Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Sostinės gyventojas piktinasi dėl prasto matomumo išvažiuojant iš kiemo: „Labai keista, kad nelaimė įvyko tik dabar, o ne gerokai anksčiau“
    Nesuprantu, o tai galima kelti kažkokius klausimus dėl visų laikų pažangiausių projektų, atitinkančių aukščiausius vakarietiškus standartus?

    Comment


      #42
      Parašė KEdas Rodyti pranešimą

      Niekaip negaliu suprasti to užsispyrimo raityti ir pjaustyti bordiūrus, kai galima tiesiog padėti unifikuotą gaminį. Jau 10 metų siūlome naudotis patikrinta ir žinomai veikiančia užsienio praktika, tačiau vietiniai kulybinai vis nenusileidžia.
      Click image for larger version

Name:	image_124416.jpg
Views:	1194
Size:	1022,9 kB
ID:	1980285
      Kuris Lietuvos gelžbetonio kombinatas gamina tokius "unifikuotus" gaminius?
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        #43
        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

        Kuris Lietuvos gelžbetonio kombinatas gamina tokius "unifikuotus" gaminius?
        Koks asilas gamins tą, kam nėra pirkėjo. Gi reikia liejimo formas įsigyti, liniją įrengti. Reikia parduoti bent keleta tūkstančių, kad apsimokėtų

        Comment


          #44
          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

          Kuris Lietuvos gelžbetonio kombinatas gamina tokius "unifikuotus" gaminius?
          Buvo metas kai negamino ir 30 laipsnių nusklembtų vejos bordiūrų. Nikitinas užsakė kelis kilometrus ir gamyba prasidėjo. Kažkada teko bendrauti su „Betono mozaika“, tai minėjo, kad formos gamyba kainuoja „net“ 3000 eurų.
          Na, o jei negamina, tai negi sunku atsivežti iš ten, kur tie gaminiai unifikuoti?

          Comment


            #45
            Kalba eina apie 45° bortus, o ne 30°, gi jau buvo sukritikuota Lietuvos dviratininkų bendrija:

            Anksčiau savivaldybė vis teikdavo, jog „dviračių” bortai Lietuvoje negaminami. Pritiesė daug kilometrų takų viename lygyje su šaligatviu. Projektuotojai pradėjo numatyti „įvažiavimo automobilinius bortus” 45°, suprask, iš bėdos. Dviratininkų bendrija siųsdavo siūlymus projektuotojams montuoti vakarietiškus 30° bortus su pavyzdžio nuotrauka, nors oficialus šaltinis tos nuoraukos nurodo, jog nuotraukoje vistik 45° bortas.
            Anton Nikitin, taigė, jog dviračių takų pagal schemas (be projektų) bandoma atsisakyti, bet įvairuose rajonuose jie naujai tiesiami (beje, net nesikonsultuojant su mumis), kaip anksčiau: Žemaitės g., Gelvonų g., etc.
            Antonai, tai ar dar daug takų laukia pagal neviešinamas schemas ir be „dviračių” bortų, kurie, vistik pasirodo jau buvo montuojami Vilniuje 2007 m. arba be mums įprastų įvažiavimo bortų, kurie visgi pasirodo atitinka olandišką standartą?
            https://www.facebook.com/groups/7379...1973247826366/
            Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	479
Size:	1,33 MB
ID:	1982113

            Tęsiant apie įvažiavimus ir naujus gaminius – kam jie reikalingi? Kuo įvažiavimas skirtųsi nuo esamų sovietinių įvažiavimo bortų su pereinančiuoju bortu į standartinį gatvinį?

            Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	470
Size:	1,53 MB
ID:	1982114

            Turim ir persisukančių naujųjų, kaip Linkmenų g. arba Pilaitės pr., arba Didlaukio g.:

            Click image for larger version

Name:	Ivažiavimo_bortai_i_salia_kelio_esancias_teritorijas.jpg
Views:	479
Size:	1,02 MB
ID:	1982115

            Taip pat forume buvo minimi guldomi gatviniai bortai, kaip Pašilaičiuose. Forumiečiai patvirtino, jog labai agresyvūs jie.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              #46
              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Jei labai demonstratyviai mažinsi auto pasiekiamumą, visuomenėje kurioje tokie sprendimai nepopuliarūs, tai greitai gali būti pakeisti tokiais, kurie iš vis visokius naujo amžiaus urbanistikos entuziastus siųs kuo toliau. Gausis Phoenix, Arizona ir tiek.
              Jei ką, Šimašiaus pirmas infrastruktūrinis darbas buvo Dariaus ir Girėno/Eišiškių sankryžos aplinkkelis. Praėjo keletas metų, ir turim krūmus prospektuose, parkletus ir siaurinamas eismo juostas. Manau, ta naujo amžiaus urbanistika yra neišvengiamas specialistų konsensusas, studentams nuo pirmo kurso dėstomas. Miestų pritaikymas automobiliams yra praeities žalingas įprotis panašiai kaip rūkymas. Yra kas dar rūko, bet niekas nebeįrodinėja, kad tai gerai sveikatai. Jei ateis valdžia įteisinanti rūkymą kavinėse ar viešajame transporte, atsiras, kas pastatys į vietą ir pareikalaus atsakyti už padarytą žalą.

              Comment


                #47
                Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                Kadangi biudžetas ne guminis, o ribotas - prašom pasiūlyti iš kokios srities atimti pinigus granitui. Sveikatos apsaugos? Švietimo? Kultūros?


                apmokestinant NT turto imoniu savininku dividentus ir privaciu mokyklu ir darzeliu savininkus, kurie susikrove nezmoniskus pelnus del VMS pastaruosius 8 metus vygdytos politikos

                Comment


                  #48
                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Dėl šito tai būtų įdomu paklausti tų, kas geriau tai išmano, ar galima vietoje tų drožlių naudoti pvz akmens skaldą, kuri atrodytų žymiai estetiškiau ir pirmam vėjui papūtus neišskristų per visas apylinkes? Pvz Švedijoj ir Danijoj teko daug kartų matyt stambesnę skaldą po naujai sodinamais krūmais/medžiais.
                  Akmeninis mulčius be kainos turi dvi problemas. Viena - reikia atsargiau rinkti augalus. Kai kuriems augalams nepatiks akmenų svoris ant šaknų. Aišku norint nėra problemos atrinkti tinkamus augalus. Bet žiūrint kaip tvarkomas apželdinimas - vargu ar tai įveikiama užduotis šitiems arboristikos banginiams. Antra - po akmenukais reiktų tiesti plėvelę. Kitaip lįs piktžolės ir gali būti purvinų nuotekų po gero lietaus.

                  Iš estetinės pusės yra n+k sprendimų. Dabar pila turbūt antrą pagal baisumą mulčių (dar galima mulčiuot ir šienu, tik nesakykit VMS). Būna gražaus pušų žievės mulčiaus. Gerai atrodo grikių lukštų mulčius. Galima pažaist su kankorėžiais. Bet visa tai yra brangesnės medžiagos plius reikia darbininkų krupštumo ir projektuotojo nesusipykusiu su estetika.

                  Dėl pustymo - galima labiau įgilinti (aukštesni bortai arba žemesnis žemės lygis).

                  Baisu žiūrėt kaip n laiko kartojamos tos pačios klaidos. Panašu, kad Youtube užblokuotas apželdinimo skyriuje

                  Comment


                    #49
                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Kad man atrodo toje gatvėje nėra dviračių gatvės ženklų, tad lenkti kaip ir galima.
                    Iš tiesų, dviračių gatvės ženklai nesustatyti, bet visur viešai buvo paskelbta, o ir dviračių gatvių žemėlapy pažymėta kaip dviračių gatvė, plius sustatyti greitį iki 30 ribojantys ženklai. Tai čia gaunasi dar vienas neišdirbtas iki galo dalykas.

                    Comment


                      #50
                      Mokesčių specialistų iš delfio komentarų skilties padavė. Jums bus naujiena, bet "dividentai" visada buvo apmokestinti, tik tas mokestis nedaug turi bendro su miesto biudžetu.

                      Parašė TIME Rodyti pranešimą

                      apmokestinant NT turto imoniu savininku dividentus ir privaciu mokyklu ir darzeliu savininkus, kurie susikrove nezmoniskus pelnus del VMS pastaruosius 8 metus vygdytos politikos

                      Comment


                        #51
                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Vis tik patinka, kad tvarkinga augmenija turi pirmumą prieš dviračių tako įrengimą.
                        Pagrindas turėtų būti švarus miestas.
                        Dviračių eismą organizuoti galima mąstyti ir per šalutinių smulkių gatvelių/kiemų maršrutus, kur auto greitis nedaug skiriasi nuo dviračio. Tereikia maksimizuoti eismo dalyvių matomumą. Nebijoti trapecinių kalnelių sankryžose.
                        Pagrindas turėtu būti funkcionalus miestas. O jeigu nori švarumo tai kaip tik turėtum keliais eiti už dviračių pirmumą nes dviratininkas yra nedūminantis automobilis.

                        Dviračių eismą reikia organizuoti taip kad jis būtų maksimaliai patogus komuteriams, o ne ratais kvadratais per kiemus.

                        Comment


                          #52
                          Less is more principu. Padarai kokybiškai - mažiau reikia kasdienei ar periodinei priežiūrai, remontui. Ir tai liečia ne tik tiesiogius kaštus, bet ir kaštus per eismo strigimą darant dažnesnius remonto darbus.

                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                          Kadangi biudžetas ne guminis, o ribotas - prašom pasiūlyti iš kokios srities atimti pinigus granitui. Sveikatos apsaugos? Švietimo? Kultūros?


                          Comment


                            #53
                            Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                            Less is more principu. Padarai kokybiškai - mažiau reikia kasdienei ar periodinei priežiūrai, remontui. Ir tai liečia ne tik tiesiogius kaštus, bet ir kaštus per eismo strigimą darant dažnesnius remonto darbus.
                            Jeigu gatvių remontas buvo atliktas kokybiškai (t.y. 20 metų nereikės remontuoti), reiškia "švogerio" įmonė neturės darbo, o tai "yra labai blogai valdininko poilsiui šiltuose kraštuose".

                            Comment


                              #54
                              Kokybės reikšmingesnė pagrindo ir dangos, o ne bordiurų tvirtume.

                              Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                              Less is more principu. Padarai kokybiškai - mažiau reikia kasdienei ar periodinei priežiūrai, remontui. Ir tai liečia ne tik tiesiogius kaštus, bet ir kaštus per eismo strigimą darant dažnesnius remonto darbus.


                              Comment


                                #55
                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Jeigu gatvių remontas buvo atliktas kokybiškai (t.y. 20 metų nereikės remontuoti), reiškia "švogerio" įmonė neturės darbo, o tai "yra labai blogai valdininko poilsiui šiltuose kraštuose".
                                Na žiūrint kiek Vilniuje yra baisių gatvių (net senamiestį paėmus) manau darbo jiem turėtų būti pakankamai

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Jeigu gatvių remontas buvo atliktas kokybiškai (t.y. 20 metų nereikės remontuoti), reiškia "švogerio" įmonė neturės darbo, o tai "yra labai blogai valdininko poilsiui šiltuose kraštuose".
                                  Mane tai siutina tokie teiginiai: pas mus blogi keliai, nes kažkas juos sabotuoja, kad turėtų ką taisyt. Rimtai? Čia pagal save sprendžiat?

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                                    Mane tai siutina tokie teiginiai: pas mus blogi keliai, nes kažkas juos sabotuoja, kad turėtų ką taisyt.
                                    Tavo problemos. Nepatinka - neskaityk.

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Mane tai siutina tokie teiginiai: pas mus blogi keliai, nes kažkas juos sabotuoja, kad turėtų ką taisyt. Rimtai? Čia pagal save sprendžiat?
                                      Ar labai skiriasi sabotažas taupant medžiagas iki paklaidos ribos vien dėl didesnio pelno ir tas pats sabotažas tuo pačiu tikintis ir greitesnio užsakymo remonto darbams?

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Ar labai skiriasi sabotažas taupant medžiagas iki paklaidos ribos vien dėl didesnio pelno ir tas pats sabotažas tuo pačiu tikintis ir greitesnio užsakymo remonto darbams?
                                        Daroma keista prielaida, kad kelius Vilnius ir/ar Lietuvoje tiesia ir remontuoja viena ir ta pati įmonė.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Gerosios Vilties. Gal nieko naujo, bet šiaip galutinis sutvarkytos gatvės vaizdas su apželdinimu..
                                          Šimašius pasidalino savo fb, tai žinok, vilniečiai vienbalsiai nutarė, kad gatvė yra sugadinta ir nebeįmanoma prasilenkti nenudaužiant veidrodėlių, laužomi ratlankiai, sugadintas matomumas, nebesimato nei piestieji, nei kitos mašinos, gaisrinės ir greitosios nebegali atvažiuoti, visi masiškai miršta. Bent veidrodėlių pramonė patenkinta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X