Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Panašu Benkunskas nebevykdys gatvių humanizavimo kaip žadėjo? Pirmą kadancijos naktį senamiestyje nuimti kuoliukai kilpiniam eismui reguliuoti, dabar stabdomi net prasidėję gatvių rekonstrukcijų darbai?
    Tai su tokiais užmojais Saltoniškių g. rekonstrukcijos ir dvirtakio nebebus? Ar stovėjimo vietas naikins? Kažką reiks aukoti dėl 5 juostų "gatvelės". Reikia pažiūrėti ką realiai padarys, nors 2 juostos link žvėryno neturi prasmės kai patekti į ją įmanoma tik per vieną.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Panašu Benkunskas nebevykdys gatvių humanizavimo kaip žadėjo? Pirmą kadancijos naktį senamiestyje nuimti kuoliukai kilpiniam eismui reguliuoti, dabar stabdomi net prasidėję gatvių rekonstrukcijų darbai?
      Nu nafik

      Comment


        Idėjos Vilniaus gatvių standartui.
        Greičio lėtinimui prieš tiltus. Po vieną juostą, pageidautina ~ 2,5 m pločio, kad prasilenkdami išliptų užsilenkt veidrodžių autobusų ir gaisrinės vairuotojai.
        Attached Files
        Paskutinis taisė Panevezietis; 2023.05.08, 13:06.

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą

          Tai su tokiais užmojais Saltoniškių g. rekonstrukcijos ir dvirtakio nebebus? Ar stovėjimo vietas naikins? Kažką reiks aukoti dėl 5 juostų "gatvelės". Reikia pažiūrėti ką realiai padarys, nors 2 juostos link žvėryno neturi prasmės kai patekti į ją įmanoma tik per vieną.
          Dar suprantu, kad galbūt prieš sankryžą reikia to išplatėjimo posūkiams (tam reiktų srautų skaičiavimų), bet nuo sankryžos 2 juostos tikrai neturi prasmės, jei nebus ledžiama sukti iškart iš kelių krypčių

          Comment


            Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
            Idėjos Vilniaus gatvių standartui.
            Greičio lėtinimui prieš tiltus. Po vieną juostą, pageidautina ~ 2,5 m pločio, kad prasilenkdami išliptų užsilenkt veidrodžių autobusų ir gaisrinės vairuotojai.
            Čia gal eilinį griūnantį tiltą taip "konservuoja", kad atlaikytų iki remonto?

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Čia gal eilinį griūnantį tiltą taip "konservuoja", kad atlaikytų iki remonto?
              Taip

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Čia gal eilinį griūnantį tiltą taip "konservuoja", kad atlaikytų iki remonto?
                Turbūt iš tos pačios serijos - "Tiltų tvarkymas / svorio ribojimas fiziniais barjerais".
                Attached Files

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Panašu Benkunskas nebevykdys gatvių humanizavimo kaip žadėjo? Pirmą kadancijos naktį senamiestyje nuimti kuoliukai kilpiniam eismui reguliuoti, dabar stabdomi net prasidėję gatvių rekonstrukcijų darbai?
                  Kuoliukus, kaip suprantu, žadėjo grąžinti. Galbūt jau ir grąžino? Nes renginiai vyko gegužės pradžioje.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Dar suprantu, kad galbūt prieš sankryžą reikia to išplatėjimo posūkiams (tam reiktų srautų skaičiavimų), bet nuo sankryžos 2 juostos tikrai neturi prasmės, jei nebus ledžiama sukti iškart iš kelių krypčių
                    Yra skaičiavimai Saltoniškių g. PP, bet jie neįtraukia pasirenkamų krypčių ties Narbuto g. Labiausiai bado akis, kad vakarinio piko metu dvigubai didesnis srautas išvažiuoja, nei ryte privažiuoja - vadinas vyksta spūsčių apvažiavimai D katehorijos gatvele (iš Upės g., Gedimino pr., Jasinskio g.) Nors yra kategoriją atitinkančios alternatyvos GV/Konstitucijos pr.). Ir dabar tai, kad vietoje 30s lauks 60s (pagal PP duomenis tokia prastova) kad važiuoti tiesiai ar į dešinę kertant magistralę iš šalutinės gatvelės jau yra laikoma siaubu. Bet pėstiesiems norma laukti 120s kertant tokias gatves. Jau nekalbant apie tai, kad šaligatvis "prilipdytas" tiesiai prie asfalto ir nėra jokio žaliojo buferio nuo važiuojamosios dalies.

                    Rytas

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230508_152053_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	67,6 kB ID:	2049425

                    Vakaras

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230508_152122_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	68,0 kB ID:	2049426
                    Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.08, 15:37.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                      Yra skaičiavimai Saltoniškių g. PP, bet jie neįtraukia pasirenkamų krypčių ties Narbuto g. Labiausiai bado akis, kad vakarinio piko metu dvigubai didesnis srautas išvažiuoja, nei ryte privažiuoja - vadinas vyksta spūsčių apvažiavimai D katehorijos gatvele (iš Upės g., Gedimino pr., Jasinskio g.) Nors yra kategoriją atitinkančios alternatyvos GV/Konstitucijos pr.). Ir dabar tai, kad vietoje 30s lauks 60s (pagal PP duomenis tokia prastova) kad važiuoti tiesiai ar į dešinę kertant magistralę iš šalutinės gatvelės jau yra laikoma siaubu. Bet pėstiesiems norma laukti 120s kertant tokias gatves. Jau nekalbant apie tai, kad šaligatvis "prilipdytas" tiesiai prie asfalto ir nėra jokio žaliojo buferio nuo važiuojamosios dalies.
                      Na tai eilinį kartą tik patvirtina, kad siaurinimas labiausiai kliūna ne vietiniams, o tiems, kuriems rūpi patrumpint kelią svetimiems po langais

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                        Vilniaus vandenys ir Grinda dažnu atveju
                        O daugelis jų krenta, nes yra ypač seni arba dar iš molinių plytų (pvz. Antakalnio g.)
                        Juk Vilniuje nerekonstruoja gatvių pilnai keičiant šulinius ir dangų pagrindus, todėl perasfaltavus po poros metų tie šuliniai vėl sukritę
                        Ir dėl to, kad pačio dangčio profilis būna toks. Kokio velnio juos reikėjo lieti ne lygiu paviršiumi - man yra mistika:

                        Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	7,6 kB ID:	2049497


                        Dabar kai dedami nauji (vadinamieji ,,plaukiojantys'') jie yra lygiu profiliu. Pvz tokius sudėjo Saulės g., Pavasario g. ir Paco g (bent jau nuo Olandų gatvės) tai kai užvažiuoji nesuprasi net ar užvažiavai.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Na tai eilinį kartą tik patvirtina, kad siaurinimas labiausiai kliūna ne vietiniams, o tiems, kuriems rūpi patrumpint kelią svetimiems po langais
                          Tik nesakykite tai Romui

                          Comment


                            vėl bandote įžeisti

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Blemba laikau fingers cross, kad nesugalvotų atšaukt siaurinimos Saltoniškių gatvės..
                              Šiaip ir savivaldybė turėtų labiau skirt dėmesio aiškininimui, kuo tas siaurinimas yra gerai, nes kitaip greit šitie reikalai užsirauks labai ilgam laikui.
                              Prastai laikėt...

                              Valdas Benkunskas: dėl vilniečių skundų atstatome Saltoniškių gatvės plotį

                              Vilniaus miesto savivaldybė atsisakė planų siaurinti vieną Vilniaus gatvę. Vilniečiai džiaugiasi: pagaliau juos kažkas išgirdo.

                              Saltoniškių gatvės plotis bus atstatytas į buvusį. Tai portalui MadeinVilnius.lt patvirtino miesto meras Valdas Benkunskas. Iš siaurinimo projekto paliks tik saugumo salelę.

                              Comment


                                Net ir madeinvilnius užsiima demagogija, gėda jiems:
                                Ar pokyčiai bus ir kitose susiaurintose miesto gatvėse – neaišku. Visgi Saltoniškių gatvėje pergalę pasiekė vilniečiai.

                                Comment


                                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                  Labiausiai bado akis, kad vakarinio piko metu dvigubai didesnis srautas išvažiuoja, nei ryte privažiuoja - vadinas vyksta spūsčių apvažiavimai D katehorijos gatvele (iš Upės g., Gedimino pr., Jasinskio g.) Nors yra kategoriją atitinkančios alternatyvos GV/Konstitucijos pr.).
                                  Ok pabūsiu velnio advokatu.

                                  Esi Upės gatvėje. Kokias alternatyvas turi pasiekti pedagoginio žiedą?
                                  Baravyko gatvelėje sukti negali.
                                  Nasvyčio kaip ir gali, bet ten per ciklą pravažiuos gal 3 automobiliai į visas puses.
                                  Kalvarijų gatvėje sukti į konstitucijos prospektą piko metu draudžiama.

                                  Tai alternatyva yra važiuoti iki rinktinės gatvės? Arba per žvėryno gatveles? Na tai aišku kad dauguma ir rinksis šitą gatvę. Čia problema yra daug platesnė, t.y. kodėl į Upės gatvę tiek automobilių iš vis suvažiuoja.

                                  Comment


                                    Aš tai siūlyčiau pastatyti pakeliamas tvoreles ir uždrausti piko metu naudotis šita perėja, kad atstatyti sankryžos pralaidumą™, nesunku apeiti.

                                    Comment


                                      Kaip sakoma velnias slypi detalėse. Realiai ties sankryža būtų palikę dešinį posūkį iš Saltoniškių g. link žiedo, tai nebūtų net užstrigęs tas siaurinimas, o dabar gatvė liks kaip iki šiol su 4 nereikalingomis juostomis per visą ilgį.

                                      Click image for larger version  Name:	image_132234.jpg Views:	8 Size:	688,6 kB ID:	2049680
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2023.05.09, 11:27.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Tai ne su 4 liks, o su visom 5 kaip ir buvo

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Tai ne su 4 liks, o su visom 5 kaip ir buvo
                                          Ties sankryža? Nes gatvė šiaip 4 juostų dabar yra (iki Sėlių g.).
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X