Sakiau gi, kad ten unikali situacija. Paprastai jokio stebuklo nebūtų. Be ženklo pirmenybė būtų artėjantiems iš dešinės lygiareikšmiuose keliuose. Pvz. prie Maxima Bazė turi sustot praleist įsukančius iš dešinės, nes ten nėra ženklo!
Sakiau gi, kad ten unikali situacija. Paprastai jokio stebuklo nebūtų. Be ženklo pirmenybė būtų artėjantiems iš dešinės lygiareikšmiuose keliuose. Pvz. prie Maxima Bazė turi sustot praleist įsukančius iš dešinės, nes ten nėra ženklo!
na as taip galvoju: jei jau niekur bent vilniuje nera taip padaryta, tai gal su tam tikra mintim ir cia taip padaryta tycia, o ne vien del kokio neapsiziurejimo. gal kur kitur ir gali but kitaip padaryta, bet juk naturalu: ne vilniuje ir kiti specialistai eismo organizavima priziuri.
na as taip galvoju: jei jau niekur bent vilniuje nera taip padaryta, tai gal su tam tikra mintim ir cia taip padaryta tycia, o ne vien del kokio neapsiziurejimo. gal kur kitur ir gali but kitaip padaryta, bet juk naturalu: ne vilniuje ir kiti specialistai eismo organizavima priziuri.
laukiu kol uzdarys tiesiai pravaziavima i Seskines kalna, t.y. kai visi tures vaziuoti viaduku. Kas vakar ten dejosi, galima drasiai vadinsti chaosu. Vieni bando is kaires juos persirikiuoti i desine posukiui i viaduka, kiti is kaires juostos (kuri veda i viaduka), bando prasmukti i Gelezinio Vilko gatve kirsdami istisine juosta(dzigitai). ir t.t., ir t.t.
Paskutinias kelias dienas ant estakados jau buvo kamščiai. Man atrodo vienintelė išeitis - visą srautą važiuojanti į Šeškinės kalną nukreipti per estakadą.
Paskutinias kelias dienas ant estakados jau buvo kamščiai. Man atrodo vienintelė išeitis - visą srautą važiuojanti į Šeškinės kalną nukreipti per estakadą.
Tai savaime suprantama. Nežinau, kodėl ten iki šiol neuždėjo kokio gelžbetoninio bloko skersai kelio.
o tai neturėtų likti viena juosta į kalną tam kad nuo Žalgirio gatvės atvažiuojant būtų galima pasukti link šeškinės
Tai ją paliktų... Pagrindinis srautas į Šeškinės kalną yra iš Geležinio Vilko g. Jį reiktų 'priverstinai' nukreipti per estakadą. O toje vietoje kur estakada įsilieja į Šeškinės kalną važiuojantiems estakada turėtų būti pagrindinis kelias.
o tai neturėtų likti viena juosta į kalną tam kad nuo Žalgirio gatvės atvažiuojant būtų galima pasukti link šeškinės
Visiem būtų patogiau, jei nuo Žalgirio g. būtų uždrausta sukti į dešinę. Nuo Žalgirio g. į Šeškinę galima važiuoti per Geležinio Vilko g., tik reikia laiku išsukti.
Mieste pilna vietų, kur vienkryptis eismas, pilna vietų kur draudžiama kažkur sukti ir tenka pasirinkti kitus kelius. Tad ir šioje vietoje panaikinus posūkį į dešinę, būtų pasirinkti kiti keliai ir bent kiek atsilaisvintų šita probleminė sankryža.
Situacija nusirito iki tokio lygio, kad net jau ir prieš užvažiavimą į estakadą nuo Geležinio vilko g. būta ir avarijos. Įtariu vairuotojas pabijojo važiuoti naujuoju keliu ir bandė grįžti į senąjį, tik nesekmnigai - užkliudė furgoną...
Situacija nusirito iki tokio lygio, kad net jau ir prieš užvažiavimą į estakadą nuo Geležinio vilko g. būta ir avarijos. Įtariu vairuotojas pabijojo važiuoti naujuoju keliu ir bandė grįžti į senąjį, tik nesekmnigai - užkliudė furgoną...
Liudniausia, kad prognozavau tokia situacija, taciau buvau kolegu palaikytas vos ne durnium. Na, dabar gurksnoju aluti ir galvoju - patys jie durniai
Liudniausia, kad prognozavau tokia situacija, taciau buvau kolegu palaikytas vos ne durnium. Na, dabar gurksnoju aluti ir galvoju - patys jie durniai
Na, tokių avarinių situacijų buna ne viena, teko matyti kaip panašų manevrą bando atlikti vilkikas. Esmė, tame, kad šis mazgas reikalalauja rimtos rekonstrucijos, o ne kelių salelių pertvarkymo.
Comment