Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 1252
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Algis Ramanauskas išleido interviu su Valdu Benkunsku savo kanale. Tiesiog paminėsiu keletą momentų susijusių su transportu, infrastrukūra, kuriuos aptarė meras, galbūt čia geriausia tema.
    • Vakarietiško gatvių kūrimo krypties neatsisakoma, bet bus vykdoma parengus projektus, mato poreikį pergalvoti kai kurias gatves skiriant perteklinį asfalto plotą pėstiesiems, dviratininkams. Bet iš esmės siaurinti tik tais atvejais, kai kitais būdais neįmanoma įrengti dviračių, pėsčiųjų takų.
    • Pastaruosiuos metus vykdyti remonto tempai buvo nepakankami norint užtikrinti reikiamą infrastruktūros lygį, tad taip pat reikia paprastuoju būdu kasmet suremontuoti didelį kilometrų kiekį paprastuoju būdu.
    • Metro galima sleptuvė oro atakų, pavojaus atveju. Ilgas, brangus projektas, perkami troleibusai atitarnaus savo iki bus kažkas pastatyta ir veiks. Vienos linijos nutiesimas "minimum 5 milijardai". Turi būti nacionalinis susitarimas. Nebevadino kosmodromu, bet apie milijoną gyventojų kalba.
    Kurios Vakarų šalies krypties čia neatsisako? Spėju, JAV.

    [*]Atsakydamas į klausimą, kodėl nereikia panaikinti troleibusų (dėl laidų vizualinės taršos): "Jei neliks troleibuso laidų, tada atsiras laidai, bėgiai tramvajui, kas man visai yra neestetiška ir negražu." Pylimo, Kalvarijų g. norima panaikinti laidus.
    P*z**c, pasirodo, Didysis Vilniaus Axfaltatorius dar ir estetas.

    [*]Apie oro gondolas į Nacionalinio stadiono teritoriją, galimas variantas, išvysčius teritoriją, traukos centrus atsiras poreikis ten nuvykti.
    O gal geriau Hyperloopą?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Viena metro linija Vilniuje kainuotų 5 milijardus eurų?

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Algis Ramanauskas išleido interviu su Valdu Benkunsku savo kanale. Tiesiog paminėsiu keletą momentų susijusių su transportu, infrastrukūra, kuriuos aptarė meras, galbūt čia geriausia tema.
    • Vakarietiško gatvių kūrimo krypties neatsisakoma, bet bus vykdoma parengus projektus, mato poreikį pergalvoti kai kurias gatves skiriant perteklinį asfalto plotą pėstiesiems, dviratininkams. Bet iš esmės siaurinti tik tais atvejais, kai kitais būdais neįmanoma įrengti dviračių, pėsčiųjų takų.
    • Pastaruosiuos metus vykdyti remonto tempai buvo nepakankami norint užtikrinti reikiamą infrastruktūros lygį, tad taip pat reikia paprastuoju būdu kasmet suremontuoti didelį kilometrų kiekį paprastuoju būdu.
    • Tilto g. labai prastos būklės "vienos juostos, tai susiaurėja, tai vėl išplatėja", planuoja parengti projektą, kad būtų taip pat įrengtas platus pėsčiųjų takas, dviračių takas, parkavimo vietos, abiejose kelio pusėse.
    • Atsakydamas į klausimą, kodėl nereikia panaikinti troleibusų (dėl laidų vizualinės taršos): "Jei neliks troleibuso laidų, tada atsiras laidai, bėgiai tramvajui, kas man visai yra neestetiška ir negražu." Pylimo, Kalvarijų g. norima panaikinti laidus.
    • Norima, kad visas VT būdų nulinės emisijos.
    • Apie oro gondolas į Nacionalinio stadiono teritoriją, galimas variantas, išvysčius teritoriją, traukos centrus atsiras poreikis ten nuvykti.
    • Metro galima sleptuvė oro atakų, pavojaus atveju. Ilgas, brangus projektas, perkami troleibusai atitarnaus savo iki bus kažkas pastatyta ir veiks. Vienos linijos nutiesimas "minimum 5 milijardai". Turi būti nacionalinis susitarimas. Nebevadino kosmodromu, bet apie milijoną gyventojų kalba.
    • Kai kuriose Senamiesčio gatvėse norima keisti asfalto dangas į akmenines, viena vietų Barboros Radvilaitės g. ir lyg ir Maironio. Tačiau kartu turi būti sutvarkyta požeminė infrastruktūra, kuri labai blogos būklės Senamiestyje.
    • Nepritaria daugeliui argumentų dėl vyriausybės atstovo išvados apie A. Nikitiną.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Būtų šaunu, jei kas nors suprantantis įvertintų ar pagal STR tie įvažiavimų pločiai / spinduliai / kampai. Šiaip įdomu. Visgi pliusas tame, kad nesiaurinant, daugiau šansų įrengti "vienkrypčius atskirtus dviračių takus gatvėje".
    STR šioje vietoje palieka vietos interpretacijoms, nes mini tik posūkio spindulius gatvėse ir neužsimena apie įvažiavimus į teritorijas ar jiems taikoma ta pati taisyklė. D kategorijos gatvėje turi būti 6-8m spinduliai. Ds minimalus spindulys 4m. Panerių g. visi įvažiavimai skirtingų pločių. Panašu, kad tiesiog kiek buvo įvažiavimo bortų, tiek ir naujų sudėjo. Tik vat viename siauresniame paskaičiavau plotį, tai gaunu viso 4m. Ar jų pačių standarte kartais ne 4,5m minimalus numatytas?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.11.01, 10:22.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai reikia išmokti vairuoti, ir užteks susukti vairo iki galo. O jeigu fūra tokio dydžio kad fiziškai netelpa tai gal tada reikia pamastyti apie labiau miesto centrui pritaikyto transportą.


    Daryti reikia tinkamai, be išplatėjimų, ka nekiltų noras driftinti.
    Jau kartojamės. Per iškeltą įvažą ir taip nedriftins. O toks cherry picking vienų argumentų, ignoruojant kitus - pasibaigs eiliniais tūpstais prieš prokurorus.
    P.S. kažkaip net nesitiki, kad pats būdamas "siaurintojų" bendraminčiu, dabar turiu gesinti persistengiančius radikalus

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tai reikia išmokti vairuoti, ir užteks susukti vairo iki galo. O jeigu fūra tokio dydžio kad fiziškai netelpa tai gal tada reikia pamastyti apie labiau miesto centrui pritaikyto transportą.
    Miesto centrui Aha, labai.

    Šiaip fūros mažiausia problema. Ten kur važiuoja dažnai - būna paruošta. Ten kur važiuoja retai - nėra problema minutei sustabdyt eismą kol fūra užėmus visą gatvę įvažiuos/išvažiuos. Kalba apie mikriukus ir mažus sunkvežimiukus. Viena vertus dėl jų irgi galima stabdyt eismą. Kita vertus komerciniam rajone miesto pakraštyje turėtų būti jiems pritaikyta infrastruktūra.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tose vietose nemažai įvairaus dydžio komercinio transporto. Ilgesniam mikriukui ar mažam sunkvežimiukui susukt vairo iki galo gali neužtekti. Po to vėl visi verks, kad nemoka vairoci, per bortus lipa ir t.t.
    Tai reikia išmokti vairuoti, ir užteks susukti vairo iki galo. O jeigu fūra tokio dydžio kad fiziškai netelpa tai gal tada reikia pamastyti apie labiau miesto centrui pritaikyto transportą.
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Eilinį kartą kartoju, kad daryti reikia tinkamai, o ne kaip ant seilės užeis. Tame pačiame Amsterdame daro plačiau. Padarius bilekaip, po to prokurorai liepia viską atšaukti ir tada jau daromas tik sovietinis įbetonavimas
    Daryti reikia tinkamai, be išplatėjimų, ka nekiltų noras driftinti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nereikia, tiesiog eilinį kartą ginate tuos kurie nemoka vairo susukti iki galo.
    Eilinį kartą kartoju, kad daryti reikia tinkamai, o ne kaip ant seilės užeis. Tame pačiame Amsterdame daro plačiau. Padarius bilekaip, po to prokurorai liepia viską atšaukti ir tada jau daromas tik sovietinis įbetonavimas

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nereikia, tiesiog eilinį kartą ginate tuos kurie nemoka vairo susukti iki galo.
    Tose vietose nemažai įvairaus dydžio komercinio transporto. Ilgesniam mikriukui ar mažam sunkvežimiukui susukt vairo iki galo gali neužtekti. Po to vėl visi verks, kad nemoka vairoci, per bortus lipa ir t.t.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Būtų šaunu, jei kas nors suprantantis įvertintų ar pagal STR tie įvažiavimų pločiai / spinduliai / kampai. Šiaip įdomu. Visgi pliusas tame, kad nesiaurinant, daugiau šansų įrengti "vienkrypčius atskirtus dviračių takus gatvėje".

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Didesnio briedo nesu skaitęs. Kaip tada keleiviams iš Kęstučio gatvės parvykti?
    iš kestučio gatvės stotelių? apvažiuos tas atkarpas kur nėra stotelės, o ne visą gatvę. Kamščio visai neišvengs, bet išvengs 75% jo.
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Atrodo radau priežastį, kodėl čia niekaip negalima siaurinti juostų. Ties įvažiavimais į kiemus jau suklojo naujo pavyzdžio įvažiavimo plokštes. Sumontavo taip, kad nepalikta jokio išplatėjimo posūkiui, tad būtinai reikia 6m pločio juostos - kitaip neįsuksi. Eilinė sukompromituota naujovė, kopijuojant nuo Amsterdamo kažką kažkaip, nesvarbu kaip.
    Nereikia, tiesiog eilinį kartą ginate tuos kurie nemoka vairo susukti iki galo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Valdelio gatvių standartas 2023 - Panerių g. edition:
    • Juostos po ~6 metrus, nes turi prasilenkti 4 tankai;
    • 12 metrų ilgio neiškilios perėjos be salelių, kad tankai galėtų lengvai pravažiuot;
    • Betoniniai stulpai abejose gatvės pusėse, nėra čia ko mėtyt pinigų;
    • Granitiniai bortai, kurie išsaugos šį inžinerinį stebuklą ateities kartoms;
    • Neįrengiamas BP numatytas magistralinis dviračių takas, jei neįperkat mašinų tai minkit šaligatviu, varguoliai;
    • Šaligatviai? O tai neužteks tik praraustą plotą atstatyt? Nu gal, kažkada;
    • Grindos PR automarozams fb.

    Ten net ties stotelėmis kosminiai pločiai lieka, bet 3,14zdu, eksvalduojam viską kaip buvo, blogiausiu atveju užbraižysim linijomis:
    Atrodo radau priežastį, kodėl čia niekaip negalima siaurinti juostų. Ties įvažiavimais į kiemus jau suklojo naujo pavyzdžio įvažiavimo plokštes. Sumontavo taip, kad nepalikta jokio išplatėjimo posūkiui, tad būtinai reikia 6m pločio juostos - kitaip neįsuksi. Eilinė sukompromituota naujovė, kopijuojant nuo Amsterdamo kažką kažkaip, nesvarbu kaip.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Šiaip unikali idėja tas iškėlimas. Svarstytinas, bet turbūt nieks neims įgyvendint, nes rajone tik Kęstučio g. yra C kat. kitose "negalimas" tranzitas. Nesiginsiu, kažkiek strigtų, bet VT eismui santykis būtų toks: 10 % būtų blogiau rytinio piko metu, bet 90 % geriau vakariniu metu. Jeigu būtų ženkliai blogiau, tai variantas būtų drausti kairius posūkius (bet tik rytų kryptimi!) ir koncentruoti eismą iš Vytauto g. iki galinių objektų, jei ten bus riesta, kiti galės važiuot Blindžių g., tęsti tikrai plačia Latgalių g. iki Latvių kol atsirems ir nuo ten lanku per Birutės g. ir skersuoti kur prireiks, kad prašaut tiesiai sankryžoje kertant Kęstučio g. link rytų. Olandijose dar ne tokių "kilpinių eismų" pridaro. Variantas?

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	1,78 MB ID:	2085936

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai kad sukantieji strigtų ten visose sankryžose, nuo Latvių g. iki Vykinto gatvės. Apie tai, kad reiktų palaukti už trulo, kuris važiuoja link centro, man neatrodo tokia didelė problema... Bet sukantis į kairę gali laukti ir 5 min., kol atsiras tarpas. Dabar tos problemos nėra. Galbūt tikrai vienintelis kelias yra iškelti automobilius į Vytauto g.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Šiaip tai sutinku, bet kyla dar viena problema - o kaip su sukančiais į kairę? Dabar kai kuriose sankryžose jie turi atskirą juostą tokiam posūkiui, o ten, kur neturi - juos galima nesunkiai apvažiuoti iš dešinės. Padarius VT juostą sukantieji į kairę blokuotų eismą tiek važiuojant link centro, tiek link Narbuto g.
    Konkrečiai čia, imant tą Škodą foto: ji pervažiuoja perėją, o už jos jau matosi punktyras, ten antra juosta, tad ji ir dabar gali laukt kol pasuks – trūlas pravažiuoja jau dabar pirma.

    Tas nusukimas į kiemą toj foto, kur baigiasi mano ružavai nupiešti A juostos punktyrai: ten privažiavimas tik prie poros namų, niekas net nevažiuoja ypač ryte, visiems judant į centrą. Va toj vietoj link centro eismą jau dabar blokuoja atsistojęs trūlikas. Dažnai automobilistas ir dabar per ištisinę išlenda. Aišku, jei trūlas toliau atsistoja, gal ir telpa tip top pravažiuoti mašinos. Gaila, turbūt, padarius A juostą, nebebus galima padaryti punktyro tarp priešpriešinių srautų, kad bent ryte būtų galima apsilenkt sustojusį trūlą. Na užstrigusiems už trūliko tektų palaukti tas 20 sec.

    Būna dabar vakarais, trūlui kirtus tą šviesoforą tolumoje Narbuto link – jei nepatogiai sustoja mašina norinti pasukti į "Iki", tai užblokuoja trūlikus esančius prie borto. Perpiešus juostas tvarkingai, tai trūliko niekas neblokuotų. Palauktų tik automobilistai savo antroj juostoj.

    Sėlių/Kęstučio g. sankryžoj gali litki ta esama trečia juosta – važiuojantiems šalutiniu tiesiai link Saltoniškių. Iš Kęstučio g. atėmus dvirjuostes ir padarius A juostą, tai bet kuriuo atveju įsukimas į Sėlių link Narbuto būtų viena juosta, Kęstučio g. gale iš dviejų juostų susiliejant į vieną reiktų pirmumą nustatyti ženklais, užleidžiant trūlikus.

    EDIT: ai, Kęstučio g. tai strigtų, bet tik mašinos, trūlikai su vėjeliu, kas turėtų būti prioritetas. Rytais link centro, ten nusukimo juostos neapkrautos. Pavienės mašinos, kuriom iš priešais nėra didelio srauto, kad ilgai reiktų laukti.

    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
    Kartais pagalvoju apie variantą - laikinos transporto juostos Kęstučio gatvėje. Pvz 16:00-18:00 padaryti tą gatvę vien tik viešąjam transportui ( į abi puses ). Kam iš tiesų reikia į Žvėryną gali važiuoti Vytauto g. ir tada mažesnėm gatvelėm pasiekti viską ką reikia. Žodžiu pilnas pripritetas viešąjam transportui. Dabar apie 5 valandą 1, 3, 7 troleibusu važiuoti nuo centro yra totalus laiko švaistymas. Geriau tiesiog laukti centre iki 18:00 - susitaupo sveikatos
    Taip darant reiktų iškart kamerų, vėl didesnės investicijos.
    Paskutinis taisė dondc; 2023.10.29, 16:02.

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Kartais pagalvoju apie variantą - laikinos transporto juostos Kęstučio gatvėje. Pvz 16:00-18:00 padaryti tą gatvę vien tik viešąjam transportui ( į abi puses ). Kam iš tiesų reikia į Žvėryną gali važiuoti Vytauto g. ir tada mažesnėm gatvelėm pasiekti viską ką reikia. Žodžiu pilnas pripritetas viešąjam transportui. Dabar apie 5 valandą 1, 3, 7 troleibusu važiuoti nuo centro yra totalus laiko švaistymas. Geriau tiesiog laukti centre iki 18:00 - susitaupo sveikatos

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Geras pretekstas. Visgi laukiant geresnių laikų, manau būtų galima taip apeiti: užbaigti A juostą prieš pat kiemo nusukimą keli metrai iki perėjos.
    Šiaip tai sutinku, bet kyla dar viena problema - o kaip su sukančiais į kairę? Dabar kai kuriose sankryžose jie turi atskirą juostą tokiam posūkiui, o ten, kur neturi - juos galima nesunkiai apvažiuoti iš dešinės. Padarius VT juostą sukantieji į kairę blokuotų eismą tiek važiuojant link centro, tiek link Narbuto g.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Geras pretekstas. Visgi laukiant geresnių laikų, manau būtų galima taip apeiti: užbaigti A juostą prieš pat kiemo nusukimą keli metrai iki perėjos. Palei trajektoriją vis tiek VT mašina važiuotų tiesiai palei bortą, o lengvosios iš antros juostos tikrai nesimestų per perėją į dešinę, važiuodami tiesiai papultų vėl į antrą juostą už perėjos.

    Techniškai žiūrint, ten jau ir dabar perėja per 3 juostas, tik kad netipiška situacija, jog tik iš vienos perėjos pusės 3 juostos. Na bet faktas faktu – jau 3 juostos.

    Vakarinių kamščių metu, eismas ten būna lėtas ir faktiškai jau dabar važiuoja ten dviejomis eilėmis prieš perėją.

    https://www.google.com/maps/@54.6988...8192?entry=ttu
    Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	2,06 MB ID:	2085705

    EDIT: kas sakysit, jog ten trečia juosta nesiskaito, nes "eismas vyksta tik dviejomis juostomis į perėją", tai pagal KET nedraudžiama važiuoti atbulomis (tik išskyrus autostradoje ir greitkely), jei tik netrukdai kitiems eismo dalyviams, t. y. sustoja prieš šviesoforą pirmoj ir antroj juostoj mašinos, sugalvoja, kad norėjo pasukti anksčiau, jungia atbulinį abi ir va – legalus eismas trimis juostomis.
    Paskutinis taisė dondc; 2023.10.28, 21:09.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Priežastis, dėl kurios taip nedaroma, spėju, yra tai, kad tuomet būtų trys, o nebe dvi juostos – dėl to pagal STR reiktų daryti saugumo saleles pėsčiųjų perėjose, o tai jau pareikalautų lėšų, gatvės platinimo ties pėsčiųjų perėjomis ir daug visokių sudėtingų projektavimų, kurių niekas nenori imtis, nes geriausia – tiesiog nedaryti nieko.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Patikslinsiu dar: nusukus nuo Liubarto tilto į Kęstučio g. jau stovi eismas pilnas transporto iki pat Narbuto g. vien praeitą žiemą / pavasarį buvo bent porą kartų toks stovėjimas vietoj, kad kas kelintas automobilis apsisuka ir važiuoja atgal. Pasislenki per tuos kelis užleistus metrus ir vėl stovi vietoj. Vairuotojai atidaro duris net neprivažiavę prie stotelės bortų – pačioje gatvėje, kad jokie automobiliai neapvažiuotų stovinčio trūliko ir neužlįstų ir neatimtų tų kelių brangių metrų kamštyje. Metrai brangūs, nes atveria papildomas galimybes prašokt per geltoną / raudoną šviesoforą, kad neužleist kitoms kelioms mašinoms kitų kelių metrų, kai atvažiuoja iš gretimų gatvių į tą pačią Kęstučio g. Na neturi taip būt.

    Dar jei įveiklinti Sėlių g. nupaišant A juostą / -as, tai išvis būtų gerai. Jei ne, tai reikia bent dviračių juostas baigt piešt, o tai taip ir dingsta ties Sėlių g. Ką veikia tie atlėpausiai iš "Judu"? Suprantu, kai projektam trūksta pinigų, bet čia pinigų praktiškai nereikia.
    Paskutinis taisė dondc; 2023.10.28, 12:13.

    Komentuoti:

Working...
X