Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė furtivete Rodyti pranešimą
    Man įdomiau, kuo dėtas paprastas Seimo narys Paulauskas, kurio partijos įtaka vis mažėja tiek Lietuvoje, tiek Vilniuje..
    Nezinau, kiek jis ten mazeja ir pan... Paimiau ji kaip pavizdi, bet kiek yra susidure, kad bet kas sedintis tokiam poste turi itaka.. Nesvarbu ten ar dideja, ar mazeja, jie ten visi kaip seima

    Cia tik vienas is mano spejimu, ir numoniu, tad nereikia to priimti kaip uz gryna piniga Tiesiog faktas tas, jog postus uzimantys zmones turi kur kas diesne itaka negu paprastas pilietis ir Ju nuomones laikomasi tvirciau, negu musu mirtinguju

    Comment


      Na, jų skambučio ir noro galia svaresnė, nei "mirtingųjų", sutinku. Tačiau nežinau, kam iš pačių įtakingiausių rytais tenka važinėt Ukmergės g. (Paulausko į tokius nebeįskaitau, nuo tada kai jis nebe Seimo pirmininkas). Va, jau kelintas meras gyvena rytinėj Vilniaus dalyj (Zuokas Užupy, Imbrasas Antakalny) ir Ukmergės gatvės atkarpą mato nebent per langą darbe Šit, ten ir sutvarkė eismą. O kur nesimato - galvos neskauda
      Deja, reik pridurt, kad ir Paksas (kaip Vilnių valdančios partijos lyderis), rodos, tebegyvena Antakalny, Kirkilas bei Adamkus, regis, Turniškėse, tiesa, nežinau kur Muntianas. Šiaip ar taip, labai tikėtina, kad jie visi Ukmergės gatvės piką pamato nedažnai..

      Comment


        Parašė Artyi Rodyti pranešimą
        Dabar gal pastacius estakada, vyriausybe pamatys, kokie kamsciai yra Seskines-Fabijoniskiu rajonuose... Paspartins siaurines gatves statybas... O tai visai tiketina, atsizvelgiant i tai, jog daugelis seimunu, tarkim Paulauskas, kuriam reik vazinet ten, gyvena Tarandeje...
        Akivaizdu, kad viskas yra atvirkščiai. Kol Paulauskas buvo Seimo pirmininkas ir važinėdavo per kamščius šitoje sankryžoje, niekas nieko nedarė. O va kai prarado turėtą įtaką - šast, ir surentė mums visiems valdžia estakadą
        O jei rimtai, tai čia ne Baltarusija, kur Lukašenka asmeniškai ėmėsi spręsti Minsko apvažiavimo problemas (pats mačiau per Baltarusijos televiziją, kol dar nebuvo atjungę). Iš esmės tai juk beveik visos dabartinės estakados ir apvažiavimai yra laaabai seniai suplanuoti, tiesiog nebuvo lėšų, o dabar atsirado.

        Comment


          Parašė Artyi Rodyti pranešimą
          Spaudimu "is virsaus" paskatinti greitesnes statybas.
          Ir visgi tai nei kiek nepalengvino tavo nusišnekėjimo.
          Mano galerija Flickr'yje

          Comment


            Parašė Mantas Rodyti pranešimą
            Ir visgi tai nei kiek nepalengvino tavo nusišnekėjimo.
            As tavo nuomones neklausiau, nes man ji visiskai neidomi.

            Comment


              Parašė balietis Rodyti pranešimą
              Akivaizdu, kad viskas yra atvirkščiai. Kol Paulauskas buvo Seimo pirmininkas ir važinėdavo per kamščius šitoje sankryžoje, niekas nieko nedarė.
              tai kad jis su migalkem per priespriesine juosta pralekdavo, tai ko ten daryt, jei per 10min jis jau darbe.

              Comment


                Parašė Artyi Rodyti pranešimą
                As tavo nuomones neklausiau, nes man ji visiskai neidomi.
                Biški gal pristabdyk ant posūkio, žmogau...

                Comment


                  Sekmadienį judėjimas į kalną buvo maždaug 50/50 važiavusių senąja trasa ir nauja estakada.
                  Manau, kai kuriuos vairuotojus glumina estakados gale "duok kelią" ženklai.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Sekmadienį judėjimas į kalną buvo maždaug 50/50 važiavusių senąja trasa ir nauja estakada.
                    Manau, kai kuriuos vairuotojus glumina estakados gale "duok kelią" ženklai.
                    Jo, situacija ten subtili - ant kelio trikampis nupieštas tik trečiai juostai, bet ženklas galioja visiems, todėl jei važiuojant antra juosta kažkas iš apačios įlėktų į šoną nors ir atvažiavęs per "zebrą", tai vistiek turbūt būtų teisus?

                    O srautų sutvarkymui kaip jau čia buvo pastebėta, tereikia didelio aiškiai matomo ženklo "Ukmergės g. į dešinę, GV - tiesiai" ir ne ant antro viaduko, kuris mažai matomas, nes mašinos ten leidžiasi į daubą po žiedu, o ant pirmojo, kur reklamos liko...

                    Ir dar vienas "šalutinis poveikis" nzn ar dėl to, kad praėjusią savaitę šiaip mieste labai mažai mašinų buvo, ar dėl to kad ant tilto nebeliko kamščio, pasirodė kad chroniškas kamštis Lukiškių g. pradėjo kiek greičiau judėti.
                    Paskutinis taisė Qbazzz; 2007.07.16, 14:26.

                    Comment


                      Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                      Jo, situacija ten subtili - ant kelio trikampis nupieštas tik trečiai juostai, bet ženklas galioja visiems, todėl jei važiuojant antra juosta kažkas iš apačios įlėktų į šoną nors ir atvažiavęs per "zebrą", tai vistiek turbūt būtų teisus?
                      O vat čia ir yra problema. Tokių džigitų atsiranda ne vienas ir ne du. Man juodas bumeris net piktai signalijo

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        O vat čia ir yra problema. Tokių džigitų atsiranda ne vienas ir ne du. Man juodas bumeris net piktai signalijo
                        Musu tautieciu vaziavimo "kulturai" pazaboti, vietoj zebros reikejo 2 m siena pastatyt - tada vaziuotu pagal taisykles Beje, jei rimtai - Paryziuje praktikuojami plastiko stulpeliai (3 kartus storesni, nei pas mus statomomi pakelese), kurie zymi "zebros" krastus, tai per "zebra" neimanoma vaziuot.
                        Paskutinis taisė waidz; 2007.07.16, 16:21.

                        Comment


                          Parašė waidz Rodyti pranešimą
                          Musu tautieciu vaziavimo "kulturai" pazaboti, vietoj zebros reikejo 2 m siena pastatyt - tada vaziuotu pagal taisykles Beje, jei rimtai - Paryziuje praktikuojami plastiko stulpeliai (3 kartus storesni, nei pas mus statomomi pakelese), kurie zymi "zebros" krastus, tai per "zebra" neimanoma vaziuot.
                          Koks tų stulpelių Paryžiuje aukštis ?
                          Parašas :)

                          Comment


                            Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                            Koks tų stulpelių Paryžiuje aukštis ?

                            Koks pusmetris

                            Comment


                              Jo, ir aš tokius mačiau Prancūzijoje/Šveicarijoje. Ir dar jie ten zebras padaro pakeltas (veikia kaip kalnelis) , todel labai nesinori ant jų užvažiuoti.

                              Comment


                                Darbai tęsiasi - apačioje mačiau jau išrausta sena saugumo salelė. Gal jas sutvarkius bus aiškiau kur ir kam važiuoti ir važiuoti tiesiai bus leista tik autobusams...

                                Comment


                                  Man atrodo, viskas išsispręstų, jei "pirmenybė" būtų važiuojant ne nuo apačios, o nuo estakados. Tada džigitai per zebrą galėtų daužyti į šoną ir būtų 2syk neteisūs
                                  Beje tuomet nežinantieji labiau susimąstytų kaip kitąsyk papulti ant estakados.
                                  O dabar pirmenybė važiuojantiems per zebrą gan kvailai atrodo.

                                  Comment


                                    Manau, kad pimumas taip sudėliotas tik dėl autobusų, kuriems iš apačios sunkiai lipant į kalną be pirmumo kirsti ištisinį srautą būtų labai sudėtinga.

                                    Comment


                                      Sutinku su Rimas_OK . Šiaip neatmesčiau ir radikalesnio sprendimo būdo, kokį kažkas jau siūlė kaip "plytos" ženklo uždėjimas visiems, važiuojantiems GV nuo Seimo į Ukmergės g. per šviesoforą. Na, vardan chaoso apmažinimo, galbūt reiktų išdėliot perspėjimus, kad plyta laukia už 50m, ar pan. Bet jei jau taip, tai kodėl tikrai nenorima padaryt "New layout ahead" analogo? Nemanau, kad yra kažkokių teisinių/dar kokių trukdžių. Juk sugebėjo sudėt geltonus skydus, perspėjančius apie viaduko per geležinkelį uždarymą.

                                      Comment


                                        Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                                        kodėl tikrai nenorima padaryt "New layout ahead" analogo? Nemanau, kad yra kažkokių teisinių/dar kokių trukdžių. Juk sugebėjo sudėt geltonus skydus, perspėjančius apie viaduko per geležinkelį uždarymą.
                                        Geras pasiūlymas - tiesiog imkitės iniciatyvos šią idėją pasiūlyti valdininkams. Turbūt šiuo atveju ponui Cemnolonskiui:

                                        Vidutis Cemnolonskis
                                        Vilniaus miesto savivaldybės administracijos
                                        Eismo organizavimo poskyrio vedėjas
                                        Konstitucijos pr. 3, LT–01505 Vilnius
                                        Tel. (8~5) 2112144
                                        El. p. vidutis.cemnolonskis@vilnius.lt

                                        Comment


                                          Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                                          Geras pasiūlymas - tiesiog imkitės iniciatyvos šią idėją pasiūlyti valdininkams. Turbūt šiuo atveju ponui Cemnolonskiui:
                                          Nepadės. Įstatymuose nėra tokių ženklų, ir viskas. Ką ponas Cemnolonskis galėtų padaryti, tai tuos ženklus už savivaldybės pinigus kaip reklamą pakabinti. Bet norint juos kabinti nemokamai, reikia keisti įstatymus (t.y. kelių eismo taisykles (ženklus)).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X