Parašė Košutas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
Kazkoks nupusimas ... bet realiai bent Vilniuje civilizacija laimes, provincijoje gali statyt gatves kaip siaures korejoje jei nori, bet tik uz savo euriukus."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąPer anksti nesidžiaukite - nusimato mūšis. Beje, įdomus timing, darbą pradedant konservatorių vedamai koalicijai.
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...rinamu-gatviu/
Kažkaip nerimtu klikbejtu MadeInVilnius užsiiminėja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąKazkoks nupusimas ... bet realiai bent Vilniuje civilizacija laimes, provincijoje gali statyt gatves kaip siaures korejoje jei nori, bet tik uz savo euriukus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąKazkoks nupusimas ... bet realiai bent Vilniuje civilizacija laimes, provincijoje gali statyt gatves kaip siaures korejoje jei nori, bet tik uz savo euriukus.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.18, 01:13.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nelabai bus tų euriukų Šė Korėjų autobanams ir prospektams provincijoje, spėju. Europa tokių prospektų nerems, o patys turbūt bus priversti skaičiuoti, kad esami keliai nesugriūtų, t.y. vis tiek turės mokytis iš Vilniaus nuo a iki ž."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Kaunas parodys visiem!
Kažkaip sukandę dantis vis tik juda link darnaus judumo Susiaurino iki beveik Amsterdamo standartų Kęstučio, Nemuno, Linkuvos gatves. Spėju vis tik nesustos. Žmonės pabumba ir nuvažiuoja, bet nei užstringa nei ką (nors įmanoma), tokiu pačiu greičiu pravažiuoja kaip anksčiau.
Nežinau kaip laikysis, bet net su tokiu (galimai) ekstremaliu variantu kaip Matijošaitis, vis tik Kaunas darnaus judumo nenurašo Man net atrodo, kad Kaunas priekyje, o kitur "provincijoje" didesnis liūdesėlis kol kas.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.18, 01:20.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nustebinsiu dėl Kauno.
Kažkaip sukandę dantis vis tik juda link darnaus judumo Susiaurino iki beveik Amsterdamo standartų Kęstučio, Nemuno, Linkuvos gatves. Spėju vis tik nesustos. Žmonės pabumba ir nuvažiuoja, bet nei užstringa nei ką (nors įmanoma), tokiu pačiu greičiu pravažiuoja kaip anksčiau.
Nežinau kaip laikysis, bet net su tokiu (galimai) ekstremaliu variantu kaip Matijošaitis, vis tik Kaunas darnaus judumo nenurašo Man net atrodo, kad Kaunas priekyje, o kitur "provincijoje" didesnis liūdesėlis kol kas.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Galbūt kažką praleidau, bet man taip atrodo, kad Matijošaitis pirmiausia sulopė apleistas gatves, o „humanizavimo“ per daug neafišavo. Vilniuje Šimašius garsiai trimitavo apie „humanizavimą“, o gatvių užsispyręs nelopė. Toks ir skirtumas, iš esmės. Vertinga pamoka visiems politikams, kaip svarbu be reikalo neerzinti auditorijos ir nesudaryti įspūdžio, kad veiki prieš vieną (šiuo metu dominuojančią) visuomenės grupę (automobilistus).
...arba tiesiog Vilniuje veikia aktyvesnės (ir tuo pačiu aršesnės) bendruomenės, pvz. urbanizmo entuziastai vs. avtomobilistai. Sunku pasakyt, kuris iš jų lėmė tą anti siaurinimo bangą Vilniuje.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.18, 12:55.
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Galbūt kažką praleidau, bet man taip atrodo, kad Matijošaitis pirmiausia sulopė apleistas gatves, o „humanizavimo“ per daug neafišavo. Vilniuje Šimašius garsiai trimitavo apie „humanizavimą“, o gatvių užsispyręs nelopė. Toks ir skirtumas, iš esmės. Vertinga pamoka visiems politikams, kaip svarbu be reikalo neerzinti auditorijos ir nesudaryti įspūdžio, kad veiki prieš vieną (šiuo metu dominuojančią) visuomenės grupę (automobilistus).
Jei skiriamosiose juostose prisodino gėlių ir krūmų, o plotis paliktas aerodromo, tai neskaitau humanizavimo
Netgi prie savivaldybės sugebėjo užpilt nesuvokiamą kiekį asfalto ir padaryt parkavimą pusiau ant šaligatvio, bet gyvenamosios zonos ženklo nepamiršo
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
O kuri Kaune gatvė "humanizuota"?
Jei skiriamosiose juostose prisodino gėlių ir krūmų, o plotis paliktas aerodromo, tai neskaitau humanizavimo
Netgi prie savivaldybės sugebėjo užpilt nesuvokiamą kiekį asfalto ir padaryt parkavimą pusiau ant šaligatvio, bet gyvenamosios zonos ženklo nepamiršo
Toks jausmas, kad Centro bendrai humanizuot net nelabai ruošiasi, t.y. ten kur sovietmečiu bordiūras, ten ir lieka tvarkant kelius (net įrengiant granitines plyteles ir pan.)
Ok, išimtis pietinė Centro dalis arčiau Nemuno upės, Kęstučio, Nemuno, galbūt dar bus Griunvaldo gatvė.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
O kuri Kaune gatvė "humanizuota"?
Jei skiriamosiose juostose prisodino gėlių ir krūmų, o plotis paliktas aerodromo, tai neskaitau humanizavimo
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąOk, išimtis pietinė Centro dalis arčiau Nemuno upės, Kęstučio, Nemuno, galbūt dar bus Griunvaldo gatvė.
Kęstučio g. padarė kažkokį pasityčiojimą iš dviratininkų, juostų plotis, nei kiek nesumažėjo.
Nemuno g. viską vietoj asfalto užplyteliavo, pribombino stulpų, takai - linksmieji kalneliai, jokios žalumos.
- 1 patinka
Comment
-
15min.lt 2023.04.18
Vilniaus ugniagesiai gelbėtojai nepravažiuoja naujais žiedais, per metus – 12 avarijų dėl eismo pokyčių
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento Vilniaus priešgaisrinė gelbėjimo valdybos viršininkas Vidas Kerševičius 15min sakė būdamas statutinis pareigūnas nenorįs vertinti politikų kalbų, tačiau prokurorams dėkojo už tokį pagaliau priimtą sprendimą. (...)
– Gal galėtumėte įvardinti tas problemiškiausias vietas Vilniaus mieste, kur jūsų automobiliams kildavo iššūkių pravažiuoti?
– Senamiestis, Naujamiestis. Esame pranešę apie tas vietas. Tarkim, tuos naujus žiedus, kurie yra įrengti. Kadangi mūsų mašinų ilgis prasideda nuo 7,5 metro iki 11 metrų, tai iš tiesų mums išsitekti tokiame žiede yra problemų. Viso to pasekmė – pernai mūsų technika 12 kartų buvo patekusi į eismo įvykius ir 9 kartus kaip ir mūsų kaltė buvo. Bet ta mūsų kaltė yra tik tokia, kad mes skubėjome pas Vilniaus miesto gyventojus, norėjome jiems padėti. Nežymūs tie įvykiai, bet tai vis tiek problema, mūsų mašinos turi būti remontuojamos, draudimas ir t.t., visos tos pasekmės.
Pernai mūsų technika 12 kartų buvo patekusi į eismo įvykius ir 9 kartus kaip ir mūsų kaltė buvo. Visi tie įvykiai susiję su eismo organizavimu. Ir kiemuose pasitaiko įvairių nubrozdinimų, nes 11 metrų automobilį išlaviruoti tarp automobilių labai sunku. Tik džiaugiuosi, kad mūsų vairuotojai profesionalūs, neturėjome skaudžių įvykių, bet turbūt nereikėtų ir laukti.
Naugarduko-Ševčenkos gatvių žiedas, Darbininkų-Šaltkalvių g. buvo nepatogumų, Naugarduko-Vytenio g. Dėl tų gatvių bandydavome diskutuoti ir savo problemas kelti.
Savivaldybė atsakydavo formaliai, kad tai naujovė, miesto modernumas, tam tikra dvasia.
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...eja-56-2039672
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą15min.lt 2023.04.18
Vilniaus ugniagesiai gelbėtojai nepravažiuoja naujais žiedais, per metus – 12 avarijų dėl eismo pokyčių
Naugarduko-Ševčenkos žiedo nėra, turbūt turimas omeny Vytenio-Ševčenkos g. žiedas.
Comment
-
– Žiedinis eismas mums irgi trukdo, turime laikytis kelių eismo taisyklių ir važiuoti žiedu, apvažiuoti, vykdami į reikiamą tašką, visą Senamiestį. Mes gerbiame tokius sprendimus, metėme pajėgas iš kelių taškų, kad kuo greičiau patektume.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą15min.lt 2023.04.18
Vilniaus ugniagesiai gelbėtojai nepravažiuoja naujais žiedais, per metus – 12 avarijų dėl eismo pokyčių
Naugarduko-Ševčenkos žiedo nėra, turbūt turimas omeny Vytenio-Ševčenkos g. žiedas.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąVyksta kryptinga nuomonės formavimo kampanija klikbaitinėmis antraštėmis.
Įdomu, kaip apie prokurorų ir gaisrininkų pareiškimus dėl nepravažiuoajmų sankryžų pasisako elekt-meras Benkunskas.
O gal čia tik dar viena klikbaitinė antrastė.
15min.lt 2023.04.18
V.Benkunskas apie ugniagesių priekaištus dėl kliūčių gatvėse: gali tekti keisti sprendimus
V.Benkunskas, kalbėdamas su 15min, teigė, kad ši situacija, kai gautas prokuroro nurodymas, taps stimulu keisti diskusijos pobūdį. „Jeigu mes turėjome metus diskusijų dėl estetinio suvokimo, tai dabar diskusija persikelia į ekspertinį lygį. Tai iš principo yra labai teisinga ir aš tą labai sveikinu, nes mes turime užtikrinti, kad bet kas, kas vyksta mieste – su nauja infrastruktūra, su pertvarkomis ar kažkokiomis statybomis – atitiktų saugumo reikalavimus.
Probleminiai klausimai, kurios iškėlė Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas, yra iš tikrųjų rimti, čia reikės labai rimtai įsivertinti vos ne kiekvieną gatvę, kiekvieną įvažiavimą ar kažkokį punktą konkrečioje gatvėje, pasižiūrėti, ar ten yra problema, kaip ją galima spręsti ir pan. Akivaizdu, kad tas ekspertinis lygis reikalaus peržiūrėti ir galimai keisti sprendimus“, – kalbėjo V.Benkunskas.(...)
Reaguodamas į PAGD Vilniaus priešgaisrinės gelbėjimo valdybos viršininko Vido Kerševičiaus 15min išsakytas mintis, kad buvo kreipiamasi į Vilniaus savivaldybę, bet iš jos atkeliaudavo tik formalus atsakymas esą gatvės nėra siaurinamos, o tik rekonstruojamos, V.Benkunskas teigė: „Na turbūt iki pirmos rimtos nelaimės, neduok dieve, tada visi, matyt, praregėtų. (...)
https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li...mus-56-2039970
- 1 patinka
Comment
Comment