Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Medžių sodinimu piktinausi nes ta vieta yra palikta tramvajaus linijai kuri ten yra reikalinga ir mano nuomone galėtu būti net pirma mieste (pilaitė - konstitucijos prospektas). Tačiau pasodinus ten medžius tramvajaus šansai tampa nuliniais nes medžius nupjauti Europos miestuose daroma neįmanoma ir net dviračių takai yra daromi ratais aplink medžius.
    Tramvajaus linijai medžiai gatvės viduryje netrukdo. Gatvės pas mus yra plačios, stulpus galima statyti arba tarp medžių arba šonuose. Visiškai nėra reikalo Vilniuje tokiose gatvėse kaip Narbuto, Laisvės pr. tramvajaus liniją tiesti pačiame gatvės centre nepaliekant jokių želdynų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    IMHO 1) gatvių pertvarkymas neturėtų vadintis "siaurinimu"; 2) yra 1001 vieta, kur pertvarkymas reikalingas, bet (tyčia?) daroma kontraversiškose vietose; 3) darbai atliekami arba baisiai lėtai arba nekokybiškai, tuo dar diskredituodami projektus.
    Šimašius bandė aiškinti, kad siaurinimo nebuvo, nes nei viena gatvė nesusiaurėjo, tiesiog persiskirstė transporto rūšių dalis. Bet niekas jo neklausė ir toliau vadino siaurinimu (beje, net šiame forume). Deja dauguma net nesupranta kad 'gatvė' yra ne tik važiuojamoji dalis.


    Parašė neoplan Rodyti pranešimą

    Tai šita kategorija gyventojų lygiai taip pat piktinosi ir dėl medžių sodinimo Konstitucijos prospekte (nors ten net nebuvo automobilių eismas organizuojamas tame asfalto plote). Bet juk nepravažiuos gaisrinės, tankai ir nebebus galima naudoti gatvės kaip atsarginės lėktuvų nusileidimo aikštelės.
    Medžių sodinimu piktinausi nes ta vieta yra palikta tramvajaus linijai kuri ten yra reikalinga ir mano nuomone galėtu būti net pirma mieste (pilaitė - konstitucijos prospektas). Tačiau pasodinus ten medžius tramvajaus šansai tampa nuliniais nes medžius nupjauti Europos miestuose daroma neįmanoma ir net dviračių takai yra daromi ratais aplink medžius.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šiaip tai nykoka, kai atvykeliai iš Rytų Lietuvos lygumų bando dėtis "miestiečiais" ir pradeda įžeidinėti bei prasivardžiuoti, nes neranda geresnių argumentų.
    Gali visą gyvenimą pragyventi Vilniuje ir turėti daug didesnį kaimiečio mentalitetą nei tie, kurie "dedasi "miestiečiais"".

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą

    To be fair, vakaro piko metu visos juostos nuo Saltoniškių gatvės buvo naudojamos. Tuo tarpu įsukant į Saltoniškių gatvė išvis buvo tuščia.
    To be more fair, vietoj tranzito Žvėrynu automobilistai iš Naujamiesčio galėtų važiuoti jiems skirtu nuostabiai darniu naujutėlaičiu aerodromu Goštauto g. Bonus points, kad patekti į GV galima per lentelę su žalia rodykle. Su tiek inovatyvių idėjų pralaidžiau jau turbūt neįmanoma sugalvoti. Ai, atsiprašau - ten spūstys, kurias reikia apvažiuoti siauromis gatvelėmis kur eismas greičiau juda.

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Lietuvos Respublikos Seimo oro uosto kosmetinis remontas

    Važiuojamosios dalies plotis svyruoja tarp 16-18 metrų. Eismo juosta platesnė nei 4 metrai. Tokiomis eismo juostomis net LAKD negali pasigirti A1, A2 keliuose.


    Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	100,5 kB ID:	2051357
    Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.16, 22:09.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Šiandien ryte piko metu važiuodamas užmečiau akį į vėl padidintą juostų kiekį Saltoniškių gatvėje. Nei viena iš grąžintų juostų nebuvo naudojama. Juosta važiuojant nuo T. Narbuto gatvės nenaudojama, nes pasukti galima tik iš vienos juostos, tad tik viena ir tenaudojama. Juosta važiuojant nuo Saltoniškių gatvės ir norint sukti į dešinę irgi nenaudojama, nes važiuojantys tiesiai yra taip ilgai išsirikiavę, kad pasiekia ir tą vietą, kur juosta į dešinę prasideda, tad ji buvo visiškai tuščia.
    To be fair, vakaro piko metu visos juostos nuo Saltoniškių gatvės buvo naudojamos. Tuo tarpu įsukant į Saltoniškių gatvė išvis buvo tuščia.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Tai jūs visi džiaukitės, kad Romas čia dar parašo
    Šiaip tai nykoka, kai atvykeliai iš Rytų Lietuvos lygumų bando dėtis "miestiečiais" ir pradeda įžeidinėti bei prasivardžiuoti, nes neranda geresnių argumentų.

    Na, gal galima pasiguosti nebent tuo tuo, kad turbūt niekas niekas nebalsavo už "darnaus judumo" idėjų išdaviką Benkunską.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Bet visokie Romai jaučiasi iškovoję labai didelę pergalę. Gal benzingalviams iš tiesų aplink matant dafigą nenaudojamo asfalto, kamščiai atrodo mažesni? Dabar stovi viena juosta, prieš išplatinimą stovėjo visa gatvė, nu y kas, kad kitos juostos net negali būt naudojamos.
    Tai jūs visi džiaukitės, kad Romas čia dar parašo. Padeda neatitrūkti nuo liūdnos tikrovės.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Bet visokie Romai jaučiasi iškovoję labai didelę pergalę. Gal benzingalviams iš tiesų aplink matant dafigą nenaudojamo asfalto, kamščiai atrodo mažesni? Dabar stovi viena juosta, prieš išplatinimą stovėjo visa gatvė, nu y kas, kad kitos juostos net negali būt naudojamos.
    Tai šita kategorija gyventojų lygiai taip pat piktinosi ir dėl medžių sodinimo Konstitucijos prospekte (nors ten net nebuvo automobilių eismas organizuojamas tame asfalto plote). Bet juk nepravažiuos gaisrinės, tankai ir nebebus galima naudoti gatvės kaip atsarginės lėktuvų nusileidimo aikštelės.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

    Ir? Lyg Gerosios Vilties gatvėje anksčiau nebuvo kamščių? Juostų skaičius nepasikeitė, tai pralaidumui įtakos neturėjo būti.
    Paaiškinau #556
    Jeigu dar nesuprasit: 4 lentelė, 1.4. punktas

    Komentuoti:


  • MrDarkness
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Humanizuota Gerosios Vilties D kategorijos gatvė darbo dieną po 17 val.
    Click image for larger version

Name:	DSC_1794.JPG
Views:	560
Size:	1,61 MB
ID:	2051032
    Ir? Lyg Gerosios Vilties gatvėje anksčiau nebuvo kamščių? Juostų skaičius nepasikeitė, tai pralaidumui įtakos neturėjo būti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Bet visokie Romai jaučiasi iškovoję labai didelę pergalę. Gal benzingalviams iš tiesų aplink matant dafigą nenaudojamo asfalto, kamščiai atrodo mažesni? Dabar stovi viena juosta, prieš išplatinimą stovėjo visa gatvė, nu y kas, kad kitos juostos net negali būt naudojamos.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Šiandien ryte piko metu važiuodamas užmečiau akį į vėl padidintą juostų kiekį Saltoniškių gatvėje. Nei viena iš grąžintų juostų nebuvo naudojama. Juosta važiuojant nuo T. Narbuto gatvės nenaudojama, nes pasukti galima tik iš vienos juostos, tad tik viena ir tenaudojama. Juosta važiuojant nuo Saltoniškių gatvės ir norint sukti į dešinę irgi nenaudojama, nes važiuojantys tiesiai yra taip ilgai išsirikiavę, kad pasiekia ir tą vietą, kur juosta į dešinę prasideda, tad ji buvo visiškai tuščia.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Sugalvojau vieną dalyką, kuris visoje šioje siaurinimo temoje mane guodžia ir teikia vilčių. Kalvarijų gatvėje įrengta A juosta vietoj automobilių juostos ir dėl to labai daug triukšmo nebuvo kelta ir nėra keliama šiuo metu. Kažkiek buvo, bet nieks nesiūlė naikinti A juostos per rinkimų kampaniją ir pan.

    Tai gal nėra viskas absoliučiai beviltiška.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Esmė, kad gatvė, palyginus kokia buvo, ir kaip dabar atrodo, tai diena ir naktis. Takai patogūs, aiškios perėjos, daug žalumos (bus dar daugiau kai pilnai užaugs), atsirado parkavimo vietos.
    Kas liūdina - gatvė neatlieka savo funkcijos. Absoliuti dauguma važiuoja tranzitu, norėdami išvengti kamščių Tūkstantmečio gatvėje (A kat.), pradėdami kelionę Vilkpėdės, Panerių, Naugarduko ir t. t. gatvėse, bet juk ne tam ji skirta, o privažiuoti prie gyvemosios aplinkos, prie tam tikrų teritorijų.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Humanizuota Gerosios Vilties D kategorijos gatvė darbo dieną po 17 val.
    Kadangi pa'like'ino Romas, tai turiu pasakyti, kaip ten važinėjantis, kad tiek iki humanizavimo, tiek dabar juostų skaičius liko toks pats, tik jos dabar siauresnės, o pestiesiems dabar labai patogu.

    Click image for larger version

Name:	gerosios vilties.jpg
Views:	553
Size:	152,6 kB
ID:	2051076

    O štai, kad ten atsirado daugiabutis, t.y. daugiau gyventojų + padidėjęs automobilių skaičius mieste + mėgstama vairuotojų vieta iki Savanorių, kur sankryžos pralaidumas nėra didelis. Bet tai galime ignoruoti, svarbiausia, kad "susiaurino", nes jeigu to nebūtų, gyventume šokolade.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Turbūt labiau toks, kad reikėtų uždrausti tranzitą.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Humanizuota Gerosios Vilties D kategorijos gatvė darbo dieną po 17 val.
    Tai kamsciu daug kur yra. Ten kaip buvo, taip ir yra 2 juostos, tiesiog, kad pestiesiems patogiau. Koks sitos nuotraukos argumentas, kad gaidziai pestieji vaiksto sau, o vargsai automobilistai sedi masinose?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Humanizuota Gerosios Vilties D kategorijos gatvė darbo dieną po 17 val.
    Click image for larger version

Name:	DSC_1794.JPG
Views:	560
Size:	1,61 MB
ID:	2051032

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Made In Vilnius kviečia balsuoti, ar reikėjo grąžinti dar vieną automobilių juostą Saltoniškių gatvėje. Kodėl svarbu balsuoti? Nes šis portalas pagal savo apklausas komunikuoja maždaug taip - "vilniečiai nusprendė, kad reikia daugiau juostų automobiliams"!
    Aš pastaruosius kelis mėnesius labai pradedu nusivilti su madeinvilnius sensaciolizmu (sensationalism? clickbaiting?) ir politikavimu. Matosi, kad bando išlaikyti skaitytojus artėdami prie Delfi lygio bulvarikos.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Made In Vilnius kviečia balsuoti, ar reikėjo grąžinti dar vieną automobilių juostą Saltoniškių gatvėje. Kodėl svarbu balsuoti? Nes šis portalas pagal savo apklausas komunikuoja maždaug taip - "vilniečiai nusprendė, kad reikia daugiau juostų automobiliams"!

    Komentuoti:

Working...
X