Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    LRT Panorama 2023.04.19 nuo 24:50
    Matosi, kaip gaisrinė mašina įveikia Vytenio - Nagarduko g žiedą keliomis iteracijomis sukiodamasi pirmyn-atgal
    Vilniaus gatvės - iššūūkis tarnyboms

    https://www.youtube.com/watch?v=ESm7_oMmc

    LRT Svarbi valanda 2023.04.19
    Benkunskui žadant šalinti kliūtis iš gatvių, vairavimo instruktorius kritikuoja savivaldybę: „Niekas nežino, koks bus Vilnius“
    Vilniaus savivaldybė tikina neskųsianti prokuratūros tyrimo išvadų dėl miesto gatvių pertvarkos. Esą dalis nurodytų trūkumų jau pašalinta, kitas kliūtis planuojama šalinti. Tačiau išrinktasis meras sako, kad kalbėti, kiek šie darbai atsieis miestui ir gyventojams, dar anksti.


    O štai vairavimo instruktorius Artūras Pakėnas teigia, kad didžiausia problema ta, jog pertvarkas vykdantys politikai nesikalba su miestiečiais.
    „Nieko nesako, patys mintyse kažką įsivaizduoja. Ir sako: Jūs tylėkite, nesikiškite, bus gerai. O kas bus gerai? Kodėl gerai? Ir kai kas nors pasako „dabar yra blogai“, atšaunama: Tu nesupranti, esi kvailys, mes padarysime, ir taip yra teisinga. Toks nesikalbėjimas su žmonėmis, eismo dalyviais, vilniečiais, neaiškinimas, kas vyksta, nedidina tarpusavio supratingumo“, – teigia jis.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ks-bus-vilnius

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      LRT Panorama 2023.04.19 nuo 24:50
      Matosi, kaip gaisrinė mašina įveikia Vytenio - Nagarduko g žiedą keliomis iteracijomis sukiodamasi pirmyn-atgal
      Video aiškiai parodo, kad net ir gaisrinių kopėčių automobiliui yra per akis vietos posūkiui padaryti, tik tiek, kad vairuotojas žioplas.

      Bet dabar tokie laikai - visur ieškoma bendro mažiausio vardiklio, t.y. visi verčiami lygiuotis į debilus.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Video matome, kad triukšmas apie nieką. Autocisterna pravažiuoja be problemų. Dėl kopėčių du variantai - arba vairuotojas žioplas, kuo nesinorėtų tikėti, arba tikslingai stengtasi neįtilpti.



        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

        Video aiškiai parodo, kad net ir gaisrinių kopėčių automobiliui yra per akis vietos posūkiui padaryti, tik tiek, kad vairuotojas žioplas.
        Paskutinis taisė Nitro; 2023.04.20, 10:50.

        Comment


          Ir važiuoja be švyturėlių.

          Comment


            Dar pažymėtina, kad labai seni kadrai. Per maždaug metus gal net ir ugniagesiai išmoko pasukti?

            Comment


              Tiksliai, filmuota pernai.

              Comment


                Akivaizdu, kad pasivažinėta specialiai filmavimui. Bet ant tiek perspausta lazda, kad net juokinga - 3m iki burdiūro ir jis netelpa

                Comment


                  Nu jo. Automobilistai nerimsta dėl kelių susiaurintų Naujamiesčio gatvelių net po rinkimų. Įsivaizduokit, Vilniaus meras pradėtų kalbėti apie tramvajų, imtų jį projektuoti ir galiausiai tiesti bėgius. Gal ir nekeista, kad nenori politikai veltis į tai, nes visuomenė su žiniasklaida pasiustų

                  Comment


                    jei pradėtų po truputį šviesti tautą taip, kaip dabar "šviečia" visokie prokurorai ir t.t., viskas pasikeistų. Jau dabar kai kurie mano pažįstami nieko blogo nemato tuose siaurinimuose.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      LRT Panorama 2023.04.19 nuo 24:50
                      Matosi, kaip gaisrinė mašina įveikia Vytenio - Nagarduko g žiedą keliomis iteracijomis sukiodamasi pirmyn-atgal
                      Vilniaus gatvės - iššūūkis tarnyboms

                      https://www.youtube.com/watch?v=ESm7_oMmc

                      LRT Svarbi valanda 2023.04.19
                      Benkunskui žadant šalinti kliūtis iš gatvių, vairavimo instruktorius kritikuoja savivaldybę: „Niekas nežino, koks bus Vilnius“
                      O tai jei aš save iš drono nusifilmuosiu, kaip aš su Golfu, tarkim, septyniomis ar net dešimčia iteracijų įveikiu tą patį posūkį, tai jau irgi skaitysis kaip įrodymas, kad gatvių humanizavimas blogai?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        O tai jei aš save iš drono nusifilmuosiu, kaip aš su Golfu, tarkim, septyniomis ar net dešimčia iteracijų įveikiu tą patį posūkį, tai jau irgi skaitysis kaip įrodymas, kad gatvių humanizavimas blogai?
                        Jei taip padarytum ir paviešintum kartu su gaisrinės video - žymiai didesniai daliai padėtų susivokti kas tikra, o kas "politiniai vėjai"

                        Comment


                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                          Video matome, kad triukšmas apie nieką. Autocisterna pravažiuoja be problemų. Dėl kopėčių du variantai - arba vairuotojas žioplas, kuo nesinorėtų tikėti, arba tikslingai stengtasi neįtilpti.
                          Aš ne veltui surašiau transporto priemonės gabaritus posūkyje. Mašinos ne guminės, jos nesilanksto.

                          Ir iš video akivaizdu: jei posūkio pradžioje trūksta išplatėjimo į kairę pusę, posūkio spindulys didėja, išvažiavimo taškas nusikelia tolyn, ko pasekoje reikia platesnio gabarito posūkio paskutiniame segmente.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Ir važiuoja be švyturėlių.
                            Kaip tam anekdote apie bulių - " Tu jam ženkliuką parodyk, ženkliuką!"

                            Comment


                              Nelaimė sostinėje – už viaduko užkliuvo automobilinis kranas
                              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ojas-suzeistas

                              STOP gatvių žeminimui!!

                              Comment


                                Iki krano jam toli, o už negabaritą susimokės.
                                Panašu jog buvo pakelta strėlė, kabina netikėtai pasiekė viaduko apačią ir jau po to nurovė viską, kas blogai pritvirtinta.

                                Comment


                                  Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                                  jei pradėtų po truputį šviesti tautą taip, kaip dabar "šviečia" visokie prokurorai ir t.t., viskas pasikeistų. Jau dabar kai kurie mano pažįstami nieko blogo nemato tuose siaurinimuose.
                                  BŪTENT. Mano galva, tai yra viena pagrindinių, o gal ir pagrindinė priežastis. Konfliktas didele dalimi kyla todėl, kad skirtingos visuomenės dalys skirtingai supranta tą patį dalyką: viena dalis (kuri įsigilinusi) kai kalba apie siaurinimą, ji kalba apie perteklinio pločio sumažinimą iki šiuolaikinių, funkcionalių pločių ir šaligatvių įrengimą ar jų praplatinimą bent iki 1,5 m pločio, o kita dalis kai išgirsta žodį ,,siaurinimas'', jie galvoje iškart piešia vaizdus, kad ketinama naikinti eismo juostas arba jas paversti į nepravažiuojamo pločio.

                                  Taip pat svarbus momentas, kurį reikia aiškinti, tai kad šaligatvis yra prioritetas prieš važiuojamąją dalį ir dėl istorinių bei kitų priežasčių mieste yra vietų kur arba teks siaurinti važiuojamąją dalį vien tam kad įrengti šaligatvius, kuriais pėstieji pagaliau turėtų kur eiti, arba važiuojamąją dalį reikia apjungti su pėsčiųjų ir dviratiininkų srautais (pvz senamiestis).

                                  Taigi, mums reikia plačios šviečiamosios kampanijos, kuria būtų paprastai, trumpai ir aiškiai paaiškinami šie dalykai, pabrėžiant, kad tikslas yra ne priešinti eismo dalyvius, bloginti susisiekimą, o būtent jį gerinti laikantis skirtingų eismo rūšių prioritetizavimo. Ir kiekvienoje vietoje, paskelbiant, kad ruošiamasi atlikti siaurinimus, dėti aišinimus kodėl taip daroma.

                                  Galbūt dar kažką reikia pridėti, gal ką praleidau.

                                  Comment


                                    Komunikacijos svarbos Šimašiaus administracija neįvertino. Kaip suprantu, planas buvo, kad maždaug žmonės pamatys ir tada visiems patiks ir viskas bus ok. Bet neįvertino, kokią galią turi fake news ar šiaip nepagrįstų plepalų sklaida tiek socialinėse medijose, tiek nelabai profesionalioje Lietuvos žiniasklaidoje.Neįvertino žmonių polinkio tikėti dalykais, apie kuriuos jie sužino ir savo pasaulėžiūrą formuoja tik pagal visokias nuogirdas ir nepagrįstus plepalus. Nu bet "sutaupė" ant normalios informacinės kampanijos.

                                    Comment


                                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                      Dėl kopėčių du variantai - arba vairuotojas žioplas, kuo nesinorėtų tikėti, arba tikslingai stengtasi neįtilpti.
                                      Būtent. Visa tai yra daroma be švyturėlių, žiede stovi kiti automobiliai, kurių ten neturi būti, o vairuotojas daro kažkokį keistą manevrą, nors matosi, kad be problemų galėjo pradėti sukti anksčiau, paskui dar važiuoja atbulai, nors aiškiai matosi, kad gali pravažiuoti ir taip. Ir net per tokį specialų bandymą prie kažko prisiknist gaunas, kad užtenka užasfaltuot štai šitą lopinėlį (nes na žinot, gaisrininkų 4x4 sunkvežimis skubantis į gaisrą per jį nesugebės pravažiuoti per pjuvenas) ir viskas bus ok?

                                      Click image for larger version

Name:	123 - Copy.PNG
Views:	296
Size:	1,79 MB
ID:	2045659

                                      Nesinori tikėti, kad gaisrininkų automobilius vairuoja tokie prasti vairuotojai, bet jeigu įsivaizduosime, kad taip yra ir žmogus nesugeba pasukti elementarioje vietoje, dar kartą: tu su švyturėliais važiuoji su extra pravažumo automobiliu į fakin gaisrą, kas tau trukdo užvažiuot ant borto ar išvis pravažiuot čia?

                                      Click image for larger version

Name:	123.PNG
Views:	598
Size:	1,78 MB
ID:	2045660

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                        Būtent. Visa tai yra daroma be švyturėlių, žiede stovi kiti automobiliai, kurių ten neturi būti, o vairuotojas daro kažkokį keistą manevrą, nors matosi, kad be problemų galėjo pradėti sukti anksčiau, paskui dar važiuoja atbulai, nors aiškiai matosi, kad gali pravažiuoti ir taip. Ir net per tokį specialų bandymą prie kažko prisiknist gaunas, kad užtenka užasfaltuot štai šitą lopinėlį (nes na žinot, gaisrininkų 4x4 sunkvežimis skubantis į gaisrą per jį nesugebės pravažiuoti per pjuvenas) ir viskas bus ok?
                                        Man panašiau, kad pradinėje stadijoje reikėjo kiek sumažinti/suploninti tą pjuvenų/krūmelių plotą, kur prie pat žiedo. Tiesą sakant, ir dabar tai būtų lengviausias būdas VMS „pataisyti“ ir pasakyti, kad štai, atsižvelgėme į pastabas.

                                        Kodėl taip teigiu? Nes toje vietoje ir dabar nuolat matomos ratų žymės. Tvarkinga nebūna iš esmės niekada. Nėra šansų krūmeliams išaugti. Per daug prastų vairuotojų nesugeba posūkio atlikti. O ir daliai sunkios technikos, taip, gali būti sudėtinga. Tad jau geriau dalį paaukoti asfaltui, negu imtis naujų rimtesnių šios sankryžos pertvarkų.

                                        Comment


                                          https://www.ziniuradijas.lt/laidos/d...-mokes?video=1

                                          Idomi ziniu radijo laida, kurioje ir pati prokurore dalyvavo, apie jos kreipimasi del gatviu siaurinimo. Idomu, kad diidzioji dalis skambinusiu itaria korupcija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X