki 40 000 eur miestui kainuos mero projektavimo paslaugos
Negaliu suvokti tokių veiksmų... Ir dar ruošiasi ieškoti kaltų tarp projekto rengėjų.
https://www.facebook.com/watch?v=912661546460397
- 2 patinka
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąEch, turbūt reikėjo už Zuoką balsuoti
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Visada sakiau, kad protinga korupcija geriau nei idiotų skaidri ar pusiau skaidri veikla.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Zuokas, kaip patyręs populistas, greičiausiai būtų panašiu greičiu puolęs stabdyti šios konkrečios sankryžos sutvarkymą. Iš esmės šis mūšis pralaimėtas dar tuo metu, kai Šimašius su komanda arogantiškai nusprendė, kad geros idėjos pačios save reklamuoja, todėl pakaks nekokybiškai atliekamus darbus pridengti šūkiais apie „naikinamą sovietmetį“, ir pan.
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Zuokas, kaip patyręs populistas, greičiausiai būtų panašiu greičiu puolęs stabdyti šios konkrečios sankryžos sutvarkymą. Iš esmės šis mūšis pralaimėtas dar tuo metu, kai Šimašius su komanda arogantiškai nusprendė, kad geros idėjos pačios save reklamuoja, todėl pakaks nekokybiškai atliekamus darbus pridengti šūkiais apie „naikinamą sovietmetį“, ir pan.
O ką darė? Parodomąjį piarinį humanizavimą.
- 1 patinka
Comment
Comment