Parašė vytauc
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Parašė LlinassTai kodėl negalima išplatinti gatvės ir leisti be kliūčių važiuoti tiek nuo Ukmergės tiek nuo Baltupių?
O tik dabar pastebėjau, ten kartais nėra įvažiavimo į estakadą iš Baltupių GV? Pačiame kamputyje lygtai kažkoks nuolydis išlindęs Tokiu atveju kelias juostas būtų galima paskirti būtent atvažiuojantiems iš Baltupių ir srautai nesikirstųMano galerija Flickr'yje
Comment
-
Parašė LlinassTai kodėl negalima išplatinti gatvės ir leisti be kliūčių važiuoti tiek nuo Ukmergės tiek nuo Baltupių?
Comment
-
Parašė vytaucNes didelė dalis chebros iš Baltupių pusės varo į GV žiedą, kad važiuoti į Narbuto gatvę. Jei nebūtų šviesoforo, jiems tektų maždaug 100 metrų atkarpoj persirikiuoti per 3-4 juostas į dešinę, o tai, žinant rytinius mašinų srautus, neįmanoma.
Tačiau kodėl taip neprotingai elgiamasi? Nejaugi negalima pastatyti viaduko abiemis kryptimis tada nuo Baltupių būtų galima pralysti po viaduku ir tiesiai y Narbuto gatvę. Aišku tai brangiau kainuos tačiau tai išsprestų problemą visiškai. Beja kam reikalingas tas viadukas nuo Konstitucijos prospekto y Narbuto gatvę? Jo sąskaita geriau darytų dviejų krypčių viaduką iš Ukmergės y GV gatvę. Man atrodo kad KP ir Narbuto gatvėje nėra tokių jau labai didelių kamščių.
Comment
-
Parašė LlinassVa va dabar jau supratau.
Tačiau kodėl taip neprotingai elgiamasi? Nejaugi negalima pastatyti viaduko abiemis kryptimis tada nuo Baltupių būtų galima pralysti po viaduku ir tiesiai y Narbuto gatvę. Aišku tai brangiau kainuos tačiau tai išsprestų problemą visiškai. Beja kam reikalingas tas viadukas nuo Konstitucijos prospekto y Narbuto gatvę? Jo sąskaita geriau darytų dviejų krypčių viaduką iš Ukmergės y GV gatvę. Man atrodo kad KP ir Narbuto gatvėje nėra tokių jau labai didelių kamščių.
Comment
-
Manau, kad vienintelis normalus problemos sprendimas- vakarinis aplinkelis. Jei gyveni Pašiluose, Šeškinėj ar Fabuose, o dirbi kur nors Savanoriuose ar prie aerouosto (o tokių žmonių ne vienas ir ne du), vakarinis aplinkelis būtų idealus sprendimas, tada ir Laisvės pr. ir Ukmergės, ir GV gatvės būtų laisvesnės. O šiaip- neišeitis tie viadukai.
Juo labiau, Ka Vilnius labai sparčiai plečiasi į šiaurę- link Maišiagalos.
Comment
-
Parašė LlinassVa va dabar jau supratau.
Tačiau kodėl taip neprotingai elgiamasi? Nejaugi negalima pastatyti viaduko abiemis kryptimis tada nuo Baltupių būtų galima pralysti po viaduku ir tiesiai y Narbuto gatvę.Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Rangovai lieja pamatus naujajai estakadai Vilniuje
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8139150
Manau šitos estakados statybos reikalauja atskiros temos. Būtų įdomu pamatyti keletą nuotraukų.
Comment
-
[VLN] Geležinio vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Atrodo prasidėjo ilgai lauktas projektas.
Šiek tiek rašliavos:
Pradėjo statyti estakadą
Galažinio vilko ir Ukemrgės gatvių sankirtoje darbininkai lieja betoniniu pamatus. Ant jų iškils estakada, sujungsianti Konstitucijos prospektą ir Geležinio vilko tiltą su Ukmergės gatve. Automobiliai šiuo viaduku aplenks dabar šviesoforais reguliuojamą sankryžą. ... Estakados statybos darbai kainuos 35,96 milijono litų. Jie truks beveik dvejus metus.
Poliai - 10 metrų gylyje
Virš Geležinio Vilko gatvės astakadą laikys aštuonios atramos. Jos bus penkių metrų aukščio. Pati estakada bus 247 metrų ilgio, 14,25 metro pločio. ... Per vieną savaitę darbininkai planuoja išlieti po vieną atramos pamatą. Šiemet planuojama išlieti penkis pamatus ir vieną atramą.
Nepralįs sunkvežimiai
Įmonės "Panevėžio keliai" atstovai teigia, kad naujosios estakados statybą bus stengiamasi baigti pusmečiu anksčiau, negu nurodyta sutartyje. ... Tačiau aplinkiniais keliais gali prireikti nukreipti krovinius gabenančių mašinų eismą, kadangi po statomu viaduku ne visi sunkvežimiai galės pralįsti.
Comment
-
Labai panašus staripsnis "Delfyje" (nuorodos kopija iš temos "Infrastruktūros projektai Vilniuje"
Parašė LlinassRangovai lieja pamatus naujajai estakadai Vilniuje
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8139150
Manau šitos estakados statybos reikalauja atskiros temos. Būtų įdomu pamatyti keletą nuotraukų.
Comment
-
LR „Sostinė“ 2005.12.10
Valdininkai nuo estakados kelio šluoja kliūtis
Vilius Mackonis
Susitarė su gamyklos vadovais
Savivaldybė baigia derybas su estakados per Ukmergės gatvę tiesimo darbams trukdžiusių pastatų savininkais.
Miesto tarybos kolegija pritarė sprendimo projektui, kuriuo yra siūloma Lvovo gatvėje 68-uoju numeriu pažymėtus pastatus iškeisti į savivaldybės statinius Metalo gatvėje.
Pastatai Lvovo gatvėje priklauso bendrovei „Metalo įranga“.
Pasak savivaldybės Turto valdymo ir privatizavimo skyriaus vedėjo Vytauto Griniaus, šis sandoris panaikins pagrindines kliūtis estakados kelyje.
Po to savivaldybei liks susitarti tik su privačiais asmenimis, kurie gyvena keliuose Lvovo gatvės namuose. Valdininkams teks surasti jiems butus.
Prašė 9 milijonų litų
Įmonei „Metalo įranga“ priklausančią gamyklą Lvovo gatvėje savivaldybė ketina nugriauti, nes pro jos teritoriją eis kelias į estakadą, sujungsiančią Konstitucijos prospektą ir Geležinio Vilko tiltą su Ukmergės gatve.
Kurį laiką valdininkams nepavyko susitarti su įmonės vadovais.
Verslininkai už išperkamą nekilnojamąjį turtą prašė 9,3 milijono litų kompensacijos.
Nepriklausomi vertintojai nustatė, kad turto vertė iš tiesų siekia tik 6,2 milijono litų.
Dalį šios sumos miesto savivaldybė sumokės pinigais. Į „Metalo įrangos“ sąskaitą bus pervesta 2,9 mln. litų kompensacija.
Už likusią pinigų sumą savivaldybė įmonei perleis statinius Metalo gatvėje.
Sumažins vakarines grūstis
Savivaldybės konkursą laimėjusios bendrovės „Panevėžio keliai“, „Tilsta“ ir „NCC Fegda“ estakados statybos darbus pradėjo praėjusią savaitę, nesulaukusios derybų pabaigos.
Darbininkai pradėjo betonuoti estakados atramų pamatus. Jas laikys į 10 metrų gylį įleisti poliai. Šiemet tikimasi išlieti penkis pamatus ir vieną atramą.
Estakada bus 247 metrų ilgio, 14,25 metro pločio. Ji išspręs dalį eismo problemų – sumažins grūstis vakarinio piko metu.
Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvių sankryža piko metu per valandą abiem kryptimis pravažiuoja iki 8 tūkstančių automobilių.
Comment
-
Ukmergės kelininkai vėl darbuosis Vilniuje
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8309897
Comment
-
Parašė vytaucTai kiek supratau- tolimesnės Gvilko/Ukmergės sankryžos rekonstrukcijos iki 2009 laukti neverta? Pravals kai saka.Sutartyje numatyta sankryžos rekonstrukcijos darbų pabaiga – 2007 metų lapkričio 7 d.
Jei tu šitą turi omey.
Comment
Comment