Romai, kaip manai, ar priešgaisrinei saugai netrukdo ant įvažiavimų, vejų ir šiaip atsitiktinėse vietose parkuojami automobiliai? Ar čia nesiskaito?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąO gal yra išrasta ir mažesnių ugniagesių mašinų? Arba klausimas b) ką mano apie sodų bendrijų gatves? Gal prokuroras čia kažką pasiūlytų?
O kaip saugiai 12m mašinai pasukti dešinėn į Vytenio g. iš Naugarduko - neturiu minčių.
Comment
-
Prokurorai, gaisrininkai...
Kas rytoj savo nuomonę pasakys?
Gal koks ūkininkas su John Deere negali atvykti į miestą? Ar kariškis negali į centrą su tanku kavutės atvažiuoti atsigerti?
Beje, kaip miesto autobusai (12-18 metrų) pravažiuoja per žiedus, o 2 kart trumpesnė gaisrinės nebe?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Sodų bendrijose nemačiau gatvės ar sankryžos, kurioje netilptų sunkvežimis. Nes jie ten kažkodėl važiuoja. Net ir būna, kad gatvėje prasilenkia.
O kaip saugiai 12m mašinai pasukti dešinėn į Vytenio g. iš Naugarduko - neturiu minčių.
Tai klausimas: ką griaunam, garažus ar tvorą? Ar negriaunam nieko, nes galima iš kitų gatvių privažiuot?
Antra, o kur jūs Lietuvoje matėt 12 metrų gaisrininkų sunkvežimius? Kiek teko matyt tie MAN ir Mercedes yra net trumpesni nei šiukšliavežės, tai čia bus kokie 8, na max 9 metrai.
Trečia, dėl jūsų paminėtos sankryžos susidaro įspūdis, kad arba jūs jos elementariai nematėt, arba nesuprantat, kad spec. transportui nėra būtina laikytis KET ir iš esmės jeigu net ant pilnų matmenų 13-14 metrų fūros uždėt švyturėlius ir leist iš žiedo išvažiuot per priešpriešinę juostą, ji be problemų išsuktų į bet kurią pusę, o Lietuvoje egzistuojančiai spec. technikai tokiame žiede net nereikia pažeidinėt KET.
- 13 patinka
Comment
-
Turbūt 15 metų Lietuvoj kaip atsiradę tie iškilieji žiedai, keista kaip tie profai vairuotojai su savo sunkvežimiais ir autobusais nesupranta, kad nebūtina slalomu jį apvažiuot, kažkiek galiniu ratu kabini ir laimingas važiuoji toliau. Veikimo principas kaip gulinčio policininko labiau.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąRomai, kaip manai, ar priešgaisrinei saugai netrukdo ant įvažiavimų, vejų ir šiaip atsitiktinėse vietose parkuojami automobiliai? Ar čia nesiskaito?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą15min.lt 2023.04.18
Vilniaus ugniagesiai gelbėtojai nepravažiuoja naujais žiedais, per metus – 12 avarijų dėl eismo pokyčių
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNegali trukdyti - Romas sakė, kad tai tik kiek kreiviau pastatyti automobiliai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBūtų įdomu palyginti avarijų skaičių pernai su ankstesniais metais. Gal jis vis tik panašus?
Bet bukapročiai labai stengiasi ignoruoti šitą statistiką, nes pagal tų "aktyvistų" viešuosius pasisakymus matosi, kad jiems žmonių gyvybės yra žymiai mažiau svarbesnės nei nubrauktas ratlankis (kuris šiaip gali būti nubrauktas tik tuo atveju, jeigu nemoki vairuot)
- 15 patinka
Comment
-
Na, jūs kolegos kiek nusiraminkit. Kiek išskaičiau iš medžiagos straipsniuose, tai yra du esminiai punktai, kurie užkibo:- staliukai ir lauko kavinės Senamiesčio gatvėse bei eismą ribojančios fizinės priemonės (klombos, kuolai) - čia tie visi "trukdantys ir eismą ribojantys elementai"
- pagal remonto brėžinius de facto rekonstruojamos gatvės (čia liepta VTPSI pateikti išaiškinimą ar viskas legaliai padaryta);
Beje, dėl 2 punkto pasiaiškinti turėtų ir Kauno savivaldybė mano manymu.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, jūs kolegos kiek nusiraminkit. Kiek išskaičiau iš medžiagos straipsniuose, tai yra du esminiai punktai, kurie užkibo:
Nuomonę buvo bandoma formuoti sukuriant šimašinę naujakalbę - iracionalias nesąmones vadinant "humanizavimu", o eismo stabdymą siaurinant gatvės ir net sankryžas - "darniu judumu".
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąProkurorai, gaisrininkai...
Kas rytoj savo nuomonę pasakys?
Gal koks ūkininkas su John Deere negali atvykti į miestą? Ar kariškis negali į centrą su tanku kavutės atvažiuoti atsigerti?
Beje, kaip miesto autobusai (12-18 metrų) pravažiuoja per žiedus, o 2 kart trumpesnė gaisrinės nebe?Paskutinis taisė SoulMulticast; 2023.04.19, 00:44.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąVisų pirma, aš mačiau belekiek ir štai pvz per minutę radau vieną pavyzdį kur tikrai nepravažiuos gaisrininkų sunkvežimis:
Tai klausimas: ką griaunam, garažus ar tvorą? Ar negriaunam nieko, nes galima iš kitų gatvių privažiuot?
Parašė ttttt Rodyti pranešimąAntra, o kur jūs Lietuvoje matėt 12 metrų gaisrininkų sunkvežimius? Kiek teko matyt tie MAN ir Mercedes yra net trumpesni nei šiukšliavežės, tai čia bus kokie 8, na max 9 metrai.
Parašė ttttt Rodyti pranešimąTrečia, dėl jūsų paminėtos sankryžos susidaro įspūdis, kad arba jūs jos elementariai nematėt, arba nesuprantat, kad spec. transportui nėra būtina laikytis KET ir iš esmės jeigu net ant pilnų matmenų 13-14 metrų fūros uždėt švyturėlius ir leist iš žiedo išvažiuot per priešpriešinę juostą, ji be problemų išsuktų į bet kurią pusę, o Lietuvoje egzistuojančiai spec. technikai tokiame žiede net nereikia pažeidinėt KET.
Iš Naugarduko dešinysis posūkis į Vytenio g - tikrai viskas ok su radiusais?
Primenu, jei sunkvežimio galiniai ratai nepasukami arba sudvigubinta ašis, min vidinis radiusas 6,5 m, išvažiavimas 5,0 m pločio prieš išsitiesinant. Įvažiavimo plotis irgi pasiekia 5 m maždaug nuo 30° kampo dėl galinio kairiojo gabarito. Ir tai sukant stačiu kampu. Jei kampas smailas, išplatėjimas truputį platesnis ir ilgesnis. Ir čia ideali trajektorija, kai galiniai ratai liečia bortelį. Realiame pasaulyje dar yra apie 0.3 m saugos zonos iš šonų. Ir šioje judėjimo zonoje (swept path) neturi būti jokių objektų, aukštesnių kaip 0,2 m.
Gaila, bet kol kas neturiu soft'o licencijos. Prastumčiau "generic rigid truck" su "standartine" 4500 mm baze Naugarduko / Vytenio žiedu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, jūs kolegos kiek nusiraminkit. Kiek išskaičiau iš medžiagos straipsniuose, tai yra du esminiai punktai, kurie užkibo:- staliukai ir lauko kavinės Senamiesčio gatvėse bei eismą ribojančios fizinės priemonės (klombos, kuolai) - čia tie visi "trukdantys ir eismą ribojantys elementai"
- pagal remonto brėžinius de facto rekonstruojamos gatvės (čia liepta VTPSI pateikti išaiškinimą ar viskas legaliai padaryta);
- 1 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąAr Vilniuje pablogėjo reagavimo laikas į gaisrus? Sprendžiant pagal šalies statistiką taip neatrodo.
Kur tą pisulką pagalima paskaityti? Niekaip negaliu suprasti kodėl kažkokie prokurorai kišasi į savivaldos reikalus. Rinkimai lyg ir jau pasibaigė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąRomai, kaip manai, ar priešgaisrinei saugai netrukdo ant įvažiavimų, vejų ir šiaip atsitiktinėse vietose parkuojami automobiliai? Ar čia nesiskaito?
Pabandau paaiškinti.
1. Ant žolės sustatytos mašinos atrodo labai neestetiškai ir kenkia gamtai, bet pravažiavimui dažniausiai netrukdo.
2..Bet kaip numestos mašinos nekenkia žolei, bet trukdo pravažiuoti.
Jei turi daugiau klausimų, tai puikiai žinai, kaip susirasti, kur yra diskutuojama apie kreivą parkavimą.
Galime grįžti į temą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąNe tik išvažiuoti, bet ir įvažiuoti.
Iš Naugarduko dešinysis posūkis į Vytenio g - tikrai viskas ok su radiusais?
Primenu, jei sunkvežimio galiniai ratai nepasukami arba sudvigubinta ašis, min vidinis radiusas 6,5 m, išvažiavimas 5,0 m pločio prieš išsitiesinant. Įvažiavimo plotis irgi pasiekia 5 m maždaug nuo 30° kampo dėl galinio kairiojo gabarito. Ir tai sukant stačiu kampu. Jei kampas smailas, išplatėjimas truputį platesnis ir ilgesnis. Ir čia ideali trajektorija, kai galiniai ratai liečia bortelį. Realiame pasaulyje dar yra apie 0.3 m saugos zonos iš šonų. Ir šioje judėjimo zonoje (swept path) neturi būti jokių objektų, aukštesnių kaip 0,2 m.
Gaila, bet kol kas neturiu soft'o licencijos. Prastumčiau "generic rigid truck" su "standartine" 4500 mm baze Naugarduko / Vytenio žiedu.
Dėl ko abejoju: vis pasižiūriu, kas Ševčenkos gatvėje ant kelių įvažiavimų į kiemus nepataiko. Dažniausiai, panašu, šiukšliavežės, kurių vairuotojams gal tikrai sunkiau išlaviruoti. Bet kai pamačiau, jog per ką tik pasodintus krūmelius pervažiavo lengvasis automobilis, gerokai supykau. Dalis vairuotojų yra paprasčiausi nevykėliai ir chuliganai. Tokiems visur visada kas nors kliudys. Tuo geriau, kad siauresnės gatvės ir žiedai jiems neleidžia lakstyti galvą pametus.
Dėl ugniagesių: taip sutapo, kad keletą dienų iš eilės mačiau ugniagesių automobilius (tuos trumpesnius) Naugarduko gatvėje su švyturėliais. Ir nieko, pravažiavo, nors kas vyko prie žiedo, tiesa, nežinau. Tikrai nustebčiau, jeigu paaiškėtų, kad tokie automobiliai žiede negali pasukti kairėn ar dešinėn – nors jeigu jau važiuoja nuo Švitrigailos g. tokiu būdu, įtariu, kad jų tikslas vis dėlto ne Vytenio g. Nes į šią tikrai paprasčiau būtų įsukti į iš Kauno g.
- 6 patinka
Comment
-
Juokinga tai, kad labiausiai akcentuojamas pasukimas iš Naugarduko g. į Vytenio g. tuo smailiausiu kampu. Gal galėtų gaisrininkai ir kiti prijaučiantys papasakoti, kurioje vietoje turi būti gaisras, kad gaisrininkams iš bet kur važiuojant apsimokėtų važiuoti Naugarduko gatve ir sukti tuo smailiu posūkiu į dešinę, o ne plačia Kauno g.
- 1 patinka
Comment
Comment