Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąIMHO 1) gatvių pertvarkymas neturėtų vadintis "siaurinimu"; 2) yra 1001 vieta, kur pertvarkymas reikalingas, bet (tyčia?) daroma kontraversiškose vietose; 3) darbai atliekami arba baisiai lėtai arba nekokybiškai, tuo dar diskredituodami projektus.
Parašė neoplan Rodyti pranešimą
Tai šita kategorija gyventojų lygiai taip pat piktinosi ir dėl medžių sodinimo Konstitucijos prospekte (nors ten net nebuvo automobilių eismas organizuojamas tame asfalto plote). Bet juk nepravažiuos gaisrinės, tankai ir nebebus galima naudoti gatvės kaip atsarginės lėktuvų nusileidimo aikštelės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŠiaip tai nykoka, kai atvykeliai iš Rytų Lietuvos lygumų bando dėtis "miestiečiais" ir pradeda įžeidinėti bei prasivardžiuoti, nes neranda geresnių argumentų.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
To be fair, vakaro piko metu visos juostos nuo Saltoniškių gatvės buvo naudojamos. Tuo tarpu įsukant į Saltoniškių gatvė išvis buvo tuščia.
Parašė Kaid Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Riedis; 2023.05.16, 22:09.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąŠiandien ryte piko metu važiuodamas užmečiau akį į vėl padidintą juostų kiekį Saltoniškių gatvėje. Nei viena iš grąžintų juostų nebuvo naudojama. Juosta važiuojant nuo T. Narbuto gatvės nenaudojama, nes pasukti galima tik iš vienos juostos, tad tik viena ir tenaudojama. Juosta važiuojant nuo Saltoniškių gatvės ir norint sukti į dešinę irgi nenaudojama, nes važiuojantys tiesiai yra taip ilgai išsirikiavę, kad pasiekia ir tą vietą, kur juosta į dešinę prasideda, tad ji buvo visiškai tuščia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąTai jūs visi džiaukitės, kad Romas čia dar parašo
Na, gal galima pasiguosti nebent tuo tuo, kad turbūt niekas niekas nebalsavo už "darnaus judumo" idėjų išdaviką Benkunską.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBet visokie Romai jaučiasi iškovoję labai didelę pergalę. Gal benzingalviams iš tiesų aplink matant dafigą nenaudojamo asfalto, kamščiai atrodo mažesni? Dabar stovi viena juosta, prieš išplatinimą stovėjo visa gatvė, nu y kas, kad kitos juostos net negali būt naudojamos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBet visokie Romai jaučiasi iškovoję labai didelę pergalę. Gal benzingalviams iš tiesų aplink matant dafigą nenaudojamo asfalto, kamščiai atrodo mažesni? Dabar stovi viena juosta, prieš išplatinimą stovėjo visa gatvė, nu y kas, kad kitos juostos net negali būt naudojamos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
Ir? Lyg Gerosios Vilties gatvėje anksčiau nebuvo kamščių? Juostų skaičius nepasikeitė, tai pralaidumui įtakos neturėjo būti.
Jeigu dar nesuprasit: 4 lentelė, 1.4. punktas
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąHumanizuota Gerosios Vilties D kategorijos gatvė darbo dieną po 17 val.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bet visokie Romai jaučiasi iškovoję labai didelę pergalę. Gal benzingalviams iš tiesų aplink matant dafigą nenaudojamo asfalto, kamščiai atrodo mažesni? Dabar stovi viena juosta, prieš išplatinimą stovėjo visa gatvė, nu y kas, kad kitos juostos net negali būt naudojamos.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien ryte piko metu važiuodamas užmečiau akį į vėl padidintą juostų kiekį Saltoniškių gatvėje. Nei viena iš grąžintų juostų nebuvo naudojama. Juosta važiuojant nuo T. Narbuto gatvės nenaudojama, nes pasukti galima tik iš vienos juostos, tad tik viena ir tenaudojama. Juosta važiuojant nuo Saltoniškių gatvės ir norint sukti į dešinę irgi nenaudojama, nes važiuojantys tiesiai yra taip ilgai išsirikiavę, kad pasiekia ir tą vietą, kur juosta į dešinę prasideda, tad ji buvo visiškai tuščia.
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Sugalvojau vieną dalyką, kuris visoje šioje siaurinimo temoje mane guodžia ir teikia vilčių. Kalvarijų gatvėje įrengta A juosta vietoj automobilių juostos ir dėl to labai daug triukšmo nebuvo kelta ir nėra keliama šiuo metu. Kažkiek buvo, bet nieks nesiūlė naikinti A juostos per rinkimų kampaniją ir pan.
Tai gal nėra viskas absoliučiai beviltiška.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Esmė, kad gatvė, palyginus kokia buvo, ir kaip dabar atrodo, tai diena ir naktis. Takai patogūs, aiškios perėjos, daug žalumos (bus dar daugiau kai pilnai užaugs), atsirado parkavimo vietos.
Kas liūdina - gatvė neatlieka savo funkcijos. Absoliuti dauguma važiuoja tranzitu, norėdami išvengti kamščių Tūkstantmečio gatvėje (A kat.), pradėdami kelionę Vilkpėdės, Panerių, Naugarduko ir t. t. gatvėse, bet juk ne tam ji skirta, o privažiuoti prie gyvemosios aplinkos, prie tam tikrų teritorijų.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąHumanizuota Gerosios Vilties D kategorijos gatvė darbo dieną po 17 val.
O štai, kad ten atsirado daugiabutis, t.y. daugiau gyventojų + padidėjęs automobilių skaičius mieste + mėgstama vairuotojų vieta iki Savanorių, kur sankryžos pralaidumas nėra didelis. Bet tai galime ignoruoti, svarbiausia, kad "susiaurino", nes jeigu to nebūtų, gyventume šokolade.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąHumanizuota Gerosios Vilties D kategorijos gatvė darbo dieną po 17 val.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Humanizuota Gerosios Vilties D kategorijos gatvė darbo dieną po 17 val.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąMade In Vilnius kviečia balsuoti, ar reikėjo grąžinti dar vieną automobilių juostą Saltoniškių gatvėje. Kodėl svarbu balsuoti? Nes šis portalas pagal savo apklausas komunikuoja maždaug taip - "vilniečiai nusprendė, kad reikia daugiau juostų automobiliams"!
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Made In Vilnius kviečia balsuoti, ar reikėjo grąžinti dar vieną automobilių juostą Saltoniškių gatvėje. Kodėl svarbu balsuoti? Nes šis portalas pagal savo apklausas komunikuoja maždaug taip - "vilniečiai nusprendė, kad reikia daugiau juostų automobiliams"!
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: