Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Neateina mintis, kad žmonės tiesiog naudojasi patogia transporto priemone, be jokių dievinimų?
    O kuo dabar trukdoma naudotis(?), juk Vilnius vis tiek eina į subinę, o ne į civilizaciją, viskas tik automibilistams.

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą
      Neateina mintis, kad žmonės tiesiog naudojasi patogia transporto priemone, be jokių dievinimų?
      Nori pasakyti, kad dabar automobilistams pas mus yra patogiau, negu, tarkim, Vakarų Europoje?

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Nori pasakyti, kad dabar automobilistams pas mus yra patogiau, negu, tarkim, Vakarų Europoje?
        Noriu pasakyti kad nuvažiuoti iš taško A į tašką B automobiliu yra patogiau negu kažkuo kitu. Nepriklausomai nuo to kas toje Vakrų Europoje ir nepriklausomai nuo to kad kažkas dievina tramvajus ar metro.
        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          Noriu pasakyti kad nuvažiuoti iš taško A į tašką B automobiliu yra patogiau negu kažkuo kitu. Nepriklausomai nuo to kas toje Vakrų Europoje ir nepriklausomai nuo to kad kažkas dievina tramvajus ar metro.
          Aišku, tai norite, kad liktų kaip buvo. Labai gerai, kad taip anksčiau ar vėliau nebebus.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Aišku, tai norite, kad liktų kaip buvo. Labai gerai, kad taip anksčiau ar vėliau nebebus.
            Turiu vilties kad nesulauksiu to laiko kai taip nebebus. Nors norėčiau pamatyti kaip važinėsite be automobilio maršrutu Kauno r. - Kaunas - Vilnius (4 taškai Vilniuje skirtinguose rajonuose) - Ukmergės r. - Kauno r. (mano vakar dienos maršrutas). Vien iš Karoliniškių į Liepkalnį autobusais keliaučiau virš valandos. Nekalbant apie tai kad nepatempčiau bagažinėje vežamų daiktų.
            -

            Comment


              Tai niekas ir nesako, kad automobilis bus uždraustas. Kai reikia važinėti maršrutu Kauno r. - Kaunas - Vilnius (4 taškai Vilniuje skirtinguose rajonuose) - Ukmergės r. - Kauno r. - važiuosite automobiliu. Bet didžiajai daugumai tokių maršrutų kasdien nereikia.

              Comment


                Ševčenkos g. Krūmai dar nesužaliavę, kaip turėtų, bet humanizacijos efektas daugiau, nei akivaizdus. Mašinos važiuoja gana lėtai, netriukšmauja, negazuoja ir nevažinėja "komfortabiliu greičiu". Parkuotis dauguma irgi, panašu, sėkmingai išmoko


                Ševčenkos/Vytenio žiedas


                Platesnis vaizdas


                Donde jau susistatė staliukus lauke. Bet reiktų daugiau kavinių ten




                Paskutinis taisė John; 2023.05.04, 19:15.

                Comment


                  Žiauriai gerai padaryta (neskaitant kai kurių smulkmenų). Visos tokios kategorijos gatvės miesto centre turėtų būti šitaip tvarkomos.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Gatvė dabar tikrai nepalyginamai ramesnė, jaukesnė ir gražesnė. Didelis pliusas savivaldybei šioje vietoje. Tik tiek, kad labai, labai ilgai reikėjo laukti, paskutinius asfaltavimo darbus tik prieš porą dienų baigė, prieš tai buvo palikę pernelyg aukštus perėjų „kalniukus“ ilgiems mėnesiams. Projektų valdymas ir darbų organizavimas išlieka opi problema.

                    Comment


                      Kadangi forume nepelnytai liko pamirštas vienas Vilniaus mikrorajonas, tai apsiėmiau pareigą parodyti, kaip gatvių humanizacija vykdoma Grigiškėse. Specifiškai, Kovo 11-osios g. O ji vykdoma gana unikaliai ne tik Vilniuje, bet, turbūt, ir Lietuvoje. Įdomu, kodėl Grigiškėse daromi kitokie sprendimai, nei kitur Vilniuje? Aktyvesnė vietinė seniūnija, kuri tuos dalykus tvarko savaip? Tiesiog pigiau ir Grigiškėms bus gerai? Ar kitos priežastys? Anyway, gerai, kad tai apskritai yra daroma

                      Izoliuotos salelės važiuojamosios dalies kraštuose su bordiūrais


                      Seniai nematyta bordiūrų dažymo schema


                      Kažką panašaus mačiau Varšuvoje


                      Perėja



                      Comment


                        Iš nuotraukų matosi, kad kol kas vairuotojai dar nepataiko neatsitrenkę

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Kadangi forume nepelnytai liko pamirštas vienas Vilniaus mikrorajonas, tai apsiėmiau pareigą parodyti, kaip gatvių humanizacija vykdoma Grigiškėse. Specifiškai, Kovo 11-osios g. O ji vykdoma gana unikaliai ne tik Vilniuje, bet, turbūt, ir Lietuvoje. Įdomu, kodėl Grigiškėse daromi kitokie sprendimai, nei kitur Vilniuje? Aktyvesnė vietinė seniūnija, kuri tuos dalykus tvarko savaip? Tiesiog pigiau ir Grigiškėms bus gerai? Ar kitos priežastys? Anyway, gerai, kad tai apskritai yra daroma
                          Prieš kokius trys metus Naujoje Vilnioje vienas toks atsirado prie Linksmosios/Parko sankryžos.

                          Comment


                            Man irgi atrodo, kad čia buvo pirmieji kartai Vilniuje. Po to tokių dalykų nebedarė lyg ir.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Ševčenkos g. Krūmai dar nesužaliavę, kaip turėtų, bet humanizacijos efektas daugiau, nei akivaizdus. Mašinos važiuoja gana lėtai, netriukšmauja, negazuoja ir nevažinėja "komfortabiliu greičiu". Parkuotis dauguma irgi, panašu, sėkmingai išmoko
                              Dėkui už foto. Kaip Naujamiesčio gyventojas, galiu tik pasidžiaugti tos vietos humanizavimu, bet na niekaip negaliu atleisti VMS už tyčinį š malimą visuose tokio tipo projektuose. Tiesiog nesuvokiu, kaip atsakingos institucijos "Infostatyboje" praleidžia tokią blectvą, kai lietvamzdžiai nuvedami ant šaligatvių BE JOKIO GRIOVELIO. Jeigu jau per brangu sostinei sudėti tuos drenažui skirtus lovelius su grotelėmis, tai pasinaudokime kitų patirtimi.
                              Štai Taline yra naudojami dviejų tipų grioveliai ant šaligatvių dalyje (senasis ir naujasis):

                              Click image for larger version  Name:	Talinas1.jpg Views:	1 Size:	70,1 kB ID:	2049050 Click image for larger version  Name:	talinas2.jpg Views:	1 Size:	20,7 kB ID:	2049049
                              Antrasis variantas šiuo metu ten dedamas masiškai po bet kokio šaligatvio taisymo, t.y. betoninis lovelis su sklandžiu įdubimu, kuris netrukdo pėsčiajam. Tokio tipo grioveliai dedami ir Stokholme. Taigi, tokiu atveju vanduo nubėga ant važiuojamosios dalies, į kanalizaciją ir neardo šaligatvio, o pas mus tiesiog nuleidžia ant plytelių be ryškesnio nuolydžio. Tas pats Algirdo g., kur pakeitė visą šaligatvį ir NEI VIENO lovelio neįrengė, net paprastučio ir jau dabar (esu dėjęs foto į forumą) po lietaus susikaupia vanduo + ardo pagrindą ir laikui bėgant plytelės išsikraipys ar net sukris. Na, tiesiog nesuvokiu tokios šaligatvių "politikos" prasmės ir tikslų.
                              Kitas dalykas tai ta mulčiaus obsesija... Negi negalima buvo želdinių pasodinti vietoje mulčiaus? Ten po kiekvieno stipresnio lietaus kažkoks šiukšlynas gaunasi ir tenka berti naują mulčiau "dozę".
                              Aišku, ateityje ten bus daugiabučių renovacija, tai dalį dangų per ją išdaužys. Gaila. Šiaip tos vietos sutvarkymą vertinu 6/10.
                              Paskutinis taisė R.D.; 2023.05.06, 18:06.

                              Comment


                                Siūlau nusiųsti savivaldybei pasiūlymą dėl griovelių, gal atsižvelgs kada ateity.

                                Comment


                                  Turėtų būti ne grioveliai, o tiesioginis pajungimas į lietaus kanalizaciją. Grioveliai madoje buvo prieš kokius 500 metų.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                    Turėtų būti ne grioveliai, o tiesioginis pajungimas į lietaus kanalizaciją. Grioveliai madoje buvo prieš kokius 500 metų.
                                    Vilniuje tai neįmanoma. Visu pirma kiekvienas namas už pajungimą turi Vilniaus vandenims mokėti mokestį už nuotekas, t.y. jeigu lietvamzdis tiesiogiai pajungtas į kanalizaciją mokate, o jeigu jis išvestas ant šaligatvio ir nubėga ant kelio į šulinį, tuomet mokėti nereikia. Kadangi pas mus dar XIX a., tai toks dalykas, kaip elementarus nuotekų pajungumas nemokamai neįmanomas. Aišku, yra objektyvus dalykas, Vilniuje vandentvarka tokia, kad daug kur tragiškai trūksta rezervarų lauko nuotekoms...

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Siūlau nusiųsti savivaldybei pasiūlymą dėl griovelių, gal atsižvelgs kada ateity.
                                      Gerą jumoro jausmą turite

                                      Comment


                                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                                        yra objektyvus dalykas, Vilniuje vandentvarka tokia, kad daug kur tragiškai trūksta rezervarų lauko nuotekoms...
                                        išsivaizduoju kad dauguma Vilniau namų yra aukščiau Neries lygio, ir Neris būtų neblogas lietaus vandens rezervuaras.

                                        -

                                        Comment


                                          Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                          Gerą jumoro jausmą turite
                                          Aš rimtai. O ką jūs siūlote?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X