Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tubūt visas viaduko srautas ta tuščia gatve į kalną taip laisvai visgi nepravažiuodavo, kitaip niekas nebūtų statęs viaduko.
    Pastovėjęs prie šviesoforo, gavai galimybę važiuoti link Narbuto gatvės.
    Šiuo metu gi atliktas tik vienas sankryžos gerinimo etapas, taip kad čia tik tarpinė stadija. Ar bent jau taip turėtų būti.

    Comment


      Dėl 2 automobilių tinginčių prasukti per Konstitucijos pr. reik stabdyt 3 eilių srautą nuo kalno, bei Žalgirio g. srautą?

      Comment


        Sunku pasakyti, kiek ten norinčių taip važiuoti. Kiek teko važiuoti pačiam, tai tikrai nebūdavau toksai vienas. Negalima tiesiog paprastai nubrėžti, sakysim, ištisinę liniją (ši rekonstrukcija itin gerai parodė, kaip tauta laikosi tokių dalykų) ir neleisti kažkur važiuoti. Dar reikia ir informuoti kažkaip prieš kokius 4 kilometrus (po to jau bus vėlu), kad į Konstitucijos prospektą reikia važiuoti pro Kalvarijų gatvę, o į Karoliniškes - pro Akropolį. Vietiniai gal po kiek laiko ir pradėtų gaudytis, o nevietiniai? Žemėlapyje būtų lyg ir galima pravažiuoti, o iš tikro - ne. Maišaties ir bėdos turbūt būtų daugiau, negu naudos. Va todėl turbūt ir atidėjo šitos problemos sprendimą iki geresnių laikų (tolesnės rekonstrukcijos, su kažkokiomis ten super-puper jungtimis).

        Comment


          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
          Ne ar sunku buvo padaryti nuo kalno 3 eiles žemyn be pertraukimo ir nuo Žalgirio g. 2 eiles kairėn be pertraukimo? Abu srautai susilietų į 5 eiles, ir eismas judėtų abiejomis kryptimis be sustojimo.
          Šia tema jau buvo diskutuota anksčiau, tad pabandysiu pateikti santrauką

          Idėją jau dabar panaikinti šviesoforą įgyvendinti trukdo šios problemos:

          1) Po Pedagoginio žiedu (tunelio link) yra tik 3 juostos, į kurias vis tiek turėtų sulįst iš abiejų krypčių.
          Dar 2 eilės kyla į dešinę ant žiedo - link Narbuto gatvės, tačiau į jas nesustodami gali pasukt tik besileidžiantieji nuo Šeškinės kalno.
          Taigi, reiktų spręsti uždavinį, kaip nenutraukiant srauto į šias juostas sutalpint srautus iš:
          5-ių Ukmergės gatvės juostų - A juosta, viena - dešiniajam posūkiui į žiedą, dar trys - lendančios po žiedu;
          3-ijų G. Vilko gatvės juostų (nes dabar pasukti į kairę galima visomis trimis).


          2) Atvažiuojantys Geležinio Vilko (nuo Baltupių) bei Žalgirio gatvėmis ir norintys patekti ant Pedagoginio žiedo.
          Jiems reikia kirsti besileidžiančių nuo Šeškinės kalno srautą, kas yra praktiškai neįmanoma šio srauto nesustabdžius.

          Nemanau, kad jų tiek mažai, bet, pastačius atitinkamus informacinius stendus, Žalgirio ir G. Vilko gatvėse, juos būtų galima nukreipti apylanka - per Linkmenų g. ir Konstitucijos pr. į Pedagoginio žiedą.


          3) Kylančius iš po Pedagoginio žiedo ir norinčius patekti į "Melgą" ar kelis namus, kuri yra įkalnėje, taip pat būtų galima nukrepti iki Žalgirio gatvės pradžios, kad jie ten apsisuktų.
          Bet tada "plyta" (o gal net ir plytų siena) bandantiems važiuoti į Šeškinės kalną ne viaduku būtina


          4) Lieka dar viena problema - pėstieji, kurie prie šio šviesoforo kerta tiek Ukmergės, tiek ir Geležinio Vilko gatves.
          Nežinau, ar jų labai sumažėjo, panaikinus visuomeninio transporto stotelę Šeškinės kalno kryptimi.
          Kadangi stotelė leidžiantis nuo kalno liko, spėju, kad bent rytais tenai, kaip ir anksčiau vaikšto nemaži būriai mokinių - į mokyklą Linkmenų gatvėje.

          Sutvarkius pirmuosius tris punktus, beliktų perdaryt šviesoforus į pėsčiųjų - įjungiamus mygtukais.
          Nukreipti pėsčiuosius vaikščioti 300-400 m ratuku per Pedagoginio žiedą, manau, nepavyks.
          Nes tingintys ar negalintys eiti aplink vistiek bandys bėgioti per gatvę, o tada laukia rimtesnės problemos....

          Tiek

          Comment


            Parašė aRa Rodyti pranešimą
            2) Atvažiuojantys Geležinio Vilko (nuo Baltupių) bei Žalgirio gatvėmis ir norintys patekti ant Pedagoginio žiedo.
            Jiems reikia kirsti besileidžiančių nuo Šeškinės kalno srautą, kas yra praktiškai neįmanoma šio srauto nesustabdžius.

            Nemanau, kad jų tiek mažai, bet, pastačius atitinkamus informacinius stendus, Žalgirio ir G. Vilko gatvėse, juos būtų galima nukreipti apylanka - per Linkmenų g. ir Konstitucijos pr. į Pedagoginio žiedą.
            Tai kam mums tuomet reikalinga šalia esanti 2 lygių sankryža "Pedagoginio žiedas"? Juk jos paskirtis kad eismo srautams nereikėtų kirstis. Tačiau po apačia padarome žiedo dubliavimą, ir leidžiame mašinoms kirsti Gel. Vilko gatvę.


            Mieste yra pilna vietų, kur negali važiuoti kur norėtųsi. Pvz nuo Vingio parko leisdamasis Gel. Vilko gatve negali sukti į Verslo trikampį, nors taip reikėtų. Bet problemos nėra - apvažiuoji aplink ir dėl tavęs niekas nestato šviesoforo tunelyje arba leidžiantis nuo kalno

            Comment


              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
              Mieste yra pilna vietų, kur negali važiuoti kur norėtųsi. Pvz nuo Vingio parko leisdamasis Gel. Vilko gatve negali sukti į Verslo trikampį, nors taip reikėtų. Bet problemos nėra - apvažiuoji aplink ir dėl tavęs niekas nestato šviesoforo tunelyje arba leidžiantis nuo kalno
              Kai neleidžia sukti į kairę - normalu. Bet kai važiuoji sau Geležinio Vilko gatve ir staiga pamatai, kad tau neleidžia išsukti į dešinę, link Pedagoginio žiedo, nu tai ką aš žinau.

              Comment


                Parašė balietis Rodyti pranešimą
                Kai neleidžia sukti į kairę - normalu. Bet kai važiuoji sau Geležinio Vilko gatve ir staiga pamatai, kad tau neleidžia išsukti į dešinę, link Pedagoginio žiedo, nu tai ką aš žinau.
                Pirmąkart taip. O antrą kartą važiuojant pasirinksite iš keleto variantų:
                1. Ozo gatve pasuksite link Spaudos rūmų per Laisvės pr.
                2. Linkmenų gatve išvažiuosite į Konstitucijos pr.
                3. Žemyn nusileisite Ukmergės gatve ir tradiciškai pasuksite į dešinę.

                Nejaugi taip sunku "perkalkuliuoti" maršrutą?

                Comment


                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                  Nejaugi taip sunku "perkalkuliuoti" maršrutą?
                  Teisingai. Ypatingai buki, galėtų apsisukti dar toliau, po G.Vilko tiltu už upės. Iki šiol stebiuosi, kad nepaisant nieko estakada naudojasi tik 50% automobilių.

                  Comment


                    Parašė aRa Rodyti pranešimą
                    Bet tada "plyta" (o gal net ir plytų siena) bandantiems važiuoti į Šeškinės kalną ne viaduku būtina
                    Šventa teisybė - tą "senajį" nuvažiavimą (ne per viaduką) derėtų panaikinti fizinėmis priemonėmis.

                    Comment


                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                      Šventa teisybė - tą "senajį" nuvažiavimą (ne per viaduką) derėtų panaikinti fizinėmis priemonėmis.
                      Bet štai forumietis aukščiau teigia, kad "nenori kelti sumaišties" ir vis vien važiuos tiesiai, net ir per linijas, kol nepastatys dar keletos estakadų.
                      Tik lieka neaišku, kaip tada susigaudys?

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Bet štai forumietis aukščiau teigia, kad "nenori kelti sumaišties" ir vis vien važiuos tiesiai, net ir per linijas, kol nepastatys dar keletos estakadų.
                        Tik lieka neaišku, kaip tada susigaudys?
                        "fizinėmis priemonėmis" pavadinau ne linijas ar kokius kelio ženklus, o bordiūrus, tvoras ir griovius

                        Comment


                          1) 2005 12 05 d įkeltame vaizdelyje važiavimas į Šeškinės kalną tik per viaduką. Visiems buvo aišku, kad kitaip ir būti negali.
                          2) Klausimas apie kitką: ar buvo rašyta, kodėl pervažiavus viaduku reikia duoti kelią atvažiuojantiems iš kairės?

                          Comment


                            Parašė Plents Rodyti pranešimą
                            1) 2005 12 05 d įkeltame vaizdelyje važiavimas į Šeškinės kalną tik per viaduką. Visiems buvo aišku, kad kitaip ir būti negali.
                            2) Klausimas apie kitką: ar buvo rašyta, kodėl pervažiavus viaduku reikia duoti kelią atvažiuojantiems iš kairės?
                            Tai juk dviems juostoms nereikia praleisti, tik treciajai, beto is kaires dabar tik viena juosta palikta
                            Flickr

                            Comment


                              Turbūt, jei visos trys juostos nuo viaduko būtų pagrindinės, avarijų dar keliskart padaugėtų Jau dabar dažnai tenka matyti, kai antroje juostoje važiuojančios mašinos susimėto...

                              Comment


                                Sveiki,
                                Gal zinote kada bus tesiamas sis projektas? Labiausiai domina Gel vilko viaduko per Zalgirio g statyba. Vakariniai kamsciai judant link Baltupiu vis ilgiau iveikiami. dekoju uz info.

                                Comment


                                  Va va, dar vienas pliusas "Rubikoniškėms" šalia ežerų po langais. tai palaukit, kas bus kai ten susikels gyventojai ir biurai, bei atsidarys Ozas..
                                  Jūsų,
                                  Analitikas PlėtRa™

                                  Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                                  Comment


                                    Parašė ArunasK Rodyti pranešimą
                                    Sveiki,
                                    Gal zinote kada bus tesiamas sis projektas? Labiausiai domina Gel vilko viaduko per Zalgirio g statyba. Vakariniai kamsciai judant link Baltupiu vis ilgiau iveikiami. dekoju uz info.
                                    Mažai būtų naudos iš tokios estekados, reiktų ją pratęsti ir per Ukmergės gatvę, kaf nebeliktų toje vietoje šviesaforinės sankryžos.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė ArunasK Rodyti pranešimą
                                      Sveiki,
                                      Gal zinote kada bus tesiamas sis projektas? Labiausiai domina Gel vilko viaduko per Zalgirio g statyba. Vakariniai kamsciai judant link Baltupiu vis ilgiau iveikiami. dekoju uz info.
                                      Manau, kad negreitai, jau vien dėl to, kad dabar kurį laiką bus daug sunkiau skolintis pinigus. Spėju, kad ES parama irgi būna iš skolintų lėšų.

                                      Comment


                                        Čia labai sunku pasakyti. Rodos be 2010 niekas nepajudės. Kol kas prioritetas yra Vakarinis aplinkkelis. Tada rodos jau ir šnekos apie Šiaurinę gatvė virs kažkokiais darbais. O ta vieta liks labai problematiška, nes rimtai mazgo plėtrai tukdys sumautas "Soho" kvartalas... Apie manevringas estakadas tik pasvajoti...
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Judri gatvė liko be perėjos

                                          http://www.lrytas.lt/?data=20090523&...l090523&view=2
                                          Judri gatvė liko be perėjos
                                          Aurelija JONUŠAITĖ
                                          „Sostinės“ korespondentė
                                          2009-05-23
                                          Ukmergės gatve važiuojantiems vairuotojams nebereikės baimintis, kad į judrią gatvę gali išbėgti pėsčiasis. Ties Ozo gatvės viaduku šią savaitę buvo panaikinta pėsčiųjų perėja.
                                          Šalia viešojo transporto stotelės prieš Ozo gatvės viaduką pėstieji nebegali, kaip anksčiau, kirsti Ukmergės gatvės.
                                          Judrioje gatvėje panaikinti pėsčiųjų perėją miesto valdžia nutarė dėl pačių pėsčiųjų saugumo.
                                          „Šioje vietoje buvusi pėsčiųjų perėja buvo bene pavojingiausia mieste. Čia ne kartą buvo partrenktas pėsčiasis, įvyko daug nelaimių. Dėl to ir ėmėmės tokių saugumo priemonių.
                                          Ši perėja buvo įrengta nuokalnėje. Dėl to vairuotojams buvo labai sudėtinga greitai sustabdyti automobilį, pamačius sparčiai į gatvę žengiantį pėsčiąjį.
                                          Nepatogu buvo ir tiems vairuotojams, kurie važiuodavo į kalno viršų. Ypač tamsiuoju paros metu vairuotojai buvo apakinami priešais atvažiuojančių automobilių šviesų, dėl to taip pat nepastebėdavo pėsčiųjų.
                                          Visos kaltės versti vairuotojams irgi negalima.
                                          Pėstieji taip pat nesilaikydavo kelių eismo taisyklių, greitai išbėgdavo į gatvę. O tai neretai pasibaigdavo nelaime“, – aiškino Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Henrikas Mackela.
                                          Naikinti perėją Ukmergės gatvėje nutarta ir dėl geresnių eismo sąlygų. Tikimasi, kad panaikinus šią perėją judrioje gatvėje susidarys mažesnės automobilių spūstys.
                                          Kad pėstieji nebevaikščiotų pavojinga perėja, šioje vietoje gatvė užtverta tvora. Po kelių dienų dar viena tvora bus pastatyta ir per gatvės vidurį, ant skiriamosios juostos.
                                          „Aš važiavau šia gatve ir mačiau, jog dabar pėstieji lipa per tvorą ir vis vien bėga per gatvę. Dėl to įrengsime dar vieną daug aukštesnę tvorą per gatvės vidurį. Tada jos perlipti tikrai nepavyks.
                                          Norėdami pereiti Ukmergės gatvę, pėstieji turės eiti per viaduką, esantį visai šalia.
                                          Prie viaduko yra įrengti laiptai, tad žmonėms yra sudarytos visos sąlygos saugiai kirsti Ukmergės gatvę“, – teigė H.Mackela.

                                          Nuotrauka fotografuota iš laikraščio. Temos tiksliau atitinkančios neradau, jei ką, perkelkit.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X