Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien, prieš ilgąjį savaigalį, senojoje atkarpoje buvo nemaži kamščiai - visi įkalnėje "prastinasi" iš dviejų juostų į vieną.
    Atitinkamai - avarinės situacijos estakados pabaigoje.

    Galima sakyti, kad vairuotojai neskaito "Delfio", "Sostinės" ar šio forumo, bet atrodo, kad ten su ženklinimu ne viskas tvarkoj.
    Juk ir mes svetimame mieste orientuojamės skaitydami ne vietos spaudą, o kelių rodykles.

    Ant Konstitucijos žiedo vietos pakanka tik reklamoms.
    Ar kur nors aiškiai nurodyta. kad važiuojant nuo tunelio į Šeškinę, Pašilaičius, Ukmergę, Rygą ar Bendorėlius reikia laikytis dešinės juostos?


    Dar viena pastaba - šiandien po darbo nuo Geležinio Vilko žemyn buvo kamščiai kaip įprastą penktadienį.
    Vakare ten turėtų būti taip sureguliuoti šviesoforai, kad nuo G.Vilko ir Žalgirio g. link upės žalia degtų žymiai ilgiau - juk susikertantys srautai turėtų būti labai maži.
    Paskutinis taisė Romas; 2007.07.05, 18:10.

    Comment


      Parašė Faktas Rodyti pranešimą
      nu ko jus panikuojat? pamanykit pirma diena zmones jos nepamato, praeis laikas, ir visi sekmingai vaziuos. o kad cia siulot uzdaryt, tai gal pirma pagalvokit kurioj cia vietoj turi but uzdaryta ir tada pabandykit isivaizduoti, kaip faina bus, kai tie patys nepamatantys net estakados bus priversti vietoj ukmerges g. vaziuoti i gelezinio vilko gatve, nes pasirodys, kad prieky jau plyta.
      Bet gal tai butu gera pamoka "ziopliams" ir priverstu kita karta atidziau zvalgytis i zenklus? Mane asmeniskai uzknisa tokie "autopilotai" prie pietinio aplinkelio. Ten kasdien vazineju darban ir nors aiskiai iskabinetos schemos su apvaziavimais ir po kelis kartus pakabintos "plytos", taciau visvien kas antras megina pralyst po plyta. Idomiausia, kad taip elgiasi furos ir autobusai ir jau po laiko megina apsisukt, visiskai blokuodami judejima.
      Del estakados aiskiu nuorodu su kryptimis sutinku, ju pasigedau ir as. Bet gal jos vistik atsiras truputuka veliau.
      Paskutinis taisė Ginthus; 2007.07.05, 20:05.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
        Bet gal tai butu gera pamoka "ziopliams" ir priverstu kita karta atidziau zvalgytis i zenklus? Mane asmeniskai uzknisa tokie "autopilotai" prie pietinio aplinkelio. Ten kasdien vazineju darban ir nors aiskiai iskabinetos schemos su apvaziavimais ir po kelis kartus pakabintos "plytos", taciau visvien kas antras megina pralyst po plyta. Idomiausia, kad taip elgiasi furos ir autobusai ir jau po laiko megina apsisukt, visiskai blokuodami judejima.
        Del estakados aiskiu nuorodu su kryptimis sutinku, ju pasigedau ir as. Bet gal jos vistik atsiras truputuka veliau.
        na mano nuomone, tai musu vairuotojams isvis retai kada zenklai egzistuoja ir retas kuris juos pastebi .. cia apskritai.

        Jei apie sia situacija, tai tiesiog turi praeiti siek tiek laiko, kad visi susiprotetu kaip kur kas, nes paziurekit kas buna, kai nauja sviesofora pastato. Po to dar koki menesi atsiraranda ziopliu per raudona vaziuojanciu. Tiesiog jau taip zmones sutverti, kad ipranta prie tam tikru salygu ir po to reikia laiko pakeisti iprocius

        dar kas man nepatinka, tai Lietvuos keliu zenklinimas. Autostradoje zenklai spygos dydzio. Kiek kartu teko matyti kaip zmones prasauna nuvaziavimus nuo autostrados, nes zenklas pastatytas prie pat pacio posukio arba dar geriau is karto uz jo Regioniniuse keliuose ne ka geriau, be to jei tenka su zemelapiu vaziuoti tai varga ieskoti kelio pagal numeri. Aisku gerai jei gaudaisi zemelapiuose ir net nereikia numeriu, bet cia retam zmogui taip teiseina.
        Propoganda ir penas mintims >>>

        Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
        www.ted.com

        Comment


          Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
          na mano nuomone, tai musu vairuotojams isvis retai kada zenklai egzistuoja ir retas kuris juos pastebi .. cia apskritai.

          Jei apie sia situacija, tai tiesiog turi praeiti siek tiek laiko, kad visi susiprotetu kaip kur kas, nes paziurekit kas buna, kai nauja sviesofora pastato. Po to dar koki menesi atsiraranda ziopliu per raudona vaziuojanciu. Tiesiog jau taip zmones sutverti, kad ipranta prie tam tikru salygu ir po to reikia laiko pakeisti iprocius

          dar kas man nepatinka, tai Lietvuos keliu zenklinimas. Autostradoje zenklai spygos dydzio. Kiek kartu teko matyti kaip zmones prasauna nuvaziavimus nuo autostrados, nes zenklas pastatytas prie pat pacio posukio arba dar geriau is karto uz jo Regioniniuse keliuose ne ka geriau, be to jei tenka su zemelapiu vaziuoti tai varga ieskoti kelio pagal numeri. Aisku gerai jei gaudaisi zemelapiuose ir net nereikia numeriu, bet cia retam zmogui taip teiseina.
          Užtat raklamų gausa ir dydžiu tikrai negalima skūstis Vilnius - Klaipėda kely. kurios švelniai tariant atrodo tragiškai.

          Comment


            Parašė deep'as Rodyti pranešimą
            Užtat raklamų gausa ir dydžiu tikrai negalima skūstis Vilnius - Klaipėda kely. kurios švelniai tariant atrodo tragiškai.
            ne i tema ...

            jos man labai jau primena Lenkija, lai neisizeidzia kas nors

            as tai isvis pries jas ...
            Propoganda ir penas mintims >>>

            Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
            www.ted.com

            Comment


              Pritariu Ginthus. Tikrai "autopilotai" nervina. Pradėjau vengti Ukmergės - Ateities būsimos sankryžos nes autopilotai nestebi ženklų ir, pagaliau, elementariai nemąsto. Antra juosta stuma trečią signalindami ir rodydami pirštu į kairę. Tipo - krisk i statybų aikštelę. Užsifiksavę, kad trečia į kairę suka. Pirma stuma antrą ant trečios. Jei nustumti nepavyksta - tada jiems juosta baigiasi ir užtveria Panevėžio plentu atvažiuojantiems visą sankryžą. O juk tereikėtų i ženklus pažiūrėti ir to nebūtų. Aš suprantu, pakeitus šalutinį kelią pagringiniu - galima nepastebėti, tačiau kaip galima nepastebėti tokių statybų ar tikėtis, kad dėl jų esimas nebus koreguojamas - man nesuprantama.
              Lygiai taip pat ir čia - važiuoja, kol ant "zebro" pakliūna. Džiugu, kad bent pastebi, kad kažkas ne taip ir rikiuojasi, o ne prieš eismą lekia.
              Paskutinis taisė Laimonas; 2007.07.05, 23:46.

              Comment


                FeO, ačiū už komentarą kurio prašiau ir už nuotrauką parodančią kaip tai veikia!
                Beja, man įdomu, koks vidutinis projektuotas poslinkis žiemą/vasarą. Pagal liniuotes - lyg ir labai didelis. Neišdįsau eiti iki estakados pradžios pačia estakada ir nepamačiau (kiek suprantu - pėsčiųjų eismas draudžiamas), o sustabdyti auto vidury estakados - mano supratimu - nepagarba kitiems varuotojams.
                Dažnai matomi pjūklelio dantukų formos sujungimai, mano subjektyvia nuomone, leistu estakadai judėti per mažai ir neužtikrintų jos laisvų poslinkių (greičiau laisvą griuvimą). Kaip visgi tai įgyvendinta? Lyg šukų (greičiausia nusikalbėjau) ar kaip?

                Comment


                  Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                  dar kas man nepatinka, tai Lietuvos keliu zenklinimas. Autostradoje zenklai spygos dydzio. Kiek kartu teko matyti kaip zmones prasauna nuvaziavimus nuo autostrados, nes zenklas pastatytas prie pat pacio posukio arba dar geriau is karto uz jo
                  Pasirodo, ant Konstitucijos žiedo viaduko kažkas mikroskopiško panašaus į rodykles yra pakabinta.
                  Tik iš raudonų ir žalių plėmų ties antra juosta gali spėti, kad ten kažkoks europinis ir magistralinis kelias. Ką nors įskaityti - be šansų.

                  Nenustebčiau, jei su tokiu ženklinimu ne vienas ir ne du vairuotojai būdami iš įpratimo dešinėje juostoje vietoj posūkio į GV (Molėtų link) bus užlipę ant estakados

                  Comment


                    Man tai juokinga, o kartu ir pikta. Sukišo į projektą 36 milijonus, o susiorganizuoti informacijos apie pakitimus nesugebėjo. Negi taip sunku buvo dar ant pedagoginio tilto uždėt užrašą "Naujoji estakada atidaryta"? Britanijoje labai populiarus ženklas, bet kartu ir labai naudingas - "New layout ahead" - negi sunku pakartoti ką nors panašaus? Nereikia būti genijais, kad tokius dalykus sumąstyti, bet investuojant 36 milijonus tokios smulkmenos, kaip ženklų išdėstymas, negali nebadyti akių.

                    Kita vertus, neramina faktas, jog neapskaičiavo projekto vadovai šio niuanso. Jei ne tai kad neįvertino, bet net nevertino šio reikšmingo fakto, kaip vairuotojų informavimas apie naująją estakadą, tai kaip galime vertinti apskritai estakadą kaip apskaičiuotą projektą? Gal susėdo burundukai ir pasibraižė, kaip jiems pasirodė geriausia? Normaliomis aplinkybėmis turėtų būti atlikti abejonių nekeliantys skaičiavimai ir analizė, jog ne tik ši estakada bus ekonomiškai pagrįsta, bet ir tai, jog būtent tokio formato ji yra geriausia.

                    Vilniuje jau turime vieną "inžinerijos triumfą" - Laisvės prospekto estakadą. Ar ir toliau bus projektuojami keliai pasikrapščius galvą ir iš lubų nukritus idėjai?

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą

                      Nenustebčiau, jei su tokiu ženklinimu ne vienas ir ne du vairuotojai būdami iš įpratimo dešinėje juostoje vietoj posūkio į GV (Molėtų link) bus užlipę ant estakados
                      Teko jau keturis kartus važiuot estakada ir nustebino itin menkas judėjimas ja. Užtat apačioje vos ne kamščiai. Be to tautiečių vairavimo kultūrą rodo nė nebandymas persirikiuoti pagal gatvės žymėjimą.

                      Comment


                        pora savaičių ir dauguma jau važiuos estakada, beje ar Ukmergės gatvės dalies nuo Paribio gatvės į apačia (iki šviesoforo) neturėtu rekonstruoti į 5 juostų gatvę ?

                        Comment


                          Parašė Meier Rodyti pranešimą
                          Negi taip sunku buvo dar ant pedagoginio tilto uždėt užrašą "Naujoji estakada atidaryta"? Britanijoje labai populiarus ženklas, bet kartu ir labai naudingas - "New layout ahead" - negi sunku pakartoti ką nors panašaus? Nereikia būti genijais, kad tokius dalykus sumąstyti, bet investuojant 36 milijonus tokios smulkmenos, kaip ženklų išdėstymas, negali nebadyti akių.

                          Su tokiais ženklais matyt mūsų miesto planuotojams per sudėtinga. Karta baigėsi kantrybė, kai Užupio/Paupio gatvės sankirtoje pamačiau 5-ą avariją per savaitę. Ten yra net pakabintas veidrodis, tačiau žmonės jo nemato. Veidrodis kairėje, o visi važiuoja žiūrėdami į dešinę už kampo. Tai ar sunku pakabinti geltoną ženklą "Pavojinga sankryža! Jūsų patogumui - veidrodis kairėje."

                          Galų gale paskambinau eismo reguliuotojams ir paklausiau, kodėl jie nepakabina perspėjančio ženklo. Atsakė - "tai, kad tokių ženklų nebūna." Bet kad galima geltoną ženklą pakabint tai nesumasto.

                          (Po 10 metų nesibaigiančių avarijų įrengė kalniuką, tai situacija lyg ir pagerėjo)

                          Comment


                            Vakar dienos įspūdžiai:
                            1) ženklai tikrai špygutės dydžio - nežinau kodėl visi turėtų rikiuotis atvirkščiai nei buvo įpratę iki šiol
                            2) dauguma atrodo jau variuoja per viršų
                            3) kiek gaila autobusų vairuotojų, kurie Ukmergės g. atvažiuoja trečia juosta ir turi spaustis į pirmą, kai visi jau varo į kalną ne mažiau 60 km/h
                            4) kamščiai apačioje tikrai dingo, bet kaip ir reikėjo tikėtis jie persikėlė į viršų - jei anksčiau kamštis prasidėdavo prie antro Šekinės viaduko (Poliklinikos stotelės), tai dabar prasideda iškart už pirmo (Ukmergės stotelės). Ir visa tai vasarą - rudenį eismas tikrai sustos ties Akropolio viaduku..... Kad bus panaikinti Senukų šviesoforai matyt jokių vilčių iki 2009 kai bus pradėta Šiaurinės gatvės statyba, o kolkas situaciją pagerintų 100 m. Ukmergės g, atkarpos išplatinimas čia http://maps.google.com/maps?ie=UTF8&...&t=k&z=18&om=1, nes autobusams ir įsukusiems iš Šeškinės reikia susiprastint į dvi juostas, o po to vėl gatvė išplatėja iki trijų.

                            Comment


                              tai kad neispraleta, o tik atsiranda posukis i desine, o uz sankryzos stotele, uz kurios vel susiaureja iki dvieju, paskui prie senuku atsiranda juosta i kaire.
                              bet tiesiai visada dvi.

                              Comment


                                Praplatinus iki stotelės galėtų būti autobusinė juosta, nes dabar vienoj vietoj į dvi susispaust bando ir autobusai ir išvažiuojantys iš Šeškinės, o po to autobusam vėl juosta atsiranda iki stotelės. Aišku pagrindinė problema šviesoforai...

                                Comment


                                  Kaip sakoma: Beda po viena nevaiksto...

                                  Dabar gal pastacius estakada, vyriausybe pamatys, kokie kamsciai yra Seskines-Fabijoniskiu rajonuose... Paspartins siaurines gatves statybas... O tai visai tiketina, atsizvelgiant i tai, jog daugelis seimunu, tarkim Paulauskas, kuriam reik vazinet ten, gyvena Tarandeje...

                                  Comment


                                    Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                    4) kamščiai apačioje tikrai dingo, bet kaip ir reikėjo tikėtis jie persikėlė į viršų - jei anksčiau kamštis prasidėdavo prie antro Šekinės viaduko (Poliklinikos stotelės), tai dabar prasideda iškart už pirmo (Ukmergės stotelės). Ir visa tai vasarą - rudenį eismas tikrai sustos ties Akropolio viaduku..... Kad bus panaikinti Senukų šviesoforai matyt jokių vilčių iki 2009 kai bus pradėta Šiaurinės gatvės statyba...
                                    Bet kuriuo atveju, geriau tegul kamstis persikelia i Seskine/Fabijoniskes nei i Seskines kalno papede. Atidarius estakada dalis is centro vaziuojancio srauto nusuka link Akropolio, kita dalis viaduku link Virsuliskiu, dar siek tiek - i Seskines gatve. O Seskines/Fabijoniskiu kamsciai issispres baigus Ukmerges/Ateities g. sankryzos rekonstrukcija ir, kaip tu sakei, nutiesus Siaurine gatve.

                                    Comment


                                      Parašė Artyi Rodyti pranešimą
                                      Kaip sakoma: Beda po viena nevaiksto...

                                      Dabar gal pastacius estakada, vyriausybe pamatys, kokie kamsciai yra Seskines-Fabijoniskiu rajonuose... Paspartins siaurines gatves statybas... O tai visai tiketina, atsizvelgiant i tai, jog daugelis seimunu, tarkim Paulauskas, kuriam reik vazinet ten, gyvena Tarandeje...
                                      Kuo čia apskritai vyriausybė ar seimas dėti?
                                      Mano galerija Flickr'yje

                                      Comment


                                        Parašė Mantas Rodyti pranešimą
                                        Kuo čia apskritai vyriausybė ar seimas dėti?
                                        Spaudimu "is virsaus" paskatinti greitesnes statybas.

                                        Comment


                                          Parašė Artyi Rodyti pranešimą
                                          Kaip sakoma: Beda po viena nevaiksto...

                                          Dabar gal pastacius estakada, vyriausybe pamatys, kokie kamsciai yra Seskines-Fabijoniskiu rajonuose... Paspartins siaurines gatves statybas... O tai visai tiketina, atsizvelgiant i tai, jog daugelis seimunu, tarkim Paulauskas, kuriam reik vazinet ten, gyvena Tarandeje...
                                          Man įdomiau, kuo dėtas paprastas Seimo narys Paulauskas, kurio partijos įtaka vis mažėja tiek Lietuvoje, tiek Vilniuje..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X