Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Vaikis_ Rodyti pranešimą

    Vazinejau ir maciau jog is ju nieko nelike.....Kaip sakiau atsijos pacios "uzsisluoja"....
    Gal galite pasidalinti, kur čia taip "nieko neliko" ???


    Kas liečia lietaus kanalizaciją, tai ne prie ko savivaldybė. Grinda organizuoja, prižiūri ir t. t. visus procesus susijusius su lietaus kanalizacija.

    Comment


      #22
      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

      Gal galite pasidalinti, kur čia taip "nieko neliko" ???


      Kas liečia lietaus kanalizaciją, tai ne prie ko savivaldybė. Grinda organizuoja, prižiūri ir t. t. visus procesus susijusius su lietaus kanalizacija.
      Grinda duoda prisijungimo salygas, o projektuoja tikrai ne Grinda, statybos leidima irgi ne grinda isduoda. Tai jus cia nematote savivaldybes visuose procesuose ? Atsimerkite tamsta.

      Comment


        #23
        Geroji viltis

        2012 m.: https://www.google.com/maps/@54.6667...7i13312!8i6656
        Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	1674
Size:	2,30 MB
ID:	1957722

        2022 m.:
        Click image for larger version

Name:	IMG_20220321_154753.jpg
Views:	1679
Size:	1,68 MB
ID:	1957723
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          #24
          Šiaip viskas gerai, tik dar labai norėtųsi, kad prie tų 12 gatvių standartų/taisyklių pridėtų dar:

          13. Granitiniai bortai visose naujai statomose arba rekonstruojamose gatvėse (taip, brangiau, bet užtat tai yra sprendimas amžiams ir bet koks transportas gali laisvai užvažiuot, ar net atsitrenkt ratu į bortą nepažeidžiant jo)

          14. Statesni greičio ribojimo kalneliai iš akmens grindinio (nes dabartiniai yra labiau nei tolerantiški kelių gaideliams, laisvai gali pravažiuot 50km/h net nelabai pajutęs to kalnelio, tuo tarpu kokioj Švedijoj ar Norvegijoj važiuodamas tokiu greičiu jau būtum kvietęs evakuatorių)

          Comment


            #25
            Parašė ttttt Rodyti pranešimą
            Šiaip viskas gerai, tik dar labai norėtųsi, kad prie tų 12 gatvių standartų/taisyklių pridėtų dar:

            13. Granitiniai bortai visose naujai statomose arba rekonstruojamose gatvėse (taip, brangiau, bet užtat tai yra sprendimas amžiams ir bet koks transportas gali laisvai užvažiuot, ar net atsitrenkt ratu į bortą nepažeidžiant jo)

            14. Statesni greičio ribojimo kalneliai iš akmens grindinio (nes dabartiniai yra labiau nei tolerantiški kelių gaideliams, laisvai gali pravažiuot 50km/h net nelabai pajutęs to kalnelio, tuo tarpu kokioj Švedijoj ar Norvegijoj važiuodamas tokiu greičiu jau būtum kvietęs evakuatorių)
            Su tokiu 14 punktu, būtina įvesti ir 15 punktą:

            15. Draudžiama įrengti greičio ribojimo kalnelius gatvėse, kuriose vyksta viešojo transporto eismas, nebent šie kalneliai netrukdo viešojo transporto eismui.

            Prieš išreiškiant nesutikimą su šiuo punktu, privalomas pasivažinėjimas 7 troleibusu Žvėryne, Kęstučio gatvėje, kur stovint, turi visas galimybes atsitrenkti į troleibuso lubas

            Comment


              #26
              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

              Su tokiu 14 punktu, būtina įvesti ir 15 punktą:

              15. Draudžiama įrengti greičio ribojimo kalnelius gatvėse, kuriose vyksta viešojo transporto eismas, nebent šie kalneliai netrukdo viešojo transporto eismui.

              Prieš išreiškiant nesutikimą su šiuo punktu, privalomas pasivažinėjimas 7 troleibusu Žvėryne, Kęstučio gatvėje, kur stovint, turi visas galimybes atsitrenkti į troleibuso lubas
              Dar yra kitas, toks labai radikalus sprendimas: viešam transportui prieš kalnelius irgi sumažint greitį, kaip tai daroma kitose šalyse ir niekas nesitranko galvom į lubas. Tuo pačiu sumažėtų įvykių, kai VT partrenkia žmones perėjose, kas sprendžiant iš to, kiek straipsnių apie tai matau žiniose, Vilniuje atsitinka labai dažnai, kokius 3-5 kartus per metus. Na ir kitur Lietuvoje tai yra labai dažnas dalykas palyginus su kitomis Šiaurės Europos šalimis.

              Comment


                #27
                Paprastai VT greitį siūloma didinti, o ne lėtinti.Beje, toje pačioje Vakarų ar net Centrinėje Europoje autobusai tiesiogine to žodžio prasme lekia palyginus su Vilniaus vėžliais, bet neteko girdėti apie ten masiškai atsitinkančius eismo įvykius.

                Dviratininkai ir paspirtukininkai, beje, irgi dažnai partrenkia pėsčiuosius (tik, ačiū Dievui, tai toli gražu ne visada baigiasi tragiškai, dėl to tokie atvejai nėra aprašomi žiniasklaidoje), tai gal ir dviračių takuose padarom kalnelius?

                VT draugiško greičio kalnelio pavyzdys:

                Comment


                  #28
                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Paprastai VT greitį siūloma didinti, o ne lėtinti.Beje, toje pačioje Vakarų ar net Centrinėje Europoje autobusai tiesiogine to žodžio prasme lekia palyginus su Vilniaus vėžliais, bet neteko girdėti apie ten masiškai atsitinkančius eismo įvykius.
                  O taip! Nežinau ar esu kur nors matęs lėtesnius autobusus ir troleibusus, nei Lietuvoje. Bent jau niekur tai neužkliuvo. Paskutinis pavyzdys - Budapešte prieš savaitę buvau. Kosmosas, kokiu greičiu važiuoja tiek autobusai, tiek troleibusai (šie centre visur važiuoja neprisijungę prie kontaktinio tinklo). Ir svarbiausia, kad viduje nesijauti kaip nors nesaugiai.

                  Comment


                    #29
                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Tokiose vietose keičia stulpus, o tokiose gatvėse kaip pvz Paco, kuri yra prie Petro ir Povilo bažnyčios, nekeičia šlykščių palinkusių, aptrupėjųsių, nukabinėtų kažkokiais kabeliais, nevietoje sustatytų stulpų... Prioritetai...

                    Comment


                      #30
                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Paprastai VT greitį siūloma didinti, o ne lėtinti.Beje, toje pačioje Vakarų ar net Centrinėje Europoje autobusai tiesiogine to žodžio prasme lekia palyginus su Vilniaus vėžliais, bet neteko girdėti apie ten masiškai atsitinkančius eismo įvykius.

                      Dviratininkai ir paspirtukininkai, beje, irgi dažnai partrenkia pėsčiuosius (tik, ačiū Dievui, tai toli gražu ne visada baigiasi tragiškai, dėl to tokie atvejai nėra aprašomi žiniasklaidoje), tai gal ir dviračių takuose padarom kalnelius?

                      VT draugiško greičio kalnelio pavyzdys:
                      Įdomu kokie ašių ilgiai tarp autobusų ratų ir automobilių. Ar nebūtų galima padaryti tokius kalnelius, kad automobilis turėtų pristabdyti ties kalneliu, o autobusas jį apžergtų ir nereikėtų pristabdyti?

                      Comment


                        #31
                        Tai Klaipėdoje tokie yra. Bet ten irgi buvo pykčių dėl jų?

                        Comment


                          #32
                          Parašė spekas Rodyti pranešimą

                          Įdomu kokie ašių ilgiai tarp autobusų ratų ir automobilių. Ar nebūtų galima padaryti tokius kalnelius, kad automobilis turėtų pristabdyti ties kalneliu, o autobusas jį apžergtų ir nereikėtų pristabdyti?
                          Mano pateiktame pavyzdyje būtent ir yra tokie kalneliai. Aišku, kokiam nors SUVui tai nesutrukdys, bet tai reikia pasirinkti, ar mes norime populiarinti viešąjį transportą, ar ne.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Tai Klaipėdoje tokie yra. Bet ten irgi buvo pykčių dėl jų?
                            Teko išbandyt, vietomis, kur padaryti gerai, tikrai veikia (iš to kaip jie nudrožti ir alyvos dėmių matosi, kad ne vienas gaidelis apturėjo įsimintiną pamoką), bet vietomis, ypač kai yra dvi juostos į vieną pusę, jie yra taip toli viens nuo kito, kad mašinos tiesiog pralėkia tarp jų.

                            Comment


                              #34
                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                              Teko išbandyt, vietomis, kur padaryti gerai, tikrai veikia (iš to kaip jie nudrožti ir alyvos dėmių matosi, kad ne vienas gaidelis apturėjo įsimintiną pamoką), bet vietomis, ypač kai yra dvi juostos į vieną pusę, jie yra taip toli viens nuo kito, kad mašinos tiesiog pralėkia tarp jų.
                              Praleikiant taro jų vistiek sumažinamas greitis (gaunasi netiesiogiai kelio iškreivinimas). Kaip ikr rezultatas vistiek teigiamas.

                              Comment


                                #35
                                T. Ševčenkos g.

                                1. Darbų riba nesiekia Birželio 23-osios g.

                                2. Šviestuvai palikti kabantys ant lynų

                                3.

                                4. Sugandinti automobiliai ir nauji bordiūrai, vien dėl to, kad įvažiavimas numatytas ne tokio pačio pločio kaip esamas įvažiavimas

                                5.

                                6. Vytenio g. sankryža

                                7. Labai neaišku kaip čia bus. Vos 2 m pločio perėja?

                                8. Kitoje sankryžos pusėje perėja daug platesnė

                                9. Trinkelės jau su provėžomis

                                10. Už Vytenio g.

                                11. Palikti esami surūdiję stulpai vos ne tako viduryje

                                12.

                                13. Nors nuovaža atrodo ne siaura, tačiau ant bortų lipama

                                14. Būsimos parkavimo vietos

                                15.

                                16. Švitrigailos g. sankryža

                                17. Nelabai suprantama, kam šviesoforu reguliuojamoje sankryžoje įrengtos iškeltos perėjos. Pavasarį teko matyti, kaip pajudėjus automobilams ir pervažiavus sankryžą, staigiai stabdoma ir dažnai greitis sumažėja iki 10 kmh, dėl to kenčia sankryžos pralaidumas.

                                18. galutinai baigta dalis nuo Švitrigailos iki Algirdo g.

                                19.

                                20. Sankryža su Algirdo g.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                  T. Ševčenkos g.
                                  4. Sugandinti automobiliai ir nauji bordiūrai, vien dėl to, kad įvažiavimas numatytas ne tokio pačio pločio kaip esamas įvažiavimas
                                  Niekaip negaliu suprasti to užsispyrimo raityti ir pjaustyti bordiūrus, kai galima tiesiog padėti unifikuotą gaminį. Jau 10 metų siūlome naudotis patikrinta ir žinomai veikiančia užsienio praktika, tačiau vietiniai kulybinai vis nenusileidžia.
                                  Click image for larger version

Name:	image_124416.jpg
Views:	1191
Size:	1022,9 kB
ID:	1980285

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                    Niekaip negaliu suprasti to užsispyrimo raityti ir pjaustyti bordiūrus, kai galima tiesiog padėti unifikuotą gaminį. Jau 10 metų siūlome naudotis patikrinta ir žinomai veikiančia užsienio praktika, tačiau vietiniai kulybinai vis nenusileidžia.
                                    Šiuo atveju, T. Ševčenkos g., tai sudėti standartiniai gaminiai, bordiūrai su spinduliu: https://www.betonomozaika.lt/lt/via-r1

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                      Teko išbandyt, vietomis, kur padaryti gerai, tikrai veikia (iš to kaip jie nudrožti ir alyvos dėmių matosi, kad ne vienas gaidelis apturėjo įsimintiną pamoką), bet vietomis, ypač kai yra dvi juostos į vieną pusę, jie yra taip toli viens nuo kito, kad mašinos tiesiog pralėkia tarp jų.
                                      Ypač gerai, jeigu kažkokiam sportiniam ar kitam automobiliui su maža prošvaista pramuša karterį ar nurauna duslintuvą. Taip jiems ir reikia.

                                      Comment


                                        #39
                                        Vairuoju sunkia technika tai neziuriu ir smagiai trupinu naujaji vilniaus gatviu standarta i gabalus....as nekaltas ...tiesiog standartai netinka technikai..... :-d zenklu ribojanciu ivaziuot i tas gatves ner...

                                        Comment


                                          #40
                                          Sostinės gyventojas piktinasi dėl prasto matomumo išvažiuojant iš kiemo: „Labai keista, kad nelaimė įvyko tik dabar, o ne gerokai anksčiau“
                                          2022-07-30
                                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...rokai-anksciau
                                          „Čia Šimašiaus garsusis projektas Naugarduko gatvėje. Įvažiavimas kertasi su dviračiu taku. Techniškai neįmanoma išvengti paspirtuko ar dviračio susidūrimo su automobiliu, nes taką automobiliui tenka kirsti visiškai aklai“, – dėstė vyriškis.

                                          Anot Sauliaus, prieš keletą savaičių šioje vietoje įvyko ir eismo nelaimė. <...>;

                                          „Šiemet dėl didelio kritulių kiekio ir pakankamos drėgmės pasodinti augalai labai suvešėjo. Situaciją žinome ir specialistai želdinius šiek tiek pagenės.“
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X