Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O.k. štai vienas argumentas iš Švedijos. 17cm. Iš kur kaip ir kodėl mūsų STR atsirado unikalus bezanalogov 30cm - mistika. Tai gal ir gerai, kad niekur dar nepradėjo tokių daryti.
Įstatymų reikia laikytis arba juos keisti, o ne užsiimti saviveikla. Ne?
Taigi, kuo yra pateisinama paskutinė Saulėtekio rekonstrukcija kol kas taip ir neatsakėte. Kad kažkam kažką parodyti – prastas argumentas, nes kol kas ten matosi tik lėšų švaistymas ir geros idėjos diskreditavimas. Ir visa tai daroma nesilaikant nei STR, nei „gatvių standarto“, tad „parodymas“ veikia ne į tą pusę.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Jonavoje visos stotelės perdarytos į 30 cm aukščio
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Labiau panašu į 20 cm, bet esmės tai nekeičia. 30 cm atsirado kai NVTKA ir Anton Nikitin pasiūlė, o AM be diskusijų tą skaičių įrašė. Dalyvavau tame pasitarime, tai prisimenu. Man tas skaičius irgi atrodė įtartinas, bet tema ne mano, tai nesiginčijau.
Įstatymų reikia laikytis arba juos keisti, o ne užsiimti saviveikla. Ne?
Taigi, kuo yra pateisinama paskutinė Saulėtekio rekonstrukcija kol kas taip ir neatsakėte. Kad kažkam kažką parodyti – prastas argumentas, nes kol kas ten matosi tik lėšų švaistymas ir geros idėjos diskreditavimas. Ir visa tai daroma nesilaikant nei STR, nei „gatvių standarto“, tad „parodymas“ veikia ne į tą pusę.
Tą STR punktelį reiktų inicijuot pakeitimą, bet jau gal pirma pasidomėjus užsienio patirtimi
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Labiau panašu į 20 cm, bet esmės tai nekeičia. 30 cm atsirado kai NVTKA ir Anton Nikitin pasiūlė, o AM be diskusijų tą skaičių įrašė. Dalyvavau tame pasitarime, tai prisimenu. Man tas skaičius irgi atrodė įtartinas, bet tema ne mano, tai nesiginčijau.
Įstatymų reikia laikytis arba juos keisti, o ne užsiimti saviveikla. Ne?
Taigi, kuo yra pateisinama paskutinė Saulėtekio rekonstrukcija kol kas taip ir neatsakėte. Kad kažkam kažką parodyti – prastas argumentas, nes kol kas ten matosi tik lėšų švaistymas ir geros idėjos diskreditavimas. Ir visa tai daroma nesilaikant nei STR, nei „gatvių standarto“, tad „parodymas“ veikia ne į tą pusę.
Jei tai tikrai yra rimtas nusižengimas, negi nėra, kam būti galima pateikti skundo?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kaip tai netrukdo? Sakai tramvajus pirmą kartą važkiuodamas nuskins visus tuos medelius? Tramvajaus linija ir turi būti gatvės centre, o medžiai šonuose. Jūs siūlote atvirkščią variantą.
Update. Va, prašom, Konstitucijos pr. ties Europa, konceptas įsivaizdavimui.
Galima ir taip:
Paskutinis taisė Creatium; 2023.05.19, 14:20.
- 7 patinka
Comment
-
Du dalykai, kurie užkliūna dabartinėje suburbijos pseudomero komunikacijoje - kažkokia absurdiška PR kampanija su "higienos" žodžio įvedimu ir nenormalus PR dėl 100 km išasfaltuotų gatvių. jau nebesuprantu, negi elementari kelių ir šaligatvių priežiūra turėtų būti pristatoma su pompa. Beliko sulaukti, kad paleistų PR kampaniją apie tai, kad keičiant šaligatvius bus įrenginėjami vandens nubėgimo loveliai, ko paprastai dažniausiai nebūna... 2023 m., ponai.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąDu dalykai, kurie užkliūna dabartinėje suburbijos pseudomero komunikacijoje - kažkokia absurdiška PR kampanija su "higienos" žodžio įvedimu ir nenormalus PR dėl 100 km išasfaltuotų gatvių. jau nebesuprantu, negi elementari kelių ir šaligatvių priežiūra turėtų būti pristatoma su pompa. Beliko sulaukti, kad paleistų PR kampaniją apie tai, kad keičiant šaligatvius bus įrenginėjami vandens nubėgimo loveliai, ko paprastai dažniausiai nebūna... 2023 m., ponai.
- 2 patinka
Comment
-
Pusė apklaustųjų – 54 proc. (1747 balsai) mano, kad toks sprendimas buvo teisingas, nes susiaurinta gatve nebuvo įmanoma pravažiuoti. Dar 15 proc. (496 balsai) mano, kad sprendimas siaurinti gatvę buvo beprasmis ir šioje gatvėje išvis nieko nereikėjo daryti. Visgi yra ir manančių kitaip. 28 proc. respondentų (908 balsai) atsakė, kad gatvę reikėjo palikti susiaurintą. Dar 3 proc. (106 balsai) klausimas pasirodė neaktualus.
- 1 patinka
Comment
-
Užklausus Susisiekimo Paslaugų dėl sprendimo palikti 5 eismo juostas Saltoniškių g., atsakė, jog nusprenė koreguoti šitą vietą kartu su Saltoniškių g. projektu. Na netikiu, kad jie realiai planuoja artimiausiu metu įgyvendinti Saltoniškų gatvės projektą, o jei ir darys po poros metų, nežinau kaip ūkiškai racionalus sprendimas gyventojų akyse atrodys, kai vėl atgal griaus šitą vietą ties perėja.
- 4 patinka
Comment
-
Jie dažnai meluoja. Tiesiog taip, bukai, iš serijos "ai gal nesusigaudys". Kažkada panašiai man atrašė, kad nelegalūs želdinių tarpai Kernavės g. šaligatvyje buvo įrengti "pagal projektą", nors tai yra netiesa. Tik iš antro karto, paprašius nemeluoti ir prisegus projekto screenshotą, nusiuntė Statybų inspekcijai, kuri formaliai atrašė, kad tokie nukrypimai yra "nieko blogo" ir kad nebus nieko imtasi. Pagalvojus, tai net šiurpas ima, kokia nekompetentinga ir užleista pelkė tebėra VMS ir kai kurios valstybės institucijos. Turbūt net sovietmečiu taip žostkai nebuvo.
- 11 patinka
Comment
-
Atėjo laikai, kai dėl saugumo vairuotojai širsta
Vairuotojai širsta: Edukologijos žiede įrenginėjamos papildomos saugumo salelės
https://madeinvilnius.lt/transportas...y9xeui1Kw8xJko
https://www.facebook.com/madeinvilni...45509110929275
- 5 patinka
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąBet ar nėra taip, kad didžioji dauguma supranta ir džiaugiasi naujovėmis, o rėkia atitinkama mažuma?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Taip - aktyviai Facebook'e, arba bendrai svetainių komentaruose besireiškiantys asmenys, yra atitinkama ir labai savotiška mažuma - turės kokią BMW/merso geliko viršelio nuotrauka, kokia 'ot dushy' citatą kad parodyti koks gilus esąs ir dar nusistatęs gyvenamąją vietą 'Magadan'.
- 3 patinka
Comment
-
Na ten tikrai galėjo būti geriau daroma. Nes dabar išpjovė dvigubai didesnė asfalto dalį nei bus salelė ir nepadarė jokios eismo keitimo schemos, tai ten dabar važiuoja visišku chaosu automobiliai. Mačiau vakar net žiede važiuojantys praleidinėja kitus. Kai pabaigs ėrengimą turėtu būti gerai, nebent vėl užmirš kad reikia šonus išasfaltuoti 6 mėn.
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąBet ar nėra taip, kad didžioji dauguma supranta ir džiaugiasi naujovėmis, o rėkia atitinkama mažuma?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąBet ar nėra taip, kad didžioji dauguma supranta ir džiaugiasi naujovėmis, o rėkia atitinkama mažuma?
Keli pavyzdžiai iš diskusijų:
- Na ką aš žinau, kažkokią nesąmonę padarė su tuo Konstitucijos pr. susiaurinimu ir medžiais, dabar net greitoji nepravažiuos...
arba
- Ten tą Algirdo gatvę kaip susiaurino, tai nežinau kaip ten dabar vietiniams gyventi... Jo, aš suprantu, kad tau ten patinka Kopenhaga ir t.t. bet aš esu mama, kaip man ten dabar su avariniu sustoti trumpam, kad pvz maišus nunešti, ar vaiką greit paimt?
ir net girdejau tų klasikinių "daugiau juostų - mažiau kamščių" argumentų. Ir čia yra jauni žmonės su išsilavinimais, gerais darbais, kurie pakankamais daug keliauja ir laiko save be 15 minučių skandinavais, o ką jau kalbėti apie visokius petrolhead'us-marozus ir 50+ amžiaus grupę, kuri net nesupranta kaip galima atsikratyti kamščių neplatinant gatvių. Jiems tai tiesiog yra prieš logiką. Čia maždaug "dar pasakyk, kad cukraligė nėra vien dėl cukraus vartojimo"
Kol nėra aiškios komunikacijos ir edukavimo šita tema, tol ir nereikia tikėtis kažkokių pokyčių.
- 23 patinka
Comment
Comment