Parašė dondc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kuris Lietuvos gelžbetonio kombinatas gamina tokius "unifikuotus" gaminius?
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kuris Lietuvos gelžbetonio kombinatas gamina tokius "unifikuotus" gaminius?
Na, o jei negamina, tai negi sunku atsivežti iš ten, kur tie gaminiai unifikuoti?
- 3 patinka
Comment
-
Kalba eina apie 45° bortus, o ne 30°, gi jau buvo sukritikuota Lietuvos dviratininkų bendrija:
Anksčiau savivaldybė vis teikdavo, jog „dviračių” bortai Lietuvoje negaminami. Pritiesė daug kilometrų takų viename lygyje su šaligatviu. Projektuotojai pradėjo numatyti „įvažiavimo automobilinius bortus” 45°, suprask, iš bėdos. Dviratininkų bendrija siųsdavo siūlymus projektuotojams montuoti vakarietiškus 30° bortus su pavyzdžio nuotrauka, nors oficialus šaltinis tos nuoraukos nurodo, jog nuotraukoje vistik 45° bortas.
Anton Nikitin, taigė, jog dviračių takų pagal schemas (be projektų) bandoma atsisakyti, bet įvairuose rajonuose jie naujai tiesiami (beje, net nesikonsultuojant su mumis), kaip anksčiau: Žemaitės g., Gelvonų g., etc.
Antonai, tai ar dar daug takų laukia pagal neviešinamas schemas ir be „dviračių” bortų, kurie, vistik pasirodo jau buvo montuojami Vilniuje 2007 m. arba be mums įprastų įvažiavimo bortų, kurie visgi pasirodo atitinka olandišką standartą?
Tęsiant apie įvažiavimus ir naujus gaminius – kam jie reikalingi? Kuo įvažiavimas skirtųsi nuo esamų sovietinių įvažiavimo bortų su pereinančiuoju bortu į standartinį gatvinį?
Turim ir persisukančių naujųjų, kaip Linkmenų g. arba Pilaitės pr., arba Didlaukio g.:
Taip pat forume buvo minimi guldomi gatviniai bortai, kaip Pašilaičiuose. Forumiečiai patvirtino, jog labai agresyvūs jie.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąJei labai demonstratyviai mažinsi auto pasiekiamumą, visuomenėje kurioje tokie sprendimai nepopuliarūs, tai greitai gali būti pakeisti tokiais, kurie iš vis visokius naujo amžiaus urbanistikos entuziastus siųs kuo toliau. Gausis Phoenix, Arizona ir tiek.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąKadangi biudžetas ne guminis, o ribotas - prašom pasiūlyti iš kokios srities atimti pinigus granitui. Sveikatos apsaugos? Švietimo? Kultūros?
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Dėl šito tai būtų įdomu paklausti tų, kas geriau tai išmano, ar galima vietoje tų drožlių naudoti pvz akmens skaldą, kuri atrodytų žymiai estetiškiau ir pirmam vėjui papūtus neišskristų per visas apylinkes? Pvz Švedijoj ir Danijoj teko daug kartų matyt stambesnę skaldą po naujai sodinamais krūmais/medžiais.
Iš estetinės pusės yra n+k sprendimų. Dabar pila turbūt antrą pagal baisumą mulčių (dar galima mulčiuot ir šienu, tik nesakykit VMS). Būna gražaus pušų žievės mulčiaus. Gerai atrodo grikių lukštų mulčius. Galima pažaist su kankorėžiais. Bet visa tai yra brangesnės medžiagos plius reikia darbininkų krupštumo ir projektuotojo nesusipykusiu su estetika.
Dėl pustymo - galima labiau įgilinti (aukštesni bortai arba žemesnis žemės lygis).
Baisu žiūrėt kaip n laiko kartojamos tos pačios klaidos. Panašu, kad Youtube užblokuotas apželdinimo skyriuje
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kad man atrodo toje gatvėje nėra dviračių gatvės ženklų, tad lenkti kaip ir galima.
Comment
-
Mokesčių specialistų iš delfio komentarų skilties padavė. Jums bus naujiena, bet "dividentai" visada buvo apmokestinti, tik tas mokestis nedaug turi bendro su miesto biudžetu.
Parašė TIME Rodyti pranešimą
apmokestinant NT turto imoniu savininku dividentus ir privaciu mokyklu ir darzeliu savininkus, kurie susikrove nezmoniskus pelnus del VMS pastaruosius 8 metus vygdytos politikos
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąVis tik patinka, kad tvarkinga augmenija turi pirmumą prieš dviračių tako įrengimą.
Pagrindas turėtų būti švarus miestas.
Dviračių eismą organizuoti galima mąstyti ir per šalutinių smulkių gatvelių/kiemų maršrutus, kur auto greitis nedaug skiriasi nuo dviračio. Tereikia maksimizuoti eismo dalyvių matomumą. Nebijoti trapecinių kalnelių sankryžose.
Dviračių eismą reikia organizuoti taip kad jis būtų maksimaliai patogus komuteriams, o ne ratais kvadratais per kiemus.
- 3 patinka
Comment
-
Less is more principu. Padarai kokybiškai - mažiau reikia kasdienei ar periodinei priežiūrai, remontui. Ir tai liečia ne tik tiesiogius kaštus, bet ir kaštus per eismo strigimą darant dažnesnius remonto darbus.
Parašė Nitro Rodyti pranešimąKadangi biudžetas ne guminis, o ribotas - prašom pasiūlyti iš kokios srities atimti pinigus granitui. Sveikatos apsaugos? Švietimo? Kultūros?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąLess is more principu. Padarai kokybiškai - mažiau reikia kasdienei ar periodinei priežiūrai, remontui. Ir tai liečia ne tik tiesiogius kaštus, bet ir kaštus per eismo strigimą darant dažnesnius remonto darbus.
- 1 patinka
Comment
-
Kokybės reikšmingesnė pagrindo ir dangos, o ne bordiurų tvirtume.
Parašė RamasN Rodyti pranešimąLess is more principu. Padarai kokybiškai - mažiau reikia kasdienei ar periodinei priežiūrai, remontui. Ir tai liečia ne tik tiesiogius kaštus, bet ir kaštus per eismo strigimą darant dažnesnius remonto darbus.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu gatvių remontas buvo atliktas kokybiškai (t.y. 20 metų nereikės remontuoti), reiškia "švogerio" įmonė neturės darbo, o tai "yra labai blogai valdininko poilsiui šiltuose kraštuose".
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu gatvių remontas buvo atliktas kokybiškai (t.y. 20 metų nereikės remontuoti), reiškia "švogerio" įmonė neturės darbo, o tai "yra labai blogai valdininko poilsiui šiltuose kraštuose".
- 4 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąMane tai siutina tokie teiginiai: pas mus blogi keliai, nes kažkas juos sabotuoja, kad turėtų ką taisyt.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Mane tai siutina tokie teiginiai: pas mus blogi keliai, nes kažkas juos sabotuoja, kad turėtų ką taisyt. Rimtai? Čia pagal save sprendžiat?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ar labai skiriasi sabotažas taupant medžiagas iki paklaidos ribos vien dėl didesnio pelno ir tas pats sabotažas tuo pačiu tikintis ir greitesnio užsakymo remonto darbams?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGerosios Vilties. Gal nieko naujo, bet šiaip galutinis sutvarkytos gatvės vaizdas su apželdinimu..
- 7 patinka
Comment
Comment