Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lashelis Rodyti pranešimą
    status tiek užvažiavimo, tiek nuvažiavimo kampas. nestačiu laikyčiau lygiagretų esančiam eismą, t.y. kai juostos eina šalia viena kitos ir tolygiai išsiskiria-susijungia, o ne 15 ar 20 laipsnių kampą.
    Nuotraukoj atrodo tikrai status kampas, vietoj žiūrint kitaip atrodo, o važiuojant praktiškai nesijaučia

    Comment


      Parašė Lashelis Rodyti pranešimą
      status tiek užvažiavimo, tiek nuvažiavimo kampas. nestačiu laikyčiau lygiagretų esančiam eismą, t.y. kai juostos eina šalia viena kitos ir tolygiai išsiskiria-susijungia, o ne 15 ar 20 laipsnių kampą.
      o gal tu i vieta nuvaziuok ir paziurek kaip ar ten tikrai status ar ne?

      o dėl juostų susikryžiavimo, tai pažiūrėk 3 estakados nuvažiavimo juostą. kokia ten nesamonė greito eismo kely? šalutinis kelias??? juokinga.
      juokinga butu jei i kalna turetume 5 juostas, dabar kai turim tris, tai gal nesijuok, kai ir sutalpinama du srautai i tris juostas.

      Comment


        Parašė Lashelis Rodyti pranešimą

        o dėl juostų susikryžiavimo, tai pažiūrėk 3 estakados nuvažiavimo juostą. kokia ten nesamonė greito eismo kely? šalutinis kelias??? juokinga.
        Visiškai teisingai, tik man atrodo, kad vėliau ten eismą ir žymėjimą turėtų pakoreguoti ir palikti tik vieną juostą į kalną.

        Comment


          Buvau šiandien kaip ir žadėjau pafotografuot. Iš tikro smarkiai padaugėjo žinančių apie estakadą. Rezultatas – kamščio nebėra! Automobilių daug, tačiau jų judėjimo greitis ~60. Aš ten buvau nuo ~5:30 iki ~6:30
          Ką gi, panašu, kad estakada puikiai atlieka savo darbą, jei taip galima pasakyti

          1. Dar nemažai vairuotojų važiuoja senuoju keliu.

          2. Srautas geležiniu vilku. Automobiliai juda normaliu greičiu, kamštis nesiformuoja.

          3. O tos būdelės visgi nesugriovė, tik atėmė iš jo garbę savo stogu vadinti estakadą. Įdomu, kad stogas nudažytas taip pat kaip estakada ir pakreiptas tuo pčiu kampu kaip ir estakada.

          4. Ženklas prieš ukmergės gatvės susikirtimą su išvažiavimu nuo estakados.

          5. Nemažai vairuotojų laiku nepersirikiuoja ir atsiduria juostoje, kuri turėtų sukti į kairę.

          6. Šalia estakados...

          7. Ne, neatspėjot, ant asfalto negulėjau

          8. Jei aš teisingai supratau ta liniuotė matuoja estakados poslinkius. Būtų labai smagu jei kas nors suprantantis pakomentuotų.

          9 -10. Estakados poslinkiui palikta vieta ("poslinkis" - gal ir ne pats geriausias žodis)
          Attached Files
          Paskutinis taisė Laimonas; 2007.07.04, 22:50.

          Comment


            o kur nuotraukos?

            Comment


              Tekstas yra, o nuotraukas pamiršo

              Comment


                Atsiprašau, jau sutvarkiau.

                Comment


                  Parašė John
                  www.5kanalas.lt yra video reportazas is estakados atidarymo... viskas labai grazu, tik ka ten veikia savo uniforma apsirenges kataliku dvasininkas, mosikuojantis savo lazda (na daugmaz "laiminantis" ar "sventinantis" kazi ka)? Ar nelaikas atsisakyti sitos "tradicijos" i viesaji gyvenima kisti religija ir baznycia su savo ritualais?

                  Šita pasisakymą traktuoju kaip netolerancijos ir nepakantumo kitaip mąstančių, turinčių kitokius įsitikinimus nei pats John, atžvilgiu kūrstymą. Kaip Johnb reaguotum jei kas sau leistų tokio pobūdžio pasisakymus taip tavo mylimų gėjų atžvilgiu.

                  Norėtus, kad adminai į tokius dalykus reaguotų principingiau...
                  Parašas :)

                  Comment


                    /\ Man tie baznycios sventinimai irgi kvailai atrodo. Nu bet jeigu tai nera daroma uz mokesciu moketoju pinigus, tai tegu

                    O siaip tai katik pro ja vaziavau, tai turiu pastebeti, kad su naktiniu apshvietimu estakada daug ispudingiau atrodo.
                    Paskutinis taisė Eidvis; 2007.07.04, 23:57.

                    Comment


                      Lietuva yra katalikiskas krastas, su giliomis katalikybes tradicijomis... Galbut ziurint is Niujorko ar Londono tai atrodo archaiskai, bet tokia jau yra musu salis, toks supratimas ir tokios tradicijos. As asmeniskai nemanau, kad tradiciju issaugojimas yra smerktinas...

                      Comment


                        Su giliomis katalikybės tradicijomis...įdomu ar bent vienas katalikiškas kraštas yra su tokiais gajais pagonybės reliktais.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Parašė Laimonas Rodyti pranešimą
                          Atsiprašau, jau sutvarkiau.
                          Laimonai, ačiū už nuotraukas !!!
                          www.scriptorium.ie

                          Comment


                            Parašė Laimonas Rodyti pranešimą
                            8. Jei aš teisingai supratau ta liniuotė matuoja estakados poslinkius. Būtų labai smagu jei kas nors suprantantis pakomentuotų.

                            9 -10. Estakados poslinkiui palikta vieta ("poslinkis" - gal ir ne pats geriausias žodis)
                            Malonu matyti pirmąsias jau eksploatuojamos estakados nuotraukas


                            Viską teisingai pasakei apie poslinkius

                            Vardan aiškumo įmetu foto


                            Estakada nėra nejudamai sutvirtinta su jos pradžia ar atramomis. Atramų funkcija yra paremti estakadą iš apačios, tam kad ji nenukristų(heh, juk logiška).

                            Atramos netrukdo estakadai judėti horizontaliai. Kitaip sakant, ją sąlyginai lengva pastumti į šoną. Beje, paprastuose, tiesiuose tiltuose, estakadose, jų judėjimas vyksta išilgai. Kadangi ši estakada nėra tiesi kaip styga, o lenkta, tai išplaukia, kad ji kažkiek juda ir skersai

                            Kadangi šildomi kūnai plečiasi, o šaldomi traukiasi, tai ir estakada ne išimtis. Ji žiemą sutrumpėja, o vasara ištįsta. Ta liniuotė ir rodo jos ilgio pokyčius. Jei konstrukcijos neleistu tiltui judėti horizontaliai, tai labai greit jis susibanguotų ar netgi perlūžtų per pusę

                            Turbūt nėra tokio tilto/estakados/viaduko ant kurio užvažiuodami ar nuvažiuodami nepajustume menko(ar nelabai ) bumbtelėjimo. Taip yra dėl to, kad dedamos konstrukcijos, kurios kompensuotų ilgio skirtumus kelio paviršiuje. Tiesiog taip yra todėl, kad asfaltas nėra ant tiek elastingas, kad neparodytų estakados plėtimosi padarinių

                            Spėju, kad daugelis stovėdami ant tilto yra pajutę, kad pravažiuojant sunkvežimiui tiltas dreba. Vieną kartą netgi teko girdėti žmogelį, kuris išsigandęs teigė, kad tiltas per ukmergės gatvę (nežinau kuris tiksliai), tuoj sugrius, nes jau vos ne vos atlaiko sunkvežimius

                            Kadangi dar nedaug nusimanau apie tokius dalykus, tai tikiuosi atsiras žmogus, kuris papasakos plačiau ir, jei padariau klaidų, ištaisys man

                            Comment


                              Vakar apie 16.00


                              Inercija...

                              Comment


                                Susidaro ispudis, kad daugelis vairuotoju neskaito laiksrasciu ir neziuri TV (o jei ir ziuri tai visokius Kreivus veidrodzius) ir apie estakados atidaryma nieko negirdejo.

                                Comment


                                  Nėra viskas taip blogai. Tiesiog po darbo žmonės būna pavargę ir važiuoja, galima sakyti, "autopilotu". O paskui jau būna vėlu persirikiuoti. O nuotraukoje visai gali būti susikaupusios prie šviesoforo mašinos, todėl visos kartu ir važiuoja

                                  Comment


                                    Visi kartu galetu nelaukti prie sviesforo, o vaziuoti viaduku, dabar toks vaizdas kad pinigai ismesti i bala. Vienas labai blogas dalykas, tai kad isvaziuojant is viaduko vairuotojui yra salutinis kelias, o kylantiems kalnu pagrindinis, del ko reikia pristabdyti ir praleisti visus ''autopilotus''.

                                    Comment


                                      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                      Visi kartu galetu nelaukti prie sviesforo, o vaziuoti viaduku, dabar toks vaizdas kad pinigai ismesti i bala. Vienas labai blogas dalykas, tai kad isvaziuojant is viaduko vairuotojui yra salutinis kelias, o kylantiems kalnu pagrindinis, del ko reikia pristabdyti ir praleisti visus ''autopilotus''.
                                      Tai juk dabar siaip negalima tiesiai vaziuot pagal zenklus. Pirma juosta tik i estakada, atra juosta i estakada arba i Gelezinio vilko, trecia juostai tik i Gelezinio vilko.
                                      Matyt sankryza greitai buz uztverta, vaziuojantiems tiesiai per sankryza i kalna.
                                      Visi vaziuos per estakada, kad i Ukmerges gatve.
                                      O tas butina, kadangi dabar tie, kurie vaziuoja per sankryza i Seskines kalna susigruda toliau, nes ten is triju juostu gaunasi tik viena juosta. Kai srautas bus uzdarytas per sankryza i Seskines kalna, tuomet kai visi vaziuos per estakada bus labai lengva isilieti i Ukmerges gatve, kadangi ten paprasciausiai bus mazai auto(tik sukantieji nuo Baltupiu ar Zirmunu is Gelezinio vilko i desine, Seskines kalna)
                                      Paskutinis taisė Enttas; 2007.07.05, 12:13.

                                      Comment


                                        nu ko jus panikuojat? pamanykit pirma diena zmones jos nepamato, praeis laikas, ir visi sekmingai vaziuos. o kad cia siulot uzdaryt, tai gal pirma pagalvokit kurioj cia vietoj turi but uzdaryta ir tada pabandykit isivaizduoti, kaip faina bus, kai tie patys nepamatantys net estakados bus priversti vietoj ukmerges g. vaziuoti i gelezinio vilko gatve, nes pasirodys, kad prieky jau plyta.

                                        Comment


                                          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                          Visi kartu galetu nelaukti prie sviesforo, o vaziuoti viaduku, dabar toks vaizdas kad pinigai ismesti i bala. Vienas labai blogas dalykas, tai kad isvaziuojant is viaduko vairuotojui yra salutinis kelias, o kylantiems kalnu pagrindinis, del ko reikia pristabdyti ir praleisti visus ''autopilotus''.
                                          Būtent apie šitą pagalvojau vakar važiuodamas. Užvažiuoji estakada ir turi pristabdyti ir žiūrėti ar neatlekia koks "autopilotas".
                                          P.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X