Parašė Lashelis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Parašė Lashelis Rodyti pranešimąstatus tiek užvažiavimo, tiek nuvažiavimo kampas. nestačiu laikyčiau lygiagretų esančiam eismą, t.y. kai juostos eina šalia viena kitos ir tolygiai išsiskiria-susijungia, o ne 15 ar 20 laipsnių kampą.
o dėl juostų susikryžiavimo, tai pažiūrėk 3 estakados nuvažiavimo juostą. kokia ten nesamonė greito eismo kely? šalutinis kelias??? juokinga.
Comment
-
Parašė Lashelis Rodyti pranešimą
o dėl juostų susikryžiavimo, tai pažiūrėk 3 estakados nuvažiavimo juostą. kokia ten nesamonė greito eismo kely? šalutinis kelias??? juokinga.
Comment
-
Buvau šiandien kaip ir žadėjau pafotografuot. Iš tikro smarkiai padaugėjo žinančių apie estakadą. Rezultatas – kamščio nebėra! Automobilių daug, tačiau jų judėjimo greitis ~60. Aš ten buvau nuo ~5:30 iki ~6:30
Ką gi, panašu, kad estakada puikiai atlieka savo darbą, jei taip galima pasakyti
1. Dar nemažai vairuotojų važiuoja senuoju keliu.
2. Srautas geležiniu vilku. Automobiliai juda normaliu greičiu, kamštis nesiformuoja.
3. O tos būdelės visgi nesugriovė, tik atėmė iš jo garbę savo stogu vadinti estakadą. Įdomu, kad stogas nudažytas taip pat kaip estakada ir pakreiptas tuo pčiu kampu kaip ir estakada.
4. Ženklas prieš ukmergės gatvės susikirtimą su išvažiavimu nuo estakados.
5. Nemažai vairuotojų laiku nepersirikiuoja ir atsiduria juostoje, kuri turėtų sukti į kairę.
6. Šalia estakados...
7. Ne, neatspėjot, ant asfalto negulėjau
8. Jei aš teisingai supratau ta liniuotė matuoja estakados poslinkius. Būtų labai smagu jei kas nors suprantantis pakomentuotų.
9 -10. Estakados poslinkiui palikta vieta ("poslinkis" - gal ir ne pats geriausias žodis)Paskutinis taisė Laimonas; 2007.07.04, 22:50.
Comment
-
Parašė Johnwww.5kanalas.lt yra video reportazas is estakados atidarymo... viskas labai grazu, tik ka ten veikia savo uniforma apsirenges kataliku dvasininkas, mosikuojantis savo lazda (na daugmaz "laiminantis" ar "sventinantis" kazi ka)? Ar nelaikas atsisakyti sitos "tradicijos" i viesaji gyvenima kisti religija ir baznycia su savo ritualais?
Šita pasisakymą traktuoju kaip netolerancijos ir nepakantumo kitaip mąstančių, turinčių kitokius įsitikinimus nei pats John, atžvilgiu kūrstymą. Kaip Johnb reaguotum jei kas sau leistų tokio pobūdžio pasisakymus taip tavo mylimų gėjų atžvilgiu.
Norėtus, kad adminai į tokius dalykus reaguotų principingiau...Parašas :)
Comment
-
Parašė Laimonas Rodyti pranešimąAtsiprašau, jau sutvarkiau.
Comment
-
Parašė Laimonas Rodyti pranešimą8. Jei aš teisingai supratau ta liniuotė matuoja estakados poslinkius. Būtų labai smagu jei kas nors suprantantis pakomentuotų.
9 -10. Estakados poslinkiui palikta vieta ("poslinkis" - gal ir ne pats geriausias žodis)
Viską teisingai pasakei apie poslinkius
Vardan aiškumo įmetu foto
Estakada nėra nejudamai sutvirtinta su jos pradžia ar atramomis. Atramų funkcija yra paremti estakadą iš apačios, tam kad ji nenukristų(heh, juk logiška).
Atramos netrukdo estakadai judėti horizontaliai. Kitaip sakant, ją sąlyginai lengva pastumti į šoną. Beje, paprastuose, tiesiuose tiltuose, estakadose, jų judėjimas vyksta išilgai. Kadangi ši estakada nėra tiesi kaip styga, o lenkta, tai išplaukia, kad ji kažkiek juda ir skersai
Kadangi šildomi kūnai plečiasi, o šaldomi traukiasi, tai ir estakada ne išimtis. Ji žiemą sutrumpėja, o vasara ištįsta. Ta liniuotė ir rodo jos ilgio pokyčius. Jei konstrukcijos neleistu tiltui judėti horizontaliai, tai labai greit jis susibanguotų ar netgi perlūžtų per pusę
Turbūt nėra tokio tilto/estakados/viaduko ant kurio užvažiuodami ar nuvažiuodami nepajustume menko(ar nelabai ) bumbtelėjimo. Taip yra dėl to, kad dedamos konstrukcijos, kurios kompensuotų ilgio skirtumus kelio paviršiuje. Tiesiog taip yra todėl, kad asfaltas nėra ant tiek elastingas, kad neparodytų estakados plėtimosi padarinių
Spėju, kad daugelis stovėdami ant tilto yra pajutę, kad pravažiuojant sunkvežimiui tiltas dreba. Vieną kartą netgi teko girdėti žmogelį, kuris išsigandęs teigė, kad tiltas per ukmergės gatvę (nežinau kuris tiksliai), tuoj sugrius, nes jau vos ne vos atlaiko sunkvežimius
Kadangi dar nedaug nusimanau apie tokius dalykus, tai tikiuosi atsiras žmogus, kuris papasakos plačiau ir, jei padariau klaidų, ištaisys man
Comment
-
Visi kartu galetu nelaukti prie sviesforo, o vaziuoti viaduku, dabar toks vaizdas kad pinigai ismesti i bala. Vienas labai blogas dalykas, tai kad isvaziuojant is viaduko vairuotojui yra salutinis kelias, o kylantiems kalnu pagrindinis, del ko reikia pristabdyti ir praleisti visus ''autopilotus''.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąVisi kartu galetu nelaukti prie sviesforo, o vaziuoti viaduku, dabar toks vaizdas kad pinigai ismesti i bala. Vienas labai blogas dalykas, tai kad isvaziuojant is viaduko vairuotojui yra salutinis kelias, o kylantiems kalnu pagrindinis, del ko reikia pristabdyti ir praleisti visus ''autopilotus''.
Matyt sankryza greitai buz uztverta, vaziuojantiems tiesiai per sankryza i kalna.
Visi vaziuos per estakada, kad i Ukmerges gatve.
O tas butina, kadangi dabar tie, kurie vaziuoja per sankryza i Seskines kalna susigruda toliau, nes ten is triju juostu gaunasi tik viena juosta. Kai srautas bus uzdarytas per sankryza i Seskines kalna, tuomet kai visi vaziuos per estakada bus labai lengva isilieti i Ukmerges gatve, kadangi ten paprasciausiai bus mazai auto(tik sukantieji nuo Baltupiu ar Zirmunu is Gelezinio vilko i desine, Seskines kalna)Paskutinis taisė Enttas; 2007.07.05, 12:13.
Comment
-
nu ko jus panikuojat? pamanykit pirma diena zmones jos nepamato, praeis laikas, ir visi sekmingai vaziuos. o kad cia siulot uzdaryt, tai gal pirma pagalvokit kurioj cia vietoj turi but uzdaryta ir tada pabandykit isivaizduoti, kaip faina bus, kai tie patys nepamatantys net estakados bus priversti vietoj ukmerges g. vaziuoti i gelezinio vilko gatve, nes pasirodys, kad prieky jau plyta.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąVisi kartu galetu nelaukti prie sviesforo, o vaziuoti viaduku, dabar toks vaizdas kad pinigai ismesti i bala. Vienas labai blogas dalykas, tai kad isvaziuojant is viaduko vairuotojui yra salutinis kelias, o kylantiems kalnu pagrindinis, del ko reikia pristabdyti ir praleisti visus ''autopilotus''.P.
Comment
Comment